Filters

10

Eerlijk, snel en super service

Aantal keer met Vrijopnaam gebeld tijdens de stijging van de energieprijzen om te overwegen wat de beste opties voor ons waren om de kosten zoveel mogelijk te beperken. Super vriendelijke en meedenkende medewerkers gesproken, heel erg tevreden over Vrijopnaam!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

helemaal goed

vriendelijk, handige ap

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
5

Tast in het duister.

Hoe Vrijopnaam de factuur samenstelt is voor mij ondanks mijn achtergrond moeilijk te begrijpen. Er wordt alleen verwezen naar de website waar de tarieven opstaan. Het zou beter zijn een factuur te ontvangen waarin dit duidelijk in wordt weergegeven zonder dat men veel tijd moet besteden aan hoe het is berekend als dat al mogelijk is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
9

Tot nu toe prima ervaring met Vrijopnaam

Handige app die elke dag inzicht geeft in het elektraverbruik en aangeeft hoe je er voor staat met het oog op de jaarafrekening. Het wijzigen van termijnbedrag gaat ook soepel. Ook denk ik dat de tarieven sinds de Oekraïne oorlog schappelijk zijn gebleven. Ik ben alleen klant voor elektra, verder heb ik Stadsverwarming.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
10

Top!

Fijn overzichtelijk. Paneel op naam is geweldig. Jaarnota en verrekening is duidelijk. App is ook goed inzichtelijk, alleen jammer dat deze voor de apple iphone nog niet te downloaden is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Simpel, duurzaam en voordelig zonder lelijke panelen op je dak

Duurzaam zonder omkijken. Makkelijk termijnbedragen aanpassen via de app en goed inzicht nu we een slimme meter hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Relatief duur

Er wordt niet echt gesaldeerd, dus opgeleverde energie wordt niet afgetrokken van gebruikte energie. Daardoor is de rekening veel hoger. De salderingsregeling is alleen voor panelen op eigen terrein, maar het verschil tussen gebruikstarief en zonnepanelen-oplevertarief vindt ik erg groot. Maar als je zelf geen eigen dak hebt voor panelen, dan is dit een methode om er toch van te profiteren. Wel goed dat het echt Nederlandse zonnenenergie is. Tot slot kan je vragen stellen in de chat, is er een telefoonnummer, maar geen emailadres. Voor mij persoonlijk is dat jammer, ik mail liever dan ik chat.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
8

Prettige aanbieder goede service

Prettige aanbieder, goede service en eenvoudig te gebruiken dashboard

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Klantvriendelijk bedrijf

Een echt mensenbedrijf. Als je met een vraag zit en je belt wordt je vrijwel onmiddellijk geholpen door aardige mensen die de tijd voor je nemen. Ik weet niet hoe ze get voor elkaar krijgen maar dit heb ik niet ervaren bij andere bedrijven. Verhelderende gesprekken over voorschotbedrag, hoe de app werkt; vrij op naam neemt de tijd voor je. Een grote pluim deel ik uut voor hen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Overzichtelijk

Overzichtelijk gebruiks- en jaaroverzicht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goed ervaring.

Goed ervaring, snel service en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
1

Een hoop stress om niks

Op een gegeven moment wordt eerst het voorschot verhoogd van €169 naar €400 om daarna naar €690/maand. En nu al 4 maanden eigenlijk niks hoeven te betalen. Wij hebben daardoor een winter in 16 graden binnen moeten overleven, terwijl jullie alleen bezig waren je eigen hachje belachelijk hoog in te dekken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Prima leverancier, jammer van het variable contract

Geen problemen mogen ervaren met Vrijopnaam. Prettig dat er een vast contract werd geboden toen het wel nodig was, jammer dat deze optie niet blijven en concurrerend was. Hebben dan ook besloten om te wisselen, puur vanwege de blijvende onzekerheid op de gasmarkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Prima energie bedrijf en makkelijk benaderbaar

Elke dag een overzicht op de app over je verbruik. Simpel om je maandbedrag te beïnvloeden. Overzicht van mijn panelenopnaam maakt het leuk. Vragen is bellen en direct een deskundig antwoord krijgen. En dan ook nog een duurzaam bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Jullie komen beloftes na

Ooit, via independer 'vrij op naam' geadviseerd gekregen en daar in meegegaan. Kreeg enige weken erna aanbod voor zonnepanelen op naam, ook daarin meegegaan. In de tijd van de stijgende prijzen een tussentijds aanbod gekregen voor een jaarcontract, ook dat heeft tot tevredenheid geleid !

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
8

Correcte communicatie

Duidelijk jaaroverzicht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Duidelijke app

Duidelijke overzichten, maar kosten van concurrenten zijn aantrekkelijker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Goed

Duidelijk in het verbruiks opgave

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Great customer service

I called recently and the customer service representative was incredibly lovely; which can be rare in the NL.

  • Would you recommend us? Yes
6

Ik ben blij bij de groenste provider te zitten maar het was niet goedkoop

Mijn enige punt is dat het voor mij nooit duidelijk was dat ik een flexibel contract had tot de energie prijzen opeens omhoog schoten en dat was schrikken en toen kon ik niet meer naar een andere provider wisselen omdat ze overal hoog waren. Dit had ik graag duidelijker gehad bij het inschrijven. Ik zou ook wel meer data willen achter het nut/ financiële opbrengst van de zonnepanelen zelf kopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Prima

Ik vind vrij op naam een fijne organisatie. De app werkt goed en is duidelijk. Ik zou het fijn vinden als jullie een vast contract aan kunnen bieden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Mooi concept, uitwerking wat minder

Wat begon als een goede maatschappij ben ik na enkele jaren minder positief. Tijdens de hoge energie prijzen werd ik wel belast met verhoging van mijn tarieven, maar de stroom die werd opgewekt met de panelen bleef tegen belachelijk lage prijzen afgetrokken van mn kosten. Klantenservice kwam met een berg onzin om dit te verklaren. Daarnaast kan ik het maandtarief moeilijk aanpassen waardoor ik ongewild veel geld opzij heb gezet afgelopen jaar, wel netjes terug gehad maar ik betaal liever niet teveel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Groene stroom met heel goede dienstverlening.

Goede informatie via de app en altijd zeer snelle reactie bij vraag of opmerking. Er wordt heel goed met je meegedacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Erg blij

Innovatief, goeie service, goeie deal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Vriendelijke mensen en energie uit Nederland

Goed bereikbaar. Via chat en telefoon. Aanpassen van maandtarief niet mogelijk bij conventionele meter. Maar uiterst vriendelijk telefonisch te woord gestaan en tarief direct aangepast. Heldere overzichten. Verbeterpunt: langere contracten aanbieden, eerder alleen jaar mogelijk en nu alleen variabel. Andere aanbieders zijn sneller in aanbieden van langere contracten. Risico dat klanten overstappen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.