Helaas mag ik het vooraf ingestelde termijnbedrag niet aanpassen. Waardoor ik genoodzaakt ben over te stappen. Ik vindt het wel zeer professioneel van jullie dat jullie contact hebben opgenomen om deze situatie goed te bespreken en eventueel in de toekomst dit te kunnen verbeteren. Een prettig gesprek waarbij dingen wat duidelijker worden voor jullie maar ook voor mij.
Originele beoordeling
MENSEN VERMIJDT DEZE FIRMA. Dit is de allerslechtste energie leverancier die ik ooit heb meegemaakt. Na 3jaar klant het maandbedrag met 200 per maand verhogen. Vervolgens hebben jullie maling aan mensen die daar een oplossing voor willen zoeken. PAS OP MENSEN VRIJ OP NAAM IS DE ALLERSLECHTSTE ENERGIE LEVERANCIER DIE ER IS.
Wij waren eerst ontzettend trots op vrijopnaam. Met name het transparante inzicht van ons verbruik, het zelf kunnen aanpassen van ons termijnbedrag en dat we zonnepanelen elders konden “leasen”. De afgelopen maanden bleek echter dat we het termijnbedrag dat Vrijopnaam voor ons bedacht had, niet konden aanpassen. Dit zou slechts om de eerste maanden van het nieuwe jaartermijn gaan. Dit vonden we vervelend, gezien we veel minder verbruikte. Afgelopen week ontvingen we een email dat ons maand bedrag zelfs nog vele malen hoger werd, en dat we dit de rest van het jaartermijn niet konden aanpassen. Zgn om ons te beschermen tegen onverwachte hoge kosten, maar uiteindelijk is het voor hunzelf om de hoge kosten vanwege de enorme prijsstijging te kunnen voor financieren. Snappen we best, maar er zijn echt klantvriendelijkere manieren! We hebben nog geen andere energieleverancier gevonden die hun klanten ineens verbiedt het termijnbedrag aan te kunnen passen. Dit is lomp en bot. Wij blijven bij onze beoordeling.
Beste Saskia, Goed en fijn elkaar zoals gesproken te hebben. Ik begrijp en waardeer je commentaar op zowel de wijze van communicatie als de inhoud. Geef ons stof tot nadenken. De prijsstijgingen op de energiemarkt zijn ongekend stevig en snel gegaan. Korte termijn maatregelen vanuit Vrijopnaam waren zodoende noodzakelijk maar zeggenschap en vrijheid voor de klant blijven belangrijke waarden voor ons. We zullen lering trekken uit de diverse klantervaringen. Nogmaals dank voor je terugkoppeling. Met vriendelijke groet, Bas
Originele beoordeling
Wij waren eerst ontzettend trots op vrijopnaam. Met name door het transparante inzicht van ons verbruik, de mogelijkheid om zelf ons maandbedrag te kunnen bepalen en dat we zonnepanelen elders konden “leasen”. De afgelopen maanden bleek echter dat we ons maandbedrag niet konden aanpassen. Dit zou slechts om de eerste maanden van het nieuwe jaar termijn gaan. Dit vonden we vervelend, gezien we veel minder verbruikte. Afgelopen week ontvingen we een email dat ons maand bedrag nog vele malen hoger werd, en dat we dit de rest van het jaar termijn niet konden aanpassen. Hoe kunnen zij dit voor ons beslissen? Zij weten niets van onze situatie. Een klacht naar hun Customer service liep op niets uit. Ze vonden het heel vervelend, maar deden het toch om ons zgn te beschermen tegen onverwachte kosten. Alsof we kinderen zijn. Dit was voor ons de druppel. Eind deze maand zeggen we het contract op. Op hun site staat trouwens nog altijd “Je termijn bedrag aanpassen kan bij Vrijopnaam altijd” Ja, alleen nog hoger… ons maandbedrag is nu al bijna tweemaal zo hoog als ons verbruik, en dat wordt straks zelfs nog hoger. Zo ga je niet met klanten om.
Beste Saskia, Goed en fijn elkaar zoals gesproken te hebben. Ik begrijp en waardeer je commentaar op zowel de wijze van communicatie als de inhoud. Geef ons stof tot nadenken. De prijsstijgingen op de energiemarkt zijn ongekend stevig en snel gegaan. Korte termijn maatregelen vanuit Vrijopnaam waren zodoende noodzakelijk maar zeggenschap en vrijheid voor de klant blijven belangrijke waarden voor ons. We zullen lering trekken uit de diverse klantervaringen. Nogmaals dank voor je terugkoppeling. Met vriendelijke groet, Bas
Uitstekend
Heel klant vriendelijk Eerlijke prijzen Veel opties mogelijk Veel informatie voorziening
Klantenservice weinig nodig gehad, maar die keren dat ik contact opnam kreeg ik snelle en heldere reactie. Fijn.
Geen waarschuwing gehad op tijd
Beste heer van Zoest, Erg vervelend te lezen. We hebben met je gesproken in juli en ook recent over de oplopende tarieven. Wij waarschuwen of adviseren niet over een keuze voor een contract. Alleen achteraf weet je wat de beste keuze zou zijn geweest. Wij informeren onze klanten natuurlijk wel, via de app, mail of telefoon. Ik begrijp de teleurstelling over stijgende energieprijzen. Deze situatie is voor iedereen ongekend en ingrijpend. Vriendelijke groeten, Bas
Prima energieleverancier met duidelijk overzicht van je verbruik en bij vragen meteen antwoord.
Product waar ik achter sta en vriendelijke en heldere communicatie!
Prettig ,zonder gedoe
Ik heb niet veel contact nodig gehad maar het contact dat ik had heb ik als zeer prettig ervaren. Je hebt snel iemand aan de lijn die ook veel weet. Het duuzame van het bedrijf vind ik ook belangrijk
Nog onzeker I. v. 'm. de gasprijzen en of de investering van de zonnepanelen wel rendabel is.
Wij zijn hier aangesloten omdat het op dat moment het goedkoopste was met een maandelijks opzegbaar contract. We zijn in de tussentijd alweer een keer verhuisd en we zijn hiermee goed geholpen met het overzetten vam de huizen. Het enige wat ik graag anders zou willen zien is een fatsoenlijke app om je verbruik te kunnen zien I.P.V. een site waar je een snelkoopeling van kan maken
Fijne duidelijke app om te controleren , goede ervaring
Een lekker no-nonsense bedrijf met fijne en heldere communicatie. Heel tevreden mee!
tijdige en goede toegankelijke info
Zeer tevreden
Goed te bereiken en makkelijke afhandeling.
Van alle leveranciers die ik heb gehad, is Vrijopnaam wel de beste. Meedenken, vriendelijk en luisteren naar klanten.
Vrijopnaam biedt schone energie voor een goede prijs. De app en website bieden een praktisch inzicht in het verbruik.
Alles is snel zelf te regelen, de prijzen zijn helder inzichtbaar. De enige kritiek die ik heb is als volgt. Als de datum waarop de terugbetaling zal plaatsvinden exact zou worden aangegeven ipv " In de komende maand" word het bedrag op uw rekening gestort" dan zou de score 5 sterren zijn.
Prettige communicatie vanaf het eerste moment. Daarnaast echt groene energie voor een mooie prijs en de optie om zonnepanelen in een zonnepark te kopen. Zo kunnen wij ook profiteren van zonnepanelen als huurders.
algemeen zeer tevreden over contact via de mail. Duidelijke vragen , eenvoudig antwoorden. Zeer vriendelijke contacten, ze denken met je mee.
Helder en duidelijk, iets waar ik van hou.
goed bedrijf met een goed werkende app! Ook als je zonnepanelen hebt.
Het duidelijke overzicht liet me inzien dat het loont om zonnepanelen bij te kopen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.