Vragen werden duidelijk beantwoordt, prijs klopt, aardig te woord gestaan
Ben blij destijds overgestapt te zijn, de zonnepanelen die je kunt bijbestellen leveren goed op. Handige app. Heldere communicatie en wat voor mij belangrijk is: deskundige klantenservice die ook nog eens meteen de telefoon opneemt; waar vind je dat nog? Kortom, ondanks de stijgende energieprijs en onzekerheden blijft Vrij op naam mijn eerste keus.
Altijd bereid om uitleg te geven over je vragen in deze barre energie tijden! Geen lange wachttijden, vriendelijk en nemen de tijd voor je! Goed anticiperend op de ontwikkelingen!
Zoals hierboven beschreven: Zelfs als ik er over na denk, kan ik geen verbeterpunten bedenken: communicatie is goed en helder, app is inzichtelijk, proces van (bijvoorbeeld) termijnbedrag aanpassen is eenvoudig...
Mooie app waarin duidelijk mijn energieverbruik wordt aangegeven, zowel gas als electra alsook mijn teruglevering van electra. Maandelijks opzegbaar is ook een pré, alhoewel ik nog niet behoefte heb gehad om naar ander te gaan.
Energie is superduur, dus blij zal niemand zijn met deze prijzen. Ik betaal nu 510 per maand en heb de kachels nooit hoger dan 19 graden!! Jullie overzicht is redelijk duidelijk. 2 opmerkingen: Ik heb 2 aansluitingen dus ik zou liefst 1 overzicht willen. Ook uitgedrukt in euro’s wat alles kost. Jammer dat dat niet kan. Ik wil graag weten wat de opbrengst ( in euro’s) is van mijn zonnepaneel. Mvg
Communicatie kan beter. Die paar keer dat de tarieven gewijzigd zijn (lees veel hoger) kreeg ik niets van te voren te horen. Nu ook weer, op 1 april gaat een nieuwe termijn in en ik weet nog van niets.
Beste Ronald, We publiceren de nieuwe tarieven altijd in de Vrijopnaam-app, onder contractgegevens. Daarnaast sturen we begin van ieder kalenderjaar een e-mail aan alle klanten met een overzicht van de belastingwijzigingen. We blijven graag je tips en suggesties ontvangen hoe we de klantcommunicatie kunnen verbeteren. Vriendelijke groet, Klantteam Vrijopnaam
Ontzettend klantgericht en betrokken. Naar mijn idee een eerlijke prijs en makkelijk te volgen wat je gebruikt via de app. Enorm tevreden.
Wij zijn erg blij met het voorstel dat jullie drie jaar geleden aan ons deed, Mee doen met een zonnepaneel op een plek aan het water. Op dat moment zagen we het niet zitten en hadden we het geld er niet voor. Toch er over nagedacht en geld vrij gemaakt. Hebben er tot op heden geen spijt van gehad, we zijn er zelfs erg blij mee. En soms zitten we er aan te denken om er nog meer te kopen. Vrij op naam wij zijn zeer blij met jullie.
Duidelijke app Toppers
Snelle communicatie
altijd goed geholpen
Heel handig: wonen in een sociale huurwoning en toch je eigen zonnepanelen hebben. Het is een goed gevoel om op deze manier bij te kunnen dragen aan het klimaat en je hebt er geen omkijken naar. Eenmaal contact gehad met de klantenservice: ik werd direct uitstekend geholpen. Aanrader!
Onze kapotte slimme gasmeter was vervangen door stedin voor een oud model . Vrij op naam vroeg om een foto en regelde alles verder met stedin.
Overzichtelijke makkelijke app en daardoor de kosten in een oogopslag. Of het nu per maand of jaar is. De mogelijkheid zonnepanelen op een veld te kopen.
Gemak, maar kan geen onderscheidend element bedenken t.o.v andere energieleveranciers
Ondanks de hoge rekening ben ik toch tevreden.
Prima dienstverlening. Snelle reacties op vragen.
Vrijopnaam houdt je altijd goed op de hoogte van de ontwikkelingen, de website is gebruiksvriendelijk en de medewerkers van de klantenservice ontzettend aardig. Ook heel fijn dat je van zonnepanelen gebruik kunt maken zonder ze zelf op je dak te hoeven plaatsen. Toen de energieprijzen vorig jaar stegen verhoogde Vrijopnaam direct het termijnbedrag. Dat was super want hoewel je daar dan natuurlijk niet op zit te wachten, kregen we uiteindelijk een lagere eindrekening en geld terug.
...
Goed inzicht in verbruik en kosten, overzichtelijk en eerlijk!
Het opleggen van uw zijde van een hoger maandbedragen is mij wel tegen gevallen . Aangezien het in mijn ogen het belang van maar een kant dient . Namelijk uw kant .
Beste Anna, We verhogen je termijnbedrag alleen om een (forse) naheffing op de jaarnota voor te zijn. Je hoeft nooit een spaarpot bij ons op te bouwen. Het termijnbedrag dient de werkelijke kosten te dekken. En helaas stijgen de kosten door de stijgende energieprijzen. We willen klanten niet verrassen het een naheffing en proberen te voorkomen dat iemand onverwacht in de schulden komt. Natuurlijk dienen wij daarnaast - ook in belang van onze klanten- de financiële situatie van Vrijopnaam stabiel te houden. Met vriendelijke groet, Bas
De informatie voorziening kan beter en er zijn goedkopere alternatieven. Ik stap over!
Beste Bob, Dank voor je tijd en feedback zojuist. Duidelijk opdracht aan ons beter (potentiële) klanten voor te lichten wat een Paneelopnaam is en hoe dit werkt, technisch en vooral financieel. Zoals besproken raakt je review ons. Het is een turbulente tijd op de energiemarkt en prijzen schieten alle kanten op. Soms ben je 'duur', dan weer 'goedkoop'. Echter hebben we nooit de bedoeling gehad je verkeerd voor te lichten. Aan ons de opdracht het unieke product Paneelopnaam beter uit te leggen. We leren van jouw ervaring, dank daarvoor. Met vriendelijke groet, mede namens Klantteam Vrijopnaam, Bas
Originele beoordeling
Begin 2021 via Duursaam Etten-Leur 10 zonnepanelen voor 10 jaar aangeschaft langs de A58 en daardoor ook overgestapt naar VrijopNaam als energie leverancier. Variabel contract. We weten allemaal wat er met de energie tarieven is gebeurt de afgelopen tijd dus mag na 1 jaar bijna € 1000,- bijbetalen. Dat snap ik, al zijn de tarieven van VrijopNaam in vergelijking met andere leveranciers aanzienlijk hoger. Wat ik echt het meest kwalijke vind is dat bij de aanschaf van zonnepanelen werd gezegd dat: " de stroomopbrengst wordt verrekend met je energierekening" absoluut niet waar is! Voor de opgewekte stroom krijg je € 0,05 per kWh terwijl je meer dan € 0,45 per kWh moet betalen! Dat is dus niet verrekenen, maar verdienen voor VrijopNaam. Voor mijn eigen zonnepanelen krijg ik rond de € 0,25 per kWh terug.... Ik stap over!
Beste Bob, Dank voor je tijd en feedback zojuist. Duidelijk opdracht aan ons beter (potentiële) klanten voor te lichten wat een Paneelopnaam is en hoe dit werkt, technisch en vooral financieel. Zoals besproken raakt je review ons. Het is een turbulente tijd op de energiemarkt en prijzen schieten alle kanten op. Soms ben je 'duur', dan weer 'goedkoop'. Echter hebben we nooit de bedoeling gehad je verkeerd voor te lichten. Aan ons de opdracht het unieke product Paneelopnaam beter uit te leggen. We leren van jouw ervaring, dank daarvoor. Met vriendelijke groet, mede namens Klantteam Vrijopnaam, Bas
Vanaf april 2021 klant bij vrijopnaam. In het begin niets aan de hand. Echter met de stijgende energieprijzen beginnen de problemen. Het maandbedrag is in de app niet lager te zetten dan de app zelf uit regent. Ook na telefonisch contact wordt er verwezen naar de app. Nu heb ik geprobeerd uit te leggen dat de app te hoog zit omdat ik vanaf half december zonnepanelen heb waar dus geen rekening mee wordt gehouden. Daarnaast is mijn maandbedrag in januari verhoogd omdat het er op leek dat ik bij moest betalen aan het einde van het jaar. Nu blijft echter dat hoge bedrag de komende maanden gewoon staan. Twee maal telefonisch contact gehad maar ik krijg geen gehoor voor mijn zaak. We zullen zien eind april wie er gelijk krijgt. Wordt vervolgd.
Beste Mikel, Je hebt gelijk. Op basis van het geïnstalleerd vermogen aan zonnepanelen op je dak, kan je termijnbedrag op voorhand (enigszins) verlaagd worden. De overwegingen dit niet te adviseren (hoge prijzen, veel verbruik wintermaanden, beperkte opbrengst zonnepanelen in de winter), hadden we beter kunnen toelichten en het besluit aan jou laten. Dank voor je tijd om je ervaringen te delen. Met vriendelijke groet, namens Klantteam Vrijopnaam, Bas
Ontzettend vriendelijk en zeer meedenkend! Ik had veel vragen en twijfels en ben heel netjes geholpen. Er werd de tijd genomen, meegedacht en geholpen door een zeer vriendelijke en professioneel medewerkster.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.