
Veel wisselen van poetshulp wegens personeelsverloop. Taken worden niet afgewerkt.
Ik werkte sinds vorig jaar met het poetsbureau. De dame die kwam poetsen daar was ik zeer tevreden over. Maar de mensen op het kantoor die laten te wensen over en dan gaat het over de dames van Londerzeel. Mailtjes met terechtwijzingen die dan uiteindelijk niet voor mij bedoeld zijn. Zelf maar beslissen dat de poetsdame niet meer mocht komen omdat ze nog een handtekening misten. Heel onvriendelijk aan de telefoon, behandeld worden als een klein kind. Heel jammer
Goede ervaring zowel met het kantoor als met mijn poetshulp. Kantoor is altijd bereid om een oplossing voor een probleem te zoeken en Inge ( mijn poetshulp) is heel gedienstig, werkt vlot en proper en ze is aangenaam in de omgang. Hopelijk kan ze ons nog lang komen helpen
Vriendelijke en duidelijke uitleg
Mijn ervaring heel fijne mensen en mijn poetshulp is een uit de duizend en ja ik geef graag een pluim
Mijn huishoudhulp is een geschenk uit de hemel. Hoewel we maar 4u om de 2 weken hulp krijgen ligt onze woning altijd 2 weken fantastisch bij. P. is vriendelijk en punctueel, ik vertrouw haar voor 100% in mijn woning. Ook met het kantoor loopt de samenwerking heel vlot. Warme consulenten die me steeds zo snel mogelijk proberen verder te helpen, en als ik een vervanging zou willen doen ze steeds alle moeite van de wereld om iemand te vinden. Heel blij met de service!
Beste Esteban Bedankt voor deze schitterende beoordeling! Wij vinden het geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw huishoudhulp en de dienstverlening van Het Poetsbureau. Met schitterende groeten Het Poetsbureau
Mijn moeder werd van de lijst gegooid omdat ze te veel naar het ziekenhuis moest en ze daarom telkens de hulp moest onderbreken. Het is altijd iets met u mevrouw kreeg ze als antwoord. Mijn mama wordt nu dus gestraft omdat ze moest geopereerd worden tengevolge van kanker. Toffe mensen daar, proficiat!
Beste Yves We vinden het erg jammer dat je een negatieve ervaring hebt met ons kantoor in Mechelen. We stellen het echter wel op prijs dat je even de tijd hebt genomen om dit aan ons te melden. Op deze manier kunnen we het probleem aanpakken en het 'Anders en Beter' doen. We hebben vernomen dat je intussen contact hebt gehad met het kantoor en hun regiomanager en dat er afspraken werden gemaakt in verband met het annuleren van de huishoudhulp. Hopelijk kunnen we nu verder bouwen op een aangename samenwerking! Met vriendelijke groeten Het Poetsbureau
Laattijdig verwittigen dat poetshulp niet komt opdagen. Weinig of geen vervanging en indien wel moet dit naar believen van het bureau of poetshulp zijn. Er werd letterlijk gezegd dat ik blij mocht zijn er iemand voor mij wou komen poetsen. Daarna werd de telefoon dicht gegooid met de mededeling dat ik onbeschoft was. Ik bleef verbaasd aan mijn telefoontoestel zitten!
Beste Martine We vinden het erg jammer dat je een negatieve ervaring hebt met ons kantoor in Sint-Niklaas. Intussen werd je bericht besproken met de betrokken personen. Onze consulentes blijven steeds professioneel en beleefd aan de telefoon. We vinden het dan ook erg jammer dat je dit op een andere manier hebt ervaren. We betreuren het wel dat, ondanks dat er wel een vervanging werd voorgesteld, hier niet naar werd geluisterd. We doen steeds ons uiterste best om onze klanten zo snel mgelijk verder te helpen. Met vriendelijke groeten Het Poetsbureau
Leuk en aangenaam hiervoor te werken. Heel vriendelijk op kantoor en je kan bellen voor eender wat. Klanten zijn voor mij ook helemaal perfect.
Hallo Priscilla Wat leuk om dit te lezen. Heel erg bedankt voor de mooie woorden en de 5-sterren! Met schitterende groeten Het Poetsbureau
Na een onderbreking wilden wij graag dezelfde huishoudhulp terug engageren. Jammergenoeg was het niet mogelijk het kantoor te bereiken. Via telefoon geraakte je niet binnen, op verschillende e-mails kwam maar geen antwoord. Dan maar even langs kantoor... de mails die ik verzonden had werden niet teruggevonden maar er werd me beloofd dat er de volgende dag contact opgenomen zou worden... tevergeefs. Pas 3 weken later krijgen we het antwoord dat de vrouw in kwestie haar haar schema vol zit.
Beste Joni We vinden het erg jammer dat je ontevreden bent over onze dienstverlening. We stellen het wel op prijs dat je even de tijd hebt genomen om dit aan ons te melden. Zo kunnen we het probleem aanpakken. Het kantoor Mechelen is jammer genoeg een tijdje onderbemand geweest waardoor ze niet altijd even makkelijk te bereiken waren. Hier willen we ons dan ook voor excuseren. Uiteraard hebben ze wel altijd hun uiterste best gedaan om de klanten verder te helpen. Daarbij hebben ze ook contact gehad met jullie vorige huishoudhulp. Echter was het voor haar niet mogelijk om extra uren toe te voegen aan haar werkschema. Onze collega's in Mechelen lieten weten dat er wel een andere oplossing mogelijk was, maar deze werd jammer genoeg niet geaccepteerd. We kunnen onze huishoudhulpen niet verplichten om meer uren te doen. Deze keuze ligt bij de huishoudhulp zelf. Hopelijk heb ik je hiermee voldoende informatie kunnen geven. Als je nog vragen en/of opmerkingen hebt, twijfel dan zeker niet om ons te contacteren. Met vriendelijke groeten Het Poetsbureau
Op 27/11 kregen we de bevestiging dat poetshulp G. ging komen op 09/01. Op 22/12 word ik plots gecontacteerd (via email en sms) dat poetshulp J. gaat komen op 26/12. Ik viel uit de lucht, want er was nooit sprake geweest van 1) een poetshulp te laten komen op 26/12 (we waren dan ook op vakantie) en 2) de poetshulp J. was nooit ter sprake gekomen, nooit voorgesteld aan mij. Ik was erg verbaasd over het feit dat de poetshulp mij zelf (rechtstreeks) contacteerde en niet het poetsbureau. Ik was eveneens verbaasd over het feit dat mijn persoonlijke gegevens zomaar werden doorgespeeld aan iemand die ik nooit bevestigd had.... (bescherming persoonsgegevens en privacy?!) Op 30/12 word ik opnieuw gecontacteerd daar poetshulp J. met de vraag of hij op 02/12 dient te komen. Opnieuw was ik verbaasd: nooit sprake van geweest, nooit bevestigd door ons. Immers... op 09/01 zou poetshulp G komen... ... U kunt het al raden: op 09/01 is poetshulp G (hoewel bevestigd door het poetsbureau) niet komen opdagen. Ondertussen zijn we al weken bezig met de dienstencheques van 26/12 en 02/01 (die door het poetsbureau zijn ingebracht) te betwisten......
Ik heb mij ingeschreven eind oktober voor een poetshulp en naar verschillende bureaus gebeld en nu zijn we eind januari en ik heb nog steeds niets gehoord Betreft Mechelen en Bornem
Poetshulp waar we zeer tevreden over waren, is gestopt owv ander werk. Dan is de miserie begonnen. Er werd gebeld dat ze een nieuwe huishoudhulp hadden. Maar dan was een collega er voor een andere klant mee lopen. Een kandidaat huishoudhulp komt langs. Hysterie bij het zien van onze king Charles caniel cavaliertje. Huisdierenfobie. Al zeker 10 jaar klant. Stond niet in ons dossier. Is nu van juni geleden. Niks méér gehoord. We zullen een te moeilijke klant zijn.
Beste Nadine We vinden het erg jammer te vernemen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. We stellen het wel op prijs dat je even de tijd hebt genomen om dit aan ons te melden. Intussen werd je bericht opgenomen met het betrokken kantoor. Daar bevestigen ze dat de aanwezigheid van een huisdier inderdaad ontbrak in de klantenfiche. Dit werd intussen aangevuld. In juli en augustus mocht je rekenen op de hulp van een van onze Sterren. Echter werd deze samenwerking stopgezet. Onze collega's in Paal doen nog steeds hun uiterste best om een geschikte huishoudhulp te vinden. Heb je nog vragen en/of opmerkingen? Twijfel dan zeker niet om ons te contacteren. We helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten Het Poetsbureau
Vandaag om 11u hadden wij een afspraak in het kantoor te Wetteren, om 10u55 waren wij stipt aanwezig. We werden ontvangen door de kantoor houder, toen deze merkt dat mijn vrouw buitenlands was veranderde haar zicht al naar donderen. Er was ook een stagiaire in opleiding aanwezig, kan dus tellen qua voorbeeld. Er wordt gevraag of we iets wensen te drinken, ik antwoord positief koffie. Een glas water voor mijn vrouw, het water werd gegeven de koffie nooit gezien. We worden in een klein lokaaltje gezet en het interview begint, net als mijn vrouw begint met haar te presenteren komt er een Belgische vrouw binnen die blijkbaar voor het kantoor al in dienst is, prompt midden de uitleg van mijn vrouw wordt het interview stop gezet en wordt de Belgische vrouw geholpen zonder enige uitleg. De deur van het kamertje blijft open staan en ik moet willens nillens getuige zijn over hoe haar vakantie is verlopen naar waar de volgende vakantie plannen zijn etc… gezellige small talk, dit gaat zo door tot 11u30 ik meld haar vriendelijk dat wij nog afspraken hebben. Ze snauwt ons toe dat het interview normaal een uur duurt. Wij waren door mevrouw zo gechoqueerd dat wij ons niet meer wensen in te schrijven bij uw bureau. Het totale gebrek aan respect heb ik zelden ervaren, ook mijn vrouw als buitenlandse voelt zich te kort gedaan en stelt zich ernstige vragen of het niet om racisme gaat. Wij zijn danig aangedaan door dit voorval dat wij ernstig onderzoek verwachten en overwegen verdere klacht bij testaankoop en ja misschien zelfs unia. Gelieve deze zaak dan ook te onderzoeken en tot op het bot uit te klaren want zulks gedrag kan niet en zal ik nooit tolereren. Ik heb ook financiële schade geleden hierdoor, ik heb verlof genomen om mijn vrouw bij te staan en benzine verreden
Beste Filip We vinden het erg jammer dat je ontevreden bent over de manier waarop jij en je vrouw werden onthaald op het kantoor in Wetteren. Intussen werd de klacht opgenomen met de betrokken personen. We verontschuldigen ons ook voor de zaken die niet gelopen zijn zoals het hoorde. De consulente geeft toe dat ze inderdaad je koffie is vergeten te brengen. Maar van racisme is er absoluut geen sprake. We hebben namelijk heel wat mensen in dienst van andere origine. Gezien de stagiaire nog maar pas was begonnen, kon zijn de huishoudhulp niet opvangne die haar papieren kwam binnenbrengen. De aanwezige consulente was genoodzaakt om hiervoor tien minuutjes de ruimte te verlaten en dit in orde te brengen. Normaal gebeurt dit ook op afspraak, zodat zulke situaties niet voorvallen. We vinden het erg spijtig dat je dit als onrespectvol hebt ervaren en willen ons hier dan ook voor excuseren. Als je nog vragen en/of opmerkingen hebt, mag je steeds contact met ons opnemen. We helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten Het Poetsbureau
Slechte communicatie, lichten niet in wanneer iemand stopt, kunnen op 2 maanden tijd geen nieuwe hulp aanbieden. Bellen slechts eenmaal als poetshulp ziek is, als je niet opneemt heb je pech, sturen hier geen e-mail voor.
Beste Jolan We vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. We nemen je feedback ten harte zodat we het in de toekomst 'Anders en beter' kunnen doen. Wanneer er een huishoudhulp onverwacht niet aanwezig kan zijn, wordt dit telefonisch doorgegeven. Als er niet wordt opgenomen, spreken we een voicemail in. Hopelijk kunnen we je snel verder helpen! Met vriendelijke groeten Het Poetsbureau
al 2de maal voor zot gehouden, ging iemand komen, zien niet om en verwittigen niet
Beste Hans We vinden het erg jammer dat je de samenwerking op deze manier hebt ervaren. Zodra we op de hoogte zijn dat de huishoudhulp niet kan langskomen, verwittigen wij onze klanten. De kantoorverantwoordelijke van Aarschot bevestigt dat er wel contact werd opgenomen om dit te melden. Na het telefonisch gesprek werd er besloten om, om wille van diverse redenen, de samenwerking stop te zetten. Moest je nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen we het graag. Met vriendelijke groeten Het Poetsbureau
Gaan solliciteren en testen afgelegd, alles netjes gedaan, 2 dagen later , we gaan niet verder met je sollicitatie, wat is verkeerd aan? Dat ik man ben?
Beste Guido Het is nooit leuk om te horen dat je niet werd weerhouden voor de functie. Ik kan je verzekeren dat er geen rekening wordt gehouden met het geslacht van de sollicitant, wij hebben zelfs heel wat mannen in dienst. Voor persoonlijke feedback over je sollicitatie kan je steeds terecht bij het kantoor waar je hebt gesolliciteerd. Zij zullen je vragen zeker beantwoorden. We wensen je veel succes met je verdere sollicitaties! Met vriendelijke groeten Het Poetsbureau
Professioneel en vriendelijk! Aanrader
Bij aanvraag poetshulp heldere, gestructureerde uitleg.
Beste Herman Bedankt voor deze schitterende beoordeling! Wij vinden het geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent over de dienstverlening van Het Poetsbureau. Met schitterende groeten Het Poetsbureau
Ik mailde naar poetsbureau voor hulp en dag erna kreeg ik telefoon dat die week al iemand kon komen. Door medische redenen kan ik niet meer al mijn huishoudelijke taken doen, en daar helpt mijn super lieve huishoudhulp bij. En zo heb ik minder pijn en kan ik meer ontspannen
Beste Linda Bedankt voor deze schitterende beoordeling! Wij vinden het geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw huishoudhulp en de dienstverlening van Het Poetsbureau. Met schitterende groeten Het Poetsbureau
Ik ben heel bij met ge hulp en als er iets is is het bespreek baar
Beste Sara Het doet ons een groot plezier om te lezen dat je tevreden bent over jouw huishoudhulp en onze dienstverlening! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groeten Het Poetsbureau
Het is vandaag 9 oktober 2019 en mijn poetshulp heeft 3 maand geleden haar ontslag ingediend en sinds 3 juli 2019 zit ik dus zonder poetshulp. Op die (meer dan) 3 maanden tijd heb ik zelfs niet 1x een vervanging aangeboden gekregen en heb ik zelf al 3x naar het kantoor moeten bellen om zeker te zijn dat ze mij daar niet vergeten waren. Ik vind dit absoluut niet kunnen en als je hierover durft te klagen aan de telefoon krijg je als antwoord van de medewerker : niets houd u tegen om ergens anders klant te worden hé mevrouw .... Op de site staat dat je als nieuwe klant weinig of geen wachttijd hebt, maar eens je klant bent is dit wel een heel ander verhaal !
Beste Isabelle We vinden het erg jammer te vernemen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. We stellen het echter wel erg op prijs dat je even de tijd hebt genomen om dit aan ons te melden! Intussen heb ik ook contact gehad met het betrokken kantoor. Je mag er zeker van zijn dat ze jou niet zijn vergeten. De consulenten doen hun uiterste best om zo snel mogelijk een vaste oplossing voor jou te vinden. Zodra er een plaatsje vrijkomt op woensdag, zullen ze je onmiddellijk contacteren. Als er nog een ander moment mogelijk is voor jou, zou dat de zoektocht naar een vaste huishoudhulp makkelijker maken. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, twijfel dan zeker niet om ons te contacteren. Wij helpen je met veel plezier verder! Met vriendelijke groeten Het Poetsbureau
enige tijd geleden extra poetshulp(huishoudhulp gevraagd) 1 voormiddag extra per week deze dame was zeer vriendelijk en naar mijn weten deed ze haar werk goed ikzelf ben beheerder en woon niet op adres waar de hulp komt na enige tijd toch wat bedenkingen ook mede dat andere poetshulp me op feiten drukte confrontatie met poetshulp en gesprek in kantoor reeds enkele maanden geleden -poetshulp ging vroeger door -deed niet hetgeen gevraagd werd -onregelmatigheden vastgesteld extra poetshulp werd ziek en ik besloot om zelf het gedeelte van de woning waar zij verantwoordelijk voor was te doen groot was de verbazing en de foto's liegen niet er was al weken misschien maanden niet gepoetst terug naar kantoor spijtig genoeg heb ik het gevoel dat het probleem bij mij ligt vertrouwen en eerlijkheid zijn toch een basis denk ik
Beste Katrien Bedankt om dit te melden. Uiteraard vinden we het erg vervelend dat het werk niet naar behoren werd uitgevoerd. De huishoudhulp werd hier ook over aangesproken door haar verantwoordelijke zodat ze hier in het vervolg meer aandacht aan besteedt. Als je nog vragen en/of opmerkingen hebt, twijfel dan zeker niet om ons te contacteren. Wij helpen je met plezier verder! Met vriendelijke groeten Het Poetsbureau
Ik ben op gesprek geweest en zo een vriendelijke dames daar zijn niet normaal Alles uitgelegd aan mij tot in de puntjes, het was er thans zeer druk en toch nog tijd voor mij en tasje koffie Super meisjes daar van mij krijgen ze een 10/10
Over het algemeen goede ervaring gehad. Merk wel dat vervanging bij ziekte omzeggens niet mogelijk is. Men heeft geen pool om op dagbasis op te roepen. Zoektocht naar een nieuwe poetshulp duurt ook heel lang. Communicatie daaromtrent is sober. Men dient zelf na te vragen. Werd voor een vervanging wel goed geholpen door kantoor Heusden-Zolder. Dit zou vlotter moeten lopen. Een klant kan geen maanden wachten op een hulp. Werknemer Experience bij Het Poetsbureau is top, indien hetzelfde naar de klant toe zou zijn ...
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.