Filters

10

Fijne club

Niet de goedkoopste, wel de groenste en goede service en on-line bereikbaarheid. Het is een lekker gevoel dat je iets meer betaald maar dat het wel groene euro’s zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goed

Ik ben tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Prima, maar veel te hoog maandbedrag gerekend wegens intern geldgebrek

Ik ben tevreden maar tijdens de gascrises betaalde ik opeens 3 x zoveel en bij navraag blijkt dat dit door geldproblemen bij VON komt. Dat is werkelijk onheus en niet correct. Dat zou ik nu niet meer accepteren. Vuiltje op het blazoen! Verder gaat het allemaal wel goed, alleen de panelen leveren een dubbeltje per KWH op dat is eigenlijk peanuts in deze tijd.....

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
5

ongelofelijk duur

Beste mensen, Ik heb voor een ander huis ook een abonnement bij Budget energie en het verschil is ongelofelijk groot! Waar ik hier € 5167,50 voor gas en electra betaal, betaal ik voor een soortgelijk huis bij Budgetenergie 1727,00 eu... Dat is wel een vast contract maar dan nog; waarom is een variabel contract zoveel duurder? En mijn termijn bedrag is ineens naar € 1065 eu (!) gegaan. ik probeerde dat op mijn Vrijopnaam site te veranderen maar dat lukte niet. Ik kreeg wel onmiddellijk een medewerkster aan de lijn die mij vertelde dat ik mijn termijnbedrag kon veranderen-maar dat lukte dus niet. Gelukkig is het termijnbedrag verminderd na een paar maanden maar ik was er erg van geschrokken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

goed en overzichtelijk handelen

App werkt super en je kan ze altijd goed bereiken met mail of telefonisch nog belangrijker goed en duidelijk uitgelegde jaarafrekening! En.... het viel me allemaal met de kosten nog mee. Ga zo door !

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goed. Alles gaat probleemloos volgens afspraak.

Duidelijke jaarnota. Goede communicatie via e-mail.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Prima leverancier.

Klantvriendelijk en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

De klantenservice is prima de app kan n aanpassing of 2 gebruiken.

Op de klantenservice kun je weinig negatiefs zeggen. Redelijk snelle reacties, altijd behulpzaam, vriendelijk, goed uitleg. Met de app iets meer issue. De app is qua klantervaring alleen bruikbaar voor klanten met n zgnd 'slimme' meter! Voor alle anderen is de app totaal nutteloos. Het zou op z'n minst mogelijk moeten zijn om handmatig gegevens te kunnen toevoegen. Je kunt dan ook geen termijnbedrag bepalen en geen inzicht in je jaarafrekening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Groen en service gericht

Ben ooit overgestapt vanwege de mogelijkheid om in te stappen in een zonnepark. Het was iets duurder, maar ik vond het prettig om in ieder geval ons eigen verbruik te compenseren met zonnestroom. Door de enorme prijsstijgingen heb ik een aantal keer vragen gehad over de opbouw van de kosten, mijn termijnbedrag etc. Iedere keer heb ik zonder moeite iemand aan de telefoon gekregen die me uitgebreid te woord stond, mijn vragen goed beantwoorde en met de nodige adviezen kwam. De app werkt ook super. Ben 100% tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goed bereikbaar en weten waar het om gaat

Terzake kundig en flexibel

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Altijd snelle reactie van de klantenservice

Altijd snelle reactie van de klantenservice

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

wij zijn zeer tevreden

ook wij zijn zeer te spreken zowel informatief als contact dus gaan we gewoon verder m.v.g. Chris van den Broeke

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Zeer vriendelijke en snel bereikbare klantenservice

Het is prettig dat ik met een probleem of vraag niet eerst drie kwartier in de wacht hoef te staan maar direct en vriendelijk geholpen wordt. Minder gelukkig was ik met de korte prijs vast perioden, nu maandelijks, en hoge prijzen, terwijl de kosten voor zonne-energie niet wijzigen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Gemak voorop.

De contacten met Vrijopnaam zijn correct, vriendelijk, en compleet. De Vrijopnaam-app werkt bijzonder makkelijk. In één oogopslag heb je inzicht in je gebruik, facturen, correspondentie en in de zelf opgewekte energie. Ik heb een aantal zonnepanelen via Vrijopnaam aangeschaft dus dat is ook direct inzichtelijk. Aanpassen van de maandbedragen gaat eenvoudig, dus eigenlijk staat het gemak bij Vrijopnaam voorop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Altijd goed te woord gestaan

Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Groen, groener, groenst

Ondanks de hoge energieprijzen waar alle leveringsmaatschappijen mmee te maken hadden ben ik toch zeer tevreden met hoe inzichtelijk en groen deze energie leverancier zijn werk doet en mogelijkheden biedt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Zeer tevreden

De wijze waarop met de energie perikelen tot nu toe is omgegaan, prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

goed

alles zeer duidelijk weergegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Prima

Overzichtelijke app, zonnepanelen te koop in veld in Nederland. Klantenservice zeer goed bereikbaar ook per telefoon!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
4

Teleurstellend

Met de energiecrisis viel het wel heel erg tegen dat VON de contractswijze veranderde van halfjaarlijks naar maandeljks. Zodra ik een kans zie om te switchen naar een andere leverancier zal ik niet aarzelen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
8

goed bereikbaar voor vragen

vrij op naam is goed bereikbaar. Beantwoordt alle vragen die ik heb zowel op inhoudelijk gebied (hoe kan het dat ik grijze stroom gebruik terwijl ik zonnestroom opwek? bijvoorbeeld) als op financieel gebied

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Zeer klantvriendelijk en laagste tarieven

In juni 2020 ben ik van Nuon/Vattenfal overgestapt naar Vrijopnaam en heb daar geen moment spijt van gehad! Het is een relatief klein bedrijf waarvan de medewerkers zelf direkt de telefoon aannemen, waardoor je geen woud van keuze-opties hoeft te doorlopen en niet tegen een computer hoeft te spreken die je vervolgens niet begrijpt! Vrijopnaam biedt gelukkig nog de ouderwetse telefonische directe service, lost een probleem snel op en geeft prima antwoord op je energievragen. Daar komt bij dat hun gebruikersvriendelijke app een zeer duidelijk en uitgebreid overzicht geeft van je verbruik en kosten. Het verbruik in kWh en M3 is zelfs per dag inzichtelijk, wat niet bij alle leveranciers zo schijnt te zijn. De tarieven die ze hanteren zijn vrijwel altijd de laagste in vergelijking met andere energieleveranciers. Op de Independer website staat een aandachtspunt (door Independer zelf vermeld) dat doet vermoeden dat je een heel jaar lang vastzit aan de vastgestelde maandtermijn. Maar je kan tussentijds je maandtermijn via de app eenvoudig zelf aanpassen, maar dat vermeldt Independer helaas niet! Kortom, ik ben zeer tevreden over Vrijopnaam en kan deze energieleverancier van harte aanbevelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Prima, heldere communicatie

Om te beginnen natuurlijk de groene energie. Het feit dat je je eigen zonnepanelen mag kopen (of is het leasen) helpt in de beleving daarvan. Verder is het fijn dat je per dag joiw verbruik kunt zien. En per maand of het financieel nog uitkomt en of je jouw maandbedrag misschien moet aanpassen. Heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Prima maar…

In het algemeen ben ik tevreden over VoN, maar wel een belangrijk aandachtspunt voor het jaaroverzicht. Deze zou ik medio februari ontvangen, maar begin maart had ik nog steeds niets gehoord. Zeker omdat ik een flink bedrag zou terugkrijgen en mijn maandvoorschot gehalveerd zou worden, zou het fijn zijn geweest als ik hier niet zelf achteraan had moeten gaan. Nu heb ik alsnog voor twee maanden een veel hoger voorschot betaald omdat ik niet op tijd de afrekening en maandaanpassing kreeg. Pas bij navraag via de klantenservice is dit (weliswaar snel en vriendelijk) geregeld. Dit had zeker beter gekund.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Gemak en goede service

Snel geld terug ontvangen, prettige dienstverlening, aardige mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.