Na een helder intake gesprek ben ik aansluitend deskundig geholpen!

Super vriendelijk geholpen en alle handelingen worden van tevoren helder en deskundig uitgelegd. Ze nemen er de tijd voor en ik merkte gelijk na een ArtoFin behandeling al resultaat!

Begonnen met een zekere scepsis nu top!

Begonnen met een zekere scepsis maar na 8 behandelingen een mooi resultaat. Op 7 uur nachtrust nog maar 1 a 2 keer er uit om een plas te doen. Dit na twee mislukte prostaat operaties. Ik was in een situatie beland waar ik er soms wel meer dan 5 maal uit moest. Ik kan deze methode van harte aanbevelen. Ook heb ik kort het urge programma gevolgd.

Menselijke luisterende clinic

Nav de reportage bij Business-Class TV, team Harry Mens, was ik geboeid. Weg mijn "zwemband", geen buik meer! Makkelijker trappen lopen. Veters schoenen vastmaken. Terloops hoorde ik iets over gewrichten behandeling. Ik ben 25 jaar terug, in 1996 gevallen, gecompliceerde rechter enkel fractuur. Orthopedische schoenen aangemeten gedragen. Ook gewone schoenen, om de spieren méér te laten werken. Altijd pijn dag en nacht. Nà een afspraak met Finesse Body Clinic, te Woerden, snel uitgenodigd. Hartelijke ontvangst. Uitgebreide info bespreking en consult. Waarmee ik wat kan. Gekozen voor 2 opties om te beginnen. Uitgebreid Bloed onderzoek op 40 waarden. En de aangeboden behandeling , mijn Rechter Enkel, nà beoordeling van DVD, röntgenfoto. De deskundigen bij Finesse Bodyline Clinic vertelden mij, dat hun werkwijze voor mij nuttig zou zijn! Ik vertrouw hun advies. De behandeling was een kort moment pijnlijk. Het resultaat vrijwel gelijk, heeft mij verbaasd. Ik wilde de mensen omarmen! Kan nú beter niet, 1,50mtr. Nà 25 jr pijn, nu wéér méér kunnen, dát heeft tijd nodig" in te dalen", mijn "mind" is gewend aan gehadicapt lopen! Met wandelstok soms. Als ik een paar uurtjes had geklust. Kon ik 's avonds alleen met krukken nog lopen. En nú...het ziet ernaar uit dat mijn gezonde been en mijn beschadigde been weer gelijkwaardig , gaan worden, ik hoop het! Over 3 weken een controle afspraak. Misschien nog een behandeling. Het is niet laag qua prijs. Maar wat is kwaliteit van fijn leven waard, en met mijn klein kind wandelen. Als mijn heupen, door gewicht verdelen, minder slijtage krijgen. Pijnvrij bewegen. Ik ben blij! DANK FINESSE CLINIC & BUSINESS-CLASS. 01-12-2021.

Mijn ervaring is zeer positief.

Ik ben blij dat ik naar Finesse geweest ben. Na twee sessies van 16 behandeling ben ik redelijk van mijn incontinentieklachten af. Ik werd er met respect behandeld. Ik zou deze Clinic zeker bij anderen met soortgelijke klachten aanbevelen.

Professionele aanpak, goed resultaat, prettig contact.

Na het operatief verwijderen van mijn prostaat kreeg ik last van urine verlies. In eerste instantie kreeg ik dat met oefeningen onder controle, maar het kwam toch weer terug. Ik heb een serie van 8 behandelingen gehad met het incofin apparaat. Het urine verlies is zo goed als opgelost. Ik ga weer actief met de bekkenbodem spieroefeningen aan de slag om er definitief vanaf te komen.

In 1 woord top

Je wordt heel vriendelijk begroet met een heerlijk kopje koffie. Hele mooi ruimte ,en super vriendelijk personeel.De uitleg over de behandeling die ik wilde was heel duidelijk. Dhr heeft alle tijd voor je ,luisterend oor ,geduldig ,en heel vriendelijk. De behandeling die ik heb gedaan was voor de rimpels boven mijn mond. Ik kan nu natuurlijk nog niet zeggen hoe het wordt omdat ik over 3 maanden de volgende behandeling krijg.De pijngrens licht tussen de 4/7 ,is natuurlijk voor iedereen inderdaad persoonlijk.Ikzelf vond het een 4. Als mijn behandeling klaar is laat ik het eindresultaat weten. Mvg Bianca

De IncoFin stoel is fantastisch

De IncoFin stoel is een hele goede uitvinding. Deze had er 45 jaar geleden moeten zijn, dat zou mij veel stress en zorgen bespaard hebben. Ik ben dan ook heel blij dat ik de behandelingen gedaan heb. Het is nog niet helemaal over, maar misschien moet ik er in de toekomst nog een paar bij hebben. Mijn bekkenbodem is duidelijk sterker geworden. Met eigen oefeningen heb ik dit resultaat niet kunnen bereiken. Met de IncoFin stoel ga je er in ieder geval veel op vooruit. Ik kan het iedereen aanraden, het brengt mij in ieder geval een behoorlijke verbetering. Hendrikje

Deskundig en vriendelijk team!

Onzeker en vol verwachting begonnen aan een traject om mijn buikomvang te verkleinen. Ontzettend snel mooie resultaten geboekt die mij zoveel meer zelfvertrouwen hebben gegeven! Tijdens het traject continue goed begeleid! Naast dit traject is er gekeken naar mijn lichaam door verschillende onderzoeken. Er is echt naar mij geluisterd en daarmee zoveel winst gemaakt met mijn gezondheid. Recent ook de IncoFin therapie afgerond. Ook hiermee een mooi resultaat behaald. Zoveel minder klachten wat het leven weer een stuk gemakkelijker maakt! Een ieder zal ik aanraden naar deze kliniek te gaan. Zo fijn om een deskundig team te hebben die je in het geheel ziet en meedenkt om het leven als een mooier en sterker persoon aan te gaan!

Incontinentiestoel: blij dat ik het heb gedaan

Ik zag de introductie bij het tv programma Harry Mens. Goed en rustig uitgelegd door dhr Cor Kok. Dit sprak mij aan. Een week later zat ik op de incontinentie stoel. Zeer duidelijk uitgelegd en gaf een vertrouwd gevoel. Vriendelijke ontvangst met een heerlijk kopje koffie. Ik heb twee maal, acht behandelingen gedaan. Heeft bij mij een goede uitwerking van 75% gegeven. Nu vertrouwd en veilig gevoel. Een uitkomst voor de vele incontinentie mensen man of vrouw.

Geweldig...er moet nog meer gebeuren en ik ga ervoor !

Overtollig vet rond mijn knieén behandeld. Ze hebben hun normale vorm en zachtheid weer terug en daar ben ik stikgelukkig mee. Geweldige begeleiding..niks is over het hoofd gezien. Totale scan en aandacht voor detail. Ook antwoorden op email-vragen komen snel en duidelijk. Leuke mensen en zeer aan te bevelen. Voor mij geen liposuctie en bevriezing meer. Ol.

Een eerlijke en vriendelijke benadering en erg goed geholpen

In een mooie ruimte is de behandeling gestart. Precies zoals er is verteld. Steeds goede begeleiding door behandelaar zelf.

super begeleiding

uitstekende adviezen en begeleiding van het gehele team. een hoge mate van klantgericht. meedenkend met de wensen en mogelijkheden t.a.v. de behandel mogelijkheden voor zowel de korte en latere periode na de afgeronde behandelingen

Geen darmproblemen meer!

Toen ik Cor twee jaar geleden vertelde over mijn jarenlange obstipatieprobleem en klachten als een opgeblazen gevoel en een harde, bolle buik, stelde hij voor om een ontlasting-onderzoek te doen. Daaruit bleek dat er met mijn darmflora van alles mis was. Cor adviseerde een darmsanering te doen. Een traject van een jaar (!) met supplementen van Biogena. Ik schrok wel even van de duur, maar aan de andere kant, wat is een jaar op een mensenleven... Ik ben nu een half jaar klaar en superblij met het resultaat! Mijn klachten zijn weg. Ik heb voor het eerst van mijn leven een zeer regelmatige stoelgang, geen opgeblazen gevoel meer en ik ben een paar kilo afgevallen. Ik ben heel prettig begeleid door Cor en de andere medewerkers van Finesse. Heel erg bedankt allemaal!

Wat een verschil!

Ik had al jaren last van darmproblemen en hoorde via Finesse over hun supplementen traject. Ik zit nu halverwege maar merk zo'n verschil! Geen pijnlijke buiken meer, geen ontlasting problemen. Wat ik er voor terug krijg is rust in m'n buik en veel meer regelmaat! Echt een aanrader!

Supersnelle en betrouwbare service

Van de week werd ik verkouden wakker. Dit was enorm vervelend, omdat het voor mijn werk noodzakelijk was om naar buiten te gaan. Ik heb Finesse Bodyline Clinic gebeld voor een test en kon enorm snel terecht. Ook had ik binnen een kwartier uitslag, waardoor ik geen afspraken heb hoeven afzeggen. Ik heb de test als zeer snel en kundig ervaren. Het is een groot voordeel dat je dezelfde dag terecht kan en vrijwel direct uitslag hebt en niet dagen (hopelijk voor niets) in quarantaine hoeft te wachten.

Fantastisch goede begeleiding

Het hele team ondersteunt zowel lichamelijk als geestelijk. Ook met fantastische voedingsadviezen. Met de regelmaat van de klok vinden health-metingen plaats. Er is ook bloedonderzoek verricht en aan de hand van de uitslag krijg je bepaalde supplementen als ondersteuning. Dit heeft mij bijzonder goed geholpen. Dit is niets anders dan de waarheid. Aan te raden voor iedereen die last heeft van vetophopingen op verschillende lichaamsdelen.

Geweldige en deskundige begeleiding

Na een prettige intake heb ik 4 behandelingen gehad en het resultaat is geweldig. Ondertussen krijg je door aardige en deskundige medewerkers allerlei tips en stof tot nadenken over beweging, voeding en gebruik van noodzakelijke supplementen. Intensief sporten na de behandeling versterkt het resultaat. Ik ga nog een aantal maanden door met sporten en heb daarna binnen een jaar mijn eigen project afgerond.

Tevreden met resultaat

Duidelijk afspraken vooraf wat wel/niet te verwachten met realistische no-nonsens aanpak. Professionele begeleiding en zeer klantvriendelijk.

Eindelijk iemand die een probleem serieus neemt.

Na 20 jaar ziekenhuis in ziekenhuis uit en geen verbeteringen zijn we nu een half jaar bezig en nemen de problemen waar ik voor in het ziekenhuis liep af. Dankzij het gedegen onderzoek door Finesse. Ik ben er nog niet maar ben op de goede weg. Dankzij Finesse. Ariette

Goed geholpen door een zeer vriendlijk en profesioneel team

Ik ben tevreden met het process en de resultaat. Complimenten aan de team voor flexibiliteit en professionaliteit.

Je voelt je welkom, wordt goed geholpen, en het resultaat is gauw zichtbaar. Omdat het een combi van behandelingen en fitnessprogramma is.

Fijne ervaring

Ik heb me altijd op me gemak gevoeld bij hun. Alles was duidelijk en de medewerkers zijn super aardig en natuurlijk een mooi resultaat!

Doeltreffend en in een fijne omgeving!

In deze kliniek werken kundige mensen die niet alleen mat de behandeling bezig zijn maar ook met de dagelijkse voeding en beweging van jou als cliënt. Zowel met de werkwijze als met het resultaat ben ik super tevreden!!

Vriendelijk personeel! en alles voor de client!

Ik raad Finesse Bodyline Clinic BV echt aan! Het personeel is uiterst vriendelijk en denk echt met je mee! Je wordt ook gestimuleerd om de behandeling tot een goed einde te brengen!

Klant is koning bij Finesse!

Zeer klant-, service- en resultaatgerichte organisatie die doet wat ze beloofd. Daarnaast zeer vriendelijke medewerkers, hier voel je je echt thuis.