Leuke workshop.

Het is een leuke workshop om te doen als teambuilding. Je zult toch samen moeten werken om tot een goed ritme te komen. Ideaal voor een beginnend team.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

vrolijk, enthousiast en gezellig, zeker voor herhaling vatbaar

vrolijk, enthousiast en gezellig, voor herhaling vatbaar!!!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Met een grote groep muziek maken….door de relaxte en grappige manier van aanpak zat de sfeer er snel goed in en deed ook iedereen mee. Hetzij met een grotere rol, hetzij met een iets kleinere.. Echt geweldig. Had nog wel een uur langer mogen duren. Een aanrader. Enkel heel enthousiaste en positieve terugkoppeling ontvangen van de collega's.

• Welke workshop heb je gevolgd? Bodypercussieworkshop

Echt een gigantisch leuke workshop!

Op een aanstekelijke, grappige, maar zeer vaardige manier krijgt Niels ons zover om met elkaar naar een wervelend eindresultaat toe te werken. Iedereen is gelijk en wordt erbij betrokken. Wat een toffe avond! Feel the rhythm!

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Lekker energiek en veel gelachen!

Hartstikke leuk hoe je binnen een uur samen met collega's een tof muziekstuk kunt neerzetten. We hebben genoten en veel lol gehad. Daar krijg je energie van! Iedereen kan meedoen, echt een aanrader!

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Gezellig, ontspannen en muzikaal teamuitje.

Erg leuke, leerzame en muzikale workshop. Gezellig samenzijn met elkaar en bekwame docent. Alles tot in de puntjes geregeld en korte lijnen. Zeker een aanrader!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

De Braziliaanse percussie workshop: een workshop die veel energie en gelach genereert

Fantastische middag gehad! Leuk om met een team aan een muziekstuk te werken. Even los van het werk. Met humor, energie en beweging.

Energie en fun

Niels krijgt met aanstekelijke energie, enthousiasme en humor iedereen los. Wat begint als individueel gepruts eindigt in een prachtig harmonieus ritme met de hele groep!

Een hele leuke Djembeworkshop

Niels en Joris verzorgden vanmiddag een Djembeworkshop voor ons team. We werden meegenomen in het ritme van Afrikaanse trommelmuziek. Zelfs de a-muzikalen onder ons kregen geluid uit de trommels. Een leuke manier om als groep samen te werken en muziek te maken. Erg leuk om te doen en goed verzorgd! Dank Niels en Joris! 👍

Een wervelende muzikale ervaring

Wij hebben met een diverse groep mensen een hele leuke middag gehad met Dununba Percussie! Aandacht voor ritmes in verschillende tempo's, verschillende slagen en het verschillende niveau van iedereen. Voor iedereen wat wils! We hebben het echt naar ons zin gehad!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Enthousiaste, energiegevende kennismaking met djembé!

Niels Fleurke heeft deze workshop op een geweldige manier vormgegeven. Hij wist naadloos bij de sfeer van de groep aan te sluiten, zowel in humor, als in tempo. Dat we allemaal na afloop blauwe duimen zouden hebben, was me van tevoren niet bekend ;-)

Fantastisch, vrolijk, sprankelend.

We kwamen onder tromgeroffel binnen, dus de sfeer zat er meteen in. Serge nam ons allemaal mee in een enthousiast gebeuren. Plezier voor iedereen! Laagdrempelig. Een aanrader!

Geweldige leuke ervaring

Het was een verrassing voor de overige 40 personen. Het was zeer geslaagd.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Een ontzettend leuke activiteit!

Leuk om te doen, vrolijk en goed voor het teamgevoel!

Super leuk!

We hebben genoten van de workshop.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop, Braziliaanse Percussieworkshop

Supergezellig

Voor onze jubileumdag, ter gelegenheid van ons 20-jarig bestaan, hadden we Dununba uitgenodigd op kasteel Vorden om een workshop djembé te verzorgen. Wat een geweldige morgen hebben we met ons koor gehad. Niels en Joris wisten ons, door hun eigen bevlogenheid en enthousiasme, mee te nemen en leerden ons de ritmes eigen te maken. Heerlijk ongedwongen en met heel veel humor, speelde Niels in op onze situatie en konden we na anderhalf uur oefenen met 36 man/vrouw een ritme neerzetten en tegelijkertijd een lied zingen. Hoe mooi is dat. Het was in 1 woord: ge-wel-dig.

Fantastisch

Tijdens onze familiedag een Braziliaanse percussieworkshop gehad van Nique, een absolute topper. Wat hebben we genoten en samen het dak eraf gespeeld!

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Prima sessie met een kundige trainer die ook een goed gevoel voor humor heeft

Wij hebben als OR een goede teambuildingsessie gehad. Niels heeft mooie verhalen over waar hij het vak gekeerd heeft. Ook verhalen over het hoe en waarom van de gewoontens rondom de muziek. Ook de betekenis van bepaalde ritmes. Weet goed uit te leggen wat te doen om geluid uit een Djembe te halen. Weet een complete groep te boeien met zijn training. Over het algemeen een prima sessie gehad met Niels waar de complete OR groep tevreden over is.

Super leuke workshop

Het was een gezellige ongedwongen workshop op onze familiedag. Nique was enthousiast maar ook betrokken, zowel bij kinderen als iemand met een verstandelijke beperking. De workshop ging met humor maar toch ook wel serieus. Al met al een geslaagde workshop.

Het was geweldig

Het was een hele leuke ervaring, met een groep van 14 vrouwen les gehad, wij hebben vreselijk gelachen en nog wat geleerd ook hoe mooi is dat!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Het was een gezellige, ongedwongen en leerzame Workshop

Als onderdeel van ons personeelsuitje hebben wij een Percussieworkshop gevolgd. De trainer Nique was erg enthousiast en heeft ons de eerste kneepjes van het djembé trommelen bijgebracht. leuk, leerzaam en helemaal perfect voor een ongedwonen en gezellig uitje met een (grote) groep.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop, Braziliaanse Percussieworkshop

Het was SUPER!

Nique Quentin wist de groep van maar liefst 40vrouwen van VrouwActief Stompwijk al snel enthousiast te maken en na anderhalf uur intensief bezig te zijn geweest, was er een speciale mooie gezamenlijke afsluiting! Iedereen ging met een lach op het gezicht en een paar warme handen van het slaan op de djembé naar huis.

Plezierige teamactiviteit

Wij hebben met ons team genoten van de Braziliaanse percussieworkshop. We vergaten de dagelijkse gang van zaken en hadden heel veel plezier met elkaar. Niels leidde alles met humor en enthousiasme.

Het was een feestje

We hebben als team super genoten van Niels en z'n slagwerk. Niels straalt plezier en trots uit en dat heeft effect op alle deelnemers.

Fantastische

Dununba heeft een geweldige djembe workshop verzorgd voor ons team. Alle collega’s waren enthousiast! Ritmisch of a- ritmisch, iedereen heeft genoten van het getrommel en de sfeer! Het werkt zeer verbindend (en leuk om collega’s eens van een andere kant te leren kennen). De workshop was prima verzorgd op locatie, en de docent was vol passie en energie! Veel dank voor Dununba!

Over Dununba Percussie Workshops

Dununba Percussie Workshops "Samen in het Ritme" Dununba verzorgt workshops aan organisaties, scholen en particulieren. Bij onze workshops zetten we met elkaar, vanuit het niets, een swingend muziekstuk neer. We bespelen prachtige Afrikaanse- of Braziliaanse slaginstrumenten of maken muziek met ons eigen lichaam. Je zult verbaasd staan van je eigen ritme. En van het ritme van anderen!