Goede chiroprators die weten wat ze doen

Mijn ervaring met Denise & Boran heel tevreden mee. Kwam binnen met veel pijn ondanks dat ik nog even te gaan heb met aan me lichaam werken. Ben ik heel dankbaar wat ze voor me betekent hebben kan nu weer met een positieve vibe verder werken aan me herstel Dank je Boran & Denise

Het helpt

Klachten na twee behandelingen al verminderd

Goede en duidelijke uitleg

Goede en duidelijke uitleg !!! Na jaren en dan ook echt jaren 15 misschien nog wel langer last van rug benen nek schouders te hebben gaat het nu langzaam beter en vooruit door de goede hulp. Dus bij twijfel contact op nemen en niet door blijven sukkelen.

Tot nu toe verrast met behaalde resultaat

Mijn ervaring tot nu toe is heel positief. Heb eerder behandeling van Chiropractor gehad, maar bij Chirobalance wordt ik in zijn geheel behandeld, met zachtheid. Voel me er welkom en al lig je in een open ruimte, er is toch ruimte voor overleg en vragen. De resultaten zijn opmerkelijk. Ben er zo blij mee.

Fijne praktijk, zorgzaam en luisterend

Veel last van rug, door middel van fysiotherapie werd dit niet verholpen. Op aanraden naar een Chiropractor gegaan. De pijn is over en ik zit ook veel lekkerder in mijn vel. Ze luisteren goed en zijn altijd eerlijk.

Fijne & kundige praktijk waar goed geluistert wordt

Moderne praktijk met veel ruimte, relaxte sfeer en duidelijke communicatie en hulp omtrent je klachten, nemen genoeg tijd en evalueren om periodiek om te checken op vooruitgang.

Super!!!

Alles is gewoon geweldig

De behandelingen geven mij weer meer ruimte en minder stijfheid en pijn bin sport

De professionals van Chirobalance hebben verstand van zaken en brengen dat persoonlijk over. Goede behandelingen met een thuisgevoel!

Complete aanpak

Het is heel fijn dat er wordt gekeken naar het totaal plaatje en niet alleen naar de klacht of blessure waar je mee binnenkomt

Ontzettend fijn geholpen steeds weer!

Denken mee met je en helpen je steeds weer uitstekend verder. Vriendelijk en betrouwbaar!

Professioneel team en duidelijke communicatie

Professioneel team, duidelijke communicatie over wat er gaat gebeuren in en tijdens het opgestelde plan/behandel traject. Prima advies hoe ik zelf ook m’n houding kon verbeteren tijdens m’n werk. M’n klachten waren na vier weken al behoorlijk afgenomen.

Agressief bejegend

Ik kwam er snel achter dat je hier door de hele praktijk behandeld wordt en niet 1 behandelaar krijgt. Hierdoor bouw je geen arts-patientrelatie op en moest ik tot 3x toe uitleggen wat mijn klachten waren. Bij het voortgangsgesprek waren mijn klachten vrijwel constant gebleven. Toen ik dit aangaf bij het kreeg ik een aantal reacties als "je hebt nou eenmaal scoliose, deal with it" en "denk je dat je in 8 behandelingen al van je klachten af bent, gezien je al 5 jaar last hebt", toen ik als antwoord gaf geen idee te hebben kreeg ik de reactie "misschien moet je daar langer dan 2 tellen over nadenken". Ook stelde de behandelaar het niet op prijs dat ik in overleg was gegaan met de therapeut die mij had doorverwezen. Al met al schoot de behandelaar in de aanval en hierdoor stond ik met mijn mond vol tanden. Ik had geen idee wat me overviel en dit gesprek was de kers op de taart en het einde van mijn traject in deze praktijk.

Een enorm fijne praktijk, waarbij iedere chiropractor evenveel aandacht heeft voor de patiënt.

Erg tevreden!

Binnen een paar weken houding verbeterd en pijnvrij. Ik had regelmatig zware hoofdpijn en pijn in nek en schouders, dit is nu helemaal weg! Verder een prettige sfeer en persoonlijke benadering.

Vakkundig, vriendelijk en aanzienlijke verbetering!

Sinds ik bij ChiroBalance kom, zijn mijn pijnklachten aanzienlijk verminderd en is mijn houding verbeterd. Vakkundig en vriendelijk.

Lang last gehad van een aardige bult in mijn rug door een ongeluk. Fysio hielp niet, maar dit had direct resultaat!

Ik ben heel erg op mijn gemak bij iedereen van chirobalance. Mijn klachten worden heel serieus genomen, ik voel mij eindelijk gehoord. Ze zijn duidelijk en eerlijk vooraf over het behandelplan, geen verrassingen, it is what it is. Als je denkt dat je na 1x kraken van al je problemen verlost ben kom je van een koude kermis thuis. Zo werkt het gewoon niet, een goede, juiste behandeling kost tijd. Ik ga met kleine stappen vooruit, maar het is wel vooruit!

Weten waar ze mee bezig zijn en zo relaxed!

Ik kwam bij Chirobalance omdat ik letterlijk niet meer op of neer kon en al vrij lang de signalen van mijn lichaam had genegeerd omdat ik wilde blijven hardlopen, maar uiteindelijk ging iedere afstand pijn doen en moest ik wel erkennen dat er een probleem was. Bij Chirobalance hebben ze goed in kaart gebracht waar dat probleem zat en een behandel plan opgesteld. Dat was best pittig die eerste 4 weken, maar de resultaten waren er dan ook naar. Nu ben ik een 2e periode van 4 weken in gegaan met een andere intensiteit van behandelen, en kan ik langszaam mijn hardlopen weer oppakken. Blij dat ik de stap heb gezet.

Vakkundig, vriendelijk en behulpzaam

Mijn dochter had een blessure. Veel praktijken langs geweest en niemand kon haar helpen. Via een teamgenoot het adres gekregen van Chirobalance. Daar een afspraak gemaakt bij Boran en een goed plan gemaakt en hij heeft haar kunnen helpen. Nu blessure vrij. Ze gaat nu om de acht weken langs om alles te checken. Nu loop ik er zelf ook en ben super tevreden.

Fijne en goede sfeer en duidelijk en goed behandelplan .

Fijne ervaring en pijnvrij inmiddels ik zeg een aanrader .

Professioneel

Praktijk met een prettige sfeer. Boran legt goed uit wat hij doet en waarom hij dat doet. Ik ben nu 4 weken geweest en ik merk echt al veel verschil qua soepelheid en ruimte in m’n lijf. M’n verwachting is dat de behandelingen gaan zorgen voor een betere houding. Ik denk dat iedereen baat kan hebben bij Chiropractie. Niemand is symmetrisch en je hebt maar één lijf dus het is goed om daar zo lang mogelijk in optimale staat mee te functioneren en van te kunnen genieten!

Fijne sfeer, er wordt goed naar je geluisterd. Behandelingen zijn prettig.

Ik ben meer dan tevreden over Chirobalance

Chirobalance heeft mij van mijn rugklachten verholpen. De manier waarop zij te werk gaan is ontzettend klantvriendelijk en persoonlijk. Ze weten wie je bent. Het is gek om te zien hoe ons bewegingsapparaat in elkaar zit en hoe zij jou van een blokkade, of meerdere, af kunnen helpen.

Zo goed dat mijn moeder van 91 haar rollator bij Denise vergat mee te nemen!

Mijn moeder kon moeilijk lopen en had veel pijn. Elders uitbehandeld is ze toen op 88 jarige leeftijd naar Denise gegaan met als resultaat dat ze weer kon wandelen en boodschappen doen met de rollator!

Persoonlijke benadering, total body concept

Chirobalance werkt aan balans in houding en balans tussen lichaam en geest, want het één is onlosmakelijk verbonden met het ander. Hoe dat evenwicht te bereiken is vaak een zoektocht. De driehoek: fysiek - mentaal/ psyche -voeding/ chemische belasting - wordt gehanteerd, daarbij worden ook spiertesten gebruikt die als vertaler van klachten kunnen fungeren. Voor mij zeer herkenbaar en een belangrijke pré. Ook de adviezen die gegeven worden over zowel in- als ontspanning en voeding / vocht zijn van absolute meerwaarde om tot een goed eindresultaat te komen. In mijn geval is het bereiken van een beter evenwicht in mijn lijf, ondersteund met correcties, een mooie therapie gebleken om met meer vertrouwen verder te kunnen. Borán en Denise zijn samen een mooi team en vullen elkaar goed aan. Aanbevelenswaardig voor iedereen die verder wil kijken dan alleen het repareren van klachten.