premie autoverzekering

ontving overzicht nieuwe premie voor autoverzekering en schrok van de verhoging, Eerlijk Verzekerd een e-mail gestuurd met vraag waarom verhoogd en binnen 1/2 uur reactie - en een oplossing bedacht - bleek dat aantal km per jaar in polis verlaagd kon worden waardoor zelfs een lager premie dan voorheen betaal

Bij alles snel en zeker.

Altijd direct gehoor.

Goede en vriendelijke service.

Goed bereikbaar en snelle afhandeling van zaken. Prima advies betreffende verzekeringen.

Goede service en goed advies

Ben zeer tevreden

De vezekeringpolissen worden elk jaar gescheckt wie de goedkoopste is, en dan ook aangepast. Dat is voor mij een zorg minder, maar het is natuurlijk ook haar werk, en dan bedoel ik Jantina Ritskes, in mijn ogen verstaat zij haar vak goed.

Op onze vragen cq opmerkingen worden serieus acht geslagen. Maar bovenal wordt een oplossing gezocht. Mocht er iets zijn, bijv. Afhandeling schade, dan wordt dit korrekt opgelost.

Wordt prettig en correct geholpen

Zeer correct ensnel.

Goed geregeld en duidelijk

Goed bereikbaar, duidelijke informatie en adviezen

Wij hebben een pakket verzekering en kunnen Jantiena Ritskes altijd bereiken met welke vraag dan ook, dat is altijd geruststellend. Of het nou om een auto ongeval gaat of om de inboedel verzekering of één van de andere verzekeringen. Altijd Top!

Wij behoeven ons geen zorgen te maken.

Prima polischeck levert geld op.. Hoge reactiesnelheid.

Beter is niet mogelijk

Een actieve check op de polissen, en het aandragen van verbeterpunten die ik zelf niet had bedacht. Daarbij een hele korte reactietermijn. Wat wil een mens nog meer...

Uitstekend!

Mijn ervaring met Eerlijkverzekerd.nu is uitstekend. Er wordt heel zorgvuldig met mijn verzekering omgegaan en dat op een hartelijke en persoonlijke wijze.

Dik voor elkaar

Altijd bereikbaar of direct terugbellen. Altijd bereid om uit te zoeken op mijn vragen.

houden ons goed op de hoogte.

Regelen voor ons goedkope pollissen.

Het is fijn als je ervan op aan kunt, dat Jantiena ons het beste verzekeringsadvies gunt !!!

Alles zit 'verborgen' ofwel, alles zit in de opmerking van de gewenste zin !

Prima service en tijdige info.

Prima te spreken, ook voor wat betreft de contacten en dienstverlening.

Deskundig, betrokken en betrouwbaar.

Eerlijkverzekerd.nu staan altijd voor je klaar, reageren per ommegaande op je vragen, denken mee, zijn zeer deskundig, betrokken, ontzorgt je. Niets dan lof.

Professioneel, duidelijk en Eerlijk

Prettig zaken doen met Jantiena, professionele aanpak, duidelijk en Eerlijk en staat dicht bij haar klanten weet waar ze het over heeft, denkt in oplossingen.

Staat altijd voor je klaar.

Je wordt altijd snel en correct behandeld. Persoonlijke aandacht, je bent geen nummer. Denken altijd goed met je mee.

dik in orde

probleem, bel/mail Jantina, binnen dag opgelost en niet voor de eerste keer

Snel en zorgvuldig

Jullie denken met ons mee!

Super betrokken, persoonlijk en denkt mee in oplossingen. Niet is teveel gevraagd. Kortom; erg blij met de diensten en service.

Alles wordt snel en vakkundig door Jantiena geregeld en als klant word je echt ontzorgd. Goede adviezen en enorm snelle service! Prijsaanpassingen worden ook echt gedaan! Kortom, kan niet beter.

goed en snelle reactie