Betrouwbaar en groen als leverancier. Goede energyapp die erg precies is vwb je verbruik. Ik mis wel de stroom/Gastarieven in die app (Je moet dan doorclicken naar je contractinfo) Helpdesk is kundig, en heeft snel antwoorden. Beperking van max 10 panelen per klant is wel wat jammer, omdat dat na aankoop warmtepomp of elektrische auto niet afdoende meer is om voor stroom op 0 uit te komen. (Andere leveranciers greenchoice, Engie) bieden bijvoorbeeld onbeperkt de mogelijkheid voor participatie in nieuwe zonneparken, wat vrijopnaam los vd energielevering ook zou kunnen doen.
Vrij op naam is een prettig bedrijf om energie bij af te nemen. Geen onzinverhaal over verhoging van prijzen, gewoon duidelijke en transparante communicatie. Verder is het verbruik makkelijk te bekijken via de app.
Je sluit een variabel contract af, en dan blijkt dat je de meterstanden niet kunt doorgeven; je dient dan een slimme meter aan te schaffen (€ 72,60). Er is geen mogelijkheid op het op de site op te geven. Hier werd vooraf niets over gezegd of gevraagd. Vorige maand, na aandringen, werden de standen wel geaccepteerd, nu niet meer. Rare manier van zakendoen! Dus maar klachtenformulier invullen en eventueel naar de Geschillencommissie Energie.
faktuur correct goed gespecificeerd
Ondanks verblijf van enkele maanden in het buitenland waarbij ik gas en electra heb afgesloten krijg ik toch een overzicht van verbruik en kosten.
Beste Gerard, Vervelend dat e.e.a. niet direct duidelijk is. Je verbruik was inderdaad nihil (zeg maar niks) maar zoals we hebben besproken, heb je ook te maken met vaste kosten, zoals van de netbeheerder. Met vriendelijke groeten, Klantteam Vrijopnaam
Would help to have monthly invoices
Vrijopnaam is steeds helder over hun diensten en kosten. Met een zeer uitgebreide jaarrekening is echt alles te achterhalen. De snelheid waarmee ze de kosten verrekenen is verfrissend.
- Fijne omgang met de klantservice - De app is overzichtelijk en makkelijk is gebruik - Heel flexibel systeem, je kan bijna alles zelf regelen en bepalen
Makkelijk app, Gas misschien te duur???
Goed met de klant omgaan
Jullie communicatie is prima op irde en de doelstellingen ook. Wel vind ik de teruggave van energie Paneel op Naam teveel achterlopen met de huidige energieprijzen. En dat jullie erg angstig zijn geweest met de verhoging van maandbijdrage in de roerige tijden waardoor ik nu veel terug krijg.
Vrij op naam dient mijn gemak.
Alleen jammer dat er niet wordt overlegd bij aflopen contract wat de nieuwe prijzen zijn van het komende contract ….
Alles makkelijk aan te passen en meterstanden te zien via de vrijopnaam website
Te veel onnodige mail waar ik mij niet voor kan afmelden.
Beste Marjan, Fijn beknopt contact gehad te hebben. Je geeft aan geen e-mail te willen ontvangen om een review te geven. Duidelijk. We passen dit aan. Met vriendelijke groet, Klantteam Vrijopnaam
Er werd mij gemeld u bent goed bezig. Zoiets heb ik nog nooit gehoord. En ik denk dat het klopt. Veel succes van Gerrit de Groot uit meerkerk.
Heldere nota. Voor zo ver mogelijk gezien de warboel aan tarieven.
Hele goede en snelle klantenservice. Geweldig. Kan via Chat of Bellen en altijd een snelle reactie. Heel veel andere leveranciers kunnen hier veel van leren. De app is overzichtelijk en werkt goed. En heel duurzaam! Paneelopnaam is een geweldig concept voor mensen die geen panelen kunnen leggen.
Altijd goed bereikbaar, onafhankelijk van de tijd op de dag en de klantenservice is doorgaans vriendelijk, geduldig en deskundig in het te woord staan. Ga zo door!
Ik hoor regelmatig verhalen en heb ook zelf ervaren dat sommige leveranciers niet correct handelen en/of mensen telefonisch lastig vallen. En wanneer je ze zelf moet bellen sta je lang in de wachtrij. Bij Vrijopnaam heb ik de afgelopen jaren geen enkele klacht gehad. Zelfs in de hectische periode met stijgende energieprijzen heeft Vrijopnaam altijd keurig en correct gehandeld. Zeer tevreden klant!
Al enkele jaren klant tot volle tevredenheid. Contact met de klantenservice is prettig. Je hebt meteen iemand aan de telefoon die ook nog eens met je meedenkt. De app geeft een goed overzicht van je verbruik.
Een van de groenste energieleveranciers die ook nog eens zonnepanelen aanbied als je er zelf geen kan plaatsen. Niet alles gaat perfect, maar klantenservice reageert altijd zeer snel, adequaat en vriendelijk.
Ik ben wel tevreden, maar ik wil graag een opmerking maken. Midden vorig jaar liepen de prijzen natuurlijk de pan uit, hierop hebben jullie de maandelijkse voorschotten direct verhoogd tot € 345,- per maand, terwijl we gewend zijn om ongeveer € 90,- te betalen. Gelukkig hebben we dat naar beneden kunnen bijstellen, maar voordat je het door hebt en het aangepast is ben je toch een paar maanden verder. Later krijg je het bericht dat je het mag bijstellen naar € 0,- per maand. Dat hebben expres niet gedaan ( toch €50,- betaald) Uiteindelijk ongeveer €450,- terug gekregen met het voorstel om €78,- per maand te betalen. Dat is weer weinig dus zelf het op € 100,- gezet. Prima dat het eenvoudig kan in de app. Maar nu niet meer veranderen he.
VrijOpNaam heeft samen met mij meegedacht in het verduurzamen. Ik ben gaan verwarmen met infrarood panelen. Warm water met een warmtepompboiler en koken op inductie. Zij hadden er voor gezorgd dat de gas aansluiting gratis afgesloten was. Hierdoor ben ik een kleine 4000kWh stroom meer gaan verbruiken per jaar. Met de 10 panelen van VrijOpNaam zijn de maandlasten prima te dragen. Ik hoop dat ze gauw weer een jaarcontract aanbieden. Ook vindt ik het jammer dat vaste klanten geen korting krijgen. Het duurzame variable tarief was maanden lang goedkoper dan het reguliere variable tarief. In dat opzicht vind ik dat VON vaste klanten wel wat meer aandacht mag geven. Zeker diegene die ook deel nemen aan de coöperatie Paneel op Naam. Dankzij deze klanten heeft VrijOpNaam haar bestaansrecht. Wel fijn dat er gehoor werdt gegevens aan de verhoging van de vergoeding voor PaneelOpNaam. Hoewel was fijner geweest als ze dit eerder hadden gedaan.
Goede service en alles simpel maar heel duidelijk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.