Goed netjes geholpen

Mijn ervaring is summier aangezien ik pas voor jullie mag werken. Tot dus ver fijne communicatie en een hele goed en fijn werkadres.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Hartelijk dank voor je review. We zijn blij dat je eerste indruk van ons als positief ervaren wordt.

goed contact gehad

keurig geregeld administratief en telefonisch contact .

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Hartelijk dank voor je reactie. Fijn om te horen dat je ons diensten als positief ervaart.

Erg vriendelijk en zeer behulpzaam uitzendburo . Zeer vlotte betaling.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden met ons bent!

Een sterke en gezonde organisatie met oog voor werknemer en werkgever

Zeer tevreden over de werkwijze bij ABvakwerk. Tijdens de sollicitatie periode wordt er gelijk mee gedacht en gekeken naar mogelijkheden. Na te zijn aangenomen wordt je enthousiast verwelkomt bij het bedrijf en de planning werkt uitstekend waardoor je zo snel mogelijk (in mijn geval gelijk al) aan het werk kan. Ook bij de opdrachtgevers al gehoord dat ze blij zijn met de professionele aanpak van ABvakwerk, mooi dat ik hierbij werken kan!

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Wow, hier kunnen we niets meer aan toevoegen. Hartelijk dank voor deze prachtige review!

Beste Uitzendburo met oog voor de werknemer.

Goede sfeer en er is iemand die echt naar je luisterd.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Dat vinden we fijn om te horen. Hartelijk dan voor je mooie review.

Het contact tussen AB en werknemer is heel goed.

Je kan altijd bellen voor een vraag en je krijgt direct antwoord. Duidelijkheid en eerlijkheid is belangrijk en dat geeft AB Vakwerk

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Is niet te omschrijven in 1 zin zo goed zijn ze.

Ik had er zelf nog nooit van gehoord tot dat ik via Tenge hovenier werd gekoppeld aan AB vakwerk. Het liep hartstikke soepel, tuurlijk in het begin moeten even wat dingetjes gedaan worden. Maar heb er nu de hele zomervakantie gewerkt. Werd snel uitbetaalt, je kon ook altijd bellen als je een vraag had, atans wanneer ze open zijn ofcourse. Heb voor me zelf gevraagd of ze ook werk hadden in de zelfde vakgebied maar dan in een ander gebied ivm op me zelf wonen. En dat kon zo geregeld worden, hoef zelf niks te doen, en verdient goed, ik zeg doen.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent en dat wij jou zo goed hebben kunnen helpen. Hopelijk kunnen we nog lang samen blijven werken!

Goede bergeleiding en vriendelijke medewerkers Een fijne werkgever!

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Hartelijk dank voor je positieve review

Slechte comunicatie

Geen comunicatie tussen medewerkers. 80% medewerkers spreken geen nederlands. Door miin ervaring, ik geef maximum 4 van 10. Accountbeheerder is enige plus punt. altijd op tijd afspraak, helpt graag en super snel ( Monique de Jong)

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Goedemorgen, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de werkzaamheden die wij jou hebben aangeboden. Ik zal je accountbeheerder Monique vragen of ze contact met je op kan nemen om te kijken of zij jou wellicht kan helpen aan ander werk. Vriendelijke groet, AB Vakwerk

Goeie hulp bij het zoeken/vinden van een baan. Erg tevreden

Hele goeie ervaring met AB vakwerk Berltsum, ze hebben echt hun best gedaan om mij weer aan een baan te helpen wat goed bij mij past.

• Hoe vind je het contact met jouw accountbeheerder bij AB Vakwerk? N.v.t.
  • Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Een goed bedrijf

Ik vind AB vakwerk een goed bedrijf want, ik word snel geholpen als ik iets niet snap en je hebt geen geneuzel. Het enige verbeter puntje kan zijn: dat je ook je uren op je telefoon kan invullen want zover ik weet kan dat nog niet. Voor de rest is alles goed!

• Houden wij ons aan onze afspraken?
  • Ben jij tevreden over het aangeboden werk? N.v.t.

Hartelijk dank voor jouw review en feedback. Weet dat het ondertussen wel mogelijk is om je uren via de mobiel te registreren. Je kunt via je mobiel inloggen op de 'Mijn AB Vakwerk' omgeving en vanuit daar je uren registreren.

Betrokken

Betrokken en hulpvaardig

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Hartelijk dank voor je review

fijn dat er naar mij is geluisterd

Vanaf het moment dat ik in contact kwam met AB Vakwerk ben ik goed geholpen, en werd er naar mijn wensen geluisterd. Ook was ik snel aan het werk, het werk wat ik graag wilde doen thnx.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

We zijn ontzettend blij met deze mooie beoordeling. Fijn dat wij jou hebben kunnen helpen aan een baan die goed bij jou past!

Erg tevreden

De laatste tijd word ik vaak ingepland. De communicatie met de planner verloopt erg soepel, mijn vragen worden snel beantwoord en als er iets niet goed gedaan is met een betaling o.i.d. dan wordt er snel naar gekeken. Prettige ervaring met AB Vakwerk, zeker aan te bevelen.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Fijn om deze tevreden beoordeling te lezen. Hartelijk dank voor deze mooie woorden.

Alles is naar wens, kan me geen beter uitzendbureau wensen als deze. Heel vriendelijk personeel die echt er alles aan doen om je aan het werk te zetten en er zijn altijd leuke klusjes te doen.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Hartelijk dank voor je mooie review. Het doet ons goed te horen dat jij tevreden bent!

Prettige ervaring

Ik ben bij jullie in dienst gekomen en nadat ik was aangenomen bij een bedrijf. Het inschrijvingsproces was prettig, doordat er telefonisch contact met mij is opgenomen. Vervolgens kon ik ook al mijn vragen stellen via de mail.

• Houden wij ons aan onze afspraken?
  • Ben jij tevreden over het aangeboden werk? N.v.t.

Fijn om te horen dat alles prettig is verlopen. Hartelijk dank voor jouw review.

O.K. , en week-loon altijd op tijd.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Hartelijk dank voor je review.

Goede, snelle reactie

Er wordt snel en goed gereageerd op aanvraag en goed advies

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Fijn om te horen dat je onze snelle reacties waardeert. Hartelijk dank voor je review.

goede service en snelle reactie op vragen

goede service

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Fjin om te horen dat je onze service als positief ervaart. Hartelijk dank voor je review.

Goede en snelle service

De dag na dat ik me had aangemeld, had ik al werk. Nu alweer een paar weken aan het werk bij hetzelfde bedrijf.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Zo snel kan het soms gaan :). Fijn om te horen dat het werk je goed bevalt.

Goed kontakt met elkaar wat betreft AB

Ik vind ab goed maar als ik mijn uren wil invoeren dan staat steeds een bedrijf er niet bij waar ik steeds weer achter aan moet lastig is dat

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Hoi Arend, Hartelijk dank voor je review. Omtrent het probleem met je uren registeren, ik zal hier melding van maken bij onze technische afdeling om dit op te lossen.

Meedenkend en goede begeleiding

Nu ongeveer anderhalve maand werkzaam als zzp'er via AB bij een melkveebedrijf. Erg tevreden mee. Uren / loon / facturen gaan via AB dus een ontzorging voor mij als zzp'er. Zeer blij hiermee.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Fijn om te horen dat wij jou kunnen ontzorgen!

Goede service, vriendelijk personeel.

En veel afwisseling qua werk.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Dank voor deze mooie review. Wij zijn blij om te horen dat jij tevreden over ons bent.

Snel aan het werk, vriendelijk personeel

goed contact, snelle service

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

goede service en vriendelijkheid is goed

de service en vriendelijkheid is prima maar aan het werk houden laat te wensen over

• Hoe vind je het contact met jouw accountbeheerder bij AB Vakwerk? N.v.t.
  • Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Dag, Ik vind het jammer om te horen dat je onze dienstverlening als onvoldoende hebt ervaren. Ik heb jouw accountbeheerder gevraagd contact met je op te nemen om jouw review te bespreken en te kijken wat wij kunnen doen om jouw negatieve ervaring toch om kunnen zetten naar een positieve ervaring.

Over AB Vakwerk

AB Vakwerk is met vakbekwaam flexibel inzetbaar personeel niet gericht op winst maar op de continuïteit van haar leden en opdrachtgevers! Onze wortels liggen in de agrarische sector, maar inmiddels zijn onze medewerkers in alle branches te vinden waar personeel met twee rechterhanden nodig is. Zo zijn we onder andere actief in de groenvoorziening, de grond-, weg- en waterbouw, industrie, techniek, transport & logistiek en de bouw.