Door de vorm van het dak konden we slechts 7 panelen op het Zuiden leggen. Oost is meer NNO en met schaduw. West is geen optie. Om zoveel mogelijk van ons eigen verbruik te compenseren komen we met de elf panelen van VoN een heel eind. Duidelijke communicatie en inzicht en een adequaat antwoord als ik weer eens word aangesproken door een student die me lid wil maken van een andere club.
De overstap was snel en goed geregeld. Duidelijke informatie en een eenvoudige en duidelijke app, die alle informatie in een opslag laat zien.
heel makkelijk om te zien wat je aan gas verbruikt en stroom opwekt en verbruikt alleen raar dat ze de 12 termijnen niet hetzelfde bedrag afschrijven
Beste Laurens, gelukkig hebben reeds contact gehad en is de jaarnota duidelijk voor je. Vervelend dat we niet in 1x goed alles hebben uitgelegd. Je tips en suggestie nemen we over, dank daarvoor. Helaas lijkt het technisch niet te lukken je beoordeling enigszins te herzien of aan te vullen. Klantenvertellen.nl kijkt ernaar. Positief geformuleerd geeft je beoordeling ook een getrouw beeld hoe zaken verlopen :). Met vriendelijke groet, namens klantteam Vrijopnaam, Bas
Originele beoordeling
word er helemaal simpel van, ga eens op zoek naar andere leverancier
Beste Laurens, gelukkig hebben reeds contact gehad en is de jaarnota duidelijk voor je. Vervelend dat we niet in 1x goed alles hebben uitgelegd. Je tips en suggestie nemen we over, dank daarvoor. Helaas lijkt het technisch niet te lukken je beoordeling enigszins te herzien of aan te vullen. Klantenvertellen.nl kijkt ernaar. Positief geformuleerd geeft je beoordeling ook een getrouw beeld hoe zaken verlopen :). Met vriendelijke groet, namens klantteam Vrijopnaam, Bas
goed, heldere communicatie, snel
Ik ben niet zo’n switcher (meer dan dertig jaar bij dezelfde...) maar na wat mindere ervaringen uiteindelijk deze stap gezet. En een goed gevoel om natuurlijke bronnen te gaan inzetten. Eindelijk, een echte helpdesk waar mensen zitten die je echt en persoonlijk te woord staan i.p.v. onpersoonlijke en anonieme callcenters met standaard antwoorden. Heerlijk! Kortom, geen moment spijt tot nu toe en wel afwachten wat ik over een jaar definitief kan evalueren.
Prima zoals alle contacten verlopen . Communicatie is prima op orde en op chat wordt snel en adequaat gereageerd. Niks mis mee .
Ik ben pas sinds kort overgestapt. De periode om echt te beoordelen is nam te kort. Maar ik ben wel hoopvol gestemd en het lijkt goed.
Een duidelijk en helder overzicht van kosten en mogelijkheden.
Het is wel erg _vet_ als je zonnepanelen kunt 'huren' omdat je zelf geen ruimte hebt op je dak (woon in een flat). Dat onderschijd VrijOpNaam van de andere aanbieders. En daarom heb ik voor ze gekozen.
Het is nog te kort om een duidelijke mening te geven. Maar vooralsnog erg tevreden.
Ik ben pas sinds januari bij jullie aangesloten en tot nu toe zeer tevreden. Netjes alles geregeld en ook energietarief lager. Ook zonnepanelen op naam is ideaal. Heb goede reclame gemaakt en zijn al diverse mensen over gegaan.
Na het zoeken naar een groene energieleverancier kwamen we deze uit. Hij kwam als een van de beste uit de test bij de consumentenbond, en vond de prijs en simplicity van de app en het gemak van het bestellen doorslaggevend.
ik ben overgestaptan aert naar vrij op naam, omdat essent vrij duur begon te worden. met name, via de gemeente etten-leur , dat we voor zonnepanelen kunnen huren voor 9 jaar, voor een schappelijk bedrag. groet marco van aert
Snel en makkelijk geregeld.
Weinig kontakt gehad dus kan er niet veel over zeggen. Alleen geen idee hoe je app (icoontje/snelkoppeling) op je telefoon krijgt, nergens te vinden. In AppStore geen ‘vrij op naam’
Beste Roos, de Vrijopnaam-app is beschikbaar als webapp. Je typt 'vrijopnaam.app' in je browser (zonder www ervoor) en zet de app op je beginscherm van je smartphone. Hier vind je meer informatie indien gewenst: https://www.vrijopnaam.nl/pagina/app. Je hoeft dus geen app te installeren, lekker makkelijk en overal te gebruiken. Ook op je laptop of tablet. Laat ons weten als we je ergens mee kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Bas
PRima
Een beetje 'uit de nood' overgestapt naar Vrijopnaam omdat installatie van eigen zonnepanelen nog niet mogelijk is. Nu gekozen voor energie icm panelen op naam. Heel tevreden tot nu toe.
Behalve dat het tarief dagelijks opzegbaar is reageert de klantenservice van VrijOpNaam zeer snel bij vragen, erg fijn.
Hoi Annette, ik weet niet of ik je helemaal goed begrijp. Je kan dagelijks en boetevrij opzeggen. Je tarief staat inderdaad vast per kwartaal. We zijn bezig met een contract 'dynamische prijzen', je stroom- en eventueel gastarief volgen bij dit contract de marktprijzen op uurbasis (stroom) en dagbasis (gas). Vriendelijke groet en altijd welkom om contact op te nemen indien je vragen hebt, of wensen! namens klantteam Vrijopnaam, Bas
Originele beoordeling
Het zou nog fijner zijn als het tarief dagelijks opzegbaar is.
Hoi Annette, ik weet niet of ik je helemaal goed begrijp. Je kan dagelijks en boetevrij opzeggen. Je tarief staat inderdaad vast per kwartaal. We zijn bezig met een contract 'dynamische prijzen', je stroom- en eventueel gastarief volgen bij dit contract de marktprijzen op uurbasis (stroom) en dagbasis (gas). Vriendelijke groet en altijd welkom om contact op te nemen indien je vragen hebt, of wensen! namens klantteam Vrijopnaam, Bas
Op alle vragen in het voortraject is snel gereageerd en overstappen is erg gemakkelijk.
Is daarom nog moeilijk te beoordelen
Kleine partij die ook echt doet wat het zegt! Ik hoop dat jullie klein, bereikbaar en overzichtelijk blijven :)
Mijn ervaring is erg positief. Ik heb slechts 1 verzoek; helaas is onze gas meter niet 'smart' (technisch niet mogelijk want op te grote afstand van de meterkast), waardoor we nu slechts eens per jaar een update hebben op ons werkelijk verbruik versus budget en maandelijkse rekening. Ik zou dit middels handmatige meterstanden wel eens epr halfjaar of eens per kwartaal willen hebben.
Beste heer/mevrouw, Dit kan hoor. Stuur ons je meterstanden per e-mail en we rekenen het uit voor je. Geen probleem. Met vriendelijke groet, klantteam Vrijopnaam
Nooit problemen en altijd duidelijkheid
Hoe dat gaat bij als je eenmaal klant bent, is dat je er verder niet meer op let met dit soort diensten. Je ontvangt af en toe een mail met verbruik. En dat is duidelijk.
Gewoon een degelijke energieleverancier die communicatief voldoende is en die échte groene stroom produceert, Goede betaalbare prijs en heel fijn dat het maandelijks opzegbaar is.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.