Ontzettende leuke workshop om te doen!

Niels is een ervaren workshop leider en uitstekende percussionist. Hij weet op een hele leuke manier de mensen te stimuleren om op een Djembé te spelen. Ook al zijn er mensen bij die weinig of geen ritmegevoel hebben. Zijn enthousiasme voor de Djembé weet hij tijdens een workshop goed over te brengen. Dus zeker een aanrader om te boeken voor je personeelsfeest of familie-/vrienden-/teamdag. Met Niels is het altijd een leuk feest!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Supermooie en energieke manier om als team samen (de) muziek te maken!

Niels geeft deze percussieworkshop een hele energieke, enthousiasmerende manier. ons team genoot zichtbaar van het maken van muziek samen. Omdat iedereen zijn eigen rol had en we alleen sámen het tot een geheel konden maken, was dit een mooie analogie met het samenwerken in een team. super!

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Lachen en swingen met ons team

Wij hadden een teamuitje op locatie waarvoor we een djembé workshop bij Niels hadden geboekt. Niels heeft ons van start tot eind super begeleid, zowel de communicatie vooraf als de workshop zelf en de afhandeling gingen soepel. Over de workshop zelf: het was echt super! Ik vond het jammer dat het maar een uurtje was. Niels zijn enthousiasme was aanstekelijk en hij maakte er echt een feestje van! In het begin denk je dat het heel ingewikkeld is om met z'n allen tot iets moois te komen, en uiteindelijk lukt dat dan toch. Heel erg aan te bevelen.

De workshop was GOUD !

Een klas vol glimmende koppies, anderhalf uur plezier. De kinderen hebben genoten, ook van het enthousiasme van de meester. Ik had de workshop ingehuurd vanwege mijn 50e verjaardag

Fantastisch!

Met onze vakgroep van 10 collega's hebben wij een hartstikke leuke workshop djembé gevolg bij Dununba op een locatie in Rotterdam Coolhaven. Leuke locatie, mooi materiaal en een enthousiaste workshopleider die ons in een uur tijd de basis kneepjes van Djembé heeft geleerd, wat resulteerde in toch best een aardig stukje muziek op het einde. Tussendoor werd verteld over de oorsprong van de typen muziek, verschil in landen en werelddelen etc. Een aanrader!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Ik was super enthousiast, heb genoten van het samenspel en saamhorigheoid, en wat kunt u dit goed begeleiden, heel erg inspirerend. Dank u

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Fantastisch om in een korte tijd zo'n resultaat te bereiken!

Inspirerende docent Afwisselend Enthousiasme

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Een geslaagde muzikale workshop , teambuilding voort koor !

Het hele koor heeft genoten van de klanken van de djembe ! Een inspirerende avond met veel gezelligheid en als slot een mooi resultaat !

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Ik vond het een sfeervolle en sprankelende workshop.

Van deze workshop kreeg je energie.

Een sfeervolle middagsessie

Het was een gezellige, swingende en sfeervolle middagsessie van de condor studiedag. Er was voldoende afwisseling en het wisselen van de instrumenten maakte het divers. Er was voldoende tijd, hulp en aandacht voor iedere instrument groep.

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Geweldige workshop met afwisseling en veel vaart.

Zeer prettig dat je in korte tijd heel veel kunt leren mbt percussie en ritmes en aangeboden op een professionele manier met veel kennis, kunde en plezier. Veel geleerd in betrekkelijk korte tijd. Dank. Groetjes Theo

Actieve, leuke, vrolijke, workshop

Hoe leuk wanneer je in een korte tijd met een groep van 20 mensen een muziekstuk kunt opvoeren.

Geweldig leuk

Ik vond het erg leuk om te doen en helemaal super dat we in zo'n korte tijd met elkaar het een en ander voor elkaar kregen. Dat had ook te maken met degene die voor de groep stond want hij was rustig en enthousiast. Ik was ook niet bang om het fout te doen want de workshopleider ging er respectvol mee om.

Fantastisch!

Als je op zoek bent naar een leuke, originele activiteit met een groep ben je bij Dunuba aan het juiste adres. Wij hebben met 35 ,vooral oudere, leden van een koor een workshop gedaan en echt iedereen heeft ervan genoten. Mede dankzij Niels. Echt top hoe hij iedereen bij de workshop wist te betrekken. Het leuke aan een Djembeworkshop is dat het echt voor alle leeftijden is. Jong en oud. Een aanrader.

Superleuke workshop!

We hadden de djembé workshop geboekt voor 1 uur en het werd een geweldige ervaring! We hadden de kamer al voorbereid en flink wat ruimte gemaakt. De coach/docent legde alles heel duidelijk uit, haalde ook de jonge kinderen er steeds bij en leerde ons met heel veel plezier een aantal ritmes die voor iedereen heel goed te doen waren. Hij deed dat op een leuke, relaxte manier. De meesten vonden het jammer dat het uur al om was en waren graag nóg een uur doorgegaan. We waren erg enthousiast over coach Nieke en zijn stimulerende aanpak.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Een geweldige muzikale verbondenheid!

Het spelen op de instrumenten zorgde voor een sterke verbinding tussen ons. Terwijl we samen ritmes creëerden, leek het alsof we een gezamenlijke taal vonden die ons als collega's dichter bij elkaar bracht. De interactie tussen de deelnemers en de workshopbegeleider zorgde voor een nog leukere ervaring!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Fantastische workshop, heel leuk gegeven

Met 45 djembé's was het een hele happening. Niels brengt het op een professionele en erg leuke manier. In een uur tijd al heel wat bereikt. Een aanrader voor een teambuilding activiteit!

Heel erg leuk

Wij hebben als teamuitje een djembee workshop van Niels gehad. Hij doet het erg enthousiast en weet iedereen te bewegen om mee te doen.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Workshop waarin plezier voorop staat en iedereen aan mee kan doen.

Wij hebben van Salia een djembeworkshop gehad. In de workshop leer je samen een nummer spelen en zitten er ook zelf verzonnen solo's in en leerzame dingen. Wij waren met een groep van 37 personen (familieweekend) en iedereen heeft genoten.

Geweldig leuke ervaring!

Met de hele afdeling de workshop gehad. Met humor en goed gevoel voor ritme heeft Niels gezorgd voor een zeer geslaagde middag! Absoluut een aanrader als bedrijfsuitje.

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Een fantastische ervaring en een aanrader voor iedereen!

Wat een fantastische ervaring! Met een grote groep volwassen "kerels" was het even afwachten hoe de mannen het op zouden pakken, maar door Niels zijn enthousiasme en passie voor hetgeen hij doet, had hij de groep in een mum van tijd mee. De één had nog meer schik dan de ander en Niels wist de groep van begin tot eind meer dan geboeid te houden. Echt een aanrader voor jong en oud.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Bijzonder professioneel, zeer vermakelijk voor jong en oud en een fantastische presentatie.

Jong en oud heeft erg genoten van deze presentatie. Dit wordt aangewakkerd door professioneel personeel, wat heel goed aanvoelt wat de groep aan kan of waartoe zij in staat zijn. Ook de begeleiding, het praatje er om heen is vermakelijk en vol humor. Zeer zeker over enkele jaren voor herhaling vatbaar.

• Welke workshop heb je gevolgd? Boomwhackerworkshop

Verbindend, humoristisch en dynamisch.

Met zo'n tachtig mensen hebben we op onze startzondag in het Plantagepark van Harderwijk de Boomwhackerworkshop mogen volgen. Met elkaar muziek maken geeft een gevoel van vrolijkheid en gezamenlijkheid. Het werd op een humoristische en professionele manier begeleid. Een absolute aanrader!

• Welke workshop heb je gevolgd? Boomwhackerworkshop

Hele leuke swingende workshop!!

Als afdelingsuitje hebben we de Braziliaanse Percussieworkshop gevolgd. Een echte aanrader!! Het contact voorafgaand met Niels was heel fijn! Ook de workshop zelf was heel leuk en goed verzorgd!! Nique wist ons goed mee te nemen in zijn enthousiasme! Heel erg bedankt Niels en Nique!

Fantastische workshop!

We hadden een djembéworkshop van Dununba voor een vrijgezellenfeest en het was fantastisch! Vanaf het begin was het contact prettig. Op de dag zelf arriveerde de docent ruim op tijd. Tijdens de workshop wist hij de groep volledig mee te krijgen met zijn enthousiasme en energie, hij zorgde ervoor dat iedereen loskwam. Ik heb alleen maar blije gezichten gezien! Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een unieke en gezellige activiteit!

Oosterschelde 3

3332VC Zwijndrecht

Over Dununba Percussie Workshops

Dununba Percussie Workshops "Samen in het Ritme" Dununba verzorgt workshops aan organisaties, scholen en particulieren. Bij onze workshops zetten we met elkaar, vanuit het niets, een swingend muziekstuk neer. We bespelen prachtige Afrikaanse- of Braziliaanse slaginstrumenten of maken muziek met ons eigen lichaam. Je zult verbaasd staan van je eigen ritme. En van het ritme van anderen!