Filters

8

Er worden elke maand duidelijke overzichten gemaild.

We worden goed op de hoogte gehouden van ons verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Prima geen klachten

Duidelijke app .Ik ben zuinig geweest afgelopen winter en het nieuwe maandbedrag is gelukkig weer wat lager. Ik hoop dat ik een kleine positieve bijdrage lever aan het milieu door klant te zijn bij vrij op naam .

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden over vrijopnaam. Altijd goed en duidelijk overzicht en word netjes op de hoogte gehouden. Ook is het fijn dat je via de app je verbruik kan inzien

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
3

Matig tot slecht

Zie ook mijn review van 24-02-2022. Na mijn eerste review ben ik gebeld en is er geprobeerd op vriendelijke wijze mij tot ander inzicht te laten komen. Na veel gepraat kon mijn maandbedrag toch nog iets omlaag. Veel te weinig omlaag zoals ik toen ook al gemeld had. Nu net mijn afrekening (jaarnota) binnen gekregen en wat blijkt.....ik krijg ruim 500,- terug. Goed gedaan "Vrijopnaam".

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Prettig en goed te volgen

Het is steeds goed te volgen wat je verbruik is. Ook de eigen opgewekte stroom kun je steeds zien in de app. Een stimulans om erop te blijven letten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Wordt correct en vriendelijk geholpen

Geen klachten, bij bellen altijd vriendelijk te woord gestaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Prima club

Doen precies wat ze behoren te doen namelijk energie leveren. Duidelijke uitleg wanneer je inlogt over je energie verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Proactief, geen gedoe en GROEN

Proactief, geen gedoe en GROEN

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Voldoende tot goed, jaaŕrekening zeer overzichtelijk

Zie boven

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Eerlijk verhaal

Ik ben tevreden. Ik snap alleen niet waarom zonneenergie zoveel duurder is geworden? De zon is de zon!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
10

Uitstekende ervaring met dit bedrijf.

Heb ook 10 panelen erbij. Is mooi om te zien hoeveel die opwekken ook al staan ze niet op me dak. Wel jammer dat je der niet meer dan 10 mag hebben. Kom daarom net niet uit met de energie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Duidelijk en overzichtelijk

Transparant en duidelijk. En NL groene stroom. Zonne-energie

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

prima

Groen en betaalbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Zeer tevreden

Overzicht via app is overzichtelijk. Berichtgeving is tijdig. Nergens klachten over. Prettig contact indien nodig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

positief

De app kan iets uitgebreider. We zouden graag zien dat we de dagelijkse kosten bij kunnen houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Heel goed

Prima app.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Een prima energiebedrijf! En vooral groen: een goed iets en eigenlijk heel nodig!

Een prima energiebedrijf. Helder qua verbruik, wat ik zelf in kan zien en vooral groen! Een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Biogasvrij !

Zeer duidelijke uitleg bij vragen over de jaarnota

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
1

Only for Dutch or Rich $$$ \ Ga je klagen? Gaan ze jou lastig vallen

I have been a customer for two years. Always paid on time until the end of last year. I was late around three times to be honest, with paying a bill of over €100. First, I received very impertinent an intimidating messages, suggesting to me that I need to pay or ELSE. No friendly tone in the messages, while my Dutch friends get totally different messages- more diplomatic language, much kinder approach, longer waiting times for paying off. After calling the customer service again - advisor spoke to me as if I would’ve been her daughter, trying to discipline me for no apparent reason. After filing a complaint-three days later I have received a message that I have to pay everything I owe them now, plus €1000 of borg, knowing that three days ago I called to say that I can’t pay on time this month. Very dirty game to punish me for the complaint and get rid of the inconvenient customer. This didn’t stop here. A COUPLE of days later I have received an eindnota, with a bogus invoice and no expiry date. I had to write 1000 of emails to get the information about till when it has to be paid and whether I can ask for Betalingsregeling. Finally I’ve heard that I have four days to pay, and if I will be late there will be a penalty. Saying it shortly- racist, manipulating, lying, intimidating, unprofessional and INCOMPETENT company. NEVER AGAIN

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Geen enkele klacht. Altijd vriendelijk en behulpzaam

Zeer goed bereikbaar en altijd vriendelijk als je ze wat vraagt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Super

Tevreden klant! We hebben 7 panelen op een veld, aangezien er op het dak van onze huurflat geen mogelijkheid hiervoor is. De app met ons verbruik en de opbrengst van onze panelen is volledig en overzichtelijk en het contact met de klantenservice snel en goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Ik heb geen reden om niet tevreden te zijn

DE service is heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Een zonnig gevoel

Goede terugkoppeling over ge- en verbruik

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Niet voor niets een 10 beoordeelingsrapport consumentenbond!

Geweldige klantenservice! Echt! Dank jullie wel! Nog geen wachttijden meegemaakt, vriendelijk en proffesioneel en nemen de tijd voor je, top! En in de app kan je maandelijks je verbruik-kosten bekijken en hoe je er dus voorstaat, geen verrassingen bij de jaarafrekening en dat is wel zo fijn! 100% aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Door meedenken en persoonlijk contact voel ik mij hier thuis

Paar jaar geleden een slechte ervaring gehad bij een andere leverancier. Duidelijk geval van 'als je even niet oplet, zuigen ze je leeg'. Via de Consumentenbond op Vrijopnaam gekomen, eigenlijk alleen vanwege de kosten. Maar eenmaal klant, viel op hoe netjes en persoonlijk ik benaderd werd. Had ik maar eerder geweten dat dit nog bestond! De mogelijkheid een eigen zonnepaneel te nemen is ook leuk: je hebt het gevoel dat je iets voor het milieu doet. Nee, geen spijt dat de vorige leverancier mij heeft afgeketst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.