Filters

8

probleemloze overstap en goede informatie

de app is leuk en gemakkelijk om je verbruik bij te houden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Totaal geen problemen. Alles gaat zoals het zou moeten.

Een energieleverancier die gewoon doet wat het moet doen. Geen welkomstcadeau's maar een lage prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Super snelle en goede service!

Bij ieder contact steeds snel, vriendelijk en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Prima!

Maak vaak gebruik vd app, die geeft een dagelijks beeld van mijn verbruik. Dat was nieuw voor me, maar vind ik echt meerwaarde toevoegen dan in mijn contract bij Essent, voorheen. Contact via mail vind ik ook erg fijn, snel antwoord op mijn vraag, of hun mail. Betrouwbaar bedrijf, in duidelijkheid en zich aan hun woord houden. Net de jaarrekening gehad, die is zeer overzichtelijk, fijn. Ėn ik zit op zonne-energie....bezig met de planeet!!!!! Jullie vraag na deze is..aanbevelen??? Dat heb ik al een paar keer gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Je wordt gelijk geholpen

Na een mail gelijk bericht terug

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

hele fijne samenwerkening tussen dit bedrijf en jezelf als klant

ben erg blij dat ik dit bedrijf gevonden heb wordt altijd snel, correct geholpen heb nog nooit in de wacht gestaan wanneer ik bel binnen 1 dag antwoord op mijn mail niet dat ik vaak hoef te bellen of mailen, want alles loopt altijd eigenlijk altijd goed binnen week vaak mijn jaar opgave dit bedrijf doet wat het zegt kan het zeer aanbevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Prima

snelle overstap gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

tamelijk correct en snelle reacties van de klantenservice

Bij mijn start werd alles heel schappelijk en correct afgewikkeld. Ietwat jammer is dat ik zonder slimme meter niet mijn tussenstandse meterstanden blijk te kunnen vergelijken. De correspondentie over nieuwe tarieven bleek niet helemaal synchroom te lopen met zelf gegeven datum voor de jaaropgave meterstanden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Super dat jullie er zijn!

Het is heel fijn om een stroomprovider te hebben die alleen duurzame energie produceert in Nederland en bij wie je ook panelen kunt kopen. verder vind ik de klantenservice heel prima, vriendelijke mensen en goede hulp.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Alles gaat 100% soepel

100% groen + 100% soepel = 100% score

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Top bedrijf! Alles inzichtelijk en duurzaam

Fijne app die alles in zichtelijk maakt. Zelf zonnepanelen aangeschaft via vrij op naam en heb afgelopen jaar 30 % zelf opgewekt. Heb ook het idee dat het maandbedrag een stuk lager is dan bij mijn vorige leverancier. Ook klantenservice is super snel en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Overzichtelijk, gebruiksvriendelijk, gewoon dikke prima

Communicatie en informatievorziening is goed. En de belangrijngrijkste overweging was het duurzaamheidprincipe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

mooi team achter deze organisatie

alles kun je zeer vlot regelen met een mailtje en bij het vergelijken zit ik altijd goed beter dan bij essent die pas korting wil geven als je vertrekt nadat je 23 jaar klant bent geweest

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Geen klachten, alles prima in orde

Beetje bij beetje hebben we ons verbruik gecoverd. De panelen gekocht van verschillende plekken... risicospreiding. Allemaal mogelijk. Heel fijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

helemaal tevreden

Acceptabele tarieven. Conform mijn vorige aanbieder. Ik heb voor Vrijopnaam gekozen omdat ze zo hoog scoren (een 10.0, de hoogste score dus) op de Stroomranking. En dat niet 1 jaar, maar meerdere jaren achtereen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Prima energieleverancier

Communicatie verloopt opbouwend, ruimte om naar oplossingen te zoeken, mogelijkheid om zelf energie op te bouwen in plaats van op je dak of tuin, waardoor je deze niet kan meenemen als je wilt gaan verhuizen. Dat is fijn dat je je energie overal waar je naar toe wilt verhuizen kan meenemen. En ook geruststellend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

ga zo door!

App. werkt prima! Gebruiksvriendelijk!! Maandelijks verbruik is goed te volgen, waarbij de jaarnota naadloos aansluit!! Goed overzicht !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Prima.

Goede en snelle reactie van helpdesk. Duidelijke App en eind afrekening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Prima service

De service is prima. De hebt snel en goed contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Prima geregeld!

Alles naar wens

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Een duurzame no no noncence dienstverlener met prima tooling voor de klant.

Prima provider zonder veel poespas en gelukkig zonder ovendreven veel mailing e.d.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Top! Makkelijk geen poespas

Goede ervaring mee! Krijg vaak een overzicht van hoe ik er voor sta. Top! Geen gezeur, geen gedoe. Gewoon simpel. Ik houd daar van

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

scherp geprijsd en milieu bewust.

heb bij mijn contract zonnepanelen bijgekocht. heb na 1 jaar zoveel stroom opgewekt dat mijn vaste laten met 15 euro verlaagd zijn per maand. Vrijopnaam is scherp geprijsd en geeft ook nog een goed gevoel om milieubewust mijn huis licht en warm te houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
7

Prettige communicatie en heldere web-app.

Aansluit proces verliep soepel. Aanmelding via internet en wat verduidelijking via de telefoon. Prettig contact. App is fijn voor inzicht. Goede indicatie van het jaarbedrag. Enige minpuntje op de nota was de stortingsdatum, die kon ik niet terug vinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Absoluut geweldig!

Correct en eerlijk... app. Werkt prima en dus in een woord geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.