Filters

10

Vriendelijk, snel en duidelijk

Vragen werden duidelijk beantwoordt, prijs klopt, aardig te woord gestaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

transparant en de klantenservice heel goed bereikbaar!

Ben blij destijds overgestapt te zijn, de zonnepanelen die je kunt bijbestellen leveren goed op. Handige app. Heldere communicatie en wat voor mij belangrijk is: deskundige klantenservice die ook nog eens meteen de telefoon opneemt; waar vind je dat nog? Kortom, ondanks de stijgende energieprijs en onzekerheden blijft Vrij op naam mijn eerste keus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Niet alleen probleemloos leveren maar ook nog eens een zeer deskundige klantenservice!

Altijd bereid om uitleg te geven over je vragen in deze barre energie tijden! Geen lange wachttijden, vriendelijk en nemen de tijd voor je! Goed anticiperend op de ontwikkelingen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

ik kan niets bedenken dat anders of beter zou kunnen!

Zoals hierboven beschreven: Zelfs als ik er over na denk, kan ik geen verbeterpunten bedenken: communicatie is goed en helder, app is inzichtelijk, proces van (bijvoorbeeld) termijnbedrag aanpassen is eenvoudig...

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Duidelijk en overzichtelijk energieverbruik per dag

Mooie app waarin duidelijk mijn energieverbruik wordt aangegeven, zowel gas als electra alsook mijn teruglevering van electra. Maandelijks opzegbaar is ook een pré, alhoewel ik nog niet behoefte heb gehad om naar ander te gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Een ellende omdat ik geen vast contract heb en me daar eigenlijk niet van bewust was

Energie is superduur, dus blij zal niemand zijn met deze prijzen. Ik betaal nu 510 per maand en heb de kachels nooit hoger dan 19 graden!! Jullie overzicht is redelijk duidelijk. 2 opmerkingen: Ik heb 2 aansluitingen dus ik zou liefst 1 overzicht willen. Ook uitgedrukt in euro’s wat alles kost. Jammer dat dat niet kan. Ik wil graag weten wat de opbrengst ( in euro’s) is van mijn zonnepaneel. Mvg

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Prima energiebedrijf maar communicatie kan beter

Communicatie kan beter. Die paar keer dat de tarieven gewijzigd zijn (lees veel hoger) kreeg ik niets van te voren te horen. Nu ook weer, op 1 april gaat een nieuwe termijn in en ik weet nog van niets.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Persoonlijk en transparant

Ontzettend klantgericht en betrokken. Naar mijn idee een eerlijke prijs en makkelijk te volgen wat je gebruikt via de app. Enorm tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Heel erg blij met jullie

Wij zijn erg blij met het voorstel dat jullie drie jaar geleden aan ons deed, Mee doen met een zonnepaneel op een plek aan het water. Op dat moment zagen we het niet zitten en hadden we het geld er niet voor. Toch er over nagedacht en geld vrij gemaakt. Hebben er tot op heden geen spijt van gehad, we zijn er zelfs erg blij mee. En soms zitten we er aan te denken om er nog meer te kopen. Vrij op naam wij zijn zeer blij met jullie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Super

Duidelijke app Toppers

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Prima

Snelle communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

zeer tevreden

altijd goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Echt groene stroom

Heel handig: wonen in een sociale huurwoning en toch je eigen zonnepanelen hebben. Het is een goed gevoel om op deze manier bij te kunnen dragen aan het klimaat en je hebt er geen omkijken naar. Eenmaal contact gehad met de klantenservice: ik werd direct uitstekend geholpen. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Uitstekende service

Onze kapotte slimme gasmeter was vervangen door stedin voor een oud model . Vrij op naam vroeg om een foto en regelde alles verder met stedin.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Overzichtelijke app

Overzichtelijke makkelijke app en daardoor de kosten in een oogopslag. Of het nu per maand of jaar is. De mogelijkheid zonnepanelen op een veld te kopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Gemak

Gemak, maar kan geen onderscheidend element bedenken t.o.v andere energieleveranciers

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Oké

Ondanks de hoge rekening ben ik toch tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Snel en adequate dienstverlening

Prima dienstverlening. Snelle reacties op vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Zeer tevreden

Vrijopnaam houdt je altijd goed op de hoogte van de ontwikkelingen, de website is gebruiksvriendelijk en de medewerkers van de klantenservice ontzettend aardig. Ook heel fijn dat je van zonnepanelen gebruik kunt maken zonder ze zelf op je dak te hoeven plaatsen. Toen de energieprijzen vorig jaar stegen verhoogde Vrijopnaam direct het termijnbedrag. Dat was super want hoewel je daar dan natuurlijk niet op zit te wachten, kregen we uiteindelijk een lagere eindrekening en geld terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Altijd snelle vriendelijke service

...

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goed inzicht in verbruik en kosten, overzichtelijk en eerlijk!

Goed inzicht in verbruik en kosten, overzichtelijk en eerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
5

Teluurgesteld

Het opleggen van uw zijde van een hoger maandbedragen is mij wel tegen gevallen . Aangezien het in mijn ogen het belang van maar een kant dient . Namelijk uw kant .

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
6

Geen duidelijke voorlichting over panelen op naam

De informatie voorziening kan beter en er zijn goedkopere alternatieven. Ik stap over!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak N.v.t.
4

Stugge zienswijze

Vanaf april 2021 klant bij vrijopnaam. In het begin niets aan de hand. Echter met de stijgende energieprijzen beginnen de problemen. Het maandbedrag is in de app niet lager te zetten dan de app zelf uit regent. Ook na telefonisch contact wordt er verwezen naar de app. Nu heb ik geprobeerd uit te leggen dat de app te hoog zit omdat ik vanaf half december zonnepanelen heb waar dus geen rekening mee wordt gehouden. Daarnaast is mijn maandbedrag in januari verhoogd omdat het er op leek dat ik bij moest betalen aan het einde van het jaar. Nu blijft echter dat hoge bedrag de komende maanden gewoon staan. Twee maal telefonisch contact gehad maar ik krijg geen gehoor voor mijn zaak. We zullen zien eind april wie er gelijk krijgt. Wordt vervolgd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Super fijn!

Ontzettend vriendelijk en zeer meedenkend! Ik had veel vragen en twijfels en ben heel netjes geholpen. Er werd de tijd genomen, meegedacht en geholpen door een zeer vriendelijke en professioneel medewerkster.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.