samenwerking verloopt vlot
Administratie = ramp Teveel verloop vd administratie medewerkers (eens een contact met iemand, volgende contact werkt die er niet meer) Laat je iets noteren in de databank, toch krijgt de klant steeds diezelfde vragen Enz... enz... Algemeen, dus niet specifiek bornem, we krijgen een mail voor deze enquete, maar op de webpagina om de enquete in te vullen, moeten we alle gegevens nog zelf typen, man man man we zijn al 2018 hoor. De beleidsmensen moeten duidelijk eens beter nadenken.
Zeer professioneel, klantvriendelijk en hėėl professioneel personeel
gebrekkige communicatie: - niet antwoorden op mails - vragen of er vervanging moet zijn voor een zwangere poetsvrouw en dan niets laten weten of er vervanging komt. Resultaat: vervangster stond hier plots voor de deur en werd niet degelijk (net op het punt om te vertrekken naar het werk) door ons opgevangen
Na vele heel slechte ervaringen,nu met Samira hopelijk een iemand die wil poetsen,de job waar ze eigenlijk voor komen.Wat ik al over mijn vloer gekregen heb is niet gewoon!!Worden die eigenlijk niet getest of is het gewoon alleen maar een job geven?
Of het anders is weet ik niet heb nooit een ander bureau gehad maar ik ben super tevreden.
De prestaties worden niet op tijd ingegeven in het systeem - het is moeilijk om na 2 a 3 maanden de prestaties te opvolgen Veel van de hulpen zijn niet opgeleid - kunnen niet strijken of kennen de kuisproducten niet
zeer vlotte communicatie, goede selectie van kandidaten, snelle service
super vriendelijk, hartelijk, warm, behulpzaam, alert, correct en professioneel en snel, super! (en dan werk ik zelf bij de concurrent! maar mijn poetsvrouw is nu eenmaal veranderd van werkgever, dus ben ik haar gevolgd).
Correcte service Kantoor is gemakkelijk te bereiken Poetsvrouw werkt goed en neemt initiatief
Ze overleggen in verband met verlof van de poetshulp (vervanging nodig of niet). Ze kunnen op continue basis poetshulp voorzien.
De communicatie i.v.m. de werkplanning loopt zeer moeizaam met de klanten en het poetspersoneel , opvolging kan adequater evenals de administratie. Te vaak wisseling van het poetspersoneel. De kwaliteit van het geleverde poetswerk door de poetsvrouwen en -mannen varieert van 4 tot 8 op 10. De efficiëntie van de poetsers wordt vaak verkeerd ingeschat door het poetsbureau. Groot verloop van het poetspersoneel.
Wij zijn meegegaan met onze poetsvrouw die zelf veranderd is van poetsbureau. Qua informatie en organisatie lijkt het mij wel oké, maar heb ik er niet veel mee te maken. Qua opleiding van de poetsvrouwen denk ik dat er nog heel wat verbetering mogelijk is, elke vervanging slaagt er wel in om iets kapot te doen of niet naar behoren te poetsen/om te gaan met het materiaal. En mits de franchise best hoog is heb je als klant telkens dikke pech als ze iets kapot doen, maar het totaalplaatje begint wel te tellen.
Menselijk, vriendelijk, spontaan, uitstekende service, super huishoudhulpen
Medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en communiceren op een correcte en volte manier.
Soepele afspraken en regelingen met de helpster mogelijk, en dat is super! Geen vaste jaarprijs. Ik heb geen majeure klachten maar ik vind het wel eigenaardig dat er -na jaren klant te zijn- geen persoonlijke evaluatie over de poetshulp gebeurde.
alles hangt af van de persoon die komt poetsen , ik heb geluk een goede poetsvrouw te hebben (met dank aan Sonia)
Anders? Weet ik niet. Beter? Wie zegt dat? Als mijn strijk twee weken achter mekaar blijft liggen, dan noem ik dat niet beter. Als men onder 'poetsen' alleen maar met de afstoffer een beetje de stof her en der afhalen verstaat, dan noem ik dat niet beter. Als mijn douchevenster bijna ondoorzichtig is geworden omdat het niet gepoetst wordt, dan noem ik dat niet beter. Terwijl ik dit allemaal in het begin als prioriteit heb opgegeven in de poetstaken, strijk, badkamer, docuhevenster, echt poetsen. Dat men niet elke week alles kon doen begrijp ik heb ik toen gezegd, als het ene de ene week niet lukt, de volgende keer zeker doen dan heb ik gezegd. Maar ik zie dat zeker twee van de drie prioriteiten niet gedaan worden. Dan noem ik dat niet beter, maar ronduit slecht.
Slechte communicatie over aan- of afwezigheden van poetshulp. Afspraken worden niet nageleefd. Aanpak van poetshulpen verschilt enorm. De poetshulpen over wie we tevreden waren worden langdurig ziek of geven hun ontslag. We moeten altijd zelf aandringen op vervanging.
Ben niet iemand die snel klaagt over de poetshulp , maar hoor dan helemaal niets van het poetskantoor. Zou graag hebben dat ze af en toe eens vragen of je tevreden bent, dat mag zelfs per mail gebeuren.
Mijn poetsvrouw is nog nooit afwezig geweest. Mijn poetsvrouw is nog nooit te laat gekomen! Mijn poetsvrouw wast de gordijnen en hangt ze terug op Ik ben zeer te vreden!
sinds ik met het poetsbureau werk, heb ik heel veel poetsdames gekregen, maar telkens met een hoge afwezigheids. ik kan niet rekenen op een constante. Het schoonmaken is ook van lage niveau, als ik in de hoeken kijk, dan is het duidelijk dat er niet is schoongemaakt, alles is oppervlakkig. het communicatie met het bureau verloop wel vlotjes en men probeer telkens een oplossing te vinden. Toch kan het bureau niet telephonish bereikt worden, dit moet dringen verholpen worden.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.