Filters

8

Gebruiksvriendelijk

Rapasso is een gebruiksvriendelijk systeem. Er is veel mogelijk en is iets niet mogelijk dan is het overleg met de medewerkers prettig en wordt er mee gedacht om een oplossing te bedenken. Ook aan de medewerkers en werkgevers kant is het systeem gebruiksvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Veiligheid software

Reactie van het bedrijf

Hoi Linda, Dankjewel voor deze mooie review. Bedankt voor het vertrouwen en fijn dat je de ondersteuning als prettig ervaart. Wij staan graag tot jouw dienst! Groetjes, Aldin Mehic Customer Succes Manager

10

Top!

Rapasso is een fijn systeem. Werkt prettig en goed beveiligd voor klanten/cliƫnten en het ziet er qua design praktisch en netjes uit. Je wordt snel geholpen bij eventuele vragen, de medewerkers zijn goed bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training N.v.t.
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Veiligheid software

Reactie van het bedrijf

Hoi Sabine, Dankjewel voor deze geweldig mooie review. Bedankt voor het vertrouwen en wij verheugen ons op een lange samenwerking! Groetjes, Aldin Mehic Customer Succes Manager

9

De rolls Royce onder de klantvolgsystemen

Mijn ervaring is dat er zoveel kan met rapasso dat het niet alleen een administratie-instrument is, maar dat het je kan helpen bij je werk met je kandidaten. Het biedt zoveel mogelijkheden! Enige is dat je de tijd moet nemen om de onderdelen die jouw helpen ook in te richten. Ik denk echter dat die tijd je alleen maar gaat opleveren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training N.v.t.
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Veiligheid software

Reactie van het bedrijf

Beste Alja, Bedankt voor deze geweldig mooie review! Wij helpen graag om organisaties op weg te krijgen. Door de dienstverlening die wij bieden, hoeft dit proces niet ingewikkeld te zijn. Ook vanuit onze uitgebreide implementatie ervaring geven wij graag advies over hoe je kunt optimaliseren. Bedankt! Groetjes, Aldin Mehic Customer Success Manager

10

Zeer compleet, gebruiksvriendelijk en modern clientvolgsysteem

Tijdens de implementatie heeft Rapasso ons uiterst vakkundig geholpen bij het inrichten van ons werkproces in het clientvolgsysteem. Onze coaches, backoffice en regiomanagers weten nu exact wanneer welke acties dienen plaats te vinden. De voordelen die we nu, na een half jaar ervaren zijn de uniforme werkwijze, de slimme documentsjablonen en het portal-werken met onze clienten en opdrachtgevers. Voor kandidaten en opdrachtgevers is er nu ook goed inzicht in de voortgang van het AD en re-integratietraject.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Veiligheid software

Reactie van het bedrijf

Hoi Simon, Dankjewel voor deze geweldig mooie review. Bedankt voor het vertrouwen en wij verheugen ons op een lange samenwerking! Groetjes, Aldin Mehic Customer Succes Manager

9

Fijn klantvolgsysteem met goede begeleiding

Een duidelijk systeem wat makkelijk werkt. De begeleiding bij de start is goed. Je kan altijd om hulp vragen, ook al wijst het systeem zich, na de training, wel bijna vanzelf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software

Reactie van het bedrijf

Hoi Manon, Dankjewel voor deze geweldig mooie review. Wij zijn blij dat jouw ervaring met ons zo positief is. Bedankt voor het vertrouwen en wij verheugen ons op een lange samenwerking! Groetjes, Aldin Mehic Customer Succes Manager

6

Prima samenwerking

De samenwerking (implementatie, en vragen/aanpassingen na de implementatie is goed). Helaas werkt de app voor clienten niet bij een maatwerktraject.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software

Reactie van het bedrijf

Beste Veronique, Bedankt voor jouw beoordeling. Jammer om te lezen dat onze app niet aan jouw wensen voldoet. Wij nemen jouw feedback serieus op en zullen binnenkort aan de slag gaan om de applicatie te verbeteren/aan te passen met de nodige updates. Ik hoop dat jouw ervaring op dit gebied van online beschikbaarheid daarna tenminste even goed wordt als bij de overige punten. Met vriendelijke groeten, Aldin Mehic Customer Succes Manager

8

Gebruiksvriendelijk

- kandidaten en klanten overzicht - Uitdraaien rapportages - Gespreksverslagen en urenverwerking

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software

Reactie van het bedrijf

Beste Linda, Hartelijk bedankt voor deze mooie review! Bedankt voor het vertrouwen. Wij verheugen ons op een zeer lange samenwerking šŸ™‚. Met vriendelijke groeten, Aldin Mehic Customer Succes Manager

9

Uitstekend geholpen met de bouw van een fantastisch systeem voor onze organisatie

Onze vraag was simpel: wij wilden een gestandaardiseerd systeem voor ons niet zo standaard dienstverlening. Voor ons een groot project waar veel bij kwam kijken, maar de medewerkers van Rapasso wisten en weten nog steeds slim om te gaan met wat wij van het systeem vragen. Rapasso denkt graag met ons mee en komt met praktische oplossingen die binnen de mogelijkheden van het systeem vallen. Nu is het aan ons om vertrouwd te worden met dit systeem, maar dat zullen wij binnen de kortste keren meester gaan worden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software
8

Fijn systeem om mee te werken

Fijn systeem om mee te werken voor zowel de opdrachtgever als de cliƫnt. Alle informatie is duidelijk zichtbaar voor het hele team wat aan deze cliƫnt gekoppeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software
9

Gemakkelijk toegankelijk, alles op Ć©Ć©n plek

Het enige wat ik mis, is een totale handleiding. Ik heb het idee dat ik nu nog toepassingen niet gebruik, omdat ik niet weet dat ze bestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software N.v.t.
9

Fijn systeem

Altijd meedenkend en hulpvaardige medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Training N.v.t.
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software
6

Prima dossiervolgsysteem maar omslachtig in beheer en gebruik

Rapasso heeft een prima dossiervolgsysteem maar kent vele verschillende onderdelen/portals/werklijsten/enz.. Het pakket heeft een aantal voordelen: 1. Mailen naar het dossier vanuit je mailbox; 2. Rapportages downloaden in Word waardoor je ze zelf kunt aanpassen. Daarnaast zijn een aantal zaken wat minder logisch, denk aan het traject i.c.m. taken en dan nog het portal voor werkgever en medewerker. Je raakt helaas wat sneller het overzicht kwijt tenzij je weet hoe het werkt. Verbetersuggesties worden wel gehoord en gewaardeerd maar niet opgepakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software
8

Positief.

Positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software
8

Rapasso een overzichtelijk, gebruikersvriendelijk programma!

Rapasso is voor mij een overzichtelijk, gebruikersvriendelijk programma waarin ik de voortgang van onze cliƫntdossiers makkelijk kan volgen en de afspraken en documenten kan archiveren zodat er een compleet dossier aanwezig is. Het cliƫntportal is een pluspunt van dit programma. Makkelijke en snelle communicatie tussen de coach en de cliƫnt. Dit bevordert de samenwerking in het traject.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software
8

Fijn systeem

Het Systeem werkt erg prettig. Zowel voor re-integratieadviseurs als voor het management. Qua implementatie hebben wij intern de tijd die dit kost erg onderschat en hadden hier wel meer begeleiding/voorlichting in willen hebben. De communicatie vanuit de helpdesk van Rapasso wordt soms als kortaf ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software
8

Professioneel en gebruiksvriendelijk systeem

Gebruiksvriendelijk en goed werkend systeem! Wellicht nog iets meer maatwerkoplossingen faciliteren in de toekomst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software
9

Overzichtelijk en up to date cliƫntvolgsysteem.

Sinds jaren gebruik ik met groot plezier Rapasso. Ondertussen bij mijn opdrachtgevers en ook voor mijn eigen bedrijf. De service is snel en ik heb meegemaakt dat Rapasso in korte jaren flink gegroeid is. Ze zijn helemaal up to date en volgen strak de richtlijnen van AVG. Zo kan ik Rapasso met een vertrouwd gevoel overbrengen naar mijn opdrachtgevers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training N.v.t.
  • Implementatiebegeleiding N.v.t.
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software
9

Mooi systeem dat bijna volledig aansluit bij onze behoeftes

We hebben de implementatie van Rapasso als zeer prettig ervaren. Vanaf de offertefase zijn we steeds vakkundig te woord gestaan. Tijdens de implementatie maakte men een goede vertaling van onze wensen naar praktische toepassing in het systeem. Voor individuele reĆÆntegratietrajecten is het systeem 100 procent passend gemaakt voor onze processen waarbij we onze eigen procedures minimaal hebben moeten aanpassen. Wanneer er een uitbreiding met groepsfunctionaliteit komt zal het systeem helemaal aan onze wensen voldoen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software
9

Zeer tevreden, fijn systeem om mee te werken.

Wij gebruiken Rapasso nu 3 jaar en zijn zeer tevreden over het systeem. De hoge mate waarin het systeem aan onze wensen kan worden aangepast zorgt ervoor dat wij al onze processen naar eigen inzicht hebben kunnen inrichten. De medewerkers van Rapasso staan altijd voor ons klaar en denken mee wanneer wij vragen hebben. In de 3 jaar dat we het systeem hebben gebruikt hebben wij geen enkele keer problemen gehad met de bereikbaarheid van het systeem. Verder word er zeer zorgvuldig omgegaan met privacygevoelige gegevens, dit is in onze branche er belangrijk. Ik zou dit systeem zeker aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software
8

Overzichtelijk.

Het systeem werkt over het algemeen prettig en overzichtelijk. Er worden steeds vernieuwingen / verbeteringen in het programma gedaan en dat is heel fijn. Betrouwbaar systeem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software N.v.t.
  • Veiligheid software
8

Prettig programma met veel gebruikersfuncties

Rapasso is een fijn programma waarin veel gebruikersfuncties beschikbaar, die het begeleiden van cliƫnten overzichtelijk maakt. De portalen voor cliƫnten zijn gebruiksvriendelijk en geven je bedrijf een professionele uitstraling. De vele registratiemogelijkheden zorgen ervoor dat alle activiteiten aantoonbaar gemaakt kunnen worden voor zowel de opdrachtgever als het UWV. De helpdesk is snel en oplossingsgericht. EƩn klein minpuntje: het portaal van de opdrachtgever ziet er minder aantrekkelijk uit en roept bij gebruik nog wel eens vragen op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training N.v.t.
  • Implementatiebegeleiding N.v.t.
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software

Reactie van het bedrijf

Beste Monique, hartelijk dank voor je lovende woorden. Je geeft aan dat het portaal voor de opdrachtgever er minder aantrekkelijk uit ziet en vragen oproept bij gebruik. Wij zijn continu bezig om het portaal voor de opdrachtgevers anders in te richten, we merken dat steeds meer van onze gebruikers het opdrachtgeversportaal inzetten voor de communicatie over en weer binnen een veilige omgeving. Inhoudelijke feedback is ook altijd welkom, zodat we die kunnen verwerken

10

gewoon gelijk goed geholpen

Chantal heeft me heel fijn geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training N.v.t.
  • Implementatiebegeleiding N.v.t.
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software N.v.t.
  • Veiligheid software N.v.t.
8

Prettige omgeving om cliƫnten in de volgen en vanuit te communiceren.

Hoewel nog niet zeer actief en nog met een beperkt aantal cliƫnten, zijn mijn eerste ervaringen met de mogelijkheden positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training N.v.t.
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software
  • Gebruiksvriendelijkheid software
  • Prijs-kwaliteit verhouding
8

Vriendelijk,duidelijk en effectief

Ik ben zeer tevreden met de duidelijke begeleiding van Jan. Zijn geduld en het feit dat hij steeds bereikbaar was heeft ervoor gezorgd dat we nu een perfect systeem hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software
  • Gebruiksvriendelijkheid software
  • Prijs-kwaliteit verhouding
8

De Solo versie is prijzig de service is daar tegenover TOP!

Dit jaar voor het eerst mee aan het werk, De uitleg, communicatie en Layout trokken mij enorm. Nu ik er langer mee werk mis voor mijn gevoel en doelgroep, dat ik geen doorlopende /opvolg basis rapportages kon maken in 1 document, een zoekfunctie en de juiste benaming van de diverse tools. Wel is het mogelijk om ieder sessie losse rapportages aan te maken, een cv maken en losse documenten invoeren. Het zou ook fijn zijn als je kon zien wat je client allemaal kan zien zonder dat je jezelf aanmeld als client. Ik had het bij de demo uitleg dit ook zelf op kunnen merken dus is het ook mijn eigen probleem dat ik daar nu tegenaan loop. Volgend jaar overwegen om een ander systeem te kiezen, of voor een ander aanpak kiezen in mijn werkwijze, of is de uitnodiging die ik heb gekregen om eens lang te komen voldoende voor kleine aanpassingen. Hopende wordt voor mijn gevoel het prijs kwaliteit verhouding daardoor positiever. De service van Rapasso is goed te noemen, ook de bijbehorende uitleg en de uitnodiging om bij Rapasso samen het systeem samen eens te doorlopen. Dat noem ik nu contact maken met je klanten. H Systeem prijs kwaliteit staat voor mij op dit moment nog niet in verhouding, maar heb een goed vertrouwen in het gesprek. De lay-out is super, als de teksten aangepast kunnen worden dan is het echt top. Documenten uploaden is een makkelijke klus. Samenwerken op geselecteerde taken in 1 bestand zou vaak in mijn vakgebied fijner geweest zijn. Wel veilig en AVG proef systeem voor mijn gevoel. Een demo trainingsfilmpje voor gebruiker en client zou een mooie aanvulling zijn in het systeem op het huidige systeem eveneens als een meedraaiende kalender, een app voor je smartphone is ook handig heb ik gemerkt bij een ander systeem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Training
  • Implementatiebegeleiding
  • Kennis medewerkers
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Online beschikbaarheid software
  • Veiligheid software
  • Gebruiksvriendelijkheid software
  • Prijs-kwaliteit verhouding

Over Rapasso

Rapasso staat voor verbetering, een stap in de goede richting. Verbetering is onze drijfveer. Niet alleen verbetering van ons product en onze dienstverlening, maar ook vooral verbetering van de dienstverlening van onze klanten. Het beste cliƫntvolgsysteem leveren om mensen te helpen bij duurzame inzetbaarheid, dat is onze passie!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.