Dununba Percussie Workshop “Samen in het Ritme” dat klopte, het was geweldig!

Dununba Percussie Workshops “Samen in het Ritme” dat klopte. We kregen goede begeleiding van Nique. Hij deed het fantastisch, iedereen was enthousiast. Verschillende muziekinstrumenten, dat maakt het heel leuk. De workshop is een aanrader, die we niet snel meer vergeten.

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Als team hebben we geswingd, genoten en veel gelachen. Wat een ervaring!

Voor ons teamuitje hadden we de workshop Braziliaanse percussie geboekt. Samen muziek maken werkt verbindend en we houden wel van een uitdaging. Niels voelde goed aan wat we zouden kunnen en we hebben enorm veel gelachten, naast het serieus aan de slag gaan om de ritmes onder de knie te krijgen. En zowaar, binnen twee uur speelden we met elkaar een swingend en goed klinkend geheel. Het was een heerlijke middag!

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Super activiteit voor een familieweekend!

De djembé workshop samen met familie was een top ervaring! Niels vertelde ons meer over de achtergrond van djembé muziek, leerde ons de basisritmes en creëerde een super sfeer. We hebben genoten, zeker een aanrader!

Erg leuk

We hebben een hele leuke Braziliaanse Percussieworkshop gehad en dat was een groot succes. de docent Nique deed het erg goed aan na 1 uur konden we al echt wat leuke spelen met zijn allen. Een aanrader.

In één woord geweldig!

Zeer gemotiveerde en gepassioneerde workshop gehad met 50 personen. Niels voelde de groep super goed aan en wist iedereen goed te betrekken tijdens de workshop. Zéér de moeite waard! Niels nogmaals bedank voor deze ervaring!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Niels verzorgt de djembe workshop voor kleine en grotere groepen perfect! Iedereen kan aansluiten!

Niels is een kei in het aanvoelen van groepen en mensen. Hij weet met humor en een goede uitleg iedereen mee te krijgen in het ritme. De uitleg is leuk, interessant en neemt je direct mee. Aanrader!

Heerlijk!

Een heerlijk swingende en gezellige workshop. Heel leuk om met de collega's samen te werken in muziek. Niels is enthousiast en dat werkt aanstekelijk. Hij zorgde ervoor dat er voor ieder niveau een ritme en instrument beschikbaar was. Het is daarom niet nodig om af te haken als je denkt dat je niet muziekaal bent. We moesten ons inhouden om niet in een opzwepende Braziliaanse optocht door ons pand te gaan!

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Een fantastisch leuke en energieke ervaring!

Al vanaf de eerste minuut gegrepen door het heerlijke ritme onder de bezielende aanvoering van de percussionist. Geweldige team building. Aan het einde met elkaar helemaal los! Zeker een workshop om nog eens te doen!

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Leuke workshop, waarin we wat geleerd hebben over de cultuur, gelachen en goed voor de teambuilding

We waren met een team van 11 personen, iedereen zijn eigen Djembee. Leuk om het verhaal achter de 'Djembee' te horen. Maar vooral leuk om allemaal aan de slag te gaan en samen iets muzikaals te doen/maken. Het was ook erg vermakelijk, we hebben veel plezier/lol gehad. hierdoor ook een goede teambuilding sessie gehad.

Vrolijk samenzijn

Met een groot deel van onze vrijwilligers hebben we genoten van de workshop. Ontzettend leuk om te zien hoe iedereen ervan genoot en iedereen op zijn eigen manier en eigen niveau mee kan doen. Niels brengt veel enthousiasme en humor mee en heeft ons ook nog wat bijgebracht van de Afrikaanse cultuur. Het was top!

Heel leuk

Niels leidt op enthousiaste en professionele wijze deze workshop. Hij zorgt met Humor dat ieder kan meedoen en dat er resultaat komt. De tijd vloog om. We hadden heel veel.plezier samen.

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Wij wilden eens wat anders doen op een werkdag, even een stukje ontspanning, heel veel plezier en iets buiten onze comfortzone. Wat een geslaagde workshop was dit. Met zeer kundige en gezellige begeleiding. Iedereen heeft onwijs genoten. Zeker een aanrader!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Prachtig en echt 'samen in het ritme'

Mooie opbouw: van langzaam de slag te pakken krijgen tot het samen spelen van het stuk. De begeleider gaf veel vertrouwen: jullie kunnen dit! Een aanrader voor teams of mensen die intensief met elkaar samenwerken.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Prettige samenwerking en leuke workshop

Het contact om deze workshop tot stand te brengen verliep erg fijn. Erg prettig om met jullie samen te werken. De workshop is vol enthousiasme gegeven en iedereen vond het helemaal geweldig.

Super fun!

We had Serge lead 10 of us in an African drumming workshop as part of our team building day. Serge was a brilliant instructor, and we had a fantastic time. Highly recommend.

• Would you recommend us? Yes
  • Which workshop did you attend? Djembeworkshop

Zelfs de meest a-musicale deelnemer vond het een geweldige ervaring!

Wat een hartstikke leuke ervaring. Na al een zeer persoonlijk gesprek, was het spannend of de deelnemers, die van niets wisten, het wel leuk zouden vinden. Resultaat: iedereen enthousiast, twee personen besloten percussie les te gaan nemen en zelfs degene die het maar niet begreep had er véél plezier in. Niels maakt je meteen enthousiast en dat blijf je tot het einde van de workshop. Kortom, goed geschoten en keileuke ervaring!

Super leuk

We hebben met z’n allen ontzettend genoten van de workshop. Iedereen had weer energie en we hebben nog lang na gefeest. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

De workshop was een feestje!

De workshop was voor een groep van circa 20 personen. Wat was het leuk. Veel geleerd, veel gelachen. De docent was erg enthousiast en legde alles goed uit. En zweepte het team op met zijn humor en energie; erg aanstekelijk. Met veel plezier samen zitten spelen en swingen.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Super leuke workshop, wat geleerd en heel erg gelachen, heerlijk!

Wij hadden een Afrikaanse drum met stokken en djembé workshop met Serge. We hebben geprobeerd om op onze moeder-zoondag in het ritme te komen. Ook hebben we wat meegezongen (geen zuivere noten). In anderhalf uur bouw je met elkaar in delen een mooi muziekstuk op. Herhalen, herhalen, herhalen en ineens lukt het toch om er wat moois van te maken. We hebben erg veel plezier gehad en Serge hield goed iedereen bij de les. Je komt allemaal aan de beurt met de verschillende trommels.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Een geweldige en enthousiaste workshop!

We vonden het een erg leuke workshop. Veel humor en gezelligheid. Een leerzame workshop.

Toffe workshop gehad!

Met ons team wilden we iets leuks doen en daarom boekten we een djembeworkshop. Het werd inderdaad heel leuk en gezellig! De leraar was enthousiast en legde alles goed uit. Naast de djembes kwamen er ook nog trommels bij. Aan het eind van de workshop konden we met het hele team een lied spelen.

Superleuk!

Enthousiast! Niels krijgt de hele groep mee op een vriendelijke en uitnodigende manier, dan wil je gewoon meedoen.

• Welke workshop heb je gevolgd? Boomwhackerworkshop

Top: Niels heeft ons een mooie reiservaring rijker gemaakt, met plezier en veel energie!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Na een fantastisch uur oefenen, waren wij, dertien dames klaar om op te treden.

Niels heeft ons meerdere grot mes geleerd. We hebben heel veel gelachen en geconcentreerd gekeken. Het was ruim een uur lang feest. Niels zijn enthousiasme en kennis gaf ons vleugels.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Een geweldige ervaring met het hele team

De workshop werd erg kundig gegeven. Met veel humor werd ons de verschillende slagen aangeleerd en al snel vormde de verschillende ritmes een prachtig samenspel.

Oosterschelde 3 3332VC Zwijndrecht

Over Dununba Percussie Workshops

Dununba Percussie Workshops "Samen in het Ritme" Dununba verzorgt workshops aan organisaties, scholen en particulieren. Bij onze workshops zetten we met elkaar, vanuit het niets, een swingend muziekstuk neer. We bespelen prachtige Afrikaanse- of Braziliaanse slaginstrumenten of maken muziek met ons eigen lichaam. Je zult verbaasd staan van je eigen ritme. En van het ritme van anderen!