Filters

8

Biogasvrij !

Zeer duidelijke uitleg bij vragen over de jaarnota

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
1

Only for Dutch or Rich $$$ \ Ga je klagen? Gaan ze jou lastig vallen

I have been a customer for two years. Always paid on time until the end of last year. I was late around three times to be honest, with paying a bill of over €100. First, I received very impertinent an intimidating messages, suggesting to me that I need to pay or ELSE. No friendly tone in the messages, while my Dutch friends get totally different messages- more diplomatic language, much kinder approach, longer waiting times for paying off. After calling the customer service again - advisor spoke to me as if I would’ve been her daughter, trying to discipline me for no apparent reason. After filing a complaint-three days later I have received a message that I have to pay everything I owe them now, plus €1000 of borg, knowing that three days ago I called to say that I can’t pay on time this month. Very dirty game to punish me for the complaint and get rid of the inconvenient customer. This didn’t stop here. A COUPLE of days later I have received an eindnota, with a bogus invoice and no expiry date. I had to write 1000 of emails to get the information about till when it has to be paid and whether I can ask for Betalingsregeling. Finally I’ve heard that I have four days to pay, and if I will be late there will be a penalty. Saying it shortly- racist, manipulating, lying, intimidating, unprofessional and INCOMPETENT company. NEVER AGAIN

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Geen enkele klacht. Altijd vriendelijk en behulpzaam

Zeer goed bereikbaar en altijd vriendelijk als je ze wat vraagt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Super

Tevreden klant! We hebben 7 panelen op een veld, aangezien er op het dak van onze huurflat geen mogelijkheid hiervoor is. De app met ons verbruik en de opbrengst van onze panelen is volledig en overzichtelijk en het contact met de klantenservice snel en goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Ik heb geen reden om niet tevreden te zijn

DE service is heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Een zonnig gevoel

Goede terugkoppeling over ge- en verbruik

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Niet voor niets een 10 beoordeelingsrapport consumentenbond!

Geweldige klantenservice! Echt! Dank jullie wel! Nog geen wachttijden meegemaakt, vriendelijk en proffesioneel en nemen de tijd voor je, top! En in de app kan je maandelijks je verbruik-kosten bekijken en hoe je er dus voorstaat, geen verrassingen bij de jaarafrekening en dat is wel zo fijn! 100% aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Door meedenken en persoonlijk contact voel ik mij hier thuis

Paar jaar geleden een slechte ervaring gehad bij een andere leverancier. Duidelijk geval van 'als je even niet oplet, zuigen ze je leeg'. Via de Consumentenbond op Vrijopnaam gekomen, eigenlijk alleen vanwege de kosten. Maar eenmaal klant, viel op hoe netjes en persoonlijk ik benaderd werd. Had ik maar eerder geweten dat dit nog bestond! De mogelijkheid een eigen zonnepaneel te nemen is ook leuk: je hebt het gevoel dat je iets voor het milieu doet. Nee, geen spijt dat de vorige leverancier mij heeft afgeketst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Vriendelijk, snel en duidelijk

Vragen werden duidelijk beantwoordt, prijs klopt, aardig te woord gestaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

transparant en de klantenservice heel goed bereikbaar!

Ben blij destijds overgestapt te zijn, de zonnepanelen die je kunt bijbestellen leveren goed op. Handige app. Heldere communicatie en wat voor mij belangrijk is: deskundige klantenservice die ook nog eens meteen de telefoon opneemt; waar vind je dat nog? Kortom, ondanks de stijgende energieprijs en onzekerheden blijft Vrij op naam mijn eerste keus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Niet alleen probleemloos leveren maar ook nog eens een zeer deskundige klantenservice!

Altijd bereid om uitleg te geven over je vragen in deze barre energie tijden! Geen lange wachttijden, vriendelijk en nemen de tijd voor je! Goed anticiperend op de ontwikkelingen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

ik kan niets bedenken dat anders of beter zou kunnen!

Zoals hierboven beschreven: Zelfs als ik er over na denk, kan ik geen verbeterpunten bedenken: communicatie is goed en helder, app is inzichtelijk, proces van (bijvoorbeeld) termijnbedrag aanpassen is eenvoudig...

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Duidelijk en overzichtelijk energieverbruik per dag

Mooie app waarin duidelijk mijn energieverbruik wordt aangegeven, zowel gas als electra alsook mijn teruglevering van electra. Maandelijks opzegbaar is ook een pré, alhoewel ik nog niet behoefte heb gehad om naar ander te gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Een ellende omdat ik geen vast contract heb en me daar eigenlijk niet van bewust was

Energie is superduur, dus blij zal niemand zijn met deze prijzen. Ik betaal nu 510 per maand en heb de kachels nooit hoger dan 19 graden!! Jullie overzicht is redelijk duidelijk. 2 opmerkingen: Ik heb 2 aansluitingen dus ik zou liefst 1 overzicht willen. Ook uitgedrukt in euro’s wat alles kost. Jammer dat dat niet kan. Ik wil graag weten wat de opbrengst ( in euro’s) is van mijn zonnepaneel. Mvg

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Prima energiebedrijf maar communicatie kan beter

Communicatie kan beter. Die paar keer dat de tarieven gewijzigd zijn (lees veel hoger) kreeg ik niets van te voren te horen. Nu ook weer, op 1 april gaat een nieuwe termijn in en ik weet nog van niets.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Persoonlijk en transparant

Ontzettend klantgericht en betrokken. Naar mijn idee een eerlijke prijs en makkelijk te volgen wat je gebruikt via de app. Enorm tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Heel erg blij met jullie

Wij zijn erg blij met het voorstel dat jullie drie jaar geleden aan ons deed, Mee doen met een zonnepaneel op een plek aan het water. Op dat moment zagen we het niet zitten en hadden we het geld er niet voor. Toch er over nagedacht en geld vrij gemaakt. Hebben er tot op heden geen spijt van gehad, we zijn er zelfs erg blij mee. En soms zitten we er aan te denken om er nog meer te kopen. Vrij op naam wij zijn zeer blij met jullie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Super

Duidelijke app Toppers

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Prima

Snelle communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

zeer tevreden

altijd goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Echt groene stroom

Heel handig: wonen in een sociale huurwoning en toch je eigen zonnepanelen hebben. Het is een goed gevoel om op deze manier bij te kunnen dragen aan het klimaat en je hebt er geen omkijken naar. Eenmaal contact gehad met de klantenservice: ik werd direct uitstekend geholpen. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Uitstekende service

Onze kapotte slimme gasmeter was vervangen door stedin voor een oud model . Vrij op naam vroeg om een foto en regelde alles verder met stedin.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Overzichtelijke app

Overzichtelijke makkelijke app en daardoor de kosten in een oogopslag. Of het nu per maand of jaar is. De mogelijkheid zonnepanelen op een veld te kopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Gemak

Gemak, maar kan geen onderscheidend element bedenken t.o.v andere energieleveranciers

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Oké

Ondanks de hoge rekening ben ik toch tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.