Filters

10

Hele fijne maatschappij

Als er iets is heb je zo contact. Heel klantvriendelijk. Ben er blij mee. En nog duurzaam ook.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

het overzicht was duidelijk, alleen de uitwerking was voor een leek niet te volgen, in mijn geval no

te doen, in mijn geval niet zo belangrijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Al jarenlang prima!

Duidelijke uitleg en altijd behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Eerlijk en betrouwbaar

Vrijopnaam beloofd geen koeien met gouden hoorns!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Fijn en duidelijk

Ook voor vrij op naam was er geen ontkomen aan om de tarieven te verhogen. Dit werd telefonisch uitgelegd waarbij de klant kon meedenken. De app, die ik dagelijks inzie, stimuleerd mij om goed en zuinig om te gaan met gas en stroom. Mijn verbruik is dan ook aanzienlijk gedaald. Fijn voor mijn portemonnee maar ook voor het klimaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

ik vind jullie een heel prettig bedrijf

Alles overzichtelijk in de app, vriendelijke mensen aan de telefoon, alleen jammer dat er nog geen jaar contract is en dat ik daarom toch helaas naar andere maatschappijen kijk die wel een vast contract aanbieden !! Als jullie een goed vast contract kunnen aanbieden dan zou ik blijven en jullie aanbevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
5

Combi met zonnepanelen valt tegen

Ik ben niet heel erg onder de indruk van de het mee denken van Von met de klant. Ik heb in een combi met zonnepanelen in een collectief een kontrakt aangegaan met Von. Echter als ik de jaarrekening bekijk en zie wat ik met mijn panelen heb opgewekt, tegenover de vergoeding, dan is mijn rendement zeer matig. In de periode dat de energieprijzen sky high waren, is mijn opgewekte stroom ook sky high verkocht. Daar zie ik niets van terug, beetje jammer. Ik heb denk ik bij het aangaan van het kontrakt, mij niet genoeg verdiept in de kleine lettertjes.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
8

Goede service, Denkt mee soms iets te

Denkt mee en heel toegankelijk. De organisatie is goed in orde. De service is goed, en biedt diverse mogelijkheden aan om toegankelijk te zijn. Bij het bellen heb wordt ik snel geholpen. Voor informatie en voorzieningen ben ik tevreden over de volgende punten. Punt 1: de app waar ik dagelijks gebruik, Punt 2: de AI Tovar in de app en website. Punt 3: keurige maand overzicht en maandtarief. Punt 4: Goede informatie inrichting Helaas bood vrij op naam in november aan om een hoger maandelijks bedrag te betalen. Een eigen prognoses was hierbij niet welkom. Dit staat mij zwaar. Mij partner heeft dit goed kunnen praten. Ik ben voorstander om met de klant te kijken naar eventuele komende kosten, maar wanneer de klant dit goed kan inschatten mag ik verwachtten dat dit mogelijk is. Persoonlijk vermoed ik dat dit aan de persoonlijke instelling komt van de medewerker. Zoals het schoolse voorbeeld. Doet keurig zijn werk, maar cijfers zijn niet altijd toepasbaar op de praktijk. Gelukkig wordt netjes het bedrag terug gestort. Dit was wel een vervelende situatie Al met al zeer tevrede!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Snel, simpel en gemakkelijk.

Contact met Vrijopnaam is snel. Ook bieden ze de optie om zonnepanelen aan te schaffen die ergens anders zon opwekken. Dus als je vanwege appartement geen zonnepanelen kan aanschaffen is dit een goede optie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
3

Niet de goedkoopste

Hoop drama gehad met de overgang van kwartaal naar maand termijn en zelfs een klacht ingediend. Sindsdien heb ik het idee dat ze verkeerd inkopen of te veel winst in eigen zak stoppen. Gezien de andere maatschappijen goedkoper zijn. De meeste bedrijven hebben ook al vast aanbod en deze leverancier niet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Uiterst positief

Heldere communicatie en goed werkende app/website die je goed op de hoogte houd van verbruik etc.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

helder en duidelijk

Als jarenlange klant prima ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Minder aantrekkelijk dan toen ik ee aan begon

Teleurgesteld in de financiële opbrengst van de panelen op naam.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Prima

Voor mij een fijne energie leverancier. Groen! Makkelijk telefonisch te bereiken met ook goede service en meedenkend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Fijne leverancier van groene stroom

Ik had altijd hele fijne ervaringen met vrijopnaam. Als een van de groenste energie/gas leveranciers van Nederland naar voren gekomen in het rapport van de consumentenbond. Niet geheel onbelangrijk, ook lekker goedkoop. Goed bereikbaar met vriendelijke medewerkers. Toen kwam de energiecrisis. Vrijopnaam ging over op variabele tarieven per maand. Ik heb in mijn huurhuis nog een ouderwetse meter en voor vrijopnaam betekende dit dat ik geen grip had op de oplopende kosten. Tussentijds zelf je meterstanden doorgeven kon niet en het dashboard over gebruik is dan ook leeg. Bij stabiele prijzen nam ik dit voor lief toe, maar tijdens de energiecrisis was dit vervelend. Vrijopnaam gaf een inschatting dat mijn energiekosten zouden verviervoudigen. Dit leek mij erg veel, en ik begon ook te kijken naar andere leveranciers. Echter zij stuntte met lagere termijnbedragen, maar per kwh en m3 was het 1,5x tot 2x zo duur! Ik ben lekker blijven zitten, en nu aan het eind van het jaar heb ik 1000 euro teruggekregen. Ook mijn termijnbedrag is nu weer terug naar "oude" niveau's. De aanpak van vrijopnaam was een slag om de arm en voorzichtig, maar wel een die uiteindelijk goed heeft uitgepakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Prima geregeld

Prima. Informatie is duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Energieleverancier doet precies wat het moet doen

Paar jaar geleden overgestapt van een niet nader te noemen afzetter. Consumentenbond dacht dat Vrijopnaam wel iets voor mij was en verdomd: prima. Ze zeuren niet met aanbiedingen of met 'tips die iedereen al weet'. Heb twee zonnepanelen bij ze gekocht. Die staan ergens in een andere provincie, maar de opbrengst wordt in de jaarrekening verrekend. Dat is leuk en ook een erg leuke gedachte qua milieu. Ik heb de panelen er in vier jaar uit en eerder weggaan ben ik niet van plan. Doen dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Vriendelijke mensen

Eigenlijk zegt de titel genoeg. Ze denken met je mee. Het enige is dat je zonnestroom niet kunt wegstrepen van je eigen energieverbruik. Let daar even op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Prima

Prima ervaring, hoewel ik wel schrok van de maandelijkse aanpassing van het energietarief ten tijde van de gascrisis. Waarschijnlijk is het niet hebben van een slimme meter daar debet aan. Het gevolg is dat ik bij de afrekening (jaarnota) een aanzienlijk bedrag terug krijg. Dat is weer een voordeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Fantastisch

Elke dag kan je zien hoe je er precies voor staat en dat is bij mij fantastisch.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Fijne club

Niet de goedkoopste, wel de groenste en goede service en on-line bereikbaarheid. Het is een lekker gevoel dat je iets meer betaald maar dat het wel groene euro’s zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goed

Ik ben tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Prima, maar veel te hoog maandbedrag gerekend wegens intern geldgebrek

Ik ben tevreden maar tijdens de gascrises betaalde ik opeens 3 x zoveel en bij navraag blijkt dat dit door geldproblemen bij VON komt. Dat is werkelijk onheus en niet correct. Dat zou ik nu niet meer accepteren. Vuiltje op het blazoen! Verder gaat het allemaal wel goed, alleen de panelen leveren een dubbeltje per KWH op dat is eigenlijk peanuts in deze tijd.....

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
5

ongelofelijk duur

Beste mensen, Ik heb voor een ander huis ook een abonnement bij Budget energie en het verschil is ongelofelijk groot! Waar ik hier € 5167,50 voor gas en electra betaal, betaal ik voor een soortgelijk huis bij Budgetenergie 1727,00 eu... Dat is wel een vast contract maar dan nog; waarom is een variabel contract zoveel duurder? En mijn termijn bedrag is ineens naar € 1065 eu (!) gegaan. ik probeerde dat op mijn Vrijopnaam site te veranderen maar dat lukte niet. Ik kreeg wel onmiddellijk een medewerkster aan de lijn die mij vertelde dat ik mijn termijnbedrag kon veranderen-maar dat lukte dus niet. Gelukkig is het termijnbedrag verminderd na een paar maanden maar ik was er erg van geschrokken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

goed en overzichtelijk handelen

App werkt super en je kan ze altijd goed bereiken met mail of telefonisch nog belangrijker goed en duidelijk uitgelegde jaarafrekening! En.... het viel me allemaal met de kosten nog mee. Ga zo door !

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.