Filters

6

Redelijk tevreden

Cv op 16 graden, 2 truien en een lange onderbroek. Nog niet bevroren maar prettig is anders. Hopelijk gaan jullie niet mee met de extreem asociale prijsverhogingen van grote energiebedrijven want dan wordt het wel heel ongezellig. Vooralsnog fijne feestdagen en een energieeerlijk nieuwjaar. .

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Ben ook heel blij met jullie

Vooral blij met de snelle reactie op mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Transparant

Handig via app en mail

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

100% duurzaam

Als je zelf geen dak hebt waarop zonnepanelen kunnen of mogen worden gelegd, is Vrijopnaam een heel goed alternatief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Modern, eerlijk, betrouwbaar, vernieuwend bedrijf met een goede klantenservice.

Handige app, goede klantenservice. App wordt regelmatig geupdatet en verbeterd. Veel inzicht in je verbruik (met een slimme meter) en de klant wordt goed op de hoogte gehouden. Daarnaast duurzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Ik raad de leverancier aan

Ik raad de leverancier aan,altijd fijn contact met de gebruiker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Heldere communicatie, voortreffelijke website

Zie biven

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

geweldige begripvolle klantenservice

Vrijopnaam is meedenkend, begripvol, aardig en snel in de communicatie. De gebruiksapp is een goede tool.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Zeer goede energie leverancier.

T.o.v. vele andere energie leveranciers is dit een geweldig bedrijf. Telefonisch snel bereikbaar. Zeer klantviendelijk. Al je vragen worden snel beantwoord ook via mail. Ze zijn niet de goedkoopste maar daar krijg je wel goede service voor terug. Paneel op naam kan ik iedereen aanbevelen. Volgens de deskundigen een van de groenste energieleveranciers van Nederland . Ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Duidelijke en snelle informering

Met de huidige energie - perikelen komen er duidelijke richtlijnen naar voren. De app / site is ook verbeterd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Positief

Nooit problemen mee en lage tarieven

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Prima

Zo nu en dan en update en goede n Informatievoorziening. Dus tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Transparant, goed klantencontact, altijd bereikbaar.

Vragen zijn altijd snel en vriendelijk beantwoord. Financiële zaken worden snel en correct afgehandeld. De site en app zijn duidelijk en gebruikersvriendelijk. Informatie over prijzen en verbruik zijn transparant. Dik te vrede!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Transparant, goed klantencontact, altijd bereikbaar.

Vragen zijn altijd snel en vriendelijk beantwoord. Financiële zaken worden snel en correct afgehandeld. De site en app zijn duidelijk en gebruikersvriendelijk. Informatie over prijzen en verbruik zijn transparant. Dik te vrede!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
1

Misleidende leverancier met slechte tarieven

Het model was ooit, panelen elders, leuke vergoeding en normale marktprijzen. Tegenwoordig zijn de prijzen daar sky high en de vergoeding uit zonne energie 0,08 cent. De uitleg wordt gegeven maar snijdt geen hout. Ik ben vertrokken daar en zit nu bij een transparante partij. Erg content mee.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
1

Misleidende leverancier met slechte tarieven

Het model was ooit, panelen elders, leuke vergoeding en normale marktprijzen. Tegenwoordig zijn de prijzen daar sky high en de vergoeding uit zonne energie 0,08 cent. De uitleg wordt gegeven maar snijdt geen hout. Ik ben vertrokken daar en zit nu bij een transparante partij. Erg content mee.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Een bedrijf dat het zonnetje in huis brengt.

Ik heb voor Vrijopnaam gekozen vanwege de duidelijke herkomst van zonnestroom uitsluitend opgewekt in Nederland. Al het contact dat ik had - over de aanschaf van Paneelen op naam - verliep uitermate prettig en soepel. Ook de factuur en tussentijdse communicatie vind ik aangenaam van toon en uiterlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Een bedrijf dat het zonnetje in huis brengt.

Ik heb voor Vrijopnaam gekozen vanwege de duidelijke herkomst van zonnestroom uitsluitend opgewekt in Nederland. Al het contact dat ik had - over de aanschaf van Paneelen op naam - verliep uitermate prettig en soepel. Ook de factuur en tussentijdse communicatie vind ik aangenaam van toon en uiterlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
2

Geen duidelijk inzicht

Vrijopnaam heeft mij verplicht om tot het overgaan op een maandcontract. Ik hoop dat ze snel komen met maandcontracten. Ze reageren wel snel op vragen. Helaas geeft het geen duidelijk inzicht hoe veel euro energie je verbruikt per dag. Je moet zelf steeds kijken in je contract en dan berekenen hoe veel euro je per dag je kwijt bent. Lijkt me niet meer dan logisch dat ook inzicht geeft in euro en niet alleen je verbruik in KW en m2.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Bijna perfect, maar in ieder geval prima

Ik ben sinds een drietal jaren klant bij Vrijopnaam nadat ik op een feestje iemand sprak. Het was best een risico omdat Vrijopnaam voor mij totaal onbekend was; voordien was ik jarenlang klant bij de traditionele maatschappijen. Ik moet zeggen, dat ik tot nu toe erg tevreden ben over de dienstverlening en de app. Ik heb weinig gebruik hoeven te maken van de klantenservice, maar in die paar keer stond men mij effectief en vriendelijk te woord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Bijna perfect, maar in ieder geval prima

Ik ben sinds een drietal jaren klant bij Vrijopnaam nadat ik op een feestje iemand sprak. Het was best een risico omdat Vrijopnaam voor mij totaal onbekend was; voordien was ik jarenlang klant bij de traditionele maatschappijen. Ik moet zeggen, dat ik tot nu toe erg tevreden ben over de dienstverlening en de app. Ik heb weinig gebruik hoeven te maken van de klantenservice, maar in die paar keer stond men mij effectief en vriendelijk te woord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Gewoon goed

Klant vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Eerlijk, duidelijk en transparant.

Mijn ervaring is prima. Mede door de goede app en snelle reactie op vragen in deze onzekere energie tarief tijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Eerlijk, duidelijk en transparant.

Mijn ervaring is prima. Mede door de goede app en snelle reactie op vragen in deze onzekere energie tarief tijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Nooit problemen, goede service en uitstekende communicatie.

Er is weinig communicatie nodig geweest, maar de mail uitwisseling en het telefonisch contact is altijd super. Vriendelijke mensen, geen immens lange wachttijden, snel een persoon aan de lijn, etc etc.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.