Filters

10

Altijd snelle reactie van de klantenservice

Altijd snelle reactie van de klantenservice

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

wij zijn zeer tevreden

ook wij zijn zeer te spreken zowel informatief als contact dus gaan we gewoon verder m.v.g. Chris van den Broeke

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Zeer vriendelijke en snel bereikbare klantenservice

Het is prettig dat ik met een probleem of vraag niet eerst drie kwartier in de wacht hoef te staan maar direct en vriendelijk geholpen wordt. Minder gelukkig was ik met de korte prijs vast perioden, nu maandelijks, en hoge prijzen, terwijl de kosten voor zonne-energie niet wijzigen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Gemak voorop.

De contacten met Vrijopnaam zijn correct, vriendelijk, en compleet. De Vrijopnaam-app werkt bijzonder makkelijk. In één oogopslag heb je inzicht in je gebruik, facturen, correspondentie en in de zelf opgewekte energie. Ik heb een aantal zonnepanelen via Vrijopnaam aangeschaft dus dat is ook direct inzichtelijk. Aanpassen van de maandbedragen gaat eenvoudig, dus eigenlijk staat het gemak bij Vrijopnaam voorop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Altijd goed te woord gestaan

Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Groen, groener, groenst

Ondanks de hoge energieprijzen waar alle leveringsmaatschappijen mmee te maken hadden ben ik toch zeer tevreden met hoe inzichtelijk en groen deze energie leverancier zijn werk doet en mogelijkheden biedt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Zeer tevreden

De wijze waarop met de energie perikelen tot nu toe is omgegaan, prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

goed

alles zeer duidelijk weergegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Prima

Overzichtelijke app, zonnepanelen te koop in veld in Nederland. Klantenservice zeer goed bereikbaar ook per telefoon!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
4

Teleurstellend

Met de energiecrisis viel het wel heel erg tegen dat VON de contractswijze veranderde van halfjaarlijks naar maandeljks. Zodra ik een kans zie om te switchen naar een andere leverancier zal ik niet aarzelen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
8

goed bereikbaar voor vragen

vrij op naam is goed bereikbaar. Beantwoordt alle vragen die ik heb zowel op inhoudelijk gebied (hoe kan het dat ik grijze stroom gebruik terwijl ik zonnestroom opwek? bijvoorbeeld) als op financieel gebied

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Zeer klantvriendelijk en laagste tarieven

In juni 2020 ben ik van Nuon/Vattenfal overgestapt naar Vrijopnaam en heb daar geen moment spijt van gehad! Het is een relatief klein bedrijf waarvan de medewerkers zelf direkt de telefoon aannemen, waardoor je geen woud van keuze-opties hoeft te doorlopen en niet tegen een computer hoeft te spreken die je vervolgens niet begrijpt! Vrijopnaam biedt gelukkig nog de ouderwetse telefonische directe service, lost een probleem snel op en geeft prima antwoord op je energievragen. Daar komt bij dat hun gebruikersvriendelijke app een zeer duidelijk en uitgebreid overzicht geeft van je verbruik en kosten. Het verbruik in kWh en M3 is zelfs per dag inzichtelijk, wat niet bij alle leveranciers zo schijnt te zijn. De tarieven die ze hanteren zijn vrijwel altijd de laagste in vergelijking met andere energieleveranciers. Op de Independer website staat een aandachtspunt (door Independer zelf vermeld) dat doet vermoeden dat je een heel jaar lang vastzit aan de vastgestelde maandtermijn. Maar je kan tussentijds je maandtermijn via de app eenvoudig zelf aanpassen, maar dat vermeldt Independer helaas niet! Kortom, ik ben zeer tevreden over Vrijopnaam en kan deze energieleverancier van harte aanbevelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Prima, heldere communicatie

Om te beginnen natuurlijk de groene energie. Het feit dat je je eigen zonnepanelen mag kopen (of is het leasen) helpt in de beleving daarvan. Verder is het fijn dat je per dag joiw verbruik kunt zien. En per maand of het financieel nog uitkomt en of je jouw maandbedrag misschien moet aanpassen. Heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Prima maar…

In het algemeen ben ik tevreden over VoN, maar wel een belangrijk aandachtspunt voor het jaaroverzicht. Deze zou ik medio februari ontvangen, maar begin maart had ik nog steeds niets gehoord. Zeker omdat ik een flink bedrag zou terugkrijgen en mijn maandvoorschot gehalveerd zou worden, zou het fijn zijn geweest als ik hier niet zelf achteraan had moeten gaan. Nu heb ik alsnog voor twee maanden een veel hoger voorschot betaald omdat ik niet op tijd de afrekening en maandaanpassing kreeg. Pas bij navraag via de klantenservice is dit (weliswaar snel en vriendelijk) geregeld. Dit had zeker beter gekund.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Gemak en goede service

Snel geld terug ontvangen, prettige dienstverlening, aardige mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
4

Jammer dat het aantal zonnepanelen per klant erg beperkt is.

Jammer dat het aantal zonnepanelen per klant erg beperkt is. Daar komt bij dat je voor de elke opgewekte kWh 8 cent krijgt (2022) Terwijl je de kWh die je verbruikt met je huisaansluiting voor 20 cent (2022) van het net moet inkopen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
8

Heel tevreden.

Wij zijn erg tevreden. Ook hebben wij sinds kort een dynamisch contract wat ons heel goed bevalt. Dus: Tevreden mensen. Met vriendelijke groet, Noud en Lily van Dinter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
10

Prima bedrijf, duidelijk en transparant.

Fijn bedrijf, via de app iedere dag inzage in mijn kosten en als ik bel geen moeilijk menu en lange wachttijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

communicatie loopt helder en snel.

idem

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Door de app is alles erg transparant

Ben zeer tevreden met Vrijopnaam, alles is overzichtelijk en het bevalt me vooral dat je binnen 24 uur kunt zien wat je verbruikt en wat het kost…

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Helemaal prima

Professioneel/snelle reactie/persoonlijk advies/geen wachttijden/duurzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Alles is overzichtelijk en transparant

Heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
9

Blij dat ik jullie gevonden heb.

De app is fijn, eenvoudig en overzichtelijk, je kunt eenvoudig je maandbedrag aanpassen en hebt goed inzicht in verbruik, opbrengst panelen en kosten. Het contact is fijn, de zonnepanelen zijn fijn en betaalbaar. Tot nu toe ben ik geen enkel minpunt tegengekomen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
5

Vergane glorie

Groot geworden door klein te blijven dacht ik zo... helaas is vrij op naam nu meer een glans van buiten. Trouwe klanten boeit ze niet dus ben ik maar als vanouds begonnen met jaarlijks mijn contract onder het licht te houden. Telefonisch nemen ze snel en vriendelijk op maar wanneer het woord "maandbedrag" in de lucht hangt veranderd de persoon aan de telefoon. Je verhaal onderbouwen met cijfers en feiten wordt denigrerend weggewerkt alsof je een kind van 10 bent die je nog van alles wijs kan maken. Kort verhaal: verhuizing van een 3 verdieping eengezinswoning met een energielabel C naar een nieuwbouw appartement met energielabel A++ en mag dus evenveel betalen per maand (sta volgens hun eigen app op geld terugkrijgen ivm zuiniger stoken). Gevraagd om 100€ per maand minder te betalen maar dat vinden ze niet een goed idee. Ze geven aan dat de netbeheerder het bedrag heeft bepaald terwijl het appartement nog nooit bewoond is geweest (??). Raar verhaal maar zo is je leven eenmaal bij vrij op naam als vaste klant. Heb ook zonnepanelen afgenomen maar valt eerlijk gezegd erg tegen. Leuk verhaal om ze zo aan te bieden maar zeker niet rendabel. Een lening afsluiten (zonnepanelen op afbetaling) rendeert vele malen beter! Was zowieso van plan om de stekker uit het zonnepanelen programma te trekken. Helaas en erg jammer maar wel met een lichtpuntje (voor de consument).. energiemaatschappijen overschatten zichzelf en zien niet in dat er een keerpunt aan het ontstaan is waarbij zij ons meer nodig zullen hebben inplaats van andersom. Denk maar aan zonnepanelen en eigen batterij opslag (zelfvoorziening) wat steeds betaalbaarder wordt. Vergane glorie

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
10

Duidelijke communicatie en voor de prijsstijgingen zeer goede prijzen

Goede prijzen, goed overzicht van het verbruik. Snel opzegbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.