Goed en slecht

Voor goed gereedschap een betaalbare prijs maar mocht je een vraag hebben of het bedrijf willen bereiken via telefoon is ONMOGELIJK daarom ook zeer slecht voor zo’n groot bedrijf. Je klanten moeten gewoon een medewerker kunnen spreken en geen klote menu van 3 wat je alleen toestaat om te mailen. Zorg ervoor dat het bedrijf fatsoenlijk te bereiken is via een normale telefoon verbinding.!!!!!!!

telefoon service super slecht

als je belt komt niemand aan de lijn maar moet je mailen bij alle 3 menu's, iemand aan de lijn krijgen heb je pech gehad. Had artikel beter elders kunnen bestellen waar men je wel te woord staat.

Waardeloze service

Niet telefonisch te bereiken. Transporteur Steenbergen zou het pakket afleveren. Op de volgsite staat afgeleverd. Maar er is echter niets geleverd. Bel je het bedrijf dan zeggen ze is afgeleverd, 2 tellen later o nee het staat nog op de trailer. Met andere woorden de chauffeur wat te beroerd om het pakket af te leveren.

Zeer onpersoonlijk

Als je met HBM zaken doet is het of je met een machine onderhandeld Ze beantwoorden je mails niet en telefoneren is bij ze onmogelijk . Ik heb na een week mijn bestelling geanuleerd

Slecht

Geen idee hoe mijn klacht over een borenslijpapparaat opgelost gaat worden. Laat ik me beperken tot de bereikbaarheid per telefoon. Alle keuzes uit het menu leiden tot de mededeling: stuur een email. Heeel slecht.

Luchtcompressortje met accu gekocht. Werd keurig de volgende dag geleverd, maar de accu-oplader deed het niet. Bellen lukte inderdaad niet maar er werd wel keurig gereageerd op mijn mail. De volgende dag kreeg ik een nieuwe accu-oplader thuisbezorgd. Goede service dus.

Klant onvriendelijk ten TOP!

Ik doe normaal geen moeite om revieuws te schrijven, maar aan de waardering van dit bedrijf denkt iedereen er blijkbaar zo over, dus toch maar even de moeite genomen... Dit bedrijf krijgt van mij -1 ster. Je kunt je spullen geeneens retourneren als het niet goed is. Je kunt ze niet bellen, alleen mailen maar na 2 weken nog steeds geen antwoord gehad. Dus applaus hoor , hoe slim, de 14 dagen retourneer regels gelden niet meer.... Wat ontzettend klant onvriendelijk! Ik hoop dat meer mensen moeite gaan doen om jullie een slechte review te geven, want die verdienen jullie!

Super materiaal, voordelig en excellente service!

Een trekker gekocht en binnen 2 dagen was hij binnen. Je wordt keurig per mail op de hoogte gehouden en HBM komt zijn beloftes na. Ook de prijs/kwaliteitverhouding van de artikelen is prima! Wat wil een mens nog meer 😀👍🏼

Slecht bereikbaar

Op een vrijdag naar de winkel gegaan. Bestelling gedaan van bijna 1000 euro. 1 onderdeel niet op voorraad. Prima. Zou maandag binnen komen en verstuurd worden. Tot op heden niks ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar en op email wordt niet gereageerd.

Heel erg slecht

Slecht bedrijf hebben 1 1/2 week nodig om er achter te komen dat een product niet op voorraad is. Als je dan een vraag wild stellen waar mijn bestelling blijft kan dit alleen via de mail, en dan duurt het 4 dagen voor dat je antwoord krijgt waarin ze beloven het geld terug te storten het zal mij benieuwen hoe of dit weer gaat duren. Hele slechte zaak dat dit bedrijf niet telefonisch te bereiken is.

Traag, geen telefoon, antwoord op mail is na een dag een copy-paste

Het is goedkoop, maar het bedrijfsproces is bewust zo ingericht dat klanten die contact op willen nemen dat ontmoedigd wordt; je kunt niet bellen (geen telefoonnummer), dus moet je mailen. En dan word je een dag later afgescheept met een standaard copy-paste antwoord dat vaag iets met de vraag te maken heeft, het lijkt erop dat de dienstdoende studenten moeten kiezen uit een aantal standaardantwoorden en dan de meest toepasselijke kiezen. Zeer frustrerend. Daarnaast is het voor huidige begrippen erg traag; vrijdag besteld, een week later op donderdag pas 'aangemeld bij postnl' (ik wacht maar af). Als je niet tegen paarse krokodillen kunt hier niet kopen. Service doen ze niet aan.

heel slecht

heel slecht niet bereikbaar , geen reactie op mail , en dat voor zon groot bedrijf , voor mij de laatste keer dat ik wat besteld heb

word niet geleverd geen reactie op mail

Meer dan een week geleden iets besteld en betaald wat op voorraad was. Tot nu toe niets ontvangen en geen enkele reactie,al dagen niet op de bestelling of mail. Ik zou hier niet wat gaan bestellen kun je niet van op aan.

snelle levering

de eerste keer dat ik hier wat bestel de bestelling keurig verpakt en snel geleverd ik kijk de volgende keer weer hier en zal deze in mijn omgeving zeker aan prijzen

Heel breed aanbod, correcte concurrentieële prijzen,vrij snelle levertijd, superklantvriendelijk dus

Zie bovenstaande. Ik heb uw site ook al meermaals aanbevolen.

Super tevreden

Supersnel geleverd in België!!! Topservice en alles overzichtelijk. Zeer goed traceerbaar via nl. Hier is er ééntje supergelukkig!!!

In het beging oede ervaring maar als er iets is krijg je nog geen reactie op je mail, en telefoon aa

In het begin goede ervaring maar als er iets is krijg je nog geen reactie op je mail, en telefoon aannemen is er al helemaal niet bij

Prima materiaal en machines voor een voordelige prijs, terwijl de kwaliteit uitmuntend is.
  • Communicatie N.v.t.

2 sterren: slechter dan verwacht

slechte service , als je een probleem heb kan je gewoon de pot hebt, geen antwoord op mails , ik zal er nog bestellen als ik het nergens anders kan vinden,
  • Assortiment

Erg goede ervaring met HBM machines, ik had een momentsleutel nodig, deze kon ik eenvoudig en snel bestellen op de website van HBM machines. Ze bieden een zeer breed, gevarieerd assortiment voor prima prijzen. Erg prettig is de wijze van communiceren, ik ben constant op de hoogte gehouden van mijn bestelling en nog beter, deze was de volgende dag al in huis! Klus af kunnen maken dankzij de vlotte service van HBM machines, dus beslist een compliment waard!

Snelle levering. Top
  • Assortiment

Ziet er goed en degelijk uit. Ligt lekker in de hand. Voor de motorsleutelaars het ideale bereik om onderdelen vast te zetten.

Een goede levering