Gered

Zo fijn dat Faisal in een keer mijn slaapkamer bedwantsenvrij heeft gekregen. Heb het weken lang zelf geprobeerd maar zonder succes. Hij was kritisch en gaf eerlijk advies, maar gelukkig waren ze na een behandeling weg. Thanks!

• Ervaring met: Bedwantsen

Goed werk, duidelijke afspraken en uiterst vriendelijk

Ondanks de drukte heeft Faisel in het weekend langer doorgewerkt om ons te helpen bij de wespenplaag. Vooraf zijn er duidelijk afspraken gemaakt over de prijs en garantie gegeven. De wespenplaag is verholpen en wij zijn erg blij met het resultaat. Bedankt Faisel!

Snelle professionele service!

Ik belde om 13.00 uur en om 15.30 uur kwam Faisal al om het wespennest te bestrijden! Heel fijn, aangezien het in de spouwmuur van de slaapkamer zit.

Amazing

I called the day before and they came the day after at 8am. Super fast, efficient and polite. Recommend for sure!

• Ervaring met: Muizen

Snel een afspraak en snel het probleem opgelost

Vriendelijke man, die ruim op tijd was en wist wat hij deed.

Heel tevreden

Tot onze grote schrik zagen we op vrijdag middag een flink aantal wespen die zich te goed deden aan het isolatie materiaal in de nok van onze woonark. Zondag morgen tussen 8 en 12 konden we al geholpen worden. Keurig een berichtje, ik ben onderweg. Top! Aansluitend is het wespennest vakkundig behandeld. In de middag waren de wespen al vertrokken. Wij zijn er blij mee.

• Ervaring met: Wespen

Binnen 1 dag geholpen door een zeer vriendelijk en behulpzaam Feisal, mijn overlast weg en is het meer dan waard om bij overlast kontakt op te nemen !

Top bedrijf.

Deze vriendelijke man had zo tijd. Tips en tricks. Vorige bewoners hadden ons niet vermeld dat hun onze woning muizen bevatten. Tot op een dag in de middag één zag gaan door mijn woonkamer. Deze bedrijf en beste man kwamen in actie. Drie weken later geen keutels of muizen aangetroffen. Wij zijn zeer te vrede.

Snelle eerlijke service

Na contact was Faisal snel ter plaatse. Na inspectie kreeg ik kundig advies op maat. Bedankt!

• Ervaring met: Muizen

Vriendelijk, super snel en deskundig.

Ik stuurde een foto en filmpje en kreeg binnen een paar uur een antwoord. Het bleek om broodkevertjes te gaan, ik kreeg gratis advies hoe te verhelpen. Top, dat maak ik niet vaak mee!

• Ervaring met: Houtworm

Zeer correcte en goede service

Goede service ,goed te bereiken, zeer vriendelijk en juiste plan van aanpak tegen ongedierte.

• Ervaring met: Wespen

In de ochtend gebeld, in de middag langs gekomen. Mij verzekerd dat het in de avond / volgende ochtend is verholpen. Het klopt gewoon. Wat een top service.

Vlotte en professionele behandeling

Professionele afhandeling, vriendelijk

• Ervaring met: Wespen

Snel, goed en een normale prijs.

Woensdagochtend een verzoek gedaan via de website ivm overlast van rioolvliegjes. Dezelfde dag telefoontje van Faisal dat hij de volgende dag zou komen. Duidelijke uitleg wat er ging gebeuren.

• Ervaring met: Houtworm

Zeer goede professionele en vriendelijke hulp

Na een slechte ervaring met een andere organisatie voelde ik me zeer ondersteund in het bestrijden van de muizen. Op een vriendelijke en zeer professionele manier werd er te werk gegaan. Daarbij vele tips hoe het verder aan te pakken. Ook de prijs en terug kom garantie in drie maanden zijn scherp concurrerend. Als klant zeer tevreden.

Duidelijk

De heer F. Jubitana, Gaf achteraf adviezen, en uitleg wat hij heeft gedaan. Waar ik op moet letten en wat er allemaal nog moet gebeuren. En dat ik 3 maanden garantie heb, visitekaartje, en deze klagen tevredenheid kaart is achter gelaten. Verde duidelijke taal op een positieve manier. Keuken is aangepakt.

Muizen

Ik ben door de jaren heen door meerdere bedrijven geholpen. Maar de muizen kwamen steeds terug. Nu komt netwerk ongediertebestrijding 1 keer langs en zie ik geen muizen poep of muizen meer. Top mensen.

Bedwantsen

Ik kreeg on de 4 weken 1 behandeling 3x gelukkig was ik daarna van de bedwantsen verlost. Wat een ramp die beestjes. Ander bedtijf lukte het niet. Dit bedrijf wel.super blij.

Bedwantsen

Heeeel tevreden

Faisel is zeer deskundig en heeft mij heel goed geholpen. Ik ben eindelijk van die muis af.

Heeeel tevreden