Anders en beter zou ik niet durven beweren. De communicatie laat sterk te wensen over en voorstellen voor vervanging mochten een pak beter. Op deze manier blijft de samenwerking niet duren.
Ik ben in december 2017 in zee gegaan met het poetsbureau. De eerste poetsdame "Shauni" leek veelbelovend. De eerste keer althans want dit was onder begeleiding van mijn vrouw. De tweede keer, zonder toezicht, was zéér slecht. Ik zou durven zeggen dat er niet was gepoetst.... De derde keer belde Shauni na amper één uur dat ze gedaan had met poetsen en echt niet meer wist wat te doen... Eén uur voor een gans huis? Raar maar waar,.... Toen ik thuiskwam lagen haar etensresten van haar lunch nog op tafel en was het aanrecht een ramp. De vierde keer is Shauni niet meer geweest. De tweede poetsdame heb ik nooit gezien. Op het laatste moment liet deze weten dat ze zich niet kon vinden in de beschikbare uren bij mij. De derde poetsdame, Sabine, zag er héél belovend uit doch hield het voor bekeken na één keer wegens rugpijn. Ik heb de laatste keer een poetsdame gezien in maart 2018. Sindsdien is het enorm stil langs jullie zijde,.... Met mijn excuses voor de uitdrukking maar ik ben absoluut niet tevreden over deze dienstverlening.
We hebben goede poetsvrouw. Administratie kan mss iets beter. Ik had ooit aanvraag gedaan, en zonder verwittiging stond er imand voor de deur, waar we natuurlijk tevreden over zijn, maar het kon even goed zijn dat er niemand thuis was, omdat er geen verwittigingsmail gekomen was.
Ik ben ermee gestopt. Kon er niet altijd op rekenen, blijkbaar is er weinig controle op het personeel. Bij sommige kan je zelfs niet goed communiceren omdat ze de taal niet kennen, geen probleem in het engels maar dat begrijpen ze dan ook niet.Iets weggooien doen ze niet maar wel de dure swifferdoekjes na 1 gebruik. Bovendien is het poetsen niet grondig. Hier bedoel ik er wordt niet naar de plafonds gekeken voor stofnetten. Stof wordt ook niet altijd afgedaan, zetten niks terug op hun plaats. Ogenschijnlijk was het proper op het eerste zicht. Onder zetel stofzuigen of eens iets verzetten was ook niet nodig. Zelf kan ik niks waardoor ik door mijn knieën moet gezien ik een knieprothese heb. Dus zeker zinvol dat zulke dingen gebeuren dan. Heb de indruk het is met dienstencheques dan moet het niet goed zijn. Ze krijgen 4 uur maar aan 3 uur tijd heb je ruim tijd genoeg. Mijn huis is eenvoudig in onderhoud, geen fantasietjes. Zet ze niet onder druk , krijgen tijd . Maar dan nog zijn er zaken niet gedaan. Spijtig genoeg geeft ons dit weer meer druk en belasting om het terug zelf te doen. Mvg martine
we zijn tevreden . het onze eerste ervaring.
Heb wel al een paar keer een poetshulp gehad waarvan ik niet tevreden was ... nu had ik een goede poetshulp maar die kon niet blijven aangezien zij kwam poetsen in afwachting van een vaste poetshulp voor mij. Vanaf volgende week heb ik een poetsman ..ben benieuwd afwachten ?? hoop dat het deze keer een zeer goede is want ik kan wegens zware rugpijn en CLL niets mer doen dan stof afdoen en eventueel een swifferen.
Jullie staan echt de klant bij.er is communicatie en gehoor.Direct reactie.De poetsvrouw is top.De mensen in jullie bureau eveneens. Heel heel tevreden. Hopelijk blijft het zo. Mvg David
Geen andere ervaring
De poetsvrouw die bij mijn moeder kwam kuisen (G. Van Beveren in Baal) zag het wel zitten om om de 2 weken in Putte een halve dag te komen kuisen bij mij thuis. Dit is 2 keer gebeurd waarna de bewuste vrouw aangaf dat ze ging veranderen van job. Het bureau in Aarschot ging vervanging zoeken voor mij. Ondertussen zijn we 4 maanden verder en heb ik nog geen vervanging gekregen. Ik heb mij ook al ingeschreven via de website in het kantoor van Heist o/d Berg en werd door hen telefonisch gecontacteerd. Zij gingen zo spoedig mogelijk iemand zoeken en mij op de hoogte houden. Ondertussen is dit ook al zeker twee maanden geleden en heb ik nog geen huishoudhulp gezien. Zelfs geen telefoon gehad. Ik ben niet de persoon die elke dag zelf gaat bellen om te kijken hoe ver het staat. Maar als je dat niet doet wordt je blijkbaar ook niet geholpen. Ondertussen heb ik mijn dienstencheques laten terug betalen (dit kostte me dan ook €5 administratieve bijdrage.) en zal ik zelf wel iemand aannemen want op jullie diensten moet ik blijkbaar niet rekenen. Als iemand die zelf twee bedrijven moet runnen weet ik hoe belangrijk het aspect 'opvolging' is en stuur ik mijn personeel hier ook voldoende op aan. De poetsbureaus van Aarschot en Heist o/d Berg zijn in mijn ogen echter grandioos gebuisd op dit onderdeel. Met vriendelijke Groet Mathias
Slechter... Één poetsvrouw gehad die enorm veel dingen heeft gebroken en 3 kwartier te laat kwam, de andere vond ons appartement verschrikkelijk en wist niet eens waarvoor welk product diende, zoals ontvetter.
Alles mooi gepoetst.
We worden 100% goed bediend. De poetsvrouw is ok en tot op heden geen enkele klacht.
Geen problemen gehad tot nu toe.
Ik heb nog geen ervaring met andere bureaus. Positief vind ik dat er proactief contact wordt opgenomen om vervanging te regelen tijdens vakanties. Ik vind het wel jammer dat er bij opstart niet gepolst is naar tevredenheid.
Ik ben enorm tevreden van mijn huishoudhulp en zou geen andere meer willen. Zeer goed in haar vak, behulpzaam, vriendelijk!
Bij het poetsbureau had ik dadelijk een goed gevoel, zeer klantvriendelijk en snel geholpen aan een poetsvrouw. Minpuntje : Ik had persoonlijk gevraagd om een poetsvrouw voor 6u aangezien er heel wat strijk is. Toen mijn poetsvrouw voor het eerst kwam, hebben ze haar verteld om 5u te komen, waarschijnlijk omdat ze maar 5u vrij was. Ik merk dat het voor de poetsvrouw moeilijk is om alles in 5u tijd af te werken dus sta ik regelmatig nog zelf te strijken. De poetsvrouw zelf, doet goed haar best. Strijken is wel niet haar sterkste punt. Gelieve dit niet aan de poetsvrouw zelf te vertellen.
Goede opvolging bij vervangingen. Beperkte wachtlijst. Heel vriendelijk personeel.
Correcte service en goede mensen in dienst
Is steeds positief, juist met vervanging 3 weken een anderen dame vinden we niet zo leuk Groetjes
Meermaals klachten geuit over onze poetsvrouw Iracelli. Klacht werd door Poetsbureau doorgegeven aan haar, wat we zelf ook deden. Maar er volgde nooit feedback, en als poetsvrouw niks deed met klacht werd dit ook zo gelaten. Heb onlangs beslist dat Iracelli niet meer moest komen omdat zij zondag om 17 u liet weten dat ze maandag niet zou komen omdat ze met vrienden naar de wkvoetbal ging kijken. Blijkbaar kan men zich als werknemer permitteren om zich afwezig te zetten op minder dan 24u, zonder overmacht, en hierdoor de klant in de kou zetten. Vanaf 16/7 is poetsvrouw met vakantie voor 1 maand. Heb in juni al vervanging gevraagd. Tot op vandaag nog niks gehoord of vervanging mogelijk is en zo ja wanneer. En hoe moet ik mij als klant nu organiseren? Zelf poetsen en vaststellen dat 2 dagen later toch iemand kan komen? Of niks doen in de hoop dat er iemand komt en dan blijkt dit ijdele hoop is. Als klanten hangen wij niet aan koordje. Heb zelf een fulltime job en zit niet thuis te wachten tot er mogelijks iemand komt opdagen. Verwacht asap een dringende oplossing!!
Ik ben zeer tevreden over mijn poetsvrouw, ze poetst grondig en is steeds zeer stipt! Wanneer ze niet kan zal het bureau me steeds contacteren om te zien of ze me op een andere manier kunnen helpen! zeer tevreden over de werking!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.