Heel erg slecht

Slecht bedrijf hebben 1 1/2 week nodig om er achter te komen dat een product niet op voorraad is. Als je dan een vraag wild stellen waar mijn bestelling blijft kan dit alleen via de mail, en dan duurt het 4 dagen voor dat je antwoord krijgt waarin ze beloven het geld terug te storten het zal mij benieuwen hoe of dit weer gaat duren. Hele slechte zaak dat dit bedrijf niet telefonisch te bereiken is.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Traag, geen telefoon, antwoord op mail is na een dag een copy-paste

Het is goedkoop, maar het bedrijfsproces is bewust zo ingericht dat klanten die contact op willen nemen dat ontmoedigd wordt; je kunt niet bellen (geen telefoonnummer), dus moet je mailen. En dan word je een dag later afgescheept met een standaard copy-paste antwoord dat vaag iets met de vraag te maken heeft, het lijkt erop dat de dienstdoende studenten moeten kiezen uit een aantal standaardantwoorden en dan de meest toepasselijke kiezen. Zeer frustrerend. Daarnaast is het voor huidige begrippen erg traag; vrijdag besteld, een week later op donderdag pas 'aangemeld bij postnl' (ik wacht maar af). Als je niet tegen paarse krokodillen kunt hier niet kopen. Service doen ze niet aan.

heel slecht

heel slecht niet bereikbaar , geen reactie op mail , en dat voor zon groot bedrijf , voor mij de laatste keer dat ik wat besteld heb

• Zou u ons aanbevelen? Nee

word niet geleverd geen reactie op mail

Meer dan een week geleden iets besteld en betaald wat op voorraad was. Tot nu toe niets ontvangen en geen enkele reactie,al dagen niet op de bestelling of mail. Ik zou hier niet wat gaan bestellen kun je niet van op aan.

snelle levering

de eerste keer dat ik hier wat bestel de bestelling keurig verpakt en snel geleverd ik kijk de volgende keer weer hier en zal deze in mijn omgeving zeker aan prijzen

Heel breed aanbod, correcte concurrentieële prijzen,vrij snelle levertijd, superklantvriendelijk dus

Zie bovenstaande. Ik heb uw site ook al meermaals aanbevolen.

Super tevreden

Supersnel geleverd in België!!! Topservice en alles overzichtelijk. Zeer goed traceerbaar via nl. Hier is er ééntje supergelukkig!!!

In het beging oede ervaring maar als er iets is krijg je nog geen reactie op je mail, en telefoon aa

In het begin goede ervaring maar als er iets is krijg je nog geen reactie op je mail, en telefoon aannemen is er al helemaal niet bij

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Prima materiaal en machines voor een voordelige prijs, terwijl de kwaliteit uitmuntend is.

2 sterren: slechter dan verwacht

slechte service , als je een probleem heb kan je gewoon de pot hebt, geen antwoord op mails , ik zal er nog bestellen als ik het nergens anders kan vinden,
  • Assortiment

Erg goede ervaring met HBM machines, ik had een momentsleutel nodig, deze kon ik eenvoudig en snel bestellen op de website van HBM machines. Ze bieden een zeer breed, gevarieerd assortiment voor prima prijzen. Erg prettig is de wijze van communiceren, ik ben constant op de hoogte gehouden van mijn bestelling en nog beter, deze was de volgende dag al in huis! Klus af kunnen maken dankzij de vlotte service van HBM machines, dus beslist een compliment waard!

Snelle levering. Top
  • Assortiment

Ziet er goed en degelijk uit. Ligt lekker in de hand. Voor de motorsleutelaars het ideale bereik om onderdelen vast te zetten.

Een goede levering
  • Assortiment

Erg goed, geweldig, fijn, goede dag.
  • Communicatie N.v.t.

Een mooie Hazet machine voor een zeer scherpe prijs. Een vlotte levering en van de service hoefde ik geen gebruik te maken.
  • Assortiment

Snelle levering en overzichtelijk website.
  • Assortiment

Goed bedrijf redelijke prijzen en snelle levering
  • Assortiment

Eerste ervaring met HBM, prima shop. Makkelijk bestellen, snelle levering en ook nog een prima prijs. Kom zeker terug. 👍
  • Assortiment

Goeie producten voor een lage prijs! Inpakken van sommige producten kan ietsje beter.
  • Assortiment

Leuke overzichtelijke webshop , snelle en correcte afhandeling van bestellingen . Goed gereedschap voor zeer schappelijke prijs . Enfin kort gezegd , gereedschap bestellen , snel HBM surfen .
  • Assortiment

Had beter gecommuniceerd kunnen worden over de 2 zendingen die een dag na elkaar kwamen en hierdoor ik 2 keer eerder naar huis moest van mijn werk om het pakket in ontvangst te nemen
  • Assortiment

snelle en keurige levering de volgende dag.

Snelle en correcte levering

Over HBM-Machines