Filters

9

Prima

Ik vind vrij op naam een fijne organisatie. De app werkt goed en is duidelijk. Ik zou het fijn vinden als jullie een vast contract aan kunnen bieden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Mooi concept, uitwerking wat minder

Wat begon als een goede maatschappij ben ik na enkele jaren minder positief. Tijdens de hoge energie prijzen werd ik wel belast met verhoging van mijn tarieven, maar de stroom die werd opgewekt met de panelen bleef tegen belachelijk lage prijzen afgetrokken van mn kosten. Klantenservice kwam met een berg onzin om dit te verklaren. Daarnaast kan ik het maandtarief moeilijk aanpassen waardoor ik ongewild veel geld opzij heb gezet afgelopen jaar, wel netjes terug gehad maar ik betaal liever niet teveel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Groene stroom met heel goede dienstverlening.

Goede informatie via de app en altijd zeer snelle reactie bij vraag of opmerking. Er wordt heel goed met je meegedacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Erg blij

Innovatief, goeie service, goeie deal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Vriendelijke mensen en energie uit Nederland

Goed bereikbaar. Via chat en telefoon. Aanpassen van maandtarief niet mogelijk bij conventionele meter. Maar uiterst vriendelijk telefonisch te woord gestaan en tarief direct aangepast. Heldere overzichten. Verbeterpunt: langere contracten aanbieden, eerder alleen jaar mogelijk en nu alleen variabel. Andere aanbieders zijn sneller in aanbieden van langere contracten. Risico dat klanten overstappen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Super customer service

Snel en persoonlijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Openheid

Wij hebben een dynamisch contract en ik vind dat daar de duidelijkheid nog verbeterd kan worden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
4

Onzorgvuldige berekening van maand tarief

Na 4x aangeven dat mijn maandtarief veel te hoog was, bleef vrij op naam aanhouden dat ‘voor mijn eigen veiligheid’ een maand tarief van 300 euro aan moest houden. Einde van het jaar heb bijna 1000 euro teveel betaald (2x mijn verbruik).

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
8

Goede communicatie.

Tot op heden nog steeds tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

eerlijke prijs en goede info

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

alle energieleveranciers leveren probleemloos energie

Alle kostprijs emolumenten in de Vrij op Naam app stelt mij in staat heel nauwkeurig en betrouwbaar mijn jaarbegroting te maken die hetzelfde is als die van V.O.N. als het een Vaste Prijs Contract is. Doch het 3e jr. was extreem door de wisselende kostprijzen vanwege de energiecrisis en is er een geschil waarvan V.O.N. bevestigd dat mijn schaduwjaarrekening correct is. Verwacht dat ik het verschil veel betaald alsnog terug krijg. Stap nu het vierde jaar V.O.N. in na 35 jr NuOn/Vattenfall.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Top

Altijd snelle en vriendelijke reactie van de klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Zeer overzichtelijke gebruiksgegevens

De app geeft goed inzicht, de afrekening was daardoor goed te lezen en te controleren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

duidelijke communicatie

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Prima maatschappij voor starters

Duidelijke uitleg, prima service. Absolute aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Reageren snel

Al mijn vragen worden altijd snel en netjes beantwoord!.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goede en klantvriendelijke energie leverancier

Goede ervaring en klantvriendelijk ook geen wachttijd als je belt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Simpel en duidelijk

Goede communicatie. App is simpel te gebruiken (en heeft MFA! Maakt de developer in me ook blij). Panelen kopen ook een superleuk initiatief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Great customer service

I have a feeling Vrijopnaam is the only expat friendly company in The Netherlands. No other company or institution would ever answer or send e-mails to me in English without being asked multiply times. No other company would spend time explaining me in English the terms and conditions. No other company would answer as soon as my email is sent. As long as the customer service stays like this I am not going to change the electricity provider. I receive very personal care, the employees seem very professional and friendly. My cooperation with Vrijopnaam has been perfect, zero problems, zero issues. Easy and without any stress. That is what I like!

  • Would you recommend us? Yes
10

Prettige communicatie

Vorig jaar moest ik snel een leverancier hebben voor mijn energie en vrij op naam stond klaar om al mijn vragen te beantwoorden. Zeer prettige communicatie, een fijne app met verbruiks overzicht en snel het geld binnen van de jaarnota.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

prima

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
10

Goed bedrijf

Lekker makkelijk. Alles is goed bij te houden in de app.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
1

Vrij op naam is misleidend in de mails

Vrij op naam is misleidend in de mails die wij bij het aangaan van het contract ontvangen hebben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Duurzame energie maar dogmatisch beleid t.a.v. maandtarief

Ter toelichting: - Ik hecht aan verduurzaming dus is VrijOpNaam een geschikte provider. - Ik kon aantonen dat mijn energie verbruik niet boven de 350 euro uit zou stijgen. Toch werd star vastgehouden aan de "voorgestelde" 600 euro. Ook werd aangegeven dat ik het bedrag zelf aan zou kunnen passen via de app. Ja, dat klopte, maar wel enkel naar boven! Na de eindafrekening stelt ook VrijOpNaam vast dat een termijnbedrag van 259,00 voldoende is...... -Goeie app!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goede klantenservice

Goede en accurate klantenservice met echte mensen. Ze verwijzen wel tot in den treure naar de app, maar die hoef je gelukkig niet te gebruiken, hè.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.