Preventie is beter dan genezen!

Al vanaf jongs af aan heb ik vaak last gehad van mijn rug. Ben door meerdere chiropractors en Fysio's behandeld, met goede resultaten voor korte tijd.. Niemand van hen deed aan preventief behandelen. Was de klacht over, dan was er ook geen behandeling meer nodig. Daarom was het voor mij best wel wennen dat ook na de klacht, ik 1x in de 6 weken terug moest blijven komen. Maar ik zou niet meer anders willen. Ik ben al sinds mijn behandeling bij ChiroBalance pijn vrij! En na elke preventieve behandeling, voel ik me weer helemaal soepel. Ik zoek niet meer verder.

Vriendelijke, vakkundige behandeling

Ik heb goede ervaring met ChiroBalance. De behandeling is vakkundig en ik reageer er goed op. De klachten zijn vrijwel verdwenen.

Goed, professioneel en gestructureerd.

Klachten worden in kaart gebracht en er wordt een plan gemaakt, besproken en gemeten. Dit wordt ondersteund en versterkt door een educatie avond, waardoor je als klant begrijpt wat de aanpak is en vanuit welke gedachten.

Perfect geholpen door professionals met gedegen kennis.

Sinds een aantal weken loop ik bij ChiroBalance vanwege een aantal chronische klachten na een auto-ongeluk. Het gehele behandeltraject is vooraf duidelijk uitgelegd en d.m.v. een informatie-avond wordt veel aanvullende informatie verstrekt. Vanaf het eerste moment nemen de pijnklachten af, worden de spieren soepeler en voel ik me overall beter. Vanaf binnenkomst tot vertrek is iedereen vriendelijk en vrolijk, maar wel professioneel.

Grondige geleidelijke aanpak van het verbeteren van je houding

Grondige geleidelijke aanpak van het verbeteren van je houding en daarmee symptomen bestrijden. Behandeling richt zich dus niet alleen op de plek waar je last hebt, maar gaat verder om de bron op te sporen. Omgeving is zeer prettig en behandelaar(s) heel kundig. Weten feiloos de hand op de zere plek te leggen.

Kundig, professioneel, vriendelijk. Echt een aanrader.

Deskundig en klantvriendelijk

Prettige klantvriendelijke positieve sfeer en vakkundige, zorgvuldige aanpak. Boran heeft mij goed en volledig van mijn ischias-achtige klachten afgeholpen en aan mijn houding gewerkt.

Zij helpen mij van meer klachten af dan waar ik voor kwam

Aanvankelijk doorverwezen voor nekklachten. Mijn hele rug en heupen werden recht gezet. Nu na ca 7 behandelingen klachten weg, beter werkende spijsvertering, minder hoofdpijn en ik kan dieper ademhalen. De holistische benadering werkt dus geweldig.

Super blij mee

Met mijn gecompliceerd en rug hebben ze me heel goed kunnen helpen..Super blij met ze

Denise is al zo’n 5 jaar degene die mij op het “rechte pad” houdt;-). Zeer waardevolle behandelingen. En Boran is ook een topper! Daarbij ziet hun praktijk er super uit, voel je je altijd relaxt en beveel ik ze van harte aan!

Werken aan je gezondheid

Bij Chirobalance wordt je bewustzijn geactiveerd m.b.t. je eigen gezondheid, waar je veel meer invloed op hebt dan je in eerste instantie bedenkt. Dit helpt en versnelt je herstelproces enorm. Naast het verhelpen van mijn hernia weet ik nu ook wat ik kan blijven doen om dit vast te houden.

Professioneel en uitstekende behandeling!

Hoe sceptisch ik was bij start van de behandeling, hoe overtuigd ik nu ben van de werking en positieve effecten van Chiropractie. Mijn klachten zijn na enkele weken deels en langzaam verminderd, maar bovenal zit ik beter in mijn vel. Zowel Boran als Denise verstaan hun vak, weten wat ze doen en geven je een realistisch advies qua klachten, beloop en behandeling. Duidelijk te merken dat ze passie voor hun vak hebben en de behandelingen met plezier uitvoeren. Er hangt een ontspannen en positieve sfeer in de praktijk en de assistent is zeer behulpzaam en vriendelijk! Kortom ben super tevreden!

Geweldig!!

Ik kwam hier voor mijn zere nek! Had heel vaak last van mijn nek en dat leidde vaak tot hoofdpijn enz. Toen ben ik via internet gaan zoeken naar een chiropractor en kwam vrij snel bij Chirobalanche terecht. Ik ben nu ongeveer een half jaar in behandeling en heb (bijna) geen last meer van mijn nek, echt geweldig!! Als je zo vaak last hebt van een zere nek is dat heel vermoeiend en vervelend enz, dus ik ben heel erg blij met deze praktijk.

Vriendelijk en zeer professioneel

De langdurige klachten zijn met het juiste behandelplan van Chriobalance snel verbeterd. De behandelingen zijn zeer gericht en hebben een positieve uitwerking.

geweldig !!

Er hangt hier een relaxte sfeer je voelt je gelijk op je gemak, ook de behandelaars Boràn en Denise en receptioniste zijn super relaxed en vriendelijk. de behandelaars hebben veel kennis van zaken en luisteren goed naar je.na elke behandeling ga ik weer met een positieve mind naar buiten, deze mensen stralen energie uit. ik ben nog overbehandeling hier maar voorlopig al super positief over het resultaat.

Mijn man voelt zich veel beter

Ze weten wat ze doen hebben ervaring. Mijn man kon niet meer lopen van de pijn nu na een paar behandelingen voelt hij zich veel beter en meer in evenwicht.

Jammer dat ik Chirobalance niet eerder heb ontdekt

Inmiddels bijna een jaar in behandeling bij Denise. Tijdens mijn zwangerschap kreeg ik via via te horen dat Denise wel wist wat ze met bekkenklachten aan moest. Eerste twee keer was ik sceptisch, totdat ineens mijn klachten minder werden. Denise weet veel en behandelt je hele lichaam als één geheel. Andere klachten die ik had werden ook minder en ik weet zeker dat ik mijn 2e zwangerschap niet zo had kunnen doorlopen als Denise er niet was geweest. Bij mijn 1e zwangerschap 24/7 pijn en nu kon ik tot 40 weken van alles en nog wat doen én ben ik niet uitgevallen op mijn werk maar heb ik netjes tot mijn verlof kunnen werken! Ik ben Denise heel erg dankbaar. Inmiddels is mijn zoontje 7 maanden maar komt ons hele gezin bij Chirobalance. Mijn man, 2 kinderen en ikzelf. We zitten een uur in totaal in de auto voor 15 min behandeling, maar het is het dubbel en dwars waard.

Goed geholpen in een relaxte sfeer

Het behandelplan is na een intake zeer duidelijk. Het vervolg is een goede uitleg en het monitoren van de voortgang van de behandelingen. Het is heel prettig hoe de behandelingen plaatsvinden ondanks dat het soms pijnlijk is

Vakkundig, vriendelijk en behulpzaam

Lange tijd last van mijn rug gehad, op aanraden van een collega naar een chiropractor gegaan. Bij ChiroBalance wordt ik erg goed geholpen. Eerst maken ze een behandelplan aan de hand van een uitgebreide intake en hierna gaan ze met je aan de slag. Ikzelf had al na enkele behandelingen profijt hiervan, inmiddels gaat ook mijn vrouw naar ChiroBalance. Ze zitten op een mooie, goed bereikbare locatie. Het personeel is erg vriendelijk.

Zeer deskundige behandelaars

Ik kwam binnen als een wrak met heel veel pijn. Kan weer recht lopen hoef vrijwel geen pijn medicatie te slikken. Ben zo blij heb weer een veel fijner leven dankzij de deskundige zorg van de behandelaars. Kan het iedereen aanraden.

Boran en Denise zijn beide buitengewoon kundig in het uitoefenen van hun werk.

Na jaren te hebben getobd met de naweeën van een polsbreuk en de gevolgen van dystrofie heb ik, al na de eerste behandeling door Denise, weer gevoel in mijn ringvinger en pink. Enkele behandelingen verder kan ik eerlijk zeggen dat ik mijn hand weer normaal kan gebruiken. Chapeau!

Bewustwording over mijn lichaam

Door Chirobalance ben ik meer bewust geworden dat je maar 1 lichaam hebt en dat goed moet onderhouden. Het zenuwstelsel, waar chiropractie om draait, is het belangrijkste wat er in je lichaam zit. Zonder een gezond en vrij werkend zenuwstelsel zullen er allerlei klachten gaan ontstaan,van tintelen tot complete uitval. En niet alleen in armen,benen en rug,maar ook inwendige organen.

Fijne chiropractor(s) met persoonlijke aandacht

Ik zit nu iets meer dan een half jaar bij Chirobalance en wordt door zowel Boran als Denise behandeld. Ze hebben passie voor hun vak. Het contact is fijn en persoonlijk, de behandeling professioneel en effectief. Ik heb zelf al de positieve verandering van chiropractie mogen ervaren. Ik kan Chirobalance iedereen aanraden.

Reset lichaams houding

Kwam kreupel binnen ,,en Denise en Boran hebben met een paar sessies niet alleen m’n houding gereset maar voor geestelijke verlichting gezorgd ♥️

“Ik ga mij weer prettig en pijnvrij in mijn lichaam voelen”

Het is zo fijn om je bewust te worden van je houding!!!! En dat je na de behandelingen zelfstandig stappen kan zetten om je houding te verbeteren en hierin dan resultaat op te merken.