Filters

4

Jammer dat het aantal zonnepanelen per klant erg beperkt is.

Jammer dat het aantal zonnepanelen per klant erg beperkt is. Daar komt bij dat je voor de elke opgewekte kWh 8 cent krijgt (2022) Terwijl je de kWh die je verbruikt met je huisaansluiting voor 20 cent (2022) van het net moet inkopen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
8

Heel tevreden.

Wij zijn erg tevreden. Ook hebben wij sinds kort een dynamisch contract wat ons heel goed bevalt. Dus: Tevreden mensen. Met vriendelijke groet, Noud en Lily van Dinter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
10

Prima bedrijf, duidelijk en transparant.

Fijn bedrijf, via de app iedere dag inzage in mijn kosten en als ik bel geen moeilijk menu en lange wachttijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

communicatie loopt helder en snel.

idem

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Door de app is alles erg transparant

Ben zeer tevreden met Vrijopnaam, alles is overzichtelijk en het bevalt me vooral dat je binnen 24 uur kunt zien wat je verbruikt en wat het kost…

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Helemaal prima

Professioneel/snelle reactie/persoonlijk advies/geen wachttijden/duurzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Alles is overzichtelijk en transparant

Heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
9

Blij dat ik jullie gevonden heb.

De app is fijn, eenvoudig en overzichtelijk, je kunt eenvoudig je maandbedrag aanpassen en hebt goed inzicht in verbruik, opbrengst panelen en kosten. Het contact is fijn, de zonnepanelen zijn fijn en betaalbaar. Tot nu toe ben ik geen enkel minpunt tegengekomen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
5

Vergane glorie

Groot geworden door klein te blijven dacht ik zo... helaas is vrij op naam nu meer een glans van buiten. Trouwe klanten boeit ze niet dus ben ik maar als vanouds begonnen met jaarlijks mijn contract onder het licht te houden. Telefonisch nemen ze snel en vriendelijk op maar wanneer het woord "maandbedrag" in de lucht hangt veranderd de persoon aan de telefoon. Je verhaal onderbouwen met cijfers en feiten wordt denigrerend weggewerkt alsof je een kind van 10 bent die je nog van alles wijs kan maken. Kort verhaal: verhuizing van een 3 verdieping eengezinswoning met een energielabel C naar een nieuwbouw appartement met energielabel A++ en mag dus evenveel betalen per maand (sta volgens hun eigen app op geld terugkrijgen ivm zuiniger stoken). Gevraagd om 100€ per maand minder te betalen maar dat vinden ze niet een goed idee. Ze geven aan dat de netbeheerder het bedrag heeft bepaald terwijl het appartement nog nooit bewoond is geweest (??). Raar verhaal maar zo is je leven eenmaal bij vrij op naam als vaste klant. Heb ook zonnepanelen afgenomen maar valt eerlijk gezegd erg tegen. Leuk verhaal om ze zo aan te bieden maar zeker niet rendabel. Een lening afsluiten (zonnepanelen op afbetaling) rendeert vele malen beter! Was zowieso van plan om de stekker uit het zonnepanelen programma te trekken. Helaas en erg jammer maar wel met een lichtpuntje (voor de consument).. energiemaatschappijen overschatten zichzelf en zien niet in dat er een keerpunt aan het ontstaan is waarbij zij ons meer nodig zullen hebben inplaats van andersom. Denk maar aan zonnepanelen en eigen batterij opslag (zelfvoorziening) wat steeds betaalbaarder wordt. Vergane glorie

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
10

Duidelijke communicatie en voor de prijsstijgingen zeer goede prijzen

Goede prijzen, goed overzicht van het verbruik. Snel opzegbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

goed bereikbaar

duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

goede en duidelijke communicatie

Fijne leverancier met goede en duidelijke communicatie over verbruik, kosten en nota's. Overzichtelijke verbruikers statistieken. Leuk dat je ook zonnepanelen kan kopen en de opbrengst daarvan dagelijks kan zien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Woord gehouden

Na vervelend misverstand alles toch nog netjes geregeld. Klachten worden bij dit bedrijf serieus genomen, fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak N.v.t.
10

Prijs gaat ineens omhoog... Maar daar kunnen ze niets aan doen

De stroom doet het wel hoor!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Zeer snelle reactie

Zeer snelle reactie en ook nog in de gaten gehouden hoe het verloop is van het afsluiten van het gas.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Op zich prima.

Een minpunt. In september kreeg ik een bericht dat ik 600 euro moest gaan betalen. Ik gaf aan dat ik dat niet kon betalen. Heel vriendelijk dat mijn maand tarief 100 euro naar beneden werd bijgesteld. Ik gaf al aan dat dat echt nog veel te veel zou zijn omdat het gebaseerd was op een 3 persoonshuishouding waarvan er 1 persoon altijd thuis was. Uiteindelijk heb ik 900 euro teruggekregen. Jammer dat er toen niet naar mij is geluisterd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Communicatie verliep niet zo prettig

Eind vorig jaar werd ineens mijn maandbedrag fors verhoogd (van 60 naar 350 euro). Meerdere keren contact gehad met VrijOpnaam, uitgelegd dat ik eerst samenwoonde en nu niet meer maar ook dat ik zuinig verbruik. Uiteindelijk moeten dreigen dat ik zou overstappen voordat ze het maandbedrag wilden aanpassen. Ook nog een erg passief agressieve mail dat ik met dit maand bedrag sowieso absoluut zou moeten bijbetalen (ja ok en dan?). Inmiddels bijna 700 euro terug gekregen van kosten die ik niet heb gebruikt… het zou fijn zijn als jullie ook naar je klanten luisteren

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Redelijk

Min punt: elke keer verhoogd vrijopnaam mijn termijnbedrag, zonder mijn toestemming. Dit bedrag kan dan ook niet meer verlaagd worden in de app. Ik moet dan weer een email gaan sturen om het bedrag te verlagen, want ik betaal altijd te veel en krijg elk jaar geld terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Duidelijke en heldere communicatie via de app

De app geeft alle informatie duidelijk en overzichtelijk door , elke maand Opname cijfers kloppen met onze eigen waarneming Geen verrassingen bij de jaarafrekening. Zonnepanelen brengen op zoals de verwachting was alleen de prijs van 8 cent zou wel wat hoger mogen zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Woord goed.

Correcte afwikkeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
3

Is dit wel eerlijk?

Ik begrijp dat Vrijopnaam blij is met mij als klant. Ik vind het bijzonder jammer dat ik in januari 74 cent betaalde voor een KWh en dat ik 8 cent terugkrijg voor een opgewekte KWh. Ik begrijp dat er verschil ik kan zitten, maar dit verschil is wel erg groot.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Beste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt!

Zelfs in de afgelopen periode, die voor klantenservices van energiemaatschappijen erg druk moet zijn geweest, nooit in de wacht gestaan en altijd vriendelijk en goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Een fijne energieleverancier, plant zaden met de stroom mee.

Ervaar Vrij op Naam als betrouwbaar en vriendelijk. Ontving begin februari de jaarafrekening met daarin een duidelijke stap voor stap uitleg hoe het bedrag tot stand komt; Daarin ook de bedragen en berekening van het energie-plafond uitgewerkt. Fijn alles in grote letters en cijfers waardoor het goed leest en wat eenvoudiger wordt. Blij dat het gelukt is het energieverbruik een stuk omlaag te brengen met behulp van de app en alle informatie en tips. Zo konden we het juiste bedrag terugkrijgen. Goed vind ik ook dat de zonnepanelen-op-naam bewust geplaatst worden in kleinere 'velden' in een gekozen omgeving.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Mijn ervaring is goed.

Volgens mij loopt alles goed en ik heb tot op heden zeker geen spijt dat ik me bij jullie het aangemeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Geen idee hoe ik (teveel?) zonnepanelen heb en toch een hoge rekening.

Ik heb zonnepanelen, te veel? Is dat in uw voordeel? Wat zie ik er van terug? Uiteindelijk heb ik telefonisch uitleg gekregen. Kort gezegd: ik krijg jaarlijks, dus 9 jaar lang, 20% van mijn ingelegde bedrag terug! Geweldig: het dubbele van het bedrag wat mijn beleggingen opleveren. IK gaf een zeer lage beoordeling omdat ik zelf in de mail over de afrekening niet af kan lezen wat het profijt is van mijn Vrij-op-naam-panelen. Na een reactie van u met uitleg wordt mij duidelijk wat mijn voordeel is. Toch weet ik nog niet of en hoe die 20% uiteindelijk 10% schijnt te worden. Graag uw uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.