Top bedrijf met uitstekende productkennis!

Bij de Beddenspecialist vele bedden uitgeprobeerd -waar alle ruimte en gelegenheid voor was- voorzien van deskundig advies, sympathie en enorme productkennis. Onze keus is op een Auping + toebehoren (o.a topper) gevallen. Helaas door tussenkomst corona niet aan het uitzoeken van een dekbed en kussens toegekomen maar uiteraard zullen wij ons ook bij deze aanschaf door de Beddenspecialist laten adviseren. Bed uitstekend door eigenaar en collega afgeleverd en gemonteerd. Steun (juist nu) de lokale middenstander, het is uw geld dubbel en dwars waard! Een aanrader!

Excellent knowledge and professionalism!

I have been a customer of De Bedden Specialist for 10 years. The service and knowledge of the owner Pieter Schaap is excellent. He is always helpful in showing us a variety of models in our price range and giving us time to try each one while explaining the features and benefits. I highly recommend De Bedden Specialist.

Ongekende klant vriendelijkheid en service

Nadat we enige tijd geleden door de heer Schaap uitgebreid en deskundig geholpen zijn en onze keus op een Auping bed uitkwam is deze vandaag gebracht. Ook het brengen en het vakkundig monteren van dit Auping bed is met veel gevoel van ouderwetse service door de heer Schaap en collega uitgevoerd. Wij bevelen deze zaak aan omdat je hier nog echt klant vriendelijk behandeld word met veel produkt kennis.

Beterslapen !

Een oude matras vervangen is nodig om weer een gezonde nachtrust te hebben, goed advies is daarbij heel belangrijk.

ongekendgoed

de beddenspecialist in amsterdamnoord is een aupingdealer van topklasse. de fam schaap is vriendelijk en vakbekwaam en de service is ongekend goed. hartelijkdank, fam de haan

Professioneel en behulpzaam

Ik ben zeer tevreden mijn nieuwe Auping bed! Het slaapt heerlijk. In de winkel werd ik heel uitgebreid en deskundig geholpen qua slaapgedrag en lichaamshouding. Het was handig dat ik verschillende A-merken onder 1 dak kon uitproberen.

Zeer goed geholpen!

Topbedrijf!

• Kwaliteit

Mijn nummer 1 bedden specialist. Lieve mensen die goed naar je wensen luisteren.

• Kwaliteit

6 jaar geleden kochten wij een Auping ledikant bij De beddenspecialist. Het gesprek was zeer deskundig en prettig. Om die reden zijn wij nu teruggegaan en 2 Aupingmatrassen gekocht. Vanwege rugklachten bij nader inzien toch éen matras omgeruild voor een steviger exemplaar. Ook hierin was de verleende service geweldig; er waren geen kosten aan verbonden. Dit is pas service! Wij recommenderen De Beddenspecialist dan ook bij een ieder aan. Coen en Pauline Veldhuis

• Kwaliteit

Wij hebben ons nieuwe bed gekocht bij de Beddenspecialist. Ivm gezondheidsproblemen was dit een serieuze zaak. We werden enorm goed geholpen door de eigenaar. In alle rust konden we ons orienteren, dat was een zeer fijne ervaring. Ook de na-service was geweldig. We zijn ervan overtuigd dat dit 1 van de betere zaken is om een bed te kopen.

• Kwaliteit

Wij zijn ontzettend fijn geholpen bij de Beddenspecialist. Vriendelijk en behulpzaam personeel, goede service en een heerlijk nieuw bed.

• Kwaliteit

Super klantvriendelijk en een top-service! Je kan rustig zelf rondkijken en testen. Geen onnodige verkoop praatjes maar een deskundig advies waar je echt iets aan hebt.

Klantvriendelijk en behulpzaam

• Kwaliteit

Na een verkeerde bestelling is dit probleem keurig door de winkelier verholpen ! Perfect en persoonlijk gedaan . Kompliment

• Kwaliteit

Vriendelijke mensen en vakkundige hulp bij aanschaf van een bed

• Kwaliteit

Heel goed geholpen door super fijne mensen! Niks was te gek en mocht alles uitproberen, waardoor we nu een heerlijk bed hebben!

• Kwaliteit

Eenmaal binnen hartstikke vriendelijk ontvangen, advies op maat gekregen onder genot van een lekkere kop koffie. Bij de levering is alles zorgvuldig uitgepakt en in elkaar gezet. Ook over de nazorg ben ik zeer tevreden.

Geweldige service!

• Kwaliteit

Goede service en uitgebreid uitleg en advies

• Kwaliteit

Hele goede ervaringen met de beddenspecialist. Wij hebben hier dan ook al 3 prachtige boxprings vandaan en zijn héél erg goed en vakkundig geholpen.

• Kwaliteit

Super goed geholpen door Pieter en zijn vrouw, de vriendelijke en deskundige eigenaren van de Beddenspecialist. Na verschillende matrassen getest te hebben in de zaak heb ik uiteindelijk gekozen voor een Firm Cresto matras van Auping met daarbij het bedmodel van de Auping Original met vlakke spiraalbodems. Pieter neemt de tijd voor je om echt aan te horen naar wat je op zoek bent en naar wat je voorkeur uitgaat qua liggen. Zijn vrouw heeft mij daarna nog geholpen met het uitzoeken van kussens en beddengoed. Al met al ben ik super tevreden!

• Kwaliteit

Goede realistische adviezen en ook half jaar na aankoop nog goede service !

• Kwaliteit

Wij hebben een goed advies gehad en slapen nu op een heerlijke boxspring. Praktisch om op te maken. Elektrisch verstelbaar is ook een prima advies gebleken en ik lees nu heerlijk relext een boek in bed voor het slapengaan. Ventilatie van het materiaal bij nachtelijk transpireren is ook echt goed. Ik kan deze zak aanraden als vriendelijk en betrouwbaar.

• Kwaliteit

Leuke en overzichtelijke winkel, goede uitleg en klant vriendelijk. Ik raad iedereen aan om daar hun slaapkamer inrichting te kopen. M.vr. gr. J.H.Reinold