We worden goed op de hoogte gehouden van ons verbruik.
Duidelijke app .Ik ben zuinig geweest afgelopen winter en het nieuwe maandbedrag is gelukkig weer wat lager. Ik hoop dat ik een kleine positieve bijdrage lever aan het milieu door klant te zijn bij vrij op naam .
Ik ben erg tevreden over vrijopnaam. Altijd goed en duidelijk overzicht en word netjes op de hoogte gehouden. Ook is het fijn dat je via de app je verbruik kan inzien
Zie ook mijn review van 24-02-2022. Na mijn eerste review ben ik gebeld en is er geprobeerd op vriendelijke wijze mij tot ander inzicht te laten komen. Na veel gepraat kon mijn maandbedrag toch nog iets omlaag. Veel te weinig omlaag zoals ik toen ook al gemeld had. Nu net mijn afrekening (jaarnota) binnen gekregen en wat blijkt.....ik krijg ruim 500,- terug. Goed gedaan "Vrijopnaam".
Beste Mikel, Fijn dat je geld terug krijgt, zeker in deze tijd. Zelf opwekken levert op, dat is wel duidelijk! Jammer dat je ergernis niet is verdwenen. Je bent in december zelf op gaan wekken. Het is niet te doen direct een goed nieuw termijnbedrag vast te stellen. Zeker in deze tijd met bewegelijke prijzen. Onze tarieven zijn gedaald en je wekt veel zelf op: 2x goed voor jou. Gelukkig een teruggave op de jaarnota. Met vriendelijke groet, Bas
Het is steeds goed te volgen wat je verbruik is. Ook de eigen opgewekte stroom kun je steeds zien in de app. Een stimulans om erop te blijven letten.
Geen klachten, bij bellen altijd vriendelijk te woord gestaan
Doen precies wat ze behoren te doen namelijk energie leveren. Duidelijke uitleg wanneer je inlogt over je energie verbruik.
Proactief, geen gedoe en GROEN
Zie boven
Ik ben tevreden. Ik snap alleen niet waarom zonneenergie zoveel duurder is geworden? De zon is de zon!
Heb ook 10 panelen erbij. Is mooi om te zien hoeveel die opwekken ook al staan ze niet op me dak. Wel jammer dat je der niet meer dan 10 mag hebben. Kom daarom net niet uit met de energie.
Transparant en duidelijk. En NL groene stroom. Zonne-energie
Groen en betaalbaar
Overzicht via app is overzichtelijk. Berichtgeving is tijdig. Nergens klachten over. Prettig contact indien nodig.
De app kan iets uitgebreider. We zouden graag zien dat we de dagelijkse kosten bij kunnen houden.
Prima app.
Een prima energiebedrijf. Helder qua verbruik, wat ik zelf in kan zien en vooral groen! Een aanrader!
Zeer duidelijke uitleg bij vragen over de jaarnota
I have been a customer for two years. Always paid on time until the end of last year. I was late around three times to be honest, with paying a bill of over €100. First, I received very impertinent an intimidating messages, suggesting to me that I need to pay or ELSE. No friendly tone in the messages, while my Dutch friends get totally different messages- more diplomatic language, much kinder approach, longer waiting times for paying off. After calling the customer service again - advisor spoke to me as if I would’ve been her daughter, trying to discipline me for no apparent reason. After filing a complaint-three days later I have received a message that I have to pay everything I owe them now, plus €1000 of borg, knowing that three days ago I called to say that I can’t pay on time this month. Very dirty game to punish me for the complaint and get rid of the inconvenient customer. This didn’t stop here. A COUPLE of days later I have received an eindnota, with a bogus invoice and no expiry date. I had to write 1000 of emails to get the information about till when it has to be paid and whether I can ask for Betalingsregeling. Finally I’ve heard that I have four days to pay, and if I will be late there will be a penalty. Saying it shortly- racist, manipulating, lying, intimidating, unprofessional and INCOMPETENT company. NEVER AGAIN
Beste Martha, Je bent duidelijk ontevreden over onze dienstverlening. Helaas. Maar dat kan en mag je schrijven. Alle medewerkers van Vrijopnaam hebben de intentie duidelijk, eerlijk en vriendelijk onze klanten te helpen. Ik heb grote moeite met je woordkeuze. Je beschuldiging is extreem en ongepast. Ieder gesprek op basis van de inhoud maak je kapot. Het zij zo. Met vriendelijke groet, Namens klantteam Vrijopnaam, Bas
Zeer goed bereikbaar en altijd vriendelijk als je ze wat vraagt.
Tevreden klant! We hebben 7 panelen op een veld, aangezien er op het dak van onze huurflat geen mogelijkheid hiervoor is. De app met ons verbruik en de opbrengst van onze panelen is volledig en overzichtelijk en het contact met de klantenservice snel en goed!
DE service is heel goed
Goede terugkoppeling over ge- en verbruik
Geweldige klantenservice! Echt! Dank jullie wel! Nog geen wachttijden meegemaakt, vriendelijk en proffesioneel en nemen de tijd voor je, top! En in de app kan je maandelijks je verbruik-kosten bekijken en hoe je er dus voorstaat, geen verrassingen bij de jaarafrekening en dat is wel zo fijn! 100% aanrader!
Paar jaar geleden een slechte ervaring gehad bij een andere leverancier. Duidelijk geval van 'als je even niet oplet, zuigen ze je leeg'. Via de Consumentenbond op Vrijopnaam gekomen, eigenlijk alleen vanwege de kosten. Maar eenmaal klant, viel op hoe netjes en persoonlijk ik benaderd werd. Had ik maar eerder geweten dat dit nog bestond! De mogelijkheid een eigen zonnepaneel te nemen is ook leuk: je hebt het gevoel dat je iets voor het milieu doet. Nee, geen spijt dat de vorige leverancier mij heeft afgeketst.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.