In 1,5 jaar heb ik minstens 8 verschillende poetshulp en gehad. Ofwel kunnen ze niet poetsen ofwel komen ze niet.
Zeer tevreden over de schoonmaak dienstverlening. Ontevreden over het declaratiesysteem met dienstencheques. Als klant wil ik de kosten spreiden en dus niet alle cheques in 1 keer bestellen. Hierdoor heb ik vaak te weinig dienstencheques om te betalen.
Of het bureau beter is, geen idee, heb er weinig contact mee. De huishoudelijke hulp in ieder geval wel!!
Momenteel zijn wij heel tevreden over de prestaties van de persoon die bij ons poetst. Maar het is een lange zoektocht geweest om de juiste persoon te vinden. Misschien is trager groeien maar met meer kwalitatieve mensen beter voor de klanten.
Vroeger was ik klant bij Dienstenthuis maar na mijn verhuis konden ze geen poetshulp meer bieden. Persoonlijk vond ik dat kantoor beter omdat ze af en toe poetsbegeleiding meesturen met de huishoudhulp om te bekijken wat er nog zou kunnen verbeteren.
Ik kan niet vergelijken met andere omdat ik nog nooit gewerkt heb met andere bureau s Ik vind wel dat er geen feedback is , geen vragen over hoever klanten tevreden zijn
Ik ben tevreden. Volgens mij goed geselecteerd personeel. Dank U !
Veel geloop van de poetsvrouwen en je krijgt moeilijk iemand telefonisch te horen. Ook lang wachten op een poetsvrouw. Ben echt aan het twijfelen of ik bij dit bureau wil blijven. De laatste poetsvrouw heeft echt gans het vertrouwen geschonden.
Onze poetshulp doet haar werk zoals Wij dat vragen en dat geeft tevredenheid en voldoening.
Geen opvolging van de poetshulp. Weinig tot geen opleiding. Enz... Moet zelf alles meermaals doorgeven. Om dan vast te stellen dat het nog steeds niet in orde is. Is vooral telefonisch het geval. Als je dan tot daar gaat kan het ineens wel allemaal in orde worden gemaakt. Ik ben nu gewoon aan mijn hulp anders was ik al lang ergens anders gegaan!
Informeert tijdig over bv. vakanties en wijzigingen. Graag wat meer opleiding i.v.m. poetsen. bv. moppen en stofvegers buiten uitkloppen en niet binnen, evenals kussens , geen vuil water uitgieten in de keuken, maar in de wasbak berging, ruiten wassen met spons en zeem, en niet met gewone synthetische doek.
Sinds ik een andere poetsdame heb ben ik zeer tevreden. De vorige liep er de kantjes af en was veel te traag, daarom probeer een tijdschema op te maken voor elke klant.
Waarom het beter is weet ik niet, omdat ik geen ervaring heb met de concurrentie
Niet lang moeten wachten. Tevreden over mijn huishoudhulp.
ik vind het alleen jammer dat het soms met de vervangingen wat scheef loopt of dat er geen vervanging kan komen. Als er geen vervanging kan voorzien worden dan wordt je daarvan niet verwittigd. Je moet dan zelf bellen als je dat te weten wilt komen.
Ik heb geen ervaring met andere huishoudhulp-bureaus. Wat ik apprecieer is het minimum aan administratie en het pro-actief karakter van de poetshulpen. Echter, een nog betere begeleiding van beginnende poetshulpen (onder leiding van ervaren poetshulpen) lijkt me wenselijk.
Ik weet niet of het anders en beter is, heb geen ervaring met anderen.
vriendelijk onthaal zowel persoonlijk als telefonisch of ook via internet! Tot nu toe zeer tevreden over het personeel: vriendelijk, beschikbaar en nette houding.
Personeel krijgt een opleiding. Ben heel tevreden van mijn poetshulp Nadia
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.