Zeer vakkundig en prettig persoon

Op 3 verschillende locaties er voor gezorgd dat er geen muizen meer binnen kwamen. Voorgoed....

• Ervaring met: Muizen

Je weet het pas wanneer je hun service gaat beleven

Kwam per toeval op deze site terecht en vanwege de hoge beoordeling nam ik de gok. Ik dacht eerst zien dan geloven. Service geven kun je pas goed beoordelen als dingen niet naar wens gaan. Bij ons was dat het geval in onze zaak. Toch weer last van die lieve beesten. METEEEN wordt gereageerd en komen ze kijken. Oplossingsgericht gaan ze te werk en de volgende dag nadat de producten geleverd werden, kwamen ze diezelfde nog laat in de middag plaatsen. Instructies gekregen en nu weer afwachten. Maar eerlijk mensen wat kan ik dit bedrijf met 100% bewezen overtuiging aanbevelen. Er zijn veel bedrijven waar wij uit kunnen kiezen en als ondernemers hebben we een paar geprobeerd maar totaal niet tevreden en daarom ben ik verder gaan zoeken. Jullie hoeven me niet te geloven maar ervaar het zelf en jullie zien dat ieder woord wat ik geschreven heb ook waar is. Mvg lyon

Excellent

Hij was snel, en in 1 keer de problem was opgelost. We zijn erg tevreeeden met hij werk in onse huis.

Betrouwbare service

Ik ben zeer tevreden met de service.. Bij het bellen werd mij duidelijk uitgelegd wat ik kan verwachten van de dienst en wat in de prijs inbegrepen is. De afspraak werd ook snel gemaakt, de volgende dag werd ik al geholpen. Zeer vriendelijke man die mij alles van de dienst uitlegde en meteen aan de slag ging. Ik had al eerder een ander bedrijf, muizen voor mij laten bestrijden maar helaas bleef de last van muizen in mijn woning. Vandaar dat ik dit bedrijf “Netwerk ongediertebestrijding” inschakelde, en de meneer heeft meteen verbeterde werk verricht! Bestrijding, gaten gedicht en advies gegeven!! Daarnaast is er ook garantie in de prijs berekend en dat gaf mij een betrouwbaar gevoel, dat als er iets mis was dat ik zonder extra kosten weer meteen geholpen kon worden! Ik kreeg een zekerder en geruststellender gevoel!! Zeker een aanrader !

Toppp service

Goed geholpen, eerlijk en ook heel gezellig !

• Ervaring met: Muizen

Degelijk werk en een snelle service

Omdat ik last had van ongedierte wilde ik hier snel vanaf geholpen worden. Tot mijn opluchting kon dit worden waar gemaakt. Alle mogelijke toegangswegen voor het ongedierte werden vakkundig dicht gemaakt. En dit alles in een goede sfeer. Alle lof

Vakman!

Vriendelijke vakman die de tijd neemt om alles uit te vragen en daarop anticipeert. Ik ben enorm geholpen!

toppie

vriendelijke man met kennis van zaken, we hadden maar een muisje maar hij heeft er alles aan gedaan om te voorkomen dat het een blijvertje was

Top service

Niet goedkoop maar erg goed. Aanrader!

• Ervaring met: Muizen

Zondag gebeld en maandag kwam Faisal al. Helemaal top. Doosjes gif geplaatst en eventuele gaten waar muizen doorheen kunnen gedicht. Na 1,5 week was de muis dood en kon ik weer rustig slapen! En niet onbelangrijk; goeie prijs en goeie service!

• Ervaring met: Muizen

Top service bij vernietiging van muizenprobleem

Gisterochtend gebeld en gistermiddag was Faisal er al. Erg fijne service. Goeie tips meegekregen en schappelijke prijs.

Muizen probleem opgelost

Uitstekende ervaring gehad met Faisal. Maandagmiddag gebeld, maandagavond was Faisal er en hij heeft het muizen probleem meteen opgelost. Veel tips meegekregen en ook nog eens 3 maanden garantie. Zeer tevreden!!

TOP

Via Google kwam ik bij Faisal terecht,gister gebeld en vandaag is mn wespennest al uitgeschakeld,netjes op tijd was hij aanwezig en binnen 10 minuutjes was die weer weg,het wespennest heeft ie platgespoten en er is nu al geen activiteit meer,zeer tevreden met het resultaat en deze man

• Ervaring met: Wespen

Via google vond ik deze site en na het lezen van de referenties heb ik een afspraak gemaakt. Faisal is een vriendelijke man en ter zake kundig. Hij heeft mijn huis aan een 'muizeninspectie' onderworpen en oplossingen voor het probleem aangedragen. Snel gereageerd op mijn mail, snelle afspraak, vriendelijk en prima prijs/kwaliteit!

• Ervaring met: Muizen

Deskundigheid voor een prima prijs!

Zondag helemaal in paniek omdat er muizen in mijn huis zaten. Maandagochtend stond Faisal al op de stoep. Hij heeft alles gecontroleerd. Gaten gedicht. Goede tips gegeven om muizen buiten je huis te houden. Twee keer daarna Faisal gebeld, allebei de keren kwam hij dezelfde dag alles controleren.. Wat een rust en vakmanschap... Muizen probleem is opgelost! Dank jullie wel, ik kan weer rustig slapen!

• Ervaring met: Muizen

Geweldig en deskundig geholpen!

Ben heel blij dat ik Netwerk heb ingeschakeld-:) Voor een sympathieke prijs.

Heeft gewerkt

Faisal is vriendelijk en heeft ons goed geholpen. Muis probleem is verholpen

Top service van Faisal

Vanaf het eerste telefoontje meteen goed contact gehad met Faisal. Open communicatie en we wisten meteen waar we aan toe waren. Totaal drie keer geweest en ook echt resultaat gezien in onze tuin met een mieren plaag. We hopen dat het niet hoeft, maar we zijn je vaste klant! *geen ervaring dus met wespen maar met mieren.

Snelle en goede service

Opgebeld omdat er een wespenkolonie druk bezig was in mijn aardbeienplant. Binnen een half uur was Faisal gearriveerd. Vriendelijke man die kennis van zaken heeft. Probleem verholpen!

Probleem verholpen

Faisal heeft ons geholpen met overlast van muizen. Gaten gedicht waar mogelijk en duidelijke instructies hoe met name met voedsel op te gaan. Sindsdien (nu 3 wkn geleden) geen problemen meer gehad.

• Ervaring met: Muizen

Paniek in huis en deskundig opgelost

Opeens last van muizen door een gat op de vliering. Totaal in paniek gebeld en meteen de volgende dag werd ik geholpen. Snel, deskundig en erg klantvriendelijk geholpen door Faisal en zo ben ik van de muizen afgekomen. Zeker aan te raden.

• Ervaring met: Muizen

Heel fijn dat de bijenzwerm niet is verdelgd maar mij als imker inschakelde om de tros te scheppen.

Het was niet alleen dat ik als imker werd getipt door een medewerker van de ongediertebestrijding dat er een zwerm bijen aan een tak hingen maar ook gevraagd om daarna te vertellen hoe de zwerm geschept was. Niet alleen oog voor geld maar zeker ook voor de natuur.

uitstekend

Op hemelvaartsdag plots twee grote zwermen wespen of andere vliegers in onze perenboom. Gebeld met Faisal Jubitana van het netwerk. Hij was er met een kwartier. Bleken bijen te zijn. Die mag hij niet bestrijden. Voor ons een imker gebeld. Die kwam met een half uur en heeft met een twee uur durende operatie de bijen in een mand gekregen en meegenomen. Faisal heeft ons prima geholpen en wilde daar niets voor hebben. Een topper !

Effectief, snel en netjes

Snel en keurig geholpen, nergens meer last van gehad. Prima prijs ook, een aanrader.

Vriendelijk, snel en grondig

Makkelijk bereikbaar en direct een afspraak voor de volgende dag kunnen maken. Gaat grondig te werk en legt alles goed uit. Bij vragen altijd bereid voor contact of om langs te komen en altijd vriendelijk