Goeie hulp bij het zoeken/vinden van een baan. Erg tevreden

Hele goeie ervaring met AB vakwerk Berltsum, ze hebben echt hun best gedaan om mij weer aan een baan te helpen wat goed bij mij past.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Een goed bedrijf

Ik vind AB vakwerk een goed bedrijf want, ik word snel geholpen als ik iets niet snap en je hebt geen geneuzel. Het enige verbeter puntje kan zijn: dat je ook je uren op je telefoon kan invullen want zover ik weet kan dat nog niet. Voor de rest is alles goed!

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk? N.v.t.

Hartelijk dank voor jouw review en feedback. Weet dat het ondertussen wel mogelijk is om je uren via de mobiel te registreren. Je kunt via je mobiel inloggen op de 'Mijn AB Vakwerk' omgeving en vanuit daar je uren registreren.

Betrokken

Betrokken en hulpvaardig

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Hartelijk dank voor je review

fijn dat er naar mij is geluisterd

Vanaf het moment dat ik in contact kwam met AB Vakwerk ben ik goed geholpen, en werd er naar mijn wensen geluisterd. Ook was ik snel aan het werk, het werk wat ik graag wilde doen thnx.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

We zijn ontzettend blij met deze mooie beoordeling. Fijn dat wij jou hebben kunnen helpen aan een baan die goed bij jou past!

Erg tevreden

De laatste tijd word ik vaak ingepland. De communicatie met de planner verloopt erg soepel, mijn vragen worden snel beantwoord en als er iets niet goed gedaan is met een betaling o.i.d. dan wordt er snel naar gekeken. Prettige ervaring met AB Vakwerk, zeker aan te bevelen.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Fijn om deze tevreden beoordeling te lezen. Hartelijk dank voor deze mooie woorden.

Alles is naar wens, kan me geen beter uitzendbureau wensen als deze. Heel vriendelijk personeel die echt er alles aan doen om je aan het werk te zetten en er zijn altijd leuke klusjes te doen.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Hartelijk dank voor je mooie review. Het doet ons goed te horen dat jij tevreden bent!

Prettige ervaring

Ik ben bij jullie in dienst gekomen en nadat ik was aangenomen bij een bedrijf. Het inschrijvingsproces was prettig, doordat er telefonisch contact met mij is opgenomen. Vervolgens kon ik ook al mijn vragen stellen via de mail.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk? N.v.t.

Fijn om te horen dat alles prettig is verlopen. Hartelijk dank voor jouw review.

O.K. , en week-loon altijd op tijd.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Hartelijk dank voor je review.

Goede, snelle reactie

Er wordt snel en goed gereageerd op aanvraag en goed advies

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Fijn om te horen dat je onze snelle reacties waardeert. Hartelijk dank voor je review.

goede service en snelle reactie op vragen

goede service

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Fjin om te horen dat je onze service als positief ervaart. Hartelijk dank voor je review.

Goede en snelle service

De dag na dat ik me had aangemeld, had ik al werk. Nu alweer een paar weken aan het werk bij hetzelfde bedrijf.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Zo snel kan het soms gaan :). Fijn om te horen dat het werk je goed bevalt.

Goed kontakt met elkaar wat betreft AB

Ik vind ab goed maar als ik mijn uren wil invoeren dan staat steeds een bedrijf er niet bij waar ik steeds weer achter aan moet lastig is dat

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Hoi Arend, Hartelijk dank voor je review. Omtrent het probleem met je uren registeren, ik zal hier melding van maken bij onze technische afdeling om dit op te lossen.

Meedenkend en goede begeleiding

Nu ongeveer anderhalve maand werkzaam als zzp'er via AB bij een melkveebedrijf. Erg tevreden mee. Uren / loon / facturen gaan via AB dus een ontzorging voor mij als zzp'er. Zeer blij hiermee.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Fijn om te horen dat wij jou kunnen ontzorgen!

Goede service, vriendelijk personeel.

En veel afwisseling qua werk.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Dank voor deze mooie review. Wij zijn blij om te horen dat jij tevreden over ons bent.

Snel aan het werk, vriendelijk personeel

goed contact, snelle service

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

goede service en vriendelijkheid is goed

de service en vriendelijkheid is prima maar aan het werk houden laat te wensen over

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Dag, Ik vind het jammer om te horen dat je onze dienstverlening als onvoldoende hebt ervaren. Ik heb jouw accountbeheerder gevraagd contact met je op te nemen om jouw review te bespreken en te kijken wat wij kunnen doen om jouw negatieve ervaring toch om kunnen zetten naar een positieve ervaring.

Samen bouwen aan mogelijkheden

Vanaf het moment dat ik belde en langskwam met mijn idee om te beginnen met melken, ben ik enthousiast ontvangen. Ondanks dat een onbekende was voor AB vakwerk hebben ze toch in mij willen investeren. Het duurde wel even maar nu ben ik dan toch aan het melken! Op naar zelfstandig melken met AB vakwerk!

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Wat fijn om te horen. Wij hopen dat je nog vele jaren met plezier voor ons zal melken.

Super!

Goede mensen op kantoor, die een goed plekje voor je zoeken, die aan je eisen voldoen/proberen te voldoen. Waardoor je plezier in je werk hebt. En met plezier naar je werk gaat.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Wat fijn om te horen dat je het contact met ons zo positief ervaart. Dat doet de mens goed!

AB Vakwerk luistert naar jou, vriendelijk en laagdrempelig.

Ik werk nu een aantal weken via AB Vakwerk en heb nog geen seconde spijt gehad. De recruiters zijn vriendelijk en luisteren goed naar jouw wensen en weten dus precies wat ze voor jou als uitzendkracht moeten zoeken. Bij mij is dit in elk geval uitermate goed geslaagd. Met vragen kun je ook zo binnenstappen en wordt je met een kop koffie ontvangen. Op alle vragen wordt zo duidelijk en helder mogelijk antwoord gegeven. Ik ben over AB Vakwerk dan ook zeer tevreden.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Hartelijk dank voor je positieve review. Blij om te horen dat je zo tevreden over ons bent.

snel ,vlot vriendelijk

nadat ik een akkoord had bereikt met mijn nieuwe werkgever werd ik doorverwezen naar de AB. Gebeld ,afspraak gemaakt en een snelle afhandeling was het gevolg een dikke duim omhoog voor de organisatie.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Super, dank voor je review. Blij om te horen dat alles zo snel en soepel is verlopen

Alles is erg goed geregeld

Zowel online als op kantoor is alles prima geregeld.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Dit soort reacties horen wij graag. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent!

AB Vakwerk heeft alles goed voor elkaar

Erg goeie ervaring

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Fijn dat je een goede ervaring hebt gehad. Dank voor je beoordeling!

Slecht

O.a. Geen afspraak mee te maken, zowel mondelingals schriftelijk. Luisteren niet.

lachen

Word veel beloofd. erg slecht. Loon komt ook laat elke keer.

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Wij vinden het jammer om te horen dat je ons dienstverlening als negatief ervaart. Ik heb jouw review doorgestuurd naar jouw accountbeheerder met de vraag of zij contact met jou op wil nemen om bovenstaand te bespreken en te kijken wat wij eraan kunnen doen om ervoor te zorgen dat jij onze dienstverlening weer als positief gaat ervaren.

Snel ingeschreven en binnen 1 week een leuke job

Terug bij AB vakwerk na 1 jaar. Eindelijk weer werk voor 32 uur in het groen. Goede match werkgever en werkzoekende..

• Ben jij tevreden over het aangeboden werk?

Welkom terug! Fijn om te horen dat wij jou weer aan een baan hebben kunnen helpen die bij je past!

Over AB Vakwerk

AB Vakwerk is met vakbekwaam flexibel inzetbaar personeel niet gericht op winst maar op de continuïteit van haar leden en opdrachtgevers! Onze wortels liggen in de agrarische sector, maar inmiddels zijn onze medewerkers in alle branches te vinden waar personeel met twee rechterhanden nodig is. Zo zijn we onder andere actief in de groenvoorziening, de grond-, weg- en waterbouw, industrie, techniek, transport & logistiek en de bouw.