Filters

9

Bijna perfecte partner, in ieder geval een prima partner.

Drie jaar geleden heb ik via mond-op-mond reclame gekozen voor Vrijopnaam. Dat was best een risico als je niet bekend ben met deze maatschappij en ook niet met zijn diensten. Zeker omdat je eerder te maken hebt gehad met de bekendere aanbieders van gas en elektra. Ik ben nu erg tevreden met de keuze die ik gemaakt heb. Gas en elektra worden net als bij de maatschappijen waar ik eerder klant van ben geweest zonder problemen geleverd. Of ik duurder uit ben, weet ik niet, De app van Vrijopnaam is duidelijk. Ik heb tot nu toe weinig met de klantenservice contact hoeven op te nemen. In die paar keer was het contact duidelijk en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Gewoon goed

Gewoon goed klant vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Gewoon goed

Gewoon goed klant vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Gewoon goed

Gewoon goed klant vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Een vrijwel perfecte maar in ieder geval prima partner.

Ik ben via mond-op-mond aanbeveling sinds ongeveer vier jaar klant van Vrijopnaam. Dat is altijd een risico als je de organisatie en hun werkwijze niet kent. Het feit dat zij gebaseerd is op zonne-energie was een belangrijk gegeven. ik heb in al die jaren niet veel contact hoeven te hebben met Vrijopnaam, maar de weinige contacten waren altijd effectief en zeer klantvriendelijk. Ook de app die ik regelmatig bekijk is heel duidelijk. Vrijopnaam is niet direct een pakkende naam, maar het is wel onderscheidend van andere namen. Kortom: ik was een tevreden klant en blijf dat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Een vrijwel perfecte maar in ieder geval prima partner.

Ik ben via mond-op-mond aanbeveling sinds ongeveer vier jaar klant van Vrijopnaam. Dat is altijd een risico als je de organisatie en hun werkwijze niet kent. Het feit dat zij gebaseerd is op zonne-energie was een belangrijk gegeven. ik heb in al die jaren niet veel contact hoeven te hebben met Vrijopnaam, maar de weinige contacten waren altijd effectief en zeer klantvriendelijk. Ook de app die ik regelmatig bekijk is heel duidelijk. Vrijopnaam is niet direct een pakkende naam, maar het is wel onderscheidend van andere namen. Kortom: ik was een tevreden klant en blijf dat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Prima

ik heb alleen maar goede gesprekken met uw medewerkers,ze hebben altijd tijd genoeg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Groene energie, nette prijzen en vriendelijke klantenservice

Ik kwam bij vrijopnaam terecht vanwege de score omtrent duurzame energie. Dat er geen geld uit gaat naar reclame om zo de prijzen laag te houden vind ik een goed concept. Daarnaast is de klantenservice snel en vriendelijk en hebben ze een mooi aanbod om te investeren in zonnepanelen op een zonnepark in Nederland.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Groene energie, nette prijzen en vriendelijke klantenservice

Ik kwam bij vrijopnaam terecht vanwege de score omtrent duurzame energie. Dat er geen geld uit gaat naar reclame om zo de prijzen laag te houden vind ik een goed concept. Daarnaast is de klantenservice snel en vriendelijk en hebben ze een mooi aanbod om te investeren in zonnepanelen op een zonnepark in Nederland.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Goede prijzen, duurzame energie en vriendelijke klantenservice

Ik kwam bij vrijopnaam terecht vanwege de score omtrent duurzame energie. Dat er geen geld uit gaat naar reclame om zo de prijzen laag te houden vind ik een goed concept. Daarnaast is de klantenservice snel en vriendelijk en hebben ze een mooi aanbod om te investeren in zonnepanelen op een zonnepark in Nederland.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Goede prijzen, duurzame energie en vriendelijke klantenservice

Ik kwam bij vrijopnaam terecht vanwege de score omtrent duurzame energie. Dat er geen geld uit gaat naar reclame om zo de prijzen laag te houden vind ik een goed concept. Daarnaast is de klantenservice snel en vriendelijk en hebben ze een mooi aanbod om te investeren in zonnepanelen op een zonnepark in Nederland.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Goede prijzen, duurzame energie en vriendelijke klantenservice

Ik kwam bij vrijopnaam terecht vanwege de score omtrent duurzame energie. Dat er geen geld uit gaat naar reclame om zo de prijzen laag te houden vind ik een goed concept. Daarnaast is de klantenservice snel en vriendelijk en hebben ze een mooi aanbod om te investeren in zonnepanelen op een zonnepark in Nederland.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Uitstekend, zeer tevreden

Wat ik waardeer is: - Als ik bel krijg ik ALTIJD binnen max. twee minuten een mens aan de lijn die mij goed en deskundig te woord staat; - de mogelijkheid om deel te nemen in een zonnepark - duidelijke jaarafrekening

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Uitstekend, zeer tevreden

Wat ik waardeer is: - Als ik bel krijg ik ALTIJD binnen max. twee minuten een mens aan de lijn die mij goed en deskundig te woord staat; - de mogelijkheid om deel te nemen in een zonnepark - duidelijke jaarafrekening

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Uitstekend, zeer tevreden

Wat ik waardeer is: - Als ik bel krijg ik ALTIJD binnen max. twee minuten een mens aan de lijn die mij goed en deskundig te woord staat; - de mogelijkheid om deel te nemen in een zonnepark - duidelijke jaarafrekening

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Nooit problemen

Nooit problemen, goede klantenservice en duidelijke communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

eerlijk, sympathiek, glasheldere communicatie

Ik vind bij deze club prrecies wat ik zoek. Persoonlijk, betrokken, duidelijk. Geen poespas. Duidelijk geen log bedrijf maar sprankelend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Super

Duidelijk en simpel

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
1

Nul nada nul

De eerste 250KWh zijn voor U, luidde de slogan toen ik mij aanmeldde. Dus niet. Ik heb 9 panelen aangeschaft, 1 gratis en (bijna)*** euro geïnvesteerd. Of nu 365 dagen de zon schijnt of het 365 dagen donker is maakt niets uit bij VON. Je krijgt gewoon jaarlijks ** euro per paneel aftrek en daarmee is de kous af. Voor je gebruik betaal je gewoon een fors bedrag, en je weet niet eens waar die stroom vandaan komt. Mijn toegestuurde overzicht toont al 2 jaar een opbrengst van ruim beneden de 2500 KWH voor 10 panelen, maar ze leggen dat verschil bedrag gewoon bij. Hoe lang kun je als bedrijf bij iedere klant geld toeleggen om aan die ** euro per paneel te komen. Dat *** toch !! Dus heb niet de illusie dat JIJ zonnepanelen hebt. Je hebt gewoon geld gegeven, je krijgt iets meer geld terug en die directeurtjes maken mooi weer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
5

jammerlijk

Ik had gevraagd voor een offerte voor mijn privé adres, echter vlg. uw medewerker klantenservice was mijn verbruik te hoog!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

goede service

de verrekening van de opbrengst van de panelen was onduidelijk maar de e-mails hierover werden snel en duidelijk beantwoord; in de communicatie bij de aankoop is niet duidelijk gemaakt dat deze panelen voor de meter staan en daarom niet gesaldeerd worden, dit scheelt veel in de financiële opbrengst; wat de aangekochte panelen aan opbrengst hebben is nog steeds onduidelijk omdat het gegarandeerde vermogen, 250kwhr/jaar/paneel steeds niet gehaald lijkt te worden;

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Veel communicatie en aandacht, toch nog zaken onduidelijk

Twee punten die ik graag wil aangeven. 1. Duidelijkheid rondom het proces van de panelen die in eerste instantie bij abo horen en men later nog bij kan kopen. In alle eerlijkheid was mij dit eerder ook niet exact duidelijk. Deels mijn eigen verantwoordelijkheid deels van VON. Ik ben niet zo naïef te denken dat je voor 100 Euro een volledig paneel koopt en de volledige opbrengst ontvangt, echter wanneer ik een aanbod krijg om "nog meer energie ZELF" op te wekken is dit onder de huidige voorwaarden doch op z"n minst enigszins misleidend. Zo ook het overzicht in de maandelijkse mail onder "zelf opgewekt". Bovendien vind ik het niet fair dat de vergoeding per KWh een vast bedrag is en niet een percentage van de opbrengst. Dit betekent dat de werkelijke waarde van de 8 cent reeds aanzienlijk minder is. 2. Ik begrijp dat dit geen makkelijke tijden zijn voor jullie, dus accepteer het nieuwe voorschot, maar ben erg benieuwd naar het ingeschatte verbruik op maandbasis voor het komende jaar. Door een aantal aanpassingen hebben we het verbruik afgelopen jaar drastisch terug gebracht (gas van 1754 tot 1128 m3; Stroom normaal van 2119 tot 1071 KWh en Dal van 1192 naar 816 KWh. Over afgelopen jaar betaalde ik 300 Euro per maand en krijg aan het einde zelfs 300 Euro terug. Over de komende periode wordt een afname van de prijs verwacht. Die is reeds daar, maar ik begrijp dat jullie eerder voor een hoge prijs hebben moeten inkopen. Echter voor volgend jaar zal dit zeker een impact hebben. Ik ga er vanuit dat wanneer dit nieuwe bedrag van 404 Euro (>30% meer!) weer aangepast wordt wanneer over 4 maanden blijkt dat dit veel te veel was. Met vriendelijke groet, Ron Hogeweg Irenestraat 44 Breda

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Prima

vrijopnaam is een prima bedrijf met een redelijke app. Het zou erg prettig zijn als vrij op naam een proactieve houding neemt in eventuele aanpassing van de solarprijs welke klanten die in zonnepanelen hebben geïnvesteerd ontvangen. Deze is gelimiteerd op 80 euro/mwh. In de huidige markt, met een veel hogere marktprijs (en dus ook hogere solarprijs) zou het een bedrijf sieren om daar een tijdelijke correctie op te maken of iig te communiceren hoe ze hiernaar kijken en wat ze ermee gaan doen (of niet).

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Prettig contact, groene stroom

Ik weet waar ik aan toe ben en dat is fijn. Tussendoor i zicht in verbruik en een inschatting van hoe je jaarnota gaat uitvallen zorg voor overzicht en rust

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Geen problemen mee tot zover

Prijs is goed. Voorwaarden zijn helder. Extra's zijn mogelijk maar niet verplicht (huren van zonnepanelen op een panelen-park). Als er al problemen zijn liggen die bij de netbeheerder (Stedin in dit geval). Verbruiksoverzicht is helder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.