geweldig genoten van deze workshop

Enthousiaste begeleiding van Dununba tijdens de percussieworkshop. Het was erg leuk om te doen. Mooi om samen muziek te maken

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Super leuke djembe workshop! Aanrader!!!!!

Afgelopen zondag hebben wij een neven en nichtendag gehad. We waren met 18 man en kregen les van Serge uit Utrecht. Er werd een top locatie geregeld vanuit de organisatie. Onze docent Serge komt uit Ivoorkust en gaf op een hele leuke manier les. We hebben er zelfs bij gezongen. Kortom na deze workshop verliet iedereen de zaal met een glimlach. Echt een aanrader voor iedereen.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Wat een mooie ervaring afgelopen zaterdag voor onze vrijwilligers! Serge heeft het enorm leuk gedaan, sommige vrijwilligers gingen echt uit hun comfortzone. De afwisseling van de verschillende trommels, zingen, dansen en humor, maakte het tot een zeer geslaagde workshop! Ook in de voorbereiding liep alles fijn. Locatie was geannuleerd, maar Niels heeft een super fijne nieuwe locatie voor ons geregeld. Top gedaan! Heel erg bedankt!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Energieke workshop met veel plezier en actie

Onze familie (leeftijd 16-80) heeft enthousiast getrommeld, geklepperd, gebeld en geschud met allerhande instrumenten tijdens de Braziliaanse percussie workshop door Niels, Dankzij zijn enthousiasme en goede aanwijzingen werd het ook nog muziek. Wij vonden het een superleuke ervaring! Dankjewel Niels en veel succes met Dununba!

Ontzettend geslaagde teamactiviteit!

Niels bracht de workshop met een flinke dosis humor. Zijn instructies waren op passend niveau en iedereen kon zijn/haar onderdeel goed uitvoeren. Al snel ontstond een erg leuk samenspel. Dat in combinatie met het enthousiasme en de humor van Niels zorgde ervoor dat iedereen enorm heeft genoten!

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Super leuke ervaring met Niels die iedereen voor zich wint

Niels is een enthousiaste extraverte man die met de juiste sensitiviteit iedereen voor zich wint om mee te doen in een djembee workshop. Daarnaast spat de liefde voor de muziek er vanaf. Echt een aanrader is het om met Niels in zee te gaan.

Enthousiaste workshopleider

Iedereen genoot zichtbaar van de workshop en ervaarde een hele positieve en enthousiaste vibe van de workshopleider. De energie was voelbaar en het resultaat erg leuk! Aan te bevelen!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Gewoonweg TOP. Met z'n allen super genoten.

Heel goed contact Reageerd heel snel. Positief persoon. Komt zijn afspraken perfect na. Deskundige begeleiding met humor. Onze kinderen wisten niet wat we gingen doen. Het was echt een verrassing voor ze. Nadat we de buren ingelicht hadden, konden we los. Nou, dat is gebeurd ook. Het is voor alle leeftijden. Wij kijken er met z'n tienen met heel veel plezier op terug. Heerlijk om iedereen zo te zien genieten. Gr een heel tevreden vader en moeder

Een lekker ritmische workshop

Het was super leuk en grappig met Niels als enthousiast instructeur konden deze niet echt jonge luitjes er toch een heerlijk ritmisch (voor ons gevoel:-) geheel van maken met lol.

• Welke workshop heb je gevolgd? Boomwhackerworkshop

Super enthousiast

Wij waren heel blij met deze workshop. Echt iedereen vond het leuk, en zelfs de mensen die totaal uit hun comfort zone werden gerukt waren super enthousiast. Het optreden de dag erna was een perfecte toevoeging op ons feest. Bedankt Niels, voor jullie aanstekelijke enthousiasme, want daardoor is ook dat wat wij in gedachten hadden tot in de puntjes geslaagd. We gaan elkaar zeker nog een keer zien!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

De workshop bij Dununba was een echte aanrader!

Aan het begin van een workshop is het toch altijd een beetje spannend hoe het gaat verlopen - vooral voor diegene zonder muzikaal talent ;) Bij onze workshop hing er een ontspannen sfeer, wat zorgde dat iedereen snel over de verlegenheid heen was en zich liet horen op de djembe. Het was goed te volgen voor de hele groep en we hebben er heel veel plezier aan beleefd!

Geweldig en veel gelachen

Gister ons afdelingsuitje gehad, in een woord GEWELDIG en Niels is een topper deed het heel erg leuk‼️

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Muzikale gezelligheid, helemaal TOP!

Superleuk Teamuitje gehad. Niels van Dununba is echt goed in het entertainen van een groep mensen. Binnen een uur heb je met elkaar een superleuk muziekarrangement gecreëerd. Thanks voor de fijne en duidelijke communicatie vooraf en het aanwezig zijn op het Teamuitje van Vereniging Eigen Huis.

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Wat een vrolijkheid ! Hier worden we blij van.

Wij hebben met onze Soos voor verstandelijk beperkten een fantastische djembeworkshop gehad. Een sprankelende Nique wist samen met zijn assistente onze groep mee te krijgen, op hun eigen manier, om heel veel plezier met de djembe te hebben. Fantastisch !

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Geweldig energieke en opzwepende team sessie, aanrader !!

Braziliaanse percussieworkshop bij Dununba geboekt voor een team event. Niels krijgt met z'n enthousiasme binnen no-time iedereen mee in een opzwepend spel van ritme en teamwork, absolute aanrader, top!!

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Wat een geweldige workshop!

Het was zo tof te merken dat je best snel mooi geluid uit de djembe krijgt. Met elkaar genieten van een geweldige workshop, wat een ritme, wat een prachtig geluid, wat een feestje. Echt een aanrader!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Heerlijk bezig zijn en samen plezier maken

De workshop is voor iedereen toegankelijk, muzikaal of niet. Het was een hele leuke activiteit om even de gedachten op iets anders te richten, een hele leuke activiteit om als collega's met elkaar te doen. We hebben veel gelachen en plezier gemaakt!

Genoten

Twee weken geleden verzorgde Niels een workshop voor ons koor. Deze stond oorspronkelijk gepland voor 2020, maar werd destijds uitgesteld. Het contact is gebleven en toen was daar uiteindelijk dé dag. Wat hebben we gelachen, genoten en heerlijke muziek gemaakt. Niels voelde de groep goed aan, er was een leuke klik en hij kon het niveau aanpassen op wat wij als groep aankonden. De 2 uur vlogen echt voorbij! Ik weet van de andere koorleden ook dat ze het echt heel leuk hebben gevonden en nog vaak hebben teruggedacht aan die gezellige, ochtend. Bedankt!

Wat een feestje

Veel mensen in ons team voelde weerstand voor deze activiteit. Toen het eenmaal begon, waren de glimlachen groot en de lol fantastisch.

Leuk samenspel, leuke entertainer

Bijzonder om een zooitje ongeregeld nog zo goed te laten klinken. Leuke activiteit, leuke vent/entertainer, ga veel voldoening.. Bedankt

Goede energie!

Niels voelde ons groep haarfijn aan. En dat zorgde voor een hele gezellige, relaxte sfeer. Volle bak energie, niet in de laatste plaats door het trommelen zelf natuurlijk. We hebben er echt iets van geleerd en waren trots op ons muzikale eindresultaat,

Fantastisch!!!

In 1 woord, fantastisch!!! Wij, vriendengroep van 19 pers. hebben heel erg genoten van de energieke percussie workshop!! Zoveel gelachen, zoveel energie gekregen en in het ritme meegedanst! En daarom is een workshop zeer zeker voor herhaling vatbaar. En onze leraar Niels was geweldig! Hij had een flinke uitdaging om onze enthousiaste groep te begeleiden maar deed dit werkelijk buitengewoon goed. Een dikke 10 waard!!

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Super service en hele leuke workshop

Wat een ontzettend prettige service. Ik heb herhaaldelijk mail en telefooncontact gehad met Niels die er alles aan wilde doen om het te regelen zodat het passend en betaalbaar was voor onze organisatie. Dat is gelukt! De workshop kregen we van Nique in Amersfoort. Nique was enthousiast en kreeg alle teamleden goed mee met de workshop, waarbij het niet alleen ging om goed ritmegevoel maar vooral gewoon om lol maken met elkaar. Een hele geslaagde middag en zeker voor herhaling vatbaar!

Oorverdovende leuke ervaring!

Niels was geweldig enthousiast en nam ons volledig mee. Leuk om als team te doen! Laagdrempelige workshop waar iedereen aan mee kan doen.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Energieke workshop met aandacht voor alle deelnemers

We hebben met ons team de Braziliaanse percussieworkshop gevolgd. Niels was vol energie en zin om ons het ritme aan te leren. Iedereen vond het leuk en deed enthousiast mee, er werd ook veel gelachen. Tussendoor konden we van instrument wisselen zodat iedereen de kans kreeg te spelen wat hij wilde. Niels geeft iedereen de aandacht en houdt de energie hoog. Wij hebben zin in nog zo'n workshop!

Over Dununba Percussie Workshops

Dununba Percussie Workshops "Samen in het Ritme" Dununba verzorgt workshops aan organisaties, scholen en particulieren. Bij onze workshops zetten we met elkaar, vanuit het niets, een swingend muziekstuk neer. We bespelen prachtige Afrikaanse- of Braziliaanse slaginstrumenten of maken muziek met ons eigen lichaam. Je zult verbaasd staan van je eigen ritme. En van het ritme van anderen!