Filters

10

Eerlijk verhaal!

Sinds 1 jaar ben ik klant bij Vrijopnaam en ze doen wat ze beloven. Eerlijke stroom voor een eerlijke prijs! Ik ben tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Helpdesk goed bereikbaar. App kan beter.

Prima service, zonder opsmuk. App zou wel iets meer aandacht mogen hebben. Goede "value for money".

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Fantastische service, duidelijke app en erg duurzaam.

Met mijn twee panelen op naam compenseer ik mijn volledige elektriciteitsverbruik. De app maakt zowel de opwekking als het verbruik inzichtelijk en stimuleert om minder energie te verbruiken. De klantenservice is goed bereikbaar, behulpzaam en ondanks dat ik belde voor een probleem verliet ik het gesprek met een grote glimlach.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Geweldig

Eerlijke stroom opwekking ben iedere keer weer blij als de zon schijnt. Goede app om te zien hoeveel je verbruik en opwekking is. En een goede klanten afhandeling. Had namelijk een keer een paar dagen geen stroom via me paneel op naam. Is gelijk in orde gebracht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Prima organisatie

Nooit problemen en bij vragen goed en snel antwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Vertrouwen

Altijd direct een antwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goede service, GROEN product!!

Op elke vraag snel antwoord, beter dan eigen panelen, zeker in mijn geval (appartementengebouw). Zeker de beste keus voor woning-huurders! Ook vrijopnaam gas is GROEN!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

heel blij mee

fijne service, goed werkende app en duurzame keuze!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Zeer blij met de overstap

Ik ben blij dat ik zonnepanelen heb kunnen kopen. Omdat ik in een oud appartement woon, kunnen de panelen niet op het dak geplaatst. Hoe mooi is het dan dat je ze elders kunt kopen! Ook de app vind ik erg leuk en inzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Super

Leuk nieuw systeem, maar behalve dat; als je een vraag hebt word je snel en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goede klantenservice

Bij diverse aansluitingen nu gebruik gemaakt van VrijOpNaam. Steeds weer snelle reacties en kundige antwoorden. Dit mis ik nogal eens bij andere energieleveranciers. Daarom klanttevredenheid 10!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Top!

Geen fratsen! Goede klantenservice! En, een mooie app, waarin je ook kan zien wat je paneeltjes hebben opgewekt! Tot op heden dus zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Eenvoudig overstappen

Bij het overstappen kreeg ik voldoende informatie. Belangrijker is natuurlijk dat ik nu echt groene energie verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

nog te kort klant

vooralsnog positief, de overgang van de oude aanbieder naar vrijopnaam is soepel verlopen. App werkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Good service

I like the website app where you can see the power consumption during a day. Good job!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Prettige leverancier

Net als voor velen zal een energie leverancier hoofdzakelijk een goede prijs moeten bieden. Immers er komt toch wel stroom uit je stopcontact. Het verschil in kwaliteit komt meestal pas tot uiting wanneer er een meningsverschil is over bv de jaarafrekening. Bij mij is dat een keer het geval geweest en dat hebben ze allemaal zeer correct opgelost. Vandaar dat ik erg tevreden ben en geen aanleiding zie om constant te veranderen van leverancier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Heel fijne ervaring

Vrijopnaaam geeft uitgebreide informatie zodat het verbruik op elk moment te volgen is. Daarenboven elke 2 maanden een overzicht. Heel prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Fijn contact gehad over wat handig is voor verlening en wat mijn tussentijdse kosten zijn

Ik heb geen smart meter en daarom kon ik niet inschatten hoeveel ik kwijt zou zijn. En ik twijfelde of ik zou overstappen en zonder te pushen hebben jullie me daar open over geïnformeerd. Merci daarvoor. Hele fijne dame achter de telefoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Heb helemaal geen klachten

als je belt zijn ze vriendelijk .

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

100% lokale groene energie

De energie transitie moet gebeuren, hoe sneller hoe beter. Bij Vrijopnaam zit je goed, want een 10 van de consumentenbond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Uitstekende leverancier

Goede communicatie naar de klant en een loffelijke uitgangspunten betreffende herkomst energie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Goede prijzen en geen gemekker

Ben van een ooit voordelige leverancier overgestapt op VON. Toen bleek dat de oude leverancier wel goedkoper kon als ik bleef. De perfecte reden om weg te gaan dus. bij contact met VON zeer vriendelijke personen aan ed andere kant van de lijn. Grote voordelen van VON zijn juiste prijzen, duurzaamheid, kansen om mee te doen aan duurzaamheid en geen gezeur aan je hoofd met kortingen links of rechts.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Accuraat

Vlotte en adequate reactie op vragen...

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Compleet en competatief

Alles in huis: competatieve aanbieding, extra mogelijkheid tot panelen op naam, goede informatieve app.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Houd deur tot deur verkopers weg

Nu al 2 keer gehad dat er een verkoper aanbelde van een concurrerende leverancier. Die openen met de standaard vraag "wat is uw huidige leverancer". Als ik alleen al zeg dat ik bij Vrijopnaam zit weten ze al dat ze weg kunnen lopen en krijg ik antwoorden als "doet u goed" of "ik zou gewoon daar blijven". Als concurrenten hun sales pitch niet meer durven te geven, durf ik wel te stellen dat ik hier goed zit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.