Filters

9

Duurzaam en helder

Dit was mijn eerste jaar bij Vrijopnaam. Ik hecht veel aan een duurzame energie maatschappij zoveel als het mogelijk is voor een energie leverancier. Ik heb idee dat Vrijopnaam hiermee goed bezig en scoort hoog op dit gebied in allerlei duurzaamheid ranglijsten. Ik hoop dat Vrijopnaam vooral zich zelf blijft en straks niet met hogere prijzen gaat komen omdat er allerlei dure mensen worden ingehuurd om reclame te maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Goed!

Ik ben sinds april klant. Ik ben tot dusver heel tevreden. Tijdens het oriënteren waren ze heel behulpzaam. Bij het afsluiten waren was "problemen" waarbij ze goed geholpen hadden. En nu heb ik gebeld na 2 maanden om mijn verbruik te bespreken en had heel snel iemand aan de lijn (Ruben) die mij heel vriendelijk te woord stond en even mijn verbruik had doorgenomen! 4 Sterren omdat ik nog nieuw ben, maar 5 sterren zeker niet uitgesloten! Tip! Wat leuk/fijn zou zijn, als de app bijvoorbeeld handige tips zou hebben om je gas en energie verbruik lager te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Zelf groene stroom opwekken mét goede klantenservice!

Vriendelijk en snel geholpen toen ik vorig jaar panelen wilde kopen op een zonnepanelenpark. Het voelt goed om zo een steentje te kunnen bijdragen aan een CO2 neutrale wereld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Financiële opbrengst voor klant gering…

Bij aanschaf contract niet voldoende duidelijk dat er geen sprake van salderen! Concreet kun je dus 100% zelf opwekken en toch nog flink moeten betalen… De subsidie is dus duidelijk niet voor de klant, jammer!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

onoverzichtelijk jaarnote

Eerste nota gehad. alles is opgesplits per maand of kwartaal. Waar is het jaartotaal???

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
8

Heldere communicatie, aantrekkelijke tarieven

Ruim een jaar geleden overgestapt, enkele malen contact gehad met helpdesk, prettige communicatie, snel geholpen. De jaarrekening is glashelder, geen vervelende verrassingen. Heb wel het voorschotbedrag zelf wat hoger ingesteld want ik heb een hekel aan achteraf bijbetalen :-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

tevreden klant

jullie hebben je belofte waar gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Helder en duidelijk

Vrij op naam heeft een duidelijke app die je verbruik per dag helder weergeeft. Wij hebben in 2020 zonnepanelen genomen en de opbrengst wordt ook duidelijk weergegeven. De jaarafrekening was een positieve verassing!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Je jaarafrekening is keurig verzorgd. Termijn aanpassen ging uitstekend.

Je jaarafrekening is keurig verzorgd. Termijn aanpassen ging uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Gewoon goed

Gewoon goed, een tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

prima

ik krijg mooi het verbruik te zien en voorlopig zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Hartverwarmend en lichtend voorbeeld!

Familiair verbruiksoverzicht

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Helder en overzichtelijk

Jullie communiceren helder en de site is heel overzichtelijk. Het enige wat ik jammer vind is dat jullie overzichtsapp geen app is die ik kan downloaden en op m’n iPad kan zetten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Ideaal om zo de opbrengst van de zon te genieten

Vanaf et begin van de bouw van het zonneveld op de geluidswal van de A58 bij Etten-Leur was ik er erg enthousiast over. Zoveel beter dan al die zonneweides. Ik ben dan ook blij dat ik heb kunnen deelnemen en heb het al aan velen doorgegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Snelle en vriendelijke service

Ik was laat met mijn overstap regelen, maar ondanks dat kon alles toch op tijd geregeld worden. Verder vriendelijk te woord gestaan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Het beste alternatief, als je geen panelen op je dak kan plaatsen

Laagdrempelige en duidelijke communicatie. Groene producten zijn top. De prijzen daarvan ook goed. Het beste alternatief, als je geen panelen op je dak kan plaatsen. Halverwege stoppen is financieel aantrekkelijker dan bijvoorbeeld panelen op je dak. Het volgen wat de panelen opbrengen en nog meer helpt je bewuster met energie om te gaan. Wat kan nog beter: Verdien model is moeilijk te vergelijken met standaard energie contract. Zelf met Excel maar nagerekend. Ja voordeliger!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Prima Service, maar de app kan wel verbeterd worden

Prima klantenservice, maar de app kan verbeterd worden, die heeft niet veel info en is niet erg gebruikersvriendelijk (eigenlijk is het gewoon een mobiele webpagina)

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

zeer tevreden goede uitleg

net overzicht weet wat ik verdien. Zou graag meer paneelen willen hebben maar ben aan maximum gebonden........

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Top leverancier zonder gedoe!

Wij zitten nu twee maanden bij Vrij op naam en zijn erg tevreden! De overstap hebben we niks van gemerkt en ging zonder problemen. Onze vorige leverancier Vattenfall kreeg op het gebied van goed voor het milieu zijn het cijfer 4 en Vrij op naam een 10. Die keuze was snel gemaakt. Vrij op naam is gewoon lekker simpel, en ze doen puur wat ze moeten doen. Geen vervelende telefoontjes of ander gezeur. Daarnaast sprak het concept Paneel op naam ons ook erg aan. Wij zijn begonnen met 2 panelen en hebben er nu al 5. Dit is erg handig aangezien wij in een appartement wonen. Zo kunnen we toch zelf energie opwekken. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

ok

prima, maar de chat heeft geen toegevoegde waarde

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
4

Overzichten kan nog wat beter....

Ik ben gewend de overzichten te krijgen van Vattenfall voorheen Nuon en ik vond deze overzichtelijker omdat ook meteen werd meegenomen in een overzicht wat mijn verbruik is geweest in de afgelopen maand t.o.v. andere huishoudens. Ik vond dat wel een stimulerend ding en je kon ook vergelijken. Dus dat mis ik nog een beetje bij VrijOpNaam. Verder is de energie goed geleverd en prima. De terug lever vergoeding bij zonnepanelen die je zelf aanschaft en energie terug levert daarvan is de hoogte 8 cent per kwh wel laag in verhouding met andere aanbieders? Is nog een dingetje om over na te denken of ik bij jullie blijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
10

Zeer tevrden

verantwoord, klantvriendelijk, duidelijk, eenvoudige overstap, goede info.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Prima alternatief ! Heel blij mee

Werkt goed. Overzichtelijk. Website prima georganiseerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Goede prijs

Vergeleken met concurrentie een goede speler op de markt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Snel en correct geholpen bij vragen

Snel en correct geholpen bij vragen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.