Het was een feestje

We hebben als team super genoten van Niels en z'n slagwerk. Niels straalt plezier en trots uit en dat heeft effect op alle deelnemers.

Fantastische

Dununba heeft een geweldige djembe workshop verzorgd voor ons team. Alle collega’s waren enthousiast! Ritmisch of a- ritmisch, iedereen heeft genoten van het getrommel en de sfeer! Het werkt zeer verbindend (en leuk om collega’s eens van een andere kant te leren kennen). De workshop was prima verzorgd op locatie, en de docent was vol passie en energie! Veel dank voor Dununba!

Genoten

We hebben een geweldige middag gehad, leraar was enthousiast, betrok de groep er helemaal bij. Toch ook serieus omdat het leuk is om uiteindelijk een mooi muzikaal eindresultaat te behalen. Zeker voor herhaling vatbaar

leuke, samenbindende workshop

Leuke workshop, gezellig met humor.

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Opzwepend, ritmisch en fantastisch!

Samen met mijn team op zoek geweest naar een leuke activiteit die iedereen zou kunnen doen. We hadden al besloten dat het los en luchtig zou moeten worden. Eenmaal op internet zoveel dingen gezien, maar deze kwam er wel bovenuit. We zijn twee uur (met kleine pauze) bezig geweest met de djembe en het was fantastisch! De begeleiders hebben humor en doen het met plezier, waardoor we een hele leuke middag hebben beleefd!! Het is voor herhaling vatbaar!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

heerlijke ervaring; veel vreugde en lol; bij iedereen op zijn eigen manier

even wat anders; met elkaar en in een hut op het strand :) had wel wat langer mogen duren, maar dat alleen maar prettig om te constateren.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Super interactive and fun!

Hi Niels, I believe I can say with confidence that everyone enjoyed the workshop. Not only actually playing the instruments and learning more about Brazilian music and the sounds of Brazil; but also the fun we had while doing this. I believe your way of communication was perfect for our group, everyone laughed and had a great time.

ontwapend

De djembé workshop door N'Dingou Dione geleid was erg succesvol. De vibraties van de djembé geven energie. Er ontstaat een soort verbondenheid en een open sfeer. We hebben gezongen, gelachen en genoten! Een echte aanrader!

super

Leuk dat er vrij snel een ritme aangeleerd werd ipv lange uitleg over de techniek.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

gezellige, muzikale avond door een enthousiaste leraar!

voor onze scoutinggroep zonder enig muzikaal talent, is het Niels met veel enthousiasme gelukt er een gezellige, muzikale avond van te maken. heel veel gelachen, maar uiteindelijk als groep een, volgens ons ;), leuk stukje muziek gemaakt!

Swingend en leerzaam!

Wij hebben een ontzettend leuke en leerzame workshop gehad van Niels. In anderhalf uur geleerd hoe je samen een swingend geheel vormt op de Djembé's! Ook erg veel plezier en lol gemaakt en een workshop met veel humor en passie!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Een hele blije samenbindende workshop

De workshop was heel erg leuk. We kregen goed les en er is heel wat afgelachen met elkaar. We hebben leuke muziek gemaakt met elkaar, boven verwachting! Complimenten voor de leraar Niels Fleurke

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Een vrolijke, energierijke workshop!

Voor een teamuitje was dit een mooie workshop, die alle elementen had om samen te komen; het gaf energie, er heerste een zeer prettige sfeer en iedereen had plezier. Resultaat aan het einde was een mooi gezamenlijk geluid! Dank Niels voor alle enthousiasme, die je goed hebt weten over te dragen aan iedereen!

amazing

Zowel studenten als collega's vonden Serge leuk. de manier hoe hij de workshop heeft gegeven was superleuk!!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Onvergetelijke en leerzame ervaring geweest

Onvergetelijke en leerzame musicale ervaring met twee super enthousiaste docenten

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

muzikaal feest voor de kinderen

We hebben al meerdere malen Dununba in mogen zetten op verschillende doelgroepen voor een workshop percussie. De kinderen waren tijdens en na de workshop erg enthousiast. Er zijn meer dan voldoende materialen aanwezig en de docent is erg goed in zijn vak.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Niels en collega waren erg enthousiast en deden hun uiterste best om de moeilijke doelgroep mee te k

Erg enthousiast

• Welke workshop heb je gevolgd? Bodypercussieworkshop

Vrolijkheid

We waren voor de 22e keer op stap met onze Sara-club. De docent heeft ons enthousiast laten werken, leren en plezier maken. Een aanrader!

Super leuke ervaring!

In zo'n korte tijd toch wat geleerd. Het is onwijs leuk om te doen en Niels doet het ook fantastisch! Top!!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Helemaal uit onze comfortzone!!

Warm ontvangen. Niels wist in te spelen op wat er gebeurde en speelde daar op in. We hebben ontzettend gelachen en ook een iets geleerd. Korte inleiding en meteen aan de slag. Na een uurtje konden we met elkaar een heus liedje/ritme met elkaar spelen. We hebben genoten. Team uitje om niet te vergeten.

Super toffe workshop!

Als je van ritme houdt is dit echt een aanrader. Hele leuke workhop. Lekker swingend maar soms ook best lastig wat dus weer voor veel lol zorgt. We waren met zn 16en en iedereen kon op zijn niveau mee doen. We hebben er echt veel plezier van gehad met zn allen.

Leuke teambuilding activiteit

Super leuke manier om te werken aan de teamband ook binnen de sport! Aanrader :)

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Een uitdagende en humorvolle workshop

Bij het begin was iedereen nog wat onwennig, gespannen wat er zou gaan gebeuren. Niels creëert een ontspannen sfeer. De workshop was best inspannend maar doordat we ook veel gelachen hebben, hadden we dat niet door. Hij wist een goede balans tussen inspanning en ontspanning te vinden. Het uur is omgevlogen. Aan het einde waren we allemaal tevreden en verbaasd over het behaalde resultaat. Een aanrader.

• Welke workshop heb je gevolgd? Bodypercussieworkshop

Superleuk!

Met 12 dames hebben we een te gekke workshop gehad. Niels is heel toegankelijk en speelt goed in op de groep waarmee hij te maken heeft. Niels legt goed en duidelijk uit waardoor we in korte tijd toch een beetje konden spelen. Wat een top middag hebben wij gehad. Groot applaus voor Niels, top!!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Fantastische energieke djembeworkshop met uitzicht op prachtig Achterhoeks coulissenlandschap

Wij hebben op zaterdag 13 juli 2019 een fantastische djembe workshop gehad onder leiding van Niels en Nique tijdens ons Samen 100 feest. Met uitzicht op het prachtige Achterhoekse coulissenlandschap hebben zij bij ons op de boerderij 70 gasten aan het trommelen gekregen. De workshop werd met veel energie, enthousiasme en humor gegeven. Wij hebben naderhand van onze gasten ook erg leuke reacties gehad. Niels en Nique, heel erg bedankt, mede dankzij jullie hebben wij een geweldig feest gehad. En ook wel bijzonder dat wij de beste groep waren die je die week in Halle hebt begeleid :) Groetjes, Ernst en Larissa

Over Dununba Percussie Workshops

Dununba Percussie Workshops "Samen in het Ritme" Dununba verzorgt workshops aan organisaties, scholen en particulieren. Bij onze workshops zetten we met elkaar, vanuit het niets, een swingend muziekstuk neer. We bespelen prachtige Afrikaanse- of Braziliaanse slaginstrumenten of maken muziek met ons eigen lichaam. Je zult verbaasd staan van je eigen ritme. En van het ritme van anderen!