Filters

9

Duidelijke en snelle informering

Met de huidige energie - perikelen komen er duidelijke richtlijnen naar voren. De app / site is ook verbeterd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Positief

Nooit problemen mee en lage tarieven

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Prima

Zo nu en dan en update en goede n Informatievoorziening. Dus tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Transparant, goed klantencontact, altijd bereikbaar.

Vragen zijn altijd snel en vriendelijk beantwoord. Financiële zaken worden snel en correct afgehandeld. De site en app zijn duidelijk en gebruikersvriendelijk. Informatie over prijzen en verbruik zijn transparant. Dik te vrede!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Transparant, goed klantencontact, altijd bereikbaar.

Vragen zijn altijd snel en vriendelijk beantwoord. Financiële zaken worden snel en correct afgehandeld. De site en app zijn duidelijk en gebruikersvriendelijk. Informatie over prijzen en verbruik zijn transparant. Dik te vrede!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
1

Misleidende leverancier met slechte tarieven

Het model was ooit, panelen elders, leuke vergoeding en normale marktprijzen. Tegenwoordig zijn de prijzen daar sky high en de vergoeding uit zonne energie 0,08 cent. De uitleg wordt gegeven maar snijdt geen hout. Ik ben vertrokken daar en zit nu bij een transparante partij. Erg content mee.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
1

Misleidende leverancier met slechte tarieven

Het model was ooit, panelen elders, leuke vergoeding en normale marktprijzen. Tegenwoordig zijn de prijzen daar sky high en de vergoeding uit zonne energie 0,08 cent. De uitleg wordt gegeven maar snijdt geen hout. Ik ben vertrokken daar en zit nu bij een transparante partij. Erg content mee.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Een bedrijf dat het zonnetje in huis brengt.

Ik heb voor Vrijopnaam gekozen vanwege de duidelijke herkomst van zonnestroom uitsluitend opgewekt in Nederland. Al het contact dat ik had - over de aanschaf van Paneelen op naam - verliep uitermate prettig en soepel. Ook de factuur en tussentijdse communicatie vind ik aangenaam van toon en uiterlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Een bedrijf dat het zonnetje in huis brengt.

Ik heb voor Vrijopnaam gekozen vanwege de duidelijke herkomst van zonnestroom uitsluitend opgewekt in Nederland. Al het contact dat ik had - over de aanschaf van Paneelen op naam - verliep uitermate prettig en soepel. Ook de factuur en tussentijdse communicatie vind ik aangenaam van toon en uiterlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
2

Geen duidelijk inzicht

Vrijopnaam heeft mij verplicht om tot het overgaan op een maandcontract. Ik hoop dat ze snel komen met maandcontracten. Ze reageren wel snel op vragen. Helaas geeft het geen duidelijk inzicht hoe veel euro energie je verbruikt per dag. Je moet zelf steeds kijken in je contract en dan berekenen hoe veel euro je per dag je kwijt bent. Lijkt me niet meer dan logisch dat ook inzicht geeft in euro en niet alleen je verbruik in KW en m2.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Bijna perfect, maar in ieder geval prima

Ik ben sinds een drietal jaren klant bij Vrijopnaam nadat ik op een feestje iemand sprak. Het was best een risico omdat Vrijopnaam voor mij totaal onbekend was; voordien was ik jarenlang klant bij de traditionele maatschappijen. Ik moet zeggen, dat ik tot nu toe erg tevreden ben over de dienstverlening en de app. Ik heb weinig gebruik hoeven te maken van de klantenservice, maar in die paar keer stond men mij effectief en vriendelijk te woord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Bijna perfect, maar in ieder geval prima

Ik ben sinds een drietal jaren klant bij Vrijopnaam nadat ik op een feestje iemand sprak. Het was best een risico omdat Vrijopnaam voor mij totaal onbekend was; voordien was ik jarenlang klant bij de traditionele maatschappijen. Ik moet zeggen, dat ik tot nu toe erg tevreden ben over de dienstverlening en de app. Ik heb weinig gebruik hoeven te maken van de klantenservice, maar in die paar keer stond men mij effectief en vriendelijk te woord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Gewoon goed

Klant vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Eerlijk, duidelijk en transparant.

Mijn ervaring is prima. Mede door de goede app en snelle reactie op vragen in deze onzekere energie tarief tijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Eerlijk, duidelijk en transparant.

Mijn ervaring is prima. Mede door de goede app en snelle reactie op vragen in deze onzekere energie tarief tijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Nooit problemen, goede service en uitstekende communicatie.

Er is weinig communicatie nodig geweest, maar de mail uitwisseling en het telefonisch contact is altijd super. Vriendelijke mensen, geen immens lange wachttijden, snel een persoon aan de lijn, etc etc.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
5

Veel onduidelijkheid

Ik heb pas recent gezien dat voor de Kwh die mijn panelenopnaam opwekken ik een veel lager bedrag ontvang dan wat ik voor de Kwh die ik verbruik moet betalen! Ik dacht: mooi, ik verbruik per jaar helemaal niet zo heel veel meer als wat ik opwek, dus dan betaal ik alleen dat extra verbruik, maar dat blijkt dus heel anders te zijn! Ik weet ook niet of het voor ons nou wel of niet slim is om alsnog ook panelen op ons huis te leggen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Goed bereikbaar, vriendelijk, heldere uitleg

Bij vragen over de jaarnota, energie kosten, is Vrijopnaam goed bereikbaar, vriendelijk, legt helder uit, heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Goed bereikbaar, vriendelijk, heldere uitleg

Bij vragen over de jaarnota, energie kosten, is Vrijopnaam goed bereikbaar, vriendelijk, legt helder uit, heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Goed bereikbaar, vriendelijk, heldere uitleg

Bij vragen over de jaarnota, energie kosten, is Vrijopnaam goed bereikbaar, vriendelijk, legt helder uit, heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Bijna perfect, maar in ieder geval prima

Drie jaar geleden via mond-op-mond reclame klant geworden bij Vrijopnaam. Dat was best een risico bij een onbekende onderneming, maar het is meer dan de moeite waard geweest. Heb niet veel contact hoeven te hebben, maar de klantenservice was altijd effectief en vriendelijk. Ook de app voldoet goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Bijna perfect, maar in ieder geval prima

Drie jaar geleden via mond-op-mond reclame klant geworden bij Vrijopnaam. Dat was best een risico bij een onbekende onderneming, maar het is meer dan de moeite waard geweest. Heb niet veel contact hoeven te hebben, maar de klantenservice was altijd effectief en vriendelijk. Ook de app voldoet goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

gewoon goed

gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Gewoon goed

Gewoon goed klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Gewoon goed

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.