Goed!

Makkelijk, goedkoop, duurzaam en overzichtelijk.

goede communicatie.

Wordt goed op de hoogte gehouden van veranderingen. Snelle afhandeling jaarnota. Geld wordt snel gestort bij teruggave.

• Gemak

Prima leverancier duidelijk en scherp geprijsd

Ik ben nu weer een jaar lid mijn dynamisch contract bevalt goed. Ook altijd snel een persoon aanse lijn als.ij bel met een vraag. Handige app waarmee je in 1 oogopslag je verbruik kunt zien. Ik zou vrijopnaam zeker aanraden!

Best energy supplier

Clear,sustainable, reliable, best energy supplier in the Netherlands.

Satisfied customer

Very happy with vrijopnaam

• Gemak

Liefst geef ik geen cijfer (nooit meer)

Jaren bij andere energie maatschappijen gezeten altijd met tevredenheid deze maatschapij vreselijk beloven mooie prijzen niks van waar me verbruik was ineens aanzienlijk omhoog gegaan terwijl niks veranderd is in mij huishouden heel erg vreemd (woon er al 13 jaar) 10 maanden bij deze maatschapij gezeten bijna €400 bij betalen begrijp dat het afgelopen jaar energie prijzen omhoog waren gegaan maar niet me verbruik! Had netjes mij verbruik van jaar ervoor in gevuld bij price wise kwamen hun met een maandbedrag uit klonk interessant schijn bedroog!!!

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.

Helder, gebruiksvriendelijk en een goed inzicht in je verbruik

Vrijopnaam heeft heldere communicatie en een gebruiksvriendelijke app die goed inzicht geeft in je verbruik.

Goede communicatie.

Goed en frequent. Tarievenstructuur wat beter uitleggen.

Overzichtelijk. Goed bereikbaar

App is heel duidelijk. Ze zijn ook goed bereikbaar. Je ziet wat je verbruikt.

• Gemak

Echte mensen, die het goed regelen!

Flexibel bedrijf, dat je alle opties biedt: ultra geautomatiseerd of gewoon per mail de meterstanden van een domme meter doorgeven. "Gewoon" mens-tot-mens-contact, zoals het hoort. DIKKE P R I M A ! !

• Gemak

Geen problemen en duidelijk om te zien wat de prijzen zijn voor de volgende dag.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak

Wij zijn zeer tevreden met Vrijopnaam Vraag me alleen af wanneer het bedrag wordt gestort wat we teveel betaald hebben Maar verder, top deal

Prima!

Transparant, duidelijk en een klantenservice die heel goed bereikbaar is en je prima te woord staat.

Very clear yearly invoice

Loved the yearly invoice, it was clear and I could immediately understand the cost of energy, as well as the benefits the shared panels I bought were giving. Great job!

• Gemak

Geweldig snel en prettig contact bij vragen

Goede prijs-kwaliteit balans en uitstekende klantenservice.

IK BEN ZEER TEVREDEN

klantvriendelijk alleen de site mag wat duidelijker.

Smooth

Great experience from the beginning

Gewoon prima!

Doet wat t moet doen volgens mij! Fijne app en goed overzicht. Heb geen ervaring met klantenservice maar dus ook niet nodig gehad gelukkig!

• Gemak

Gemakkelijk, overzichtelijk en goede prijs

Gunstige prijs en alles is goed, overzichtelijk en makkelijk geregeld. Groene stroom 100% van NL zon en CO2 gecompenseerd gas. Erg tevreden!

• Gemak

Met Vrijopnaam kan je flink besparen als je het naar het uurtarief kijkt

Vorig jaar April ben ik klant geworden omdat de energieprijzen flink omhoog gingen. Zoekende op internet ben ik bij Vrijopnaam terecht gekomen.Met de app kan kijken war het uurtarief is, zodoende kan je flink besparen door apparaten die veel energie gebruiken aan te zetten wanneeer het uurtarief het laagste is! Er zijn zelfs periodes geweest, dat de enegietarief negatief was, veroozaakt doort een overcapaciteit. Mijn energie kosten zijn flink gereduceerd. Vorige week kreeg ik mijn jaarnota, dat was een kadootje, ik kreeg veel meer terug dan ik verwacht had. Dus, JA, ik ben zeer tevreden met vrijopnaam!

Goed, open en vriendelijk

Vrijopnaam is transparant en de werknemers zijn behulpzaam en vriendelijk.

• Gemak

Helder, eerlijk en verantwoord!

Ik ben blij met mijn energie provider.

• Gemak

Zeer gemak voor een tijdelike kontrak.

Ik hebben aleen zez maandjes gewoon in locatsie en Ik hebben geen problemen ervaren niet.

Top klantenservice en prijzen

Erg fijne klantenservice, snel geholpen en meedenkend!

Geen probleem gehad

Altijd alles duidelijk ook op je check gewoon top we zijn er blij mee

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.