Professioneel team dat mij op de been houdt!

Inmiddels kom ik jaarlijks een aantal maal bij Chirobalance. Gestart met structurele nekpijn die mij beperkte in mijn welzijn. Het team van Chriroblance zorgt ervoor dat ik mobiel blijf en goed in mijn lijf zit. Door sporten toch regelmatig ongemak blessures die bij Chirobalance vaak snel weer worden opgelost.

Altijd super!

Ik wordt altijd super fijn geholpen, iedereen is aardig en behulpzaam. Ze kijken echt naar wat je lichaam nodig heeft. En luisteren goed als je ergens klachten hebt en geven daarop een passende behandeling en ook nog tips! Denise en Boràn zijn altijd heel persoonlijk en geïnteresseerd wat de behandeling nog beter maakt.

Professionaliteit met een personeal touch!!

Dit zijn zeer getalenteerde mensen met een vriendelijkheid waar je u tegen zegt. Ze weten gewoon nog wat je de vorige leer verteld hebt. Prive, maar ook je lichamelijke klachten. Ik ervaar dit als erg fijn.

Altijd weer ontspannen en blij na een behandeling hier!

Na een auto ongeluk is mijn nek altijd een zwakke plek, maar sinds ik bij de chiropractor onder behandeling ben is dat stabiel en heb ik eigenlijk geen klachten meer. Fijne behandeling die goed effect heeft, ontspannen sfeer, duidelijke uitleg en geduldige, flexibele mensen.

Goede en fijne praktijk

Ik vind het een hele prettige praktijk door enerzijds de service van afspraak maken tot behandeling. En anderzijds de persoonlijke benadering van iedereen. Ook de openingstijden geven voldoende ruimte om in mijn schema te passen.

Zeer deskundig!

Ervaren en deskundige chiropractor. Verstaat zijn vak en zijn cliënten feilloos. Ook super vriendelijk personeel.

Vakkundige mensen met gevoel

Goede vakmensen, gezellige omgeving. Ze luisteren echt naar je en nemen de tijd. De open en ongedwongen sfeer is heel fijn.

Heel professionele aanpak met fijne betrokken mensen.

Hele fijne praktijk. Je wordt snel en goed geholpen. De aanpak is zorgvuldig met een goede, uitgebreide intake en tussentijdse evaluaties. Contact is altijd snel en efficiënt. Je bent geen nummer maar ze kennen je echt en verdiepen zich in je wens/ klacht en zijn betrokken bij de resultaten die je boekt. Echt een aanrader.

Sceptisch maar uitstekend resultaat

Na regelmatig last van mijn rug te hebben en niet het verwachte resultaat bij de fysiotherapeut toch maar eens een afspraak bij Chirobalance gemaakt en daar een verassend resultaat geboekt

Steun en toeverlaat

De toppers van Chirobalance zijn niet alleen heel erg kundig, ze zijn ook nog eens fantastisch mooie mensen.. Ik kan altijd op ze rekenen en er hangt een heel relaxte sfeer. Beste praktijk!

Superteam

Geweldig team die je zeker weer van je pijn kan verlossen

Had ik veel eerder moeten doen

In eerste instantie ging ik voor mijn zoon naar Chirobalance. Tijdens zijn behandeling zag Denise dat ik niet normaal op kon staan van de pijn. Zij heeft mij daarna behandeld aan de pijn in mijn bekken, rug en nek. Nu ben ik klachtenvrij en alleen nog reguliere controles. Ik zou zeggen niet twijfelen gewoon doen! En op naar een pijn vrij leven!

Professionele doelgerichte behandeling

Altijd last gehad van mijn rug, nek en schouders. Kan nu weer uren op de fiets zitten zonder pijn! Sfeer is top, goede persoonlijke behandeling die kort maar zeer doelgericht is. Zou het iedereen aanraden!

Top behandelingen!

Mijn nek-, schouder- en rugklachten zijn afgenomen. Je wordt heel goed behandeld, er wordt naar je geluisterd en ze zijn super vriendelijk.

Fantastisch!!!

Hallo, ik ben Ad, 67 jaar en had al ongeveer een jaar in toenemende mate van (onder) rugpijn. Na wat omzwervingen op google ben terechtgekomen bij chirobalance. Na een intake en foto's, bleek dat ik zo scheef stond als een boom langs een verlaten fietspad door de polder. Na 4 weken intensieve behandelingen van 2 keer per week, zijn de klachten voor zeker 80 % afgenomen en heb ik er weer zin in. Wandelen, fietsen en tot genoegen van mn vrouw, de huishoudelijke taken. Ik raad chirobalance bij iedereen aan die overweegt om naar een chiropractor te gaan. Waanzinnig aardige en terzake kundige mensen!!

Know-how, excellent guidance combined with a relaxed atmosphere

Ik zit veel voor mijn werk, vooral de laatste tijd, waardoor de klachten in mijn schouders en rug verergerden. Op aanbeveling van onze buren, heb ik afspraak gepland bij ChiroBalance. The rest is history! Na een eerste prettig gesprek, heeft Boran een duidelijk behandelingsplan opgesteld. 5 weken in het proces, merk ik een aanzienlijke verbetering: ontspannen spieren, toenemende fitheid, bewuste zit en loophouding! Boran en Denise hebben kennis van zaken en dat stralen ze uit. Gecombineerd met een zeer prettige casualiteit die uitwerkt op de rest van het team van ChiroBalance.

Professioneel ,vriendelijk, persoonlijk , harmonisch echt een aanrander.

Professionele praktijk met de juiste aandacht voor de cliënten.. Fijne chemie , super vriendelijk en klient gericht .Weten precies wat ze doen. Goede inteek en na de eeeste behandeling voel je al een verschil. Ik kan ChiroBalance aan iedereen aanraden .

Geweldig voel mij weer als herboren

Kon niet meer op mijn rechterzijde slapen en dit was mijn slaapkant. Nu weer wel en nu slaap ik weer heel goed. Geen slapeloze nachten meer toppie.

Van ouwe lul (gevoel)..….. naar jonge god !!!! (gevoel of werkelijkheid?:-)

Als je al jaren aan moddert met een pijnlijke rug/nek wat het afgelopen jaar verergerde maar denkt dat je het zelf wel red heb je het mooi mis. Voelde mij een ouwe lul en kreeg de tip om naar ChiroBalans te gaan.. Nu anderhalve maand verder voel ik mij bijna de jonge god die ik wil zijn :-) Hoe dan ????? Vakkundige mensen die nadat ze naar mij geluisterd hadden met een goed en duidelijk verhaal een behandelplan maakte met een duidelijke tijdspad waar in de doelen die wij willen bereiken uit één gezet zijn. Anderhalve maand later doet mij lichaam weer wat ik wil, en beweeg ik weer als een jonge god, moet niet te hard van stapel lopen maar de momenten van geen pijn zijn nu al meer dan wel pijn, geweldig en zeker een aanrader om eens bij ChiroBalans langs te gaan als je het zelf niet meer voor elkaar krijgt om die jonge god te zijn (te voelen).

Professionele effectieve hulp

Na 3 maanden bij Chirobalance weer grip gekregen op mijn rug. Naast de (vaak) wekelijkse checkups wordt je goed begeleid gedurende het hersteltraject. Aanrader!

Zeer positief

Kundige behandelaar, geeft uitleg over de behandeling. Stralen rust uit ondanks dat het af en toe druk is op de praktijk

Whiplash is te genezen!

12 jaar lang heb ik rondgelopen met de gedachte dat een Whiplash niet te genezen viel. Al die tijd heb ik gedacht dat ik met deze pijn moest leren leven. Gelukkig is mijn zoon in deze tijd (veel) te hard gegroeid. Hij kreeg problemen met zijn houding en kwam daardoor terecht bij Chirobalance. Doordat hij zich zo goed voelde kwam bij hem het besef dat er wel iets te doen is aan mijn pijnen. Na veel aandringen heb ik de sprong gewaagd en ben ik een behandeling gestart bij Chirobalance. Denise heeft mijn verhaal aangehoord en gevoeld en gezien hoe mijn lichaam erbij stond. Als eerste kreeg ik de opdracht om foto’s van mijn nek te laten maken. Heel bijzonder daar de huisarts, de Fysiotherapeut en de Osteopaat die ik de afgelopen jaren heb bezocht hier nooit om hebben gevraagd. Op de foto’s was duidelijk te zien dat mijn nekwervel scheef stond. Tijdens de eerste intensieve behandelingsperiode van 2 maanden heb ik de praktijk 2x per week bezocht. In die periode is het Denise gelukt mijn nek te corrigeren waardoor ik voor het eerst in 12 jaar pijnvrij ben. Ik ga niet zeggen dat het makkelijk was. De behandeling heeft veel van mijn energie gekost, maar het was het meer dan waard! Momenteel werken we eraan om de “gevolgklachten” van de verkeerde nekstand op te lossen. Door de constante pijn heb ik een verkeerde houding aangenomen waardoor er andere klachten zijn ontstaan. We zijn er nog niet maar zeker op de goede weg. Wat ben ik blij dat ik Chirobalance en Denise krijgsman heb leren kennen!

Zeer goed en vakkundig

Al pijntjes en klachten zij vakkundig verholpen of sterk verminderd.

vriendelijk en goede kennis van zaken

ik ben erg tevreden met de deskundigheid van dit team. ze leggen alles goed uit en weten je binnen een korte tijd weer je gevoel van goede gezondheid terug te geven. dan ben je er nog niet, maar in ieder geval op de goede weg er naartoe.

Het complete plaatje

Chirobalance heeft een zeer persoonlijk behandelplan waarbij vanuit alle mogelijke punten het probleem wordt bekeken en de echte oorzaak wordt behandeld.