Ze gaan uitsluitend voor 1 ding en dat is het leveren van kwaliteit en een tevreden klant.

Castillo vloeren zijn zeer vakkundig. Mijn vloer was slecht onderhouden en ziet er weer als nieuw uit. Ze schromen ook niet om een extra inspanning te leveren als dat nodig is. Hun enigste doel is kwaliteit leveren. De klant moet uiteindelijk tevreden zijn. Echt een topbedrijf!

Geweldig resultaat

De eikenhouten mozaïek vloer op laten knappen door Castillo vloeren. Het resultaat is fantastisch, het lijkt net een nieuwe vloer. Alles werd goed uitgelegd van te voren en er werd snel en netjes gewerkt.

Geweldige service

Oscar was langs gekomen om naar onze vloer te kijken om een offerte op te maken. Onze vloer ligt geschoteld heeft veel gleuven en is gerookt. We spraken een bedrag af, waarmee tevreden over waren. We hadden ook andere offertes laten maken. Bij ons kwam Tom onze vloer opknappenden dat heeft hij geweldig gedaan. De vloer is nooit zo mooi geweest. Tom heeft geadviseerd om toch de vloer roken. Hij heeft gelijk gehad dat daardoor de vloer mooier zou worden. Wat ik helemaal geweldig vond dat ik savonds de facture kreeg met het afgesproken bedrag, terwijl ze wel meer handelingen moesten doen dan verwacht. Wijn zijn heel tevreden. Eerlijk bedrijf met vakmensen voor een mooi bedrag.

zeer positief, mooi resultaat en werken netjes

Deze specialist was zeer flexibel in de planning. Wij vroegen of hij eerder kon dan wij in eerste instantie hadden afgesproken. Dit was geen probleem. Helaas bleek de betreffende medewerker ziek en is er goed gecommuniceerd over wat er mogelijk was. Uiteindelijk was de vloer op tijd klaar. Het is een erg mooie vloer geworden en ze hebben diverse stukken die hersteld moesten worden goed uitgevoerd. Er zijn namelijk bredere deuren terug gekomen tijdens de verbouwing. Met reststukken is dit perfect opgelost. Plinten zijn zeer netjes geplaatst en afgekit.

Eerlijk advies met eerlijk tarief!

Voor het opknappen van oude hardhouten vloer eerlijk advies ontvangen over te verwachten resultaat (sommige mankementen waren te groot om volledig te herstellen, tenzij vervanging volledige vloer). Na een afweging qua kosten zelf gekozen voor het laten opknappen waarbij Castillo er alles aan heeft gedaan om maximaal herstel te bereiken. De tussentijdse afstemming door Castillo als erg prettig ervaren. Het resultaat: een prachtige (geleefde) hardhouten vloer met karakter, die weer volop straalt!

top

super fijne mensen ! hier een vloer opgeschuurt en gelakt en echt super blij met het resultaat en de snelle service voor iedereen een aanrader dit ! deze mense komen hun afspraken geweldig na!!

In 1 woord geweldig

ik heb een geweldige ervaring gehad met het bedrijf castillo vloeren eerst na een goed en eerlijk advies met oscar ben ik met hem in zee gegaan ik wil zeggen ik ben zeer tevreden met het afgeleverde werk resultaat perfect en terwijl ik toch een kritsch beeld heb prima vaklui en ga zo door castillo vloeren

Prima vakwerk en vriendelijk personeel

De werkzaamheden zijn uitstekend uitgevoerd. Geen haastig werk afgeleverd maar er uitstekend de tijd voor genomen om goed werk af te leveren.

Komt afspraken na en levert vakwerk

Geweldig bedrijf wat doet wat ze zeggen!

Snel en goed

Maandag gabeld, dinsdag wezen kijken en vrijdag al klaar en een uitstekend resultaat

Kan niet beter

Nieuwe multiplank visgraat vloer(bij een ander bedrijf gekocht) en door mij zelf gelegd alleen de hardwax was vanuit de fabriek niet goed behandeld (kwamen stukjes los) Oscar gebeld en ben daarna super snel geholpen met het schuurwerk en het opnieuw behandelen van de vloer en het resultaat mag er wezen!!

Super service

Ondanks feestdag toch mijn parket komen lakken. Top service en een super resultaat. Voor alle parketbezitters dus aan te raden

Super blij met mijn nieuwe vloer!

Oscar was professioneel, vriendelijk en punctueel. Het hele karwei van A tot Z was een positieve ervaring. Oscar is de eerste die ik bel voor voor toekomstige projekten!!

Excellent result !!!

Castillo delivered the floor for my 100sqm apparent with very great taste, excellent finishing, on time, no issues so far !!!

• Would you recommend us? Yes

Zeer tevreden en snelle service

Onze geoliede eiken vloer laten schuren en met 2 componenten olie laten behandelen. Andere kleur op laten zetten wat zeer mooi is geworden!! Er is erg netjes gewerkt. Op vrijdag is Oscar komen kijken naar de vloer, kon gelijk de dinsdag beginnen en donderdag mochten we alweer de inboedel binnen zetten. Fijn, snel geregeld allemaal. Oscar heeft ook nog gebeld of we tevreden waren met het eindresultaat. Helemaal top

Garantie tot aan de deur!

Onze vloer is mooi geschuurd en behandeld. Helaas voor vragen naderhand is dit bedrijf meerdere malen telefonisch een per mail niet met bereikbaar.

Een geslaagde uitdaging

Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf. Het was voor beide een uitdaging. Voor Oscar en zijn personeel was het de eerste keer dat zij op een schip te werk gingen. Oscar is daarvoor eerst op het schip komen kijken voor de mogelijkheden. (waarvoor hij ca. een uur moest rijden) Wij wilden graag van een "gele" glanzende vloer naar een matte naturel grijzige vloer. Dit is naar dikke tevredenheid gelukt. Mannen werken ook nog eens snel en keurig netjes. Laten geen rommel en nauwelijks stof achter. Dus..... Gewoon een topbedrijf met super service.

Flexibel, top communicatie, zeer klantgericht en super goede kwaliteit!!

We hebben een tapis vloer laten leggen door Castillo / Parket-vloeren.nu. Wij hebben redelijk last minute een aanvraag gedaan en Oscar heeft echt zijn uiterste best gedaan om alles perfect voor ons te regelen. Denkt heel goed mee in de planning en heeft ons echt goed geholpen met pro-actief advies. Goed in de communicatie en flexibel om aanpassingen te doen tijdens het traject. Ook nog eens het feit dat onze vloer gelegd moest worden in Bussum, terwijl Oscar is gevestigd in Eindhoven, ( en er niet moelijk werd gedaan over de afstand) maakt Castillo / parket-vloeren.nu, echt een parketeur die we iedereen zullen aanraden! We zijn heel blij met het prachtige eindresultaat.

Super netjes gewerkt

Mijn vloer ziet er weer helemaal top uit. Er is zeer netjes gewerkt en kan het iedereen zeker aanbevelen. Prijs/kwaliteit verhouding is ook goed.

Wederom een prachtige vloer!

Wij hebben wederom voor Castillo gekozen en een prachtige vloer is het resultaat! Dit wordt weer elke dag genieten!

Topexpert! Sterk in expertise, stiptheid en bovenal vriendelijkheid.

Oscar en zijn team zijn het voorbeeld dat in het zakendoen, vakmanschap samengaat met vriendelijkheid. Altijd welkom voor een volgende klus Oscar! Een plezier om met jullie zaken te doen.

Deskundig advies, tegen een eerlijke prijs

Oscar, reageerde snel, heeft goed advies gegeven en leverde ook net dat beetje extra service voor een fantastische beleving. De oude houten vloer is weer geheel hersteld in zijn oorspronkelijke allure.

Doen wat ze zeggen voor de prijs die ze vooraf afgeven

Een nauwkeurige begroting zonder vervelende verrassingen achteraf. Perfecte nakoming van afspraken en super netjes gewerkt!

Castillo bloeren heeft pvc vloer op de benedenverdieping gelegd en vloerbexekking op de trap. Allebei prachtig. Daarbij is het fijn om zaken te doen met ze. Accuraat en ze komen afspraken na.

• Assortiment

Goed meegedacht en uitgevoerd tav uiterste opleverdatum. Nabellen of alles na de zin is.

• Assortiment