Prettig, makkelijk en overzichtelijk

Prettige app-omgeving, makkelijk en overzichtelijk

• Gemak

Zeer tevreden mee, Dus goed.

Duurder dan wat ik verwacht

Duurder dan wat ik verwacht

• Gemak N.v.t.

Beste Mohammed, Goed elkaar gesproken te hebben. Ook goed samen vast te stellen dat je op de jaarnota geld terugkreeg en je termijnbedrag omlaag gaat. Je stroomverbruik is weliswaar ruim verdubbeld, maar gelukkig zijn de energieprijzen dit jaar flink gedaald. Helaas was je verwachting dat je meer terug zou krijgen. Je geeft aan dat onze webapp dit aangaf. Heel vervelend en ik ga intern bekijken hoe dit kan. Dank voor je tijd en toelichting. Met vriendelijke groet, namens Klantteam Vrijopnaam, Bas

Flexibele maatschappij met goede communicatie

Mijn ervaring met Vrijopnaam is eigenlijk bijna alleen maar positief. Met de app is alles snel te regelen en via de website kan je ook chatten met werknemers als dat nodig is. Het enige negatieve punt was dat we aan het einde van een jaar waarin onze meter stukging, eerst een hoog bedrag gestort kregen aan het einde van het jaar, en daarna te horen kregen dat we daarvan een deel weer terug moesten betalen. Volgens mij had dat best in 1 keer geregeld kunnen worden.

Geen gezeur gewoon goed

Nooit geen problemen gehad

• Gemak

Korte lijnen, duidelijk en overzichtelijk.

• Gemak

Klantenservice goed te bereiken, goed informereerd en hulpzam Snelle administratie Pro-actief

• Gemak

Fijne energie leverancier en goed bereikbaar

Al een aantal jaren goede energie leverancier en ook blij met mijn Panelen op naam.

• Gemak

Duidelijke informatie, verbruik en rekening.

Duidelijke app, goede inzage in verbruik, opbrengst zonnepanelen en kosten.

No nonsens

Fijn bedrijf goede klantenservice geen flauwekul ze doen wat ze zeggen ik heb panelen op naam gekozen omdat ik op mijn eigen dak geen zonnepanelen kan hebben vind dit een fijn alternatief. De app om je verbruik en kosten in te zien is ook makkelijk en duidelijk.

Duidelijke app

Geen omkijken naar, zeer makkelijke en duidelijke app

• Gemak

Persoonlijk, alsof we elkaar al jaren kennen.

Op een of andere manier lijkt het altijd alsof jullie me uit een persoonlijke motivatie bellen. Ik stel me altijd voor dat jullie met de telefoon tussen schouder en oor in een grote pan met soep staan te roeren terwijl de oude parketten vloer waar je op staat een zacht, verwelkomend gekraak laat horen. Dat wil zeggen, ik voel een grote, persoonlijke betrokkenheid wanneer we elkaar spreken.

• Gemak

Gewoon goed geregeld allemaal. Open en transparant. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Goed!

Makkelijk, goedkoop, duurzaam en overzichtelijk.

goede communicatie.

Wordt goed op de hoogte gehouden van veranderingen. Snelle afhandeling jaarnota. Geld wordt snel gestort bij teruggave.

• Gemak

Prima leverancier duidelijk en scherp geprijsd

Ik ben nu weer een jaar lid mijn dynamisch contract bevalt goed. Ook altijd snel een persoon aanse lijn als.ij bel met een vraag. Handige app waarmee je in 1 oogopslag je verbruik kunt zien. Ik zou vrijopnaam zeker aanraden!

Best energy supplier

Clear,sustainable, reliable, best energy supplier in the Netherlands.

Satisfied customer

Very happy with vrijopnaam

• Gemak

Liefst geef ik geen cijfer (nooit meer)

Jaren bij andere energie maatschappijen gezeten altijd met tevredenheid deze maatschapij vreselijk beloven mooie prijzen niks van waar me verbruik was ineens aanzienlijk omhoog gegaan terwijl niks veranderd is in mij huishouden heel erg vreemd (woon er al 13 jaar) 10 maanden bij deze maatschapij gezeten bijna €400 bij betalen begrijp dat het afgelopen jaar energie prijzen omhoog waren gegaan maar niet me verbruik! Had netjes mij verbruik van jaar ervoor in gevuld bij price wise kwamen hun met een maandbedrag uit klonk interessant schijn bedroog!!!

• Gemak N.v.t.

Beste Wesley, Hoe vervelend ook te lezen, dank voor je review. Ik heb contact met je gezocht om samen te onderzoeken wat je hoger verbruik heeft veroorzaakt. Je hebt voor stroom en gas een slimme meter en wij krijgen van deze meter de standen door. De prijzen zijn zelfs licht gedaald. Je hogere kosten hebben echt te maken met 2,5x meer stroomverbruik. Overigens is de naheffing (bijbetaling) ook stevig omdat je slechts 10 maanden klant bent geweest en twee 'goedkope' zomermaanden mist in je eindnota. Ik probeer je volgende week nogmaals te bereiken. Met vriendelijke groet, namens klantteam Vrijopnaam, Bas

Helder, gebruiksvriendelijk en een goed inzicht in je verbruik

Vrijopnaam heeft heldere communicatie en een gebruiksvriendelijke app die goed inzicht geeft in je verbruik.

Goede communicatie.

Goed en frequent. Tarievenstructuur wat beter uitleggen.

Overzichtelijk. Goed bereikbaar

App is heel duidelijk. Ze zijn ook goed bereikbaar. Je ziet wat je verbruikt.

• Gemak

Echte mensen, die het goed regelen!

Flexibel bedrijf, dat je alle opties biedt: ultra geautomatiseerd of gewoon per mail de meterstanden van een domme meter doorgeven. "Gewoon" mens-tot-mens-contact, zoals het hoort. DIKKE P R I M A ! !

• Gemak

Geen problemen en duidelijk om te zien wat de prijzen zijn voor de volgende dag.

• Gemak

Wij zijn zeer tevreden met Vrijopnaam Vraag me alleen af wanneer het bedrag wordt gestort wat we teveel betaald hebben Maar verder, top deal

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam