Filters

9

Top

Heldere communicatie vanuit Vrijopnaam en duidelijkheid over verbruik en kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Uitstekende klantenservice

Niet vaak nodig, maar als ik een keer een vraag had dan werd deze zeer snel en en goed beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Het lichtpunt van de dag in deze donkere tijden.

Heel erg snel geholpen toen ik jullie nodig had om mijn jaarbedrag naar beneden bij te stellen en toen ik de app geïnstalleerd had. Daarbij is het ook nog eens 100% groen, wat mijn groene hartje heel erg prettig vind :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Fijne klantenservice, goed overzicht verbruik

Fijne service, heldere uitleg. Je moet vooral naar je eigen inlog pagina gaan, dan wordt meer duidelijk. Ik ontvang in mijn mail geen maandelijks verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Positief

Heldere jaarnota! Hij viel mee :-) We wonen er nu net een jaar en bij de verbouwing is flink wat energie gebruikt, o.a. om het stuukwerk droog te krijgen midden in de druilerige herfst, maar we hoefden gelukkig maar 30 euro bij te betalen. Zal mede komen door de duurzaamheidsmaatregelen. Ik heb sinds kort zonnepanelen en op basis van eerste inzicht van teruglevering verzocht om verlagen van maandbedrag. Was zo geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goed product,

Goede prijs en service

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Super!

Geweldige zonnelijk communicatie en service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Erg tevreden

Goede, degelijke energieleverancier

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Fantastisch, innovatief en klantvriendelijk

Ontzettend goed concept en erg tof dat er veel voordeel bij de klant komt te liggen. De gesprekken bij de klanten service waren persoonlijk en informatief, je voelt je betrokken als klant.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Heel positief. Leuk eigen inzicht. Mis actie om niet over te stappen.

Ik ben heel blij met jullie leuke duurzame en inzichtelijke oplossingen. Ik was gewend jaarlijks over te stappen omdat je dan al snel 100 euro korting extra pakt. Voor dit jaar overweeg ik voor het eerst niet over te stappen omdat ik zo tevreden ben. Wel is het misschien leuk als jullie een actie zouden instellen om de trouwe vaste klant te belonen. Ik zou het bijvoorbeeld heel leuk vinden om 2 extra panelen aan te schaffen en dan een 3e van jullie krijg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Mooi product, goeie service, maar is nog niet helemaal af

Er worden wel stappen gemaakt dus ik verwacht dat een 8 of 9 mogelijk moet worden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

een moderne gedigitaliseerde energie ervaring! Top.

makkelijk, modern, digitalisatie waar mogelijk en toch ook hele goede customer service, indien nodig. Heel fijn en makkelijk om mee te werken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Top bedrijf

Je wordt snel geholpen door de klantenservice, je verandert je voorschotbedrag makkelijk en bepaalt het zelf. Daarnaast betaal ik erg weinig en heb ik zelfs een groot bedrag teruggekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Klantvriendelijk en groen

Erg tevreden met de service van Vrij op Naam. Een groene energieleverancier. Via de app zijn de tussenstanden van je verbruik duidelijk zichtbaar. Leuk dat ook inzichtelijk is wat ''mijn'' zonnepaneel heeft opgewekt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Constructief en klantgericht

Constructief en klantgericht

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Prima

Een aantal jaren al bij vrijopnaam. Tot nu toe zeer tevreden. Service is goed en dat ze in tegenstelling tot anderen echt groen zijn nog beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Prima!

om de maand een overzicht en keurig alles te beantwoorden via de mail

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Zeer behulpzaam en vriendelijk

3x gebeld en 3x uitstekend geholpen op een rustige en vriendelijke manier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

goed

duidelijk, correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Prima

Goede app met heel uitgebreid overzicht over je verbruik en de opbrengst van je zonnepanelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Fijne service, duidelijk overzicht

Makkelijk contact met klantenservice, regelen dingen snel. Goed overzicht van het verbruik en maandbedrag is makkelijk hierop aan te passen. Daarnaast vriendelijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Gemakkelijk en niet duur

Gemakkelijk en niet duur en erg leuk dat je een zonnepaneel op je naam krijgt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goede online service en app

Zie

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

App hangt vaak,

De zonnepanelen app hangt vaak, engeen realtime weer gave Vd opbrengst vd zonnepanelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Loopt als een zonnetje

Alles snel en goed geregeld. De app met het verbruik is simpel maar doeltreffend. En 100% zonnestroom!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.