Fantastische energieke djembeworkshop met uitzicht op prachtig Achterhoeks coulissenlandschap

Wij hebben op zaterdag 13 juli 2019 een fantastische djembe workshop gehad onder leiding van Niels en Nique tijdens ons Samen 100 feest. Met uitzicht op het prachtige Achterhoekse coulissenlandschap hebben zij bij ons op de boerderij 70 gasten aan het trommelen gekregen. De workshop werd met veel energie, enthousiasme en humor gegeven. Wij hebben naderhand van onze gasten ook erg leuke reacties gehad. Niels en Nique, heel erg bedankt, mede dankzij jullie hebben wij een geweldig feest gehad. En ook wel bijzonder dat wij de beste groep waren die je die week in Halle hebt begeleid :) Groetjes, Ernst en Larissa

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Fantastische ervaring: hier krijg je energie van

Met een groep van 45 personen zijn wij 1,5 uur bezig geweest met Niels en Joris. En wij hebben gewoon iets moois neer gezet ook :) Iedereen was enthousiast en kon meedoen; of je nu muzikaal bent of niet. Niels en Joris hebben het professioneel, enthousiast en met humour begeleid. "Heerlijke ontspanning", "ik moet mijn droom om sax te gaan spelen maar eens uit gaan voeren", "ik ga er op" zijn de reacties die ik hoorde na afloop. Hartelijke bedankt voor deze toffe ervaring.

Superleuk!

Als activiteit op onze familiedag kozen we voor een djembe-workshop. Onze leeftijden varieerden van 8 tot 57 jaar. Het contact met Niels van Dununba verliep vanaf het begin heel soepel. Hij reageerde snel en dacht goed mee. Ivo was op tijd aanwezig en ving ons op. De ruimte was heel geschikt voor een lesje trommelen. De les zelf was goed van opbouw, iedereen kon meedoen en als je snel resultaat hebt, word je enthousiast. Ivo deed het heel leuk, ontspannen, af en toe een grapje en toch ook gericht op resultaat. Aan het eind van de les klonken de vier ritmes door elkaar erg professioneel (vonden we zelf). Eén klein tipje: misschien toch de kosten voor kinderen aanpassen. Nu was het voor een gezin met drie kinderen best veel voor een uur.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Inspirerend, enthousiast en energiek!

Heel leuk en goed gedaan! Het was TOP!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Een swingende workshop met 20 collega's.

Een swingende workshop voor ons teamuitje. Heerlijk buiten met zo'n 20 collega's, die niet wisten wat komen zou. Nique was een enthousiaste en inspirerende coach. Oefenen met verschillende volumes en ritmes. Halverwege de mogelijkheid om van instrument te wisselen. Met zessen op een rij achter de zware 'drums' vond ik indrukwekkend. Wel fijn dat het buiten was want hiervoor heb je binnen veel ruimte nodig. De communicatie over het aanvragen en verzorgen van de workshop verliep vlot en vrolijk.

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Hele leuke workshop voor een teamuitje

Nique Quentin is een goede workshopleider. Hij kon ondanks de grootte van de groep (35 personen) iedereen erbij betrekken en werkte met afwisselende werkvormen. Ondanks dat wij allen geen ervaring hebben, wisten we onder zijn leiding verschillende muziekstukken te spelen. We konden tussentijds ook wisselen van instrument. Het geeft een hele positieve energie om dit gezamenlijk in ontspannen sfeer te doen. We hebben veel plezier gehad. Ook het contact en het afstemmen bij de voorbereiding verliep vlot en soepel. Zeker een aanrader!

aanrader!

Een hele leuke workshop voor een personeelsuitje! Wij hebben met een groep van 40 deze workshop gedaan, die trouwens met veel humor gegeven wordt, en iedereen was er erg positief over.

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Gasten reageerden tijdens en achteraf zeer positief, heel leuke ervaring!

We organiseerden een feestje in African style. We hadden een bijpassend weertje 31 graden in de tuin. Niels en Joris hebben van te voren goed met ons meegedacht , hoe we de schaduwplekken in de tuin het beste konden regelen zowel voor de gasten als voor la Bando. Het optreden van la Bando was zeer sfeer verhogend. Ook de workshop hebben we zeer gewaardeerd. Mooi hoe Niels iedereen actief kreeg en enthousiast voor de Afrikaanse ritmes, ondanks de warme temperatuur!

Vriendelijk, getalenteerd en enthousiast

Dununba werkt professioneel. Er is snel en goed contact. Er zijn heldere afspraken en ze werken met enthousiaste en gedreven mensen. De workshops zijn leuk en leerzaam , de trainers flexibel en spelen in op de deelnemers.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop, Bodypercussieworkshop

Gelachen en genoten!

Niels heeft ons meegesleept in een energieke en muzikale ervaring. Met onze hele club muziek gemaakt zonder trommels of andere muziekinstrumenten. We hebben gelachen en genoten!

• Welke workshop heb je gevolgd? Bodypercussieworkshop

geweldig!

Een super leuke en leerzame workshop gehad. Na 2x 40 min les spelende we met de hele groep een nummer met 4 partijen.

Energieke workshop

Fijn contact vooraf en energieke workshop. Er wordt goed gekeken naar wat de groep aankan, ofwel hoe muzikaal ze zijn ;-) Iedereen kan meedoen. Jong en oud. Gaaf om met eigen lichaam en samen muziek te produceren.

• Welke workshop heb je gevolgd? Bodypercussieworkshop

Iedereen was ontzettend enthousiast over deze workshop!

Ik was al een tijd op zoek naar een leuke workshop voor mij en mijn collega's toen ik op Dununba stuitte. De keuze voor de door hun georganiseerde Djembeworkshop was de beste die ik kon maken. Niet alleen was de docent (Nique) ontzettend enthousiast en vaardig én sprak hij ongelooflijk veel talen (iets wat handig is als je met een groep met zo'n 10 verschillende nationaliteiten komt), ook dachten de mensen achter Dununba onwijs goed met ons mee. Zo kregen wij het niet voor elkaar een goede locatie voor de workshop te vinden, waarop Dununba ons te hulp schoot en de perfect locatie vond. Toen Nique vooraf aangaf dat 2 uur 'trommelen' best lang was en we best eens last zouden kunnen krijgen van onze handen, zag ik een aantal van de gezichten betrekken. Na de 2 uur, die overigens voorbij vlogen, betrokken de gezichten opnieuw: we wilden niet stoppen! Al met al zijn deze workshop en Dununba absoluut aan te raden!

Een muzikale dolle boel!

Wat hebben wij (8 collega's) een leuke workshop van Michiel gehad! Maar volgens mij heeft hij zich met ons (gestuntel) ook prima vermaakt. :-) Leuke opbouw, en een leuke (voor sommige eerste) kennismaking met Djembé. Een swingende samenwerking, vol hilariteit, slappe lach en soms toch ook wat serieus bezig zijn want tja één keer zou het toch goed gelijk moeten gaan toch..of toch niet? De afsluiting door Michiel met een ander meegebracht snaarinstrument waar ik helaas de naam van kwijt ben bracht ons in een heerlijke zen-stemming waardoor we helemaal muzikaal voldaan aan tafel konden. Een aanrader en voor herhaling vatbaar.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Leuke workshop, veel gelachen en gezellig om met je team te doen

Hebben genoten! Niels is zeer ervaren en weet iedereen mee te krijgen om gezellig mee te doen. We hebben veel gelachen. Het hele team kijk terug op een leuk bedrijfsuitje!

Gave Afrikaanse workshop

We hebben met onze jeugdvereniging een toffe djembeworkshop gehad. Serge heeft ons met zijn Afrikaanse roots ook meegenomen in de cultuur die bij de djembés past. We hebben er met z'n allen enorm veel plezier in gehad, vooral omdat we merkten dat je zonder uitleg al tegelijk kunt spelen (blijkbaar heeft iedereen wel iets van een ritme gevoel). Aangezien we op jeugdweekend waren hebben we de workshop op een eigen locatie kunnen regelen (zelfs op vrijdagavond van 21.30 tot 23.00 uur was geen enkel probleem!!).

Goede sfeermaker

Voor 50 personen ter ere van ons 25 jarig huwelijksjubileum een Braziliaanse percussieworkshop laten verzorgen door Dununba. Het was prachtig weer en we waren op een prachtige locatie in het bos; op een grasveld werden de instrumenten opgesteld. Er werd niet gepusht of mensen voor het blok gezet, dat was erg prettig. Niels en collega hadden ook de goede toon bij de groep, niet kinderachtig of extreem popijopi of vervelend grappig of te clownesk. Prima! In de buitenlucht op een ontspannen manier met elkaar bezig, was een mooie sfeermaker; mensen die elkaar niet (zo goed) kenden kwamen laagdrempelig met elkaar in contact. Er is flink over nagepraat, reacties van de gasten waren ook erg positief. Wij hadden een workshop van een uur, dat was ruim voldoende, 1,5 uur zou wat ons betreft te lang zijn.

Vriendelijk en professioneel

Erg geanimeerde percussie oefening. het was gelukkig mooi weer zodat we het in de achtertuin konden doen. Nique Quentin was een uitstekende en enthousiaste Ritme Meester !

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Gezellig en leuke workshop met het team gehad.

Samen met ons team van 45 man een uurtje les gehad. Was heel leuk om mee te maken en de cursus werd duidelijk uitgelegd met af en toe wat humor er tussen. Zeker een aanrader om te doen!

Swingende trommel ervaring

Het vrijgezellenfeest van een muzikaal ingestelde bruidegom was helemaal compleet met de djembé workshop van Dununba. Met een heldere en enthousiaste uitleg heeft Michiel alle deelnemers in korte tijd leren samen spelen. Erg fijn dat er ook ruimte was om tussendoor de handen bij te laten komen onder genot van een drankje. De bruidegom gaf aan een zeer geslaagde middag te hebben gehad.

Heel erg leuk

Geweldig en leuke docent.

Zeer plezierig en enthousiast

Geweldige ervaring met de Braziliaanse percussie workshop bij mijn popkoor The Tulipsingers in Lisse. De super positieve reacties stromen binnen van alle koorleden. Heel gaaf. Dank je wel Niels!

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

fantastisch en enthousiaste professionele begeleiding

Mooie opbouw zodat iedereen zich uitgenodigd voelde om mee te doen....met als geweldig resultaat dat we met z'n allen een muziekstuk hebben gemaakt. Veel lachende gezichten die dag. Dank!!!!!

Professioneel en vol humor

Wat een energie! Niels heeft onze groep van ruim 70 collega's een geweldige workshop gegeven waarin is gelachen, geleerd en we in staat waren met elkaar in het ritme te komen. De Boomwhackers workshop is vernieuwend en toegankelijkvoor iedereen. Ik zou dit iedereen aanraden.

• Welke workshop heb je gevolgd? Boomwhackerworkshop

Goed georganiseerde activiteit !

We hebben de mensen van Dununba uitgenodigd op een eigen locatie en dat was voor hen geen probleem! Fijn dat ze zich zo flexibel op kunnen stellen, ze waren goed voorbereid en we hebben met een groep van 70 personen genoten van een fantastische activiteit! Achteraf alleen maar enthousiaste verhalen gehoord van de deelnemers, echt een aanrader!

Over Dununba Percussie Workshops

Dununba Percussie Workshops "Samen in het Ritme" Dununba verzorgt workshops aan organisaties, scholen en particulieren. Bij onze workshops zetten we met elkaar, vanuit het niets, een swingend muziekstuk neer. We bespelen prachtige Afrikaanse- of Braziliaanse slaginstrumenten of maken muziek met ons eigen lichaam. Je zult verbaasd staan van je eigen ritme. En van het ritme van anderen!

Filter op Taal