Super getoten tijdens ons bedrijfsuitje!

Wij hebben ons tijdens een bedrijfsuitje met 55 collega's geen seconde verveeld tijdens de Braziliaanse Percussieworkshop. Alleen maar lachende gezichten, goede sfeer en een mooi resultaat. De begeleiding van Niels en Joris was ook helemaal TOP! Een echte aanrader dus!

Fantastisch!

We hadden een fantastische avond met onze (over het algemeen wat oudere) vrijwilligers van de afdeling Zonnebloem Drunen/Elshout! We hebben veel plezier gehad, veel gelachen èn hard gewerkt. En dat, terwijl er best heel wat mensen waren, die niet echt een perfect ritme gevoel hadden :) . Niels zorgde voor een ontspannen geheel: een grapje hier en daar, complimenten, èn met gemak en veel geduld, om met deze groep tot een prachtig ‘concert’ te komen. Niets dan enthousiaste geluiden na afloop. Het was voor iedereen een verrassende, niet te vergeten avond geworden, met een prachtig resultaat! Dankjewel, Niels!

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Een zeer geslaagde muzikale, swingende teammiddag!

De djembéworkshop was in één woord fantastisch! Iedereen deed zeer geconcentreerd en fanatiek mee. We werden opgezweept door Salia, die ons in 1,5 uur meenam in het ontstaan van de djembé-muziek en ons in kleine stappen leerde met elkaar een swingend muziekstuk neer te zetten.

Het was geweldig!

Niels wist alle 42 (sommige wat oudere) vrouwen van VrouwActief te motiveren en aan de slag te krijgen met een kwinkslag en een boomwhacker in de hand om uiteindelijk met zijn allen in één ritmische klank te eindigen. Het duurde even, maar met geduld en veel humor was er een mooi gezamenlijk klankspel ter afsluiting. Iedereen heeft erg genoten.

• Welke workshop heb je gevolgd? Boomwhackerworkshop

Te gek

Dit vanwege het feit dat we positieve reacties hebben gehad op deze avond. De dames vonden het een te gekke avond. Bedankt Niels

• Welke workshop heb je gevolgd? Boomwhackerworkshop

We hebben genoten van de djembé workshop van Niels. We hebben naast het trommelen op de djembé’s ook veel lol gehad! Niels kan een gezellige sfeer neerzetten!

Ontzettend leuke workshop

Workshop op lokatie voor een internationaal gezelschap tijdens een jaarlijkse 3 daagse vergadering. Iedereen heeft er echt van genoten. Niels leidde de workshop met veel enthousiasme, heel aanstekelijk. Alles was goed geregeld; snel en makkelijk. Een paar reacties van deelnemers: - Didn't participate, but I enjoyed the drumming session (unfortunately only by watching) - Brazilian percussion session was brilliant!! - Interesting to have the presentation on the region. The Brazilian percussion came at the right moment in the day and was very nice to do together. We zouden het zeker leuk vinden om nog es te doen.

Erg leuk!

Een erg leuke activiteit om met je collega's te ondernemen. Het wordt direct duidelijk wie er wel of geen gevoel voor ritme heeft.

Heel inspirerend!!

Er was een goede sfeer, de onderdelen werden stuk voor stuk goed voorgedaan en geoefend. Mooi resultaat aan het eind!

Een zeer geslaagde workshop

Voor mijn team organiseerde ik een teamuitje en koos daarbij voor een djembe workshop. Het contact met de organisatie verliep zeer prettig en er werd actief meegedacht. De workshop zelf was zeer geslaagd! Door mijn collega's is het uitje zeer positief ontvangen. Top georganiseerd. Ik kan het iedereen aanraden!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Super leuke, enthousiasmerende workshop!

Niels verzorgde een Braziliaanse percussieworkshop voor onze groep en wist daarbij iedereen snel op een aanstekelijke en grappige manier bij te betrekken. De workshop leverde bij de deelnemers veel energie en enthousiasme op, echt een aanrader!

Super leuke workshop!

Ik heb mijn 60e verjaardag gevierd met een Djembeworkshop, kan niet anders zeggen dan dat het fantastisch was om te doen. De gasten vonden het allemaal geweldig en deden enthousiast mee. Onder leiding van Niels die het allemaal erg duidelijk en met humor bracht, kon iedereen aan het einde van de workshop een leuk stukje muziek maken.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Het was een gezellige en vooral swingende workshop!

Onder leiding van Niels hebben wij, als team een zeer geslaagde Percussie workshop gevolgd aan het einde van onze studiedag. 1,5 uur heerlijk muzikaal plezier maken op diverse instrumenten, door het enthousiasme van Niels kregen we het voor elkaar om een swingend muziekstuk neer te zetten! Een echte aanrader!

Geweldige ervaring

We hebben als team een hele leuke workshop gehad. De communicatie van tevoren liep perfect en de workshop was goed verzorgd en erg leuk om te doen. Alle collega's waren heel enthousiast. Zeker aan te bevelen!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Superleuke activiteit om met elkaar te doen

Na een inhoudelijke teamdag deden we deze workshop als afsluiting. Wat een fijne manier om even totaal iets anders met elkaar te doen! Serge is een leuke en zeer muzikale docent die ons goed kon enthousiasmeren

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

hele team vond het geweldig, begeleider was zeer bedreven

Hele leuke workshop, enthousiaste begeleider. Je denkt van tevoren "een uur dat is niet heel lang" ... maar ... meer dan genoeg, pittig om te doen, maar zeer geslaagd!

pure energie

Fantastisch leuke workshop! Werd met veel humor en deskundigheid gegeven. Binnen no time hadden we met elkaar een opzwepend ritme te pakken. Iedereen kan het! Het gaf iedereen veel energie en zo leuk om op deze manier met collega's bezig te zijn.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Wat een enthousiasme, wat een geluid, hier wordt de hel groep blij van!

Niels was ruim op tijd had alle materialen bij zich. Binnen de kortste keren zit de hele groep ritmisch te trommelen. Niels is super enthousiast, trommelt nog altijd zelf met zichtbaar plezier en heeft gevoel voor humor. Zowel muzikale als minder getalenteerde spelers worden begeleid en hebben plezier. Ook op grapjes uit de groep wordt af rem gereageerd. Aan het eind spelen we een heel muziekstuk. Echt een aanrader!

prima workshop

De verhalen, die ik heb gehoord van mijn mede vrijwilligers, waren erg positief. Iedereen heeft enthousiast meegedaan.

Niets dan lof

Wij hebben ontzettend veel plezier gehad tijdens de Djembeworkshop van Dununba. Niels neemt iedereen mee in zijn verhaal en hij geeft de workshop met veel humor. Alle deelnemers waren positief! Ben je op zoek naar een leuke activiteit, die voor iedereen te doen is? Twijfel dan niet langer en boek een workshop bij Niels.

Super enthousiast

Werkelijk een top middag met de percussie workshop gehad. Iedereen heeft genoten deze muzikale workshop. Nique is topper die de groep goed wist aan te pakken. Veel geleerd.

Erg leuke workshop!

Fijne mensen om mee te werken. Hebben daarnaast verschillende locaties beschikbaar waar de workshops gegeven kunnen worden. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

TOP leider en organisatie!!

Erg veel lovende reacties van de aanwezigen ontvangen op de enthousiaste inleider die het voor elkaar kreeg om in een korte tijd een goed klinkend percussie stukje ten gehoor te laten komen! TOP avond!

Super gezellig

Bij aanvraag offerte, via de mail gelijk leuk contact. Jullie zijn leuk en makkelijk in de contacten open en eerlijk. Bij de djembe duidelijk en leuke sfeer brengend. Ik vond het heel leuk en mijn collega’s ook.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Ik vond en de gehele groep vond het een heel leuke workshop mede door het enthousiasme van de docent. Geweldig hoe snel je als groep iets leuks kunt spelen.

Over Dununba Percussie Workshops

Dununba Percussie Workshops "Samen in het Ritme" Dununba verzorgt workshops aan organisaties, scholen en particulieren. Bij onze workshops zetten we met elkaar, vanuit het niets, een swingend muziekstuk neer. We bespelen prachtige Afrikaanse- of Braziliaanse slaginstrumenten of maken muziek met ons eigen lichaam. Je zult verbaasd staan van je eigen ritme. En van het ritme van anderen!