Door goede communicatie, kennis van zaken, geduld en begrip hebben wij een prachtige keuken. Wij zijn zeer content met bySensa Keukens.

• Kwaliteit

Het bedenken van een keuken kost tijd, met hulp van Sensa komen mooie nieuwe ideeën op. De keukenwand met apparatuur is tot op de millimeter nauwkeurig gemaakt en is zeer fijn in het gebruik. Het kookeiland is ruim en efficiënt. Bovendien zijn er eerste klas materialen gebruikt en had ik de vrijheid om door mij geselecteerde apparaten in te laten bouwen. Waar gehakt wordt vallen spaanders, maar in goed overleg werden oplossingen gevonden en ook nog snel en goed uitgevoerd. Ik ben zeer blij met deze vakmensen, ook van de plaatsing van de keuken. Hier kunt u gerust uw keuken samenstellen en laten plaatsen. Een echte aanrader, By Sensa keukens 🤗

• Kwaliteit

Goed advies en klantgericht denkt in oplossingen

• Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit

Sensa heeft onze wensen vertaald naar een maatkeuken die volledig voldoet aan onze verwachtingen. Vanaf de eerste schets tot de uiteindelijke inbouw van de keuken is zeer professioneel verlopen.

• Kwaliteit

Prachtige showroom voor veel inspiratie, denken mee en komen met ideeën.Komen gemaakte afspraken na. Prettige samenwerking, erg blij met het resultaat.

• Kwaliteit

By Sensa Keukens denkt mee met jouw wensen. Wij hadden nogal een specifieke smaak en wisten precies wat we wilde en alsnog kwamen ze met een aantal verassend goede ideeën. Ze zijn eerlijk over de levertijd/ data en krijgen daarom alles keurig voor de deadline af! In tegenstelling tot veel andere bedrijven... Ook belangrijk: de afwerking is netjes en alles is van goede kwaliteit en het resultaat is bovenverwachting mooi!

• Kwaliteit

By Sensa, twee mannen met passie voor hun vak. Zoek je een keuken anders dan een keuken van een standaard keukenboer, dan zit je bij By Sensa keukens goed. Door het vakmanschap en ervaring van de heren komt het altijd goed. Ze luisteren goed en komen daardoor met goede adviezen waarmee het eindresultaat/ ontwerp er zeker mag wezen. Het gehele traject verliep soepel en we genieten nu maximaal van onze culiare droom- leefkeuken!

• Kwaliteit

Wij hebben via Sensa Keukens een Quooker aangeschaft. Sensa Keukens gaf snel en goed advies over de plaatsing in onze bestaande keuken. Vervolgens is de Quooker tot onze volle tevredenheid door een prettige en bekwame monteur van Quooker geïnstalleerd.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Heerlijk om geholpen te worden door iemand die gewoon uit vakmanschap en passie jouw wensen kan omzetten op papier. Lekker zoals het hoort, in een mooi mooi lijnenspel op papier gezet! Vanaf toen al verliefd op mijn nieuwe keuken. Ga zo door om mensen van een eerlijk advies te voorzie.

• Kwaliteit

Op advies een kijkje gaan nemen bij By Sensa en daar vanaf de eerste minuut een goed gevoel bij gekregen. Zeker in vergelijking met de grote keukenzaken in de omgeving. Er is vanaf creatief meegedacht en alles is op maat gemaakt volgens plan. Wij hebben nu een droomkeuken voor een prima prijs. Jammer dat de keuken niet direct af was bij plaatsing, maar dit is naar tevredenheid afgehandeld.

• Kwaliteit

Op aanbevelen van een vriend zijn we bij BY SENSA terecht gekomen. Hiervoor waren we al bij diverse grote keuken winkels geweest en offertes laten maken. We waren direct onder de indruk van de mooie voorbeeld keukens in de showroom. We hebben direct met Alwin een aantal schetsen gemaakt en hij kwam met nieuwe frisse ideeën. Het mooie van BY SENSA is dat ze de keuken geheel aanpassen aan het huis. De mogelijkheden zijn bijna onbeperkt. Huis en keuken vormen een geheel alsof beide samen zijn ontworpen en gebouwd. Resultaat is een keuken die er echt uitspringt en totaal niet te vergelijken is met reguliere keukens.

• Kwaliteit

Enthousiast jong bedrijf. Erg plezierig geholpen. Ze hebben veel gevoel voor goede styling. Goede prijs-kwaliteitsverhouding, uitstekende afwerking en nazorg. Kortom een echte aanrader!

• Kwaliteit

By SENSA heeft bewezen dat maatwerk niet duur hoeft te zijn! Bedankt voor de schitterende keuken met marmeren blad!

• Kwaliteit

De keuken die we als weer even gebruiken, bevalt ons uitstekend. De creativiteit en flexibiliteit die jullie bieden wordt nog steeds erg gewaardeerd. Ik geniet dagelijks van m'n keuken.

• Kwaliteit

Door omstandigheden elders gekocht, maar de voorbereiding en toelichting/advies was prima

• Totaal oordeel N.v.t.

• Kwaliteit

Fijn bedrijf met een erg mooie showroom. We hebben er een prachtige keuken aan overgehouden. Bedankt!