Beste Mohammed, Goed elkaar gesproken te hebben. Ook goed samen vast te stellen dat je op de jaarnota geld terugkreeg en je termijnbedrag omlaag gaat. Je stroomverbruik is weliswaar ruim verdubbeld, maar gelukkig zijn de energieprijzen dit jaar flink gedaald. Helaas was je verwachting dat je meer terug zou krijgen. Je geeft aan dat onze webapp dit aangaf. Heel vervelend en ik ga intern bekijken hoe dit kan. Dank voor je tijd en toelichting. Met vriendelijke groet, namens Klantteam Vrijopnaam, Bas
Beste Wesley, Hoe vervelend ook te lezen, dank voor je review. Ik heb contact met je gezocht om samen te onderzoeken wat je hoger verbruik heeft veroorzaakt. Je hebt voor stroom en gas een slimme meter en wij krijgen van deze meter de standen door. De prijzen zijn zelfs licht gedaald. Je hogere kosten hebben echt te maken met 2,5x meer stroomverbruik. Overigens is de naheffing (bijbetaling) ook stevig omdat je slechts 10 maanden klant bent geweest en twee 'goedkope' zomermaanden mist in je eindnota. Ik probeer je volgende week nogmaals te bereiken. Met vriendelijke groet, namens klantteam Vrijopnaam, Bas
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.