Aantal keer met Vrijopnaam gebeld tijdens de stijging van de energieprijzen om te overwegen wat de beste opties voor ons waren om de kosten zoveel mogelijk te beperken. Super vriendelijke en meedenkende medewerkers gesproken, heel erg tevreden over Vrijopnaam!
vriendelijk, handige ap
Hoe Vrijopnaam de factuur samenstelt is voor mij ondanks mijn achtergrond moeilijk te begrijpen. Er wordt alleen verwezen naar de website waar de tarieven opstaan. Het zou beter zijn een factuur te ontvangen waarin dit duidelijk in wordt weergegeven zonder dat men veel tijd moet besteden aan hoe het is berekend als dat al mogelijk is.
Geachte heer Limmen, Fijn elkaar gesproken te hebben. Een jaarnota kent inderdaad veel onderdelen en cijfers. Alle tarieven worden benoemd maar het kan 'even' zoeken zijn waar, wat staat. Het is altijd mogelijk contact met ons op te nemen voor nadere toelichting en hulp. Met vriendelijke groet, Namens klantteam Vrijopnaam, Bas
Handige app die elke dag inzicht geeft in het elektraverbruik en aangeeft hoe je er voor staat met het oog op de jaarafrekening. Het wijzigen van termijnbedrag gaat ook soepel. Ook denk ik dat de tarieven sinds de Oekraïne oorlog schappelijk zijn gebleven. Ik ben alleen klant voor elektra, verder heb ik Stadsverwarming.
Fijn overzichtelijk. Paneel op naam is geweldig. Jaarnota en verrekening is duidelijk. App is ook goed inzichtelijk, alleen jammer dat deze voor de apple iphone nog niet te downloaden is.
Duurzaam zonder omkijken. Makkelijk termijnbedragen aanpassen via de app en goed inzicht nu we een slimme meter hebben.
Er wordt niet echt gesaldeerd, dus opgeleverde energie wordt niet afgetrokken van gebruikte energie. Daardoor is de rekening veel hoger. De salderingsregeling is alleen voor panelen op eigen terrein, maar het verschil tussen gebruikstarief en zonnepanelen-oplevertarief vindt ik erg groot. Maar als je zelf geen eigen dak hebt voor panelen, dan is dit een methode om er toch van te profiteren. Wel goed dat het echt Nederlandse zonnenenergie is. Tot slot kan je vragen stellen in de chat, is er een telefoonnummer, maar geen emailadres. Voor mij persoonlijk is dat jammer, ik mail liever dan ik chat.
Beste Jose, Salderen is inderdaad een regeling voor zonnepanelen op eigen dak. Met een Paneelopnaam word je mede-eigenaar van een zonnepark en maak je zo'n 20% rendement op je inleg. En draag je bij aan de verduurzaaming van Nederland! Met vriendelijke groet, Bas
Originele beoordeling
Er wordt niet echt gesaldeerd, dus opgeleverde energie wordt niet afgetrokken van gebruikte energie. Daardoor is de rekening veel hoger. Wel goed dat het echt Nederlandse zonnenenergie is.
Beste Jose, Salderen is inderdaad een regeling voor zonnepanelen op eigen dak. Met een Paneelopnaam word je mede-eigenaar van een zonnepark en maak je zo'n 20% rendement op je inleg. En draag je bij aan de verduurzaaming van Nederland! Met vriendelijke groet, Bas
Prettige aanbieder, goede service en eenvoudig te gebruiken dashboard
Een echt mensenbedrijf. Als je met een vraag zit en je belt wordt je vrijwel onmiddellijk geholpen door aardige mensen die de tijd voor je nemen. Ik weet niet hoe ze get voor elkaar krijgen maar dit heb ik niet ervaren bij andere bedrijven. Verhelderende gesprekken over voorschotbedrag, hoe de app werkt; vrij op naam neemt de tijd voor je. Een grote pluim deel ik uut voor hen.
Overzichtelijk gebruiks- en jaaroverzicht.
Goed ervaring, snel service en klantvriendelijk
Op een gegeven moment wordt eerst het voorschot verhoogd van €169 naar €400 om daarna naar €690/maand. En nu al 4 maanden eigenlijk niks hoeven te betalen. Wij hebben daardoor een winter in 16 graden binnen moeten overleven, terwijl jullie alleen bezig waren je eigen hachje belachelijk hoog in te dekken.
Beste Peter, Goed je even gesproken te hebben. Zoals gezegd begrijp en deel ik je commentaar. De verhoging van het termijnbedrag was te straf, en wij hadden jullie meer invloed kunnen geven op de hoogte van het termijnbedrag. Fijn dat jullie (wel) klant blijven! Met vriendelijke groet, Bas
Geen problemen mogen ervaren met Vrijopnaam. Prettig dat er een vast contract werd geboden toen het wel nodig was, jammer dat deze optie niet blijven en concurrerend was. Hebben dan ook besloten om te wisselen, puur vanwege de blijvende onzekerheid op de gasmarkt.
Elke dag een overzicht op de app over je verbruik. Simpel om je maandbedrag te beïnvloeden. Overzicht van mijn panelenopnaam maakt het leuk. Vragen is bellen en direct een deskundig antwoord krijgen. En dan ook nog een duurzaam bedrijf.
Ooit, via independer 'vrij op naam' geadviseerd gekregen en daar in meegegaan. Kreeg enige weken erna aanbod voor zonnepanelen op naam, ook daarin meegegaan. In de tijd van de stijgende prijzen een tussentijds aanbod gekregen voor een jaarcontract, ook dat heeft tot tevredenheid geleid !
Duidelijk jaaroverzicht.
Duidelijke overzichten, maar kosten van concurrenten zijn aantrekkelijker.
Duidelijk in het verbruiks opgave
I called recently and the customer service representative was incredibly lovely; which can be rare in the NL.
Mijn enige punt is dat het voor mij nooit duidelijk was dat ik een flexibel contract had tot de energie prijzen opeens omhoog schoten en dat was schrikken en toen kon ik niet meer naar een andere provider wisselen omdat ze overal hoog waren. Dit had ik graag duidelijker gehad bij het inschrijven. Ik zou ook wel meer data willen achter het nut/ financiële opbrengst van de zonnepanelen zelf kopen.
Ik vind vrij op naam een fijne organisatie. De app werkt goed en is duidelijk. Ik zou het fijn vinden als jullie een vast contract aan kunnen bieden
Wat begon als een goede maatschappij ben ik na enkele jaren minder positief. Tijdens de hoge energie prijzen werd ik wel belast met verhoging van mijn tarieven, maar de stroom die werd opgewekt met de panelen bleef tegen belachelijk lage prijzen afgetrokken van mn kosten. Klantenservice kwam met een berg onzin om dit te verklaren. Daarnaast kan ik het maandtarief moeilijk aanpassen waardoor ik ongewild veel geld opzij heb gezet afgelopen jaar, wel netjes terug gehad maar ik betaal liever niet teveel.
Goede informatie via de app en altijd zeer snelle reactie bij vraag of opmerking. Er wordt heel goed met je meegedacht.
Innovatief, goeie service, goeie deal.
Goed bereikbaar. Via chat en telefoon. Aanpassen van maandtarief niet mogelijk bij conventionele meter. Maar uiterst vriendelijk telefonisch te woord gestaan en tarief direct aangepast. Heldere overzichten. Verbeterpunt: langere contracten aanbieden, eerder alleen jaar mogelijk en nu alleen variabel. Andere aanbieders zijn sneller in aanbieden van langere contracten. Risico dat klanten overstappen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.