Tevreden

Ik ben blij met de geleverde diensten. Ik ben blij dat variabel tarief mij grip geeft op de energie kosten en ik heb het gevoel dat ik Vrijopnaam kan vertrouwen op een eerlijke prijs. Ik had graag gezien dat de opbrengst van de zonnepanelen ook mee stijgen met de hogere energie-prijs. Ik heb daar wel iets over gelezen meen ik, maar weet eigenlijk niet of er iets is doorgevoerd. Toch ben ik blij dat ik geen negatief tarief ontvang voor "mijn" opgewekte stroom zoals wel het geval is indien ze op mijn eigen dak zouden liggen. De app is duidelijk en helpt mij mijn energieverbruik te managen. Samengevat tevreden met de dienstverlening.

groen en duidelijk

Vooral het klant op naam , is voor mij als huurder ideaal om iets aan mijn groene ideaal te voldoen

• Gemak

prima leverancier met zonnepanelen in een zonnepark, goede app.

Goede klantenservice. Er zou iets meer duidelijkheid mogen zijn welke contractvormen op welk moment voor bestaande klanten beschikbaar zijn. Ikzelf vind de invoering van een terugleververgoeding ter compensatie van het salderen ten koste van klanten zonder eigen-dak-panelen een juiste stap.

• Gemak

Licht en warmte op z'n prettigst

Doelstellingen worden waargemaakt! Vrijopnaam levert niet alleen licht en warmte, ze gaan ook warm en helder om met hun klanten. Website, e-mails, app, jaarnota, allemaal helder, overzichtelijk, begrijpelijk en met een warme persoonlijke en betrokken toon.

• Gemak

Vrijopnaam is duidelijk en klantvriendelijk

Snel antwoord als er vragen zijn. Goede communicatie!

• Gemak

Eerlijke voorlichting en duidelijkheid over tarieven

Ben bij Vrijopnaam sinds ik deelneem met zonnepanelen in een zonnepark. Heb nu weer een vast contract voor een jaar.

Helemaal goed

Zelf snel aanpassingen doen en zeer informatieve app

• Gemak

Helder model, eerlijke prijs, prima app.

Vooruitstrevend bedrijf met steeds meer zelf opgewekte elektriciteit.

• Gemak

introduceert terugleverkosten via de achterdeur

Op zich was ik niet ontevreden, maar als er zonder aankondiging en pas na het doorlezen van de maandelijkse tarievenbladen per januari 2024 terugleverkosten gerekend worden voor de met eigen zonnepanelen zonnepanelen opgewekte energie ben je als energieleverancier niet transparant danwel geniepig bezig. Daardoor 1 ster, het is een schande

Zeer zeer tevreden

Alles klopt gewoon. - De online toegankelijkheid met een simpele en heldere site. - De telefonische bereikbaarheid waarbij ik tot nog toe altijd heel snel een medewerker te spreken kreeg die adequaat en deskundig reageerde - En wat ik super vind: de mogelijkheid om in panelen te participeren. Enthousiast dus!

• Gemak

duidelijke jaarnota, via de app hou ik mijn verbruik bij.

Ben reeds 5 jaar klant. Dit bevalt mij goed. Duidelijke app en twee maandelijkse verbruikscijfers. En het feit dat het zonne-energie is, is mij veel waard. Ik ben tevreden over vrij op naam.

Prima,

Bij vragen snelle reactie en beantwoord.

Gewoon een goede lecerancier

Een goede leverancier, die snel reageert op vragen via mail. Maar ook duidelijke uitleg geeft als je vragen hebt. Enige minpunt is dat ze redelijk laat met vaste contracten kwamen, waardoor de gasprijs uiteindelijk alweer iets hoger was bij het vast zetten. Dit zou iets sneller gekund hebben naar mijn idee. Verder een top bedrijf!

• Gemak

Prettig bedrijf met uitstekende en sympathieke klantenservice

Diverse keren zeer prettig telefonisch contact gehad. Heldere informatie zowel tijdens persoonlijk contact als op de website/in de app. De app gebruik ik dagelijks om mijn verbruik in de gaten te houden en de hoeveel energie die mijn zonnepanelen opleveren. Heel fijn om via vrijopnaam extern zonnepanelen te kunnen kopen.

• Gemak

Groene energie, goed inzicht in verbruik en heldere communicatie.

Ik ben nu al een aantal jaren klant van Vrijopnaam en ben tot nu toe erg tevreden. Ik heb een aantal panelen op naam geleased die ergens in een weide stroom voor mij opwekken. Daarnaast ben ik tevreden met mijn energiecontract, word ik goed geïnformeerd over mijn verbruik (app en tweemaandelijkse mail met een overzicht) en hebben ze tot nu toe altijd goed gecommuniceerd over nieuwe ontwikkelingen. Het was wel jammer, maar begrijpelijk, dat tijdens de winter van 22-23 de vaste contracten variabel werden (met een mogelijkheid om op te zeggen). Hopelijk is het in de toekomst weer mogelijk om een vast contract af te spreken.

• Gemak

Goed minder en zeer slecht

Goed vind ik de leveringszekerheid en de complete factuuroverzichten met uitgebreide info. De prijzen zijn marktconform. Minder vind ik dat er geen vaste contracten worden aangeboden. Zeer slecht vind ik nog steeds de manier ik als klant ben binnengehaald met de belofte dat de eerste 2500 KWh stroom gratis waren met mijn zonnepanelen op een veld. Er is nooit over gesproken (en heb het in den beginne nooit ergens kunnen lezen) dat dat fake was. Je krijgt allen een gegarandeerde leververgoeding over 250KWH per paneel per jaar van 8 cent (nu 10 cent) ongeacht hoeveel stroom je panelen opleveren. Dus helemaal geen gratis stroom maar een afscheping met weinig euro's.

• Gemak

Fijne partij om mee te werken, contact is vlekkeloos

Vrijopnaam is vooral een prettige partij in de communicatie. Ze zijn goed bereikbaar en erg vriendelijk. Bovendien hebben ze een goede app om je verbruik te monitoren!

Goede communicatie

Makkelijk te bereiken voor vragen enz.

zeer goed

Ik ben echt tevreden met dit bedrijf en hebt geen klacht. Ze zijn zeer transparant over hun manier van werken en werken op een eerlijke manier. Beste wensen en succes voor nog vele jaren.

Alles perfect geregeld

Alles netjes en vlot geregeld en/of afgehandeld. en geniet elke dag van mijn zonnepanelen langs de A58 en lekker niet op mijn dak.

eenvoudig, groen en vriendelijk

enige energiebedrijf met begrijpelijke overzichten groen zeer vriendelijk en deskundig personeel aan de telefoon snel iemand aan de telefoon zonder eindeloze keuzemenu's

• Gemak

De vergoeding van de opbrengst van de zonnepanelen is minder dan er vooraf was vertelt.

Bij de informatieavond voordat wij de zonnepanelen kochten is er onjuiste informatie gegeven over de vergoeding van de opbrengst van de zonnepanelen.

• Gemak

Beste Carin, Ik vind het (zeer) vervelend te lezen dat je van mening bent onjuiste informatie te hebben ontvangen. Ik heb getracht je hierover te spreken maar nog zonder succes. Ik heb zelf de presentatie gegeven tijdens de informatieavonden. Des te meer vind ik het naar dat niet alle informatie goed is overgekomen. Met vriendelijke groet, Bas

Tot op heden goede ervaringen

Als huurder vind ik het goed om toch zonnepanelen te kunnen aanschaffen. Ook het coöperatieve karakter van Vrijopnaam nspreekt mij aan. Ik wil me niet al te veel verdiepen in prijsvergelijkingen en ga vooral voor 'groen en fair'. Daarop screen ik af en toe.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak

Goed bedrijf en een mooie website en ern makkelijke app

• Gemak

Al sinds 2016 tevreden klant. Ben vorige week gebeld door Anja met de vraag of alles nog naar wens was. In een uitermate prettig gesprek met duidelijke uitleg, aangegeven dat ik graag wil overstappen op een vast contract. Binnen een uur had ik al een mail met overzichtelijke tarieven, mogelijkheden en een leuke aanbieding betreffende extra zonnepanelen. Na in het weekend alles goed doorgelezen te hebben en vergeleken met andere aanbieders, vanmorgen aangegeven dat ik gebruik wil maken van de aanbieding. Enkele uren later al de bevestiging terug op mail en was alles al geregeld. Gewoon super service en vriendelijke benadering, dit is me minimaal net zo veel waard als scherpe tarieven.