Filters

3

Ondermaats

Veel wisselen van poetshulp wegens personeelsverloop. Taken worden niet afgewerkt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheidsscore
  • Kantoor: Wijnegem
3

dames op het bureel denken dat ze de koning zijn

Ik werkte sinds vorig jaar met het poetsbureau. De dame die kwam poetsen daar was ik zeer tevreden over. Maar de mensen op het kantoor die laten te wensen over en dan gaat het over de dames van Londerzeel. Mailtjes met terechtwijzingen die dan uiteindelijk niet voor mij bedoeld zijn. Zelf maar beslissen dat de poetsdame niet meer mocht komen omdat ze nog een handtekening misten. Heel onvriendelijk aan de telefoon, behandeld worden als een klein kind. Heel jammer

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheidsscore
  • Kantoor: Londerzeel
9

Prima bureau, prima hulp

Goede ervaring zowel met het kantoor als met mijn poetshulp. Kantoor is altijd bereid om een oplossing voor een probleem te zoeken en Inge ( mijn poetshulp) is heel gedienstig, werkt vlot en proper en ze is aangenaam in de omgang. Hopelijk kan ze ons nog lang komen helpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheidsscore
  • Kantoor: Westerlo
10

Vriendelijk onthaal en snel geholpen

Vriendelijke en duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheidsscore
  • Kantoor: N.v.t.
10

heel goed

Mijn ervaring heel fijne mensen en mijn poetshulp is een uit de duizend en ja ik geef graag een pluim

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheidsscore
  • Kantoor: Sint-Truiden
10

Gouden huishoudhulp

Mijn huishoudhulp is een geschenk uit de hemel. Hoewel we maar 4u om de 2 weken hulp krijgen ligt onze woning altijd 2 weken fantastisch bij. P. is vriendelijk en punctueel, ik vertrouw haar voor 100% in mijn woning. Ook met het kantoor loopt de samenwerking heel vlot. Warme consulenten die me steeds zo snel mogelijk proberen verder te helpen, en als ik een vervanging zou willen doen ze steeds alle moeite van de wereld om iemand te vinden. Heel blij met de service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheidsscore
  • Kantoor: Sint-Niklaas
1

Slechte service

Mijn moeder werd van de lijst gegooid omdat ze te veel naar het ziekenhuis moest en ze daarom telkens de hulp moest onderbreken. Het is altijd iets met u mevrouw kreeg ze als antwoord. Mijn mama wordt nu dus gestraft omdat ze moest geopereerd worden tengevolge van kanker. Toffe mensen daar, proficiat!

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheidsscore
  • Kantoor: Mechelen
4

chaotisch

Laattijdig verwittigen dat poetshulp niet komt opdagen. Weinig of geen vervanging en indien wel moet dit naar believen van het bureau of poetshulp zijn. Er werd letterlijk gezegd dat ik blij mocht zijn er iemand voor mij wou komen poetsen. Daarna werd de telefoon dicht gegooid met de mededeling dat ik onbeschoft was. Ik bleef verbaasd aan mijn telefoontoestel zitten!

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheidsscore
  • Kantoor: Sint-Niklaas
10

Leuk

Leuk en aangenaam hiervoor te werken. Heel vriendelijk op kantoor en je kan bellen voor eender wat. Klanten zijn voor mij ook helemaal perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheidsscore N.v.t.
  • Kantoor: Herentals
1

Moeilijk bereikbaar, geen respons, geen correcte feedback

Na een onderbreking wilden wij graag dezelfde huishoudhulp terug engageren. Jammergenoeg was het niet mogelijk het kantoor te bereiken. Via telefoon geraakte je niet binnen, op verschillende e-mails kwam maar geen antwoord. Dan maar even langs kantoor... de mails die ik verzonden had werden niet teruggevonden maar er werd me beloofd dat er de volgende dag contact opgenomen zou worden... tevergeefs. Pas 3 weken later krijgen we het antwoord dat de vrouw in kwestie haar haar schema vol zit.

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheidsscore
  • Kantoor: Mechelen
1

Zeer onprofessioneel !!!

Op 27/11 kregen we de bevestiging dat poetshulp G. ging komen op 09/01. Op 22/12 word ik plots gecontacteerd (via email en sms) dat poetshulp J. gaat komen op 26/12. Ik viel uit de lucht, want er was nooit sprake geweest van 1) een poetshulp te laten komen op 26/12 (we waren dan ook op vakantie) en 2) de poetshulp J. was nooit ter sprake gekomen, nooit voorgesteld aan mij. Ik was erg verbaasd over het feit dat de poetshulp mij zelf (rechtstreeks) contacteerde en niet het poetsbureau. Ik was eveneens verbaasd over het feit dat mijn persoonlijke gegevens zomaar werden doorgespeeld aan iemand die ik nooit bevestigd had.... (bescherming persoonsgegevens en privacy?!) Op 30/12 word ik opnieuw gecontacteerd daar poetshulp J. met de vraag of hij op 02/12 dient te komen. Opnieuw was ik verbaasd: nooit sprake van geweest, nooit bevestigd door ons. Immers... op 09/01 zou poetshulp G komen... ... U kunt het al raden: op 09/01 is poetshulp G (hoewel bevestigd door het poetsbureau) niet komen opdagen. Ondertussen zijn we al weken bezig met de dienstencheques van 26/12 en 02/01 (die door het poetsbureau zijn ingebracht) te betwisten......

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheidsscore
  • Kantoor: Vilvoorde
2

Slecht

Ik heb mij ingeschreven eind oktober voor een poetshulp en naar verschillende bureaus gebeld en nu zijn we eind januari en ik heb nog steeds niets gehoord Betreft Mechelen en Bornem

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheidsscore
  • Kantoor: Mechelen
2

Onprofessioneel

Poetshulp waar we zeer tevreden over waren, is gestopt owv ander werk. Dan is de miserie begonnen. Er werd gebeld dat ze een nieuwe huishoudhulp hadden. Maar dan was een collega er voor een andere klant mee lopen. Een kandidaat huishoudhulp komt langs. Hysterie bij het zien van onze king Charles caniel cavaliertje. Huisdierenfobie. Al zeker 10 jaar klant. Stond niet in ons dossier. Is nu van juni geleden. Niks méér gehoord. We zullen een te moeilijke klant zijn.

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheidsscore
  • Kantoor: Beringen
1

ergste ervaring ooit! totaal respectloos!

Vandaag om 11u hadden wij een afspraak in het kantoor te Wetteren, om 10u55 waren wij stipt aanwezig. We werden ontvangen door de kantoor houder, toen deze merkt dat mijn vrouw buitenlands was veranderde haar zicht al naar donderen. Er was ook een stagiaire in opleiding aanwezig, kan dus tellen qua voorbeeld. Er wordt gevraag of we iets wensen te drinken, ik antwoord positief koffie. Een glas water voor mijn vrouw, het water werd gegeven de koffie nooit gezien. We worden in een klein lokaaltje gezet en het interview begint, net als mijn vrouw begint met haar te presenteren komt er een Belgische vrouw binnen die blijkbaar voor het kantoor al in dienst is, prompt midden de uitleg van mijn vrouw wordt het interview stop gezet en wordt de Belgische vrouw geholpen zonder enige uitleg. De deur van het kamertje blijft open staan en ik moet willens nillens getuige zijn over hoe haar vakantie is verlopen naar waar de volgende vakantie plannen zijn etc… gezellige small talk, dit gaat zo door tot 11u30 ik meld haar vriendelijk dat wij nog afspraken hebben. Ze snauwt ons toe dat het interview normaal een uur duurt. Wij waren door mevrouw zo gechoqueerd dat wij ons niet meer wensen in te schrijven bij uw bureau. Het totale gebrek aan respect heb ik zelden ervaren, ook mijn vrouw als buitenlandse voelt zich te kort gedaan en stelt zich ernstige vragen of het niet om racisme gaat. Wij zijn danig aangedaan door dit voorval dat wij ernstig onderzoek verwachten en overwegen verdere klacht bij testaankoop en ja misschien zelfs unia. Gelieve deze zaak dan ook te onderzoeken en tot op het bot uit te klaren want zulks gedrag kan niet en zal ik nooit tolereren. Ik heb ook financiële schade geleden hierdoor, ik heb verlof genomen om mijn vrouw bij te staan en benzine verreden

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheidsscore
  • Kantoor: Wetteren
1

Slechte/geen communicatie, opvolging

Slechte communicatie, lichten niet in wanneer iemand stopt, kunnen op 2 maanden tijd geen nieuwe hulp aanbieden. Bellen slechts eenmaal als poetshulp ziek is, als je niet opneemt heb je pech, sturen hier geen e-mail voor.

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheidsscore
  • Kantoor: Gent
1

1 grote ramp

al 2de maal voor zot gehouden, ging iemand komen, zien niet om en verwittigen niet

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheidsscore N.v.t.
  • Kantoor: Aarschot
2

Sollicitateren een dikke nul!

Gaan solliciteren en testen afgelegd, alles netjes gedaan, 2 dagen later , we gaan niet verder met je sollicitatie, wat is verkeerd aan? Dat ik man ben?

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheidsscore
  • Kantoor: Wilrijk
10

Professioneel en vriendelijk! Aanrader

Professioneel en vriendelijk! Aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheidsscore
  • Kantoor: Eeklo
9

Vriendelijk en vlot onthaal

Bij aanvraag poetshulp heldere, gestructureerde uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheidsscore
  • Kantoor: Asse
10

Super lieve huishoudhulp

Ik mailde naar poetsbureau voor hulp en dag erna kreeg ik telefoon dat die week al iemand kon komen. Door medische redenen kan ik niet meer al mijn huishoudelijke taken doen, en daar helpt mijn super lieve huishoudhulp bij. En zo heb ik minder pijn en kan ik meer ontspannen

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheidsscore
  • Kantoor: Sint-Truiden
9

Ik ben heel blij met de hulp

Ik ben heel bij met ge hulp en als er iets is is het bespreek baar

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheidsscore
  • Kantoor: Mol
2

De klant wordt aan zijn lot overgelaten

Het is vandaag 9 oktober 2019 en mijn poetshulp heeft 3 maand geleden haar ontslag ingediend en sinds 3 juli 2019 zit ik dus zonder poetshulp. Op die (meer dan) 3 maanden tijd heb ik zelfs niet 1x een vervanging aangeboden gekregen en heb ik zelf al 3x naar het kantoor moeten bellen om zeker te zijn dat ze mij daar niet vergeten waren. Ik vind dit absoluut niet kunnen en als je hierover durft te klagen aan de telefoon krijg je als antwoord van de medewerker : niets houd u tegen om ergens anders klant te worden hé mevrouw .... Op de site staat dat je als nieuwe klant weinig of geen wachttijd hebt, maar eens je klant bent is dit wel een heel ander verhaal !

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheidsscore
  • Kantoor: Ninove
3

geen communicatie

enige tijd geleden extra poetshulp(huishoudhulp gevraagd) 1 voormiddag extra per week deze dame was zeer vriendelijk en naar mijn weten deed ze haar werk goed ikzelf ben beheerder en woon niet op adres waar de hulp komt na enige tijd toch wat bedenkingen ook mede dat andere poetshulp me op feiten drukte confrontatie met poetshulp en gesprek in kantoor reeds enkele maanden geleden -poetshulp ging vroeger door -deed niet hetgeen gevraagd werd -onregelmatigheden vastgesteld extra poetshulp werd ziek en ik besloot om zelf het gedeelte van de woning waar zij verantwoordelijk voor was te doen groot was de verbazing en de foto's liegen niet er was al weken misschien maanden niet gepoetst terug naar kantoor spijtig genoeg heb ik het gevoel dat het probleem bij mij ligt vertrouwen en eerlijkheid zijn toch een basis denk ik

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheidsscore
  • Kantoor: Sint-Niklaas
9

Ben op gesprek geweest voor werk

Ik ben op gesprek geweest en zo een vriendelijke dames daar zijn niet normaal Alles uitgelegd aan mij tot in de puntjes, het was er thans zeer druk en toch nog tijd voor mij en tasje koffie Super meisjes daar van mij krijgen ze een 10/10

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheidsscore
  • Kantoor: Bilzen
6

Langdurige wachttijd bij vervanging

Over het algemeen goede ervaring gehad. Merk wel dat vervanging bij ziekte omzeggens niet mogelijk is. Men heeft geen pool om op dagbasis op te roepen. Zoektocht naar een nieuwe poetshulp duurt ook heel lang. Communicatie daaromtrent is sober. Men dient zelf na te vragen. Werd voor een vervanging wel goed geholpen door kantoor Heusden-Zolder. Dit zou vlotter moeten lopen. Een klant kan geen maanden wachten op een hulp. Werknemer Experience bij Het Poetsbureau is top, indien hetzelfde naar de klant toe zou zijn ...

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheidsscore
  • Kantoor: Beringen

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.