Helder in de communicatie

Een jaar geleden omgeschakeld naar Vrij op Naam met name vanwege de zonnepanelen langs de A58 bij Etten-Leur Het jaar is zeker niet verlopen zoals verwacht door de almaar stijgende energie prijzen. VoN heeft daar steeds duidelijk over gecommuniceerd en ook de eind afrekening is begrijpelijk opgesteld.

• Gemak

Erg tevreden, alles volgens afspraak.

Mooie, duidelijke Vrijopnaam app, waarop ik elke dag met plezier even naar het verbruik van de vorige dag kijk. Alle andere gegevens ook overzichtelijk weergegeven.

• Gemak

Na ukraine crisis termijnbedrag te hoog ingewchat

Het termijnbedrag werd opeens extreem hoog gezet voor 3 maanden. Nu kreeg ik 600 euro terug. Maanden krom liggen voor niets dus

• Gemak

Beste Frans, Je hebt gelijk. We hebben de verhoging te straf doorgevoerd. De milde winter en veel energiebesparing door klanten heeft ons (positief) verrast. Je krijgt nu een mooi bedrag terug in plaats van een naheffing. Het was en is onze bedoeling klanten op een nul-(jaar)nota uit te laten komen. We bekijken hoe we dit beter kunnen bewerkstelligen. Dank voor je review, houdt ons scherp! Vriendelijke groet, Bas

Zeer klantgericht

Goede communicatie. Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. No nonsense.

Was ooit erg goed

Nu erg ontevreden, valse beloftes, dure prijzen, minder qua opbrengsten zonnepaneel dan via website wordt verkondigd. Enkel reviews van medewerkers online plaatsen.

• Gemak

Beste Tamara, Ik vind het spijtig dat je van een tevreden klant naar een ontevreden klant bent opgeschoven. De hoge energieprijzen zijn vreselijk en betreuren wij ook. Je stroomopbrengst met een Paneelopnaam is gegarandeerd en levert je een rendement van zo'n 14%. Ik heb meerdere pogingen gedaan contact met je te krijgen. Ik zou het fijn vinden je review persoonlijk te bespreken en je opmerkingen goed te begrijpen. Met vriendelijke groet, Bas

Snelle reacties en goede feedback.

Op vragen wordt snel gereageerd. Duidelijke en gefundeerde reacties.

Onbetrouwbaar

De 'zonnepanelen' zijn oplichterij, je krijgt nog geen kwart van de stroomopbrengst vergoed dit kwartaal. (Q1 2022 was het zelfs nóg minder) Een modelcontract was (begin oktober 2021) niet mogelijk ondanks aandringen en een wettelijke verplichting, en toen het wel mogelijk werd gemaakt was het niet met de oorspronkelijke prijs zoals het modelcontract al wel maanden op hun site stond, maar een zwaar verhoogde prijs. Vrijopnaam heeft er ook totaal geen moeite mee onjuiste facturen over te dragen aan incassobureaus. Wees verstandig, neem af bij een ander! (En als ik Vrijopnaam ooit persoonlijk aan je heb aangeraden, dan mijn oprechte excuses!)

• Gemak N.v.t.

Beste Alex, Je frustratie lijkt voort te komen uit de enorme prijsstijgingen van stroom en gas sinds eind vorig jaar. De prijsstijging is ook vreselijk en ongekend. Je kan ons deze stijging verwijten maar hier schiet jij niks mee op. Je storneerde actief de termijnbedragen en bent al geruime tijd geen klant meer. Het openstaande bedrag zal betaald dienen te worden. Indien nodig spreken we een betalingsregeling met je af. Met vriendelijke groet, namens Klantteam Vrijopnaam, Bas

Nooit problemen gehad dus prima

• Gemak

Fijn contact en goed product

Ik een jaar geleden bij deze organisatie aangesloten. Vanaf de aansluiting tot opzeggen vriendelijk en beleefd geholpen door de klantenservice. Verder heeft alles altijd goed gewerkt en wordt je verbruik maandelijks overzichtelijk opgestuurd. Mocht je meer verbruiken dan je in je voorschot betaald melden ze dit ook op tijd zodat je niet aan het eind van het jaar voor een nare verassing staat. En last but not least, ze zetten zich in voor duurzaamheid en het hebben van een eigen zonnepaneel (ook buitenshuis) op een met inheemse wilde planten ongezaaid veld of op het dak van een aangesloten bedrijf is fijn!

Tijd voor verandering

Mede doordat ik vind dat de "traditionele" leveranciers vooral stil staan, zijn we ons in de energiemarkt gaan verdiepen. Vrijopnaam sprak ons aan, het concept draagt echt bij aan verduurzaming. Vanaf het eerste moment word je als klant keurig geholpen en het contact voorloopt zowel telefonisch als per e-mail, zeer prettig.

• Gemak

Energie duurzaam en innovatief werkend

Alles positief: - Meedenkend met en voor de klant; zeker in deze tijden met grote energie veranderingen, heel belangrijk!!; - Het opzetten van een vast tarief! - De mogelijkheden tav de zonnepanelen - Goede communicatie mogelijkheden - Zeer klantvriendelijk!!

Een echte groene energieleverancier

Goede service, nooit problemen gehad. Echt groene energie!

• Gemak

Er worden elke maand duidelijke overzichten gemaild.

We worden goed op de hoogte gehouden van ons verbruik.

Prima geen klachten

Duidelijke app .Ik ben zuinig geweest afgelopen winter en het nieuwe maandbedrag is gelukkig weer wat lager. Ik hoop dat ik een kleine positieve bijdrage lever aan het milieu door klant te zijn bij vrij op naam .

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden over vrijopnaam. Altijd goed en duidelijk overzicht en word netjes op de hoogte gehouden. Ook is het fijn dat je via de app je verbruik kan inzien

Matig tot slecht

Zie ook mijn review van 24-02-2022. Na mijn eerste review ben ik gebeld en is er geprobeerd op vriendelijke wijze mij tot ander inzicht te laten komen. Na veel gepraat kon mijn maandbedrag toch nog iets omlaag. Veel te weinig omlaag zoals ik toen ook al gemeld had. Nu net mijn afrekening (jaarnota) binnen gekregen en wat blijkt.....ik krijg ruim 500,- terug. Goed gedaan "Vrijopnaam".

• Gemak

Beste Mikel, Fijn dat je geld terug krijgt, zeker in deze tijd. Zelf opwekken levert op, dat is wel duidelijk! Jammer dat je ergernis niet is verdwenen. Je bent in december zelf op gaan wekken. Het is niet te doen direct een goed nieuw termijnbedrag vast te stellen. Zeker in deze tijd met bewegelijke prijzen. Onze tarieven zijn gedaald en je wekt veel zelf op: 2x goed voor jou. Gelukkig een teruggave op de jaarnota. Met vriendelijke groet, Bas

Prettig en goed te volgen

Het is steeds goed te volgen wat je verbruik is. Ook de eigen opgewekte stroom kun je steeds zien in de app. Een stimulans om erop te blijven letten.

• Gemak

Wordt correct en vriendelijk geholpen

Geen klachten, bij bellen altijd vriendelijk te woord gestaan

Prima club

Doen precies wat ze behoren te doen namelijk energie leveren. Duidelijke uitleg wanneer je inlogt over je energie verbruik.

Proactief, geen gedoe en GROEN

Proactief, geen gedoe en GROEN

• Gemak

Voldoende tot goed, jaaŕrekening zeer overzichtelijk

Zie boven

Eerlijk verhaal

Ik ben tevreden. Ik snap alleen niet waarom zonneenergie zoveel duurder is geworden? De zon is de zon!

• Gemak

Uitstekende ervaring met dit bedrijf.

Heb ook 10 panelen erbij. Is mooi om te zien hoeveel die opwekken ook al staan ze niet op me dak. Wel jammer dat je der niet meer dan 10 mag hebben. Kom daarom net niet uit met de energie.

Duidelijk en overzichtelijk

Transparant en duidelijk. En NL groene stroom. Zonne-energie