Ik kan geen beoordeling geven want na mijn aanvraag heb ik nog geen poetshulp gekregen. Ik leef met de hoop dat het toch kan en zal gebeuren binnen de komende dagen.
Correcte communicatie Flexibel Gemotiveerd personeel
Poetsvrouw TOP, het bureau zelf, is zeker niet "anders en beter" zoals u zelf aangeeft...eerder onprofessioneel. -mailen zonder schrijffouten gaat niet : in plaats van UW poetsvrouw heeft men het steeds over U poetsvrouw..." -als de poetsvrouw ziek is mogen we steeds vervanging vragen, de volgende zin is dan wel altijd, "momenteel is er niemand ter beschikking" , stel dit dan ook niet voor! Zo is mijn poetsvrouw 4 maanden ziek geweest en kreeg ik steeds deze mail. -Enige tijd geleden kreeg ik een mail om het klantenbestand te vervolledigen, in die mail vroeg men mij enerzijds mijn naam (?) en mijn mailadres (euh wat?? u heeft deze twee net gebruikt?) -na 5 jaar moet ik mijn contract opnieuw tekenen , want het is zogezegd niet in orde , bovendien moet ik voor de DERDE maal de lijst invullen met alles wat ik in huis heb van poetsgerief, terwijl ik deze de tweede maal opnieuw via de poetsvrouw heb terugbezorgd. Mijnpoetsvrouw heeft deze 100% zeker terug bezorgd. Het begint daar een beetje op bezigheidstherapie te lijken.
vriendelijk , flexibel, kwaliteit van de dienstverlening
Gewoon: goed !
Groot communicatieprobleem. Info wordt blijkbaar nooit onder collega’s uitgewisseld. Wanneer ik verlof doorgeef en geen vervanging wil, krijg ik steeds nog telefoon over wanneer ik de vervanging wil. Poetshulp verwacht van buro dat zij de klanten op de hoogte brengen van ziekte. Dit gebeurt nooit.
Steeds goede ervaring met Het poetsbureau. Bij afwezigheid van poetshulp zoeken jullie snel vervanging; goede communicatie. Spijtig dat de poetshulpen niet altijd zo gemotiveerd zijn en er veel verloop is, maar daar kunnen jullie niets aan verhelpen. ik ben wel zeer tevreden van mijn huidige poetshulp Sylviane.
Het personeel dat ik tot nu toe gehad heb, weet echt niet wat "grondig poetsen" betekent. "Hard wrijven" en "goed schrobben" zijn blijkbaar niet voldoende gekend. Dus misschien een kleine bijscholing. Het al dan niet komen van een huishoudhulp wordt vaak veel te laat meegedeeld.
De communicatie met het bureau loopt zeer vlot ( mededeling van verlof zowel van het bureau als gebruikster). De poetsvrouw in kwestie voldoet goed en is betrouwbaar. Ook is ze een constante.
Indien er een poetshulp gevonden wordt, dan is er geen probleem en loopt alles redelijk vlot. Reeds enkele keren van poetshulp moeten veranderen gezien poetshulp zwangerschapsrust had, of stopte. Kan altijd gebeuren, maar ondanks dat men wel stelde dat ze bezig waren aan dossier, moest ik zelf keer op keer opvolgen en vb om de twee weken terugbellen om te vragen of ze al iemand gevonden hadden. Van een zwangerschap van iemand van je personeel weet je wanneer die moet stoppen. Dan zou ik toch pro-activiteit verwachten zodat men tegen de tijd dat die stopt al aan het zoeken is naar een oplossing en in beste geval al een vervanging heeft klaar staan. Neen, antwoord bureau: we gaan vanaf nu eens op zoek naar een oplossing. Je wordt niet tussentijds op de hoogte gehouden en ik had meer gevoel dat ik zelf moest aandringen dat er een oplossing uit de bus zou komen. Zo stelde vb ene persoon dat ze kandidaten gingen zien de komende weken die nieuw zouden opstarten en als je dan zelf niets hoort en dan maar weer zelf contact zoekt na paar weken, krijg je weer iemand anders die niet wist dat je een nieuwe poetshulp nodig had. Strafste situatie was dat ik na weken bellen wederom iemand anders aan de lijn kreeg, mijn verhaal weer deed en die doodleuk zegt: "oh, dat is goed, want ik heb net iemand die deze week opstart en nog uren nodig heeft in jouw regio. Goed dat je zelf belt zodat ik je kan inplannen met die nieuwe persoon..." Dan lijkt het toch dat er geen onderlinge communicatie is tussen de dossierbeheerders om onderling oplossingen te zoeken? Of nu recent: poetshulp geeft aan te stoppen met kuisen. We zijn nu twee maand verder en heb geen enkel telefoontje of whatever gekregen van Poetsbureau hoe het loopt met een zoektocht naar een nieuwe poetshulp... Ik kan dan ook spijtig genoeg enkel vaststellen dat men je graag verderhelpt als nieuwe klant, maar eens je klant bent er precies toch iets misloopt in het zoeken en aanbrengen van oplossingen. Jammer !
Er kan heel af en toe vervanging voorzien worden als onze poetshulp weer es afwezig is. Bijzonder jammer dat die vraag àltijd van de klant moet komen, terwijl we in ons dossier laten noteren dat we àltijd vervanging wensen. Afspraken (ik bel je zo terug !) worden meestal niet nageleefd, vervangingen dagen niet op, zijn sneller dan voorzien weer weg, etc... Blijkbaar ook groot personeelsverloop op kantoor want iedere keer een andere 'dossierbeheerder'. Geen continuïteit, povere communicatie met ons als klant. Zolang de poetshulp wel aanwezig is, loopt alles goed. Van zodra er een kink in de kabel komt, draait het in de soep. Iedereen kan ziek worden, maar in een gezin met drie kinderen en twee zelfstandige ouders, is het echt een probleem (dat we kunnen missen !) als er weer es niet gepoetst wordt.
Tevreden.
Ik heb een prachtpoetsvrouw, maar de begeleiding vanuit het kantoor kan veel beter. ze beloven om terug te bellen en doen het niet.
positief
Nog geen bijzondere situaties meegemaakt.
Ik weet niet dat het Poetsbureau anders en beter is, daar wij nooit met een ander kantoor hebben samengewerkt. Wij zijn van Uw bureau zeer tevreden zowel van onze poetshulp Luc Put als van de administratieve medewerkers op het kantoor te Paal.
Goede dienstverlening
Goede communicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.