Geen goede service bij fout van HBM
Ik had een grote werkplaatsinrichting besteld, en omdat ik de losse gereedschapswagen niet mooi vond omdat het geen geheel was met de rest, had ik nog een extra kastje met 2 deuren erbij besteld. Alles in zwart/rood. Toen het thuis afgeleverd werd bleek de grote kast zwart/blauw te zijn en het extra kastje zwart/rood.
En dan komt de klanten weg jaag service erbij. Eerst zo'n stomme chatbot, toen gebeld. Maar deze mensen zijn volgens mij van een call center. Ze begrijpen niets en geven ook geen goede oplossing. Schijnbaar heeft een blinde in china de verkeerde stikkers op de grote kast geplakt. Ik denk: goedkope oplossing, laat mij de zwart/rode deuren van het extra kastje eruit halen, en terug sturen, dan hoeven zij alleen 2 deuren in zwart/blauw op te sturen. Dat was een vreemde taal voor de serviceafdeling, want dat ging niet. De 2 deurs extra kast kon opgehaald en gecrediteerd worden, en dan kreeg ik 70 euro tegoed bon voor als de zwart/blauwe op voorraad kwam de verzendkosten van te betalen. Maar in een mail stond dat het wel eens een half jaar tot een jaar kon duren. Dat heb ik niet af gewacht en maar een extra ladenkast besteld die veel duurder was. Toen de kast geleverd werd stond tot mijn grote verbazing de 2 deurs zwart/blauwe kast al op de site. Dit was ongeveer 4 dagen na de mail!!!. Schijnbaar is het 1 grote chaos in hun grote magazijn!!
Ten slotte wil ik wel zeggen dat ondanks de kasten uit china komen, het wel goede kwaliteit is, misschien nog wel beter dan duurdere merken uit duitsland. Als het in elkaar staat is het 1 stevig geheel met fijne kasten. Draaideur kasten hebben softclose, en boven kasten hebben gasveren.
Het is jammer dat de service zeer slecht is, anders was HBM een geweldig bedrijf!! Veel keuze aan gereedschap voor lage prijzen. Vind het wel raar dat als je in moordrecht gaat kijken naar de kast, dat je hem daar niet kunt bestellen ondanks dat er personeel achter een computer zit. Ik moest hem evengoed via de site bestellen en betalen.