Filters

8

Gedreven en positieve benadering

Klantcontact was goed Verzorgde informatie Heldere app

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Uitstekende service, goed voor het milieu

Servicegerichte organisatie met aanbieden van zonnepanelen zonder dat het op je dak hoeft. Prettige combinatie ter verbe****** van het milieu.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Goede start

Prettige soepele overstap, heldere interface bij MijnVrijopnaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Good

I find Vrijopnaam a friendly and ready client-oriented organization. I am happy with the tariff and with the service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Zeer goed

Super klantenservice en alles makkelijk en snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Klantgericht en duurzame energieleverancier

Vrijopnaam ervaar ik als bijzonder prettig. De mensen zijn zeer klantgericht, helder in communicatie en snel in response. Daarnaast maken zij eenvoudig inzichtelijk hoe het met je verbruik ervoor staat (ipv complexe overzichten die ik gewend ben). Enige aandachtspunt dat ik kan bedenken is dat je momenteel maximaal 10 panelen af kan nemen. Zou er graag meer afnemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Alles perfect

Heel simpel en super eenvoudige overzichtelijke app

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goede prijzen met een excellente service!

De prijzen zijn erg goed. De service net zo. De app werkt erg fijn en als je vragen hebt wordt je snel en adequaat geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Zoals je het verwacht en zoals het hoort!

Alle afhandelingen zijn prima verlopen. De jaarnota was correct en overzichtelijk. Ook de bereikbaarheid en vriendelijkheid van de medewerkers is goed en je wordt accuraat geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Duurzaam, professioneel en persoonlijk

Eindelijk een energieleverancier die én professioneel georganiseerd is en waarmee toch snel persoonlijk contact mogelijk is. Voor Vrijopnaam gekozen vanwege hun missie om duurzame energie voor iedereen toegankelijk te maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Maken waar wat ze beloven

Ik ervaar Vrijopnaam als een eerlijke organisatie die doet wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Daarnaast ervaar ik ze als een partij die met je meedenkt, snel reageren op vragen en met passende oplossingen komt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goede service, goede prijs, groene energie, wat wil je nog meer?

Erg goed. Ik ben blij met de zonnepanelen op naam en met de app waar ik de huidige status van mijn gebruik en zonnepanelen kan zien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Prima

Duidelijk, overzichtelijk, geen gedoe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Fantastische service! Goed bereikbaar

Echt ouderwets goeie klantenservice, mailen, bellen, alles kan. En ze helpen je snel en vriendelijk en dat ook nog eens allemaal op een superduurzame manier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Mooi product, goede klantenservice, meedenkend bedrijf

Over gestapt een jaar geleden om meer duurzaam energie in te kopen. Dat gevoel heb je echt bij dit Vrijopnaam. Ook het concept van paneel op naam is erg leuk. Men is vriendelijk en denkt mee. Al met al een mooi bedrijf. Kan het iedereen aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goeie leverancier

Alles is goed, maar was er maar een optie via de app te bepalen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Uitstekend

Nu een jaar klant bij vrijopnaam, klantenservice is makkelijk te bereiken en erg klantvriendelijk. Eerste energieleverancier, maar naar mijn menig erg voordelig in kosten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

No nonsense bedrijf met een duidelijk verhaal en een klantvriendelijke benadering.

Het aanbod van Vrijopnaam was beduidend lager dan van mijn vorige energieleverancier en de overstap verliep snel en soepel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Initiatief goed, uitwerking kan nog beter

Hallo beste mensen, Het deed me verdriet dat ik de zonnepanelen die ik 'aanschafte' weer verloor, omdat ik minder gebruikte dan de panelen opleveren. Het is volgens mij ****** dat ik niet meer zou mogen 'opwekken' dat dan de mensen die nog onvoldoende panelen hebben gekocht ten goede komt, ook via de zon. Maar het schijnt een juridische kwestie te zijn, en dat zouden jullie als energiebranche dan lijkt me moeten zien te veranderen. Er zal wel achter zitten dat het aanschaffen van panelen geen 'verdienmodel' mag zijn. Maar als er een transitie nodig is vind ik dit een onbegrijpelijke gedachtengang. Waarom niet in panelen kunnen 'investeren', als het zo noodzakelijk is? In mijn geval is het bovendien alleen maar tijdelijk, omdat ik door omstandigheden momenteel niet vaak thuis ben maar elders. Ook ben ik geschrokken van de foto's van 'onze' zonneparken: ik zie amper omlijsting door bewust aangelegd groen, en dat vind ik een voorwaarde voor zonneparken: dat ze ook landschappelijk mooi ingepast zijn en een extra impuls aan de biodiversiteit geven wat betreft zaadmengsel, maaibeheer en een ruime groene singel eromheen. Telefonisch had ik in het begin ook begrepen dat dat de bedoeling was. Maar ik zie er niks van, helaas. Hopelijk is Vrijopnaam niet toch de zoveelste energie-producent, al is het een kleine, waar het alleen om energie verkopen gaat. De reden dat ik 'lid' werd, of 'klant', is omdat ik op zoek was/ben naar een leverancier met het milieu in het vaandel, in de breedste zin van het woord! Hoop dat het gauw beter wordt! Succes!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Fijne dienstverlening, goede app

Perfect bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Super snelle en goede service

Hier krijg je gewoon mensen aan de lijn die je meteen verder helpen. Ook op mails wordt snel geantwoord. Blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Antwoorden op je vragen, verwerking van gegevens verlopen snel, goed en vooral klantvriendelijk!

Sinds een paar maanden overgestapt. Dat is goed geregeld en verlopen. Je krijgt direct een vriendelijke vrouw aan de telefoon en de vragen worden telefonisch of per mail goed afgehandeld. Per app kan je standen volgen. En iedere 2 maanden krijgt je de meterstanden door. Kortom, goede overstap gemaakt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
5

Reactief

Het afgelopen jaar paar keer meegemaakt dat wij zelf moesten vragen ipv aanreiken of automatisch versturen door vrijopnaam. Dat vind ik jammer

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Mooi om zo bij te dragen aan meer zonenergie

Zeer goed geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Kleinschalig en persoonlijk en super vriendelijk

Altijd een persoonlijke noot en vriendelijke service. Mooie maandelijkse overzichten waar je je verbruik goed kunt monitoren. Eerlijke tarieven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.