Mijn ervaring met Eerlijk Verzekerd is dat de dienstverlening persoonlijk kundig en hartelijk wordt uitgevoerd

Warm en persoonlijk contact

Staat altijd voor je klaar en denk met je mee

Zeer behulpzaam en dan net ietsje meer…

Contact geprobeerd te krijgen voor de mei-vakantie met mijn verzekeringsagent(e). App’t ze me rond 02:00 uur terug, dat ze had gezien dat ik gebeld had…… ik dacht; jeetje, “mijn huis staat niet in de brand”, zo belangrijk is het nou ook weer niet. Gelukkig was ze in het buitenland waar het gewoon ‘s ochtends ongeveer 09:00 uur lokale tijd was bij haar… Maar toch, wel een reactie ondanks dat ze met vakantie was en aan de andere kant van de wereld zat… Dikke pl(d)uim…..

Als het verzoek duidelijk is. Dan volgt de actie adequaat!

Slechts een duidelijke mail gezonden. En Jantiena heeft de oplossing gevonden !

Goed bereikbaar en snelle afwerking

Helaas vanwege een ongeval moesten wij ons geplande vakantie annuleren. Snelle en vriendelijke reactie en terugstorting van gemaakte reiskosten.

Super behulpzaam

Zodra wij een melding hebben wordt dit meteen opgepakt en afgehandeld. Zeer persoonlijk en goed kontakt.

Prima service!

Er wordt zeer goed meegedacht. Eerlijk. Wij zijn altijd blij met de adviezen.

Snelle reactietijden en oplossingen

Zie boven

Uitstekende service!!

Prettig contact, Goede service.

Geweldige vrouw met een hart van goud

Als je haar nodig hebt, dan sta je niet voor de dichte deur bij Jantiena Ritskes. Een fijn iemand die er echt voor haar klanten is, je staat nooit in de kou.

Verzekering heeft schade top afgehandeld.

Klant vriendelijk en eenvoudig en snel bereikbaar.

Zijn al jaren klant bij Eerlijkverzekerd.nu, en dat komt omdat ze persoonlijk zijn, meedenken en vlot reageren op de vragen die we hebben. Altijd een goede afhandeling op wijzigingen of op een nieuwe situatie.

Een attente verzekering naar de klant toe

Als er ontwikkelingen zijn op verzekeringsgebied,krijg je direkt bericht, heel attent!

Prima opgepakt en snel actie ondernomen, zeker in relatie tot de beperkingen van corona.

Schademelding snel opgepakt en doorgegeven aan de verzekeringsmaatschappij. Gelet op de coronabeperkingen goed geadviseerd over de verdere gang van zaken. Offerte van de aannemer goed begeleid en voortvarend ingediend. Afwikkeling via schade-expert vlot verlopen. De aannemer kan hopelijk binnenkort aan de slag met het beschikbaar gestelde voorschot.

premie autoverzekering

ontving overzicht nieuwe premie voor autoverzekering en schrok van de verhoging, Eerlijk Verzekerd een e-mail gestuurd met vraag waarom verhoogd en binnen 1/2 uur reactie - en een oplossing bedacht - bleek dat aantal km per jaar in polis verlaagd kon worden waardoor zelfs een lager premie dan voorheen betaal

Bij alles snel en zeker.

Altijd direct gehoor.

Goede en vriendelijke service.

Goed bereikbaar en snelle afhandeling van zaken. Prima advies betreffende verzekeringen.

Goede service en goed advies

Ben zeer tevreden

De vezekeringpolissen worden elk jaar gescheckt wie de goedkoopste is, en dan ook aangepast. Dat is voor mij een zorg minder, maar het is natuurlijk ook haar werk, en dan bedoel ik Jantina Ritskes, in mijn ogen verstaat zij haar vak goed.

Op onze vragen cq opmerkingen worden serieus acht geslagen. Maar bovenal wordt een oplossing gezocht. Mocht er iets zijn, bijv. Afhandeling schade, dan wordt dit korrekt opgelost.

Wordt prettig en correct geholpen

Zeer correct ensnel.

Goed geregeld en duidelijk

Goed bereikbaar, duidelijke informatie en adviezen

Wij hebben een pakket verzekering en kunnen Jantiena Ritskes altijd bereiken met welke vraag dan ook, dat is altijd geruststellend. Of het nou om een auto ongeval gaat of om de inboedel verzekering of één van de andere verzekeringen. Altijd Top!

Wij behoeven ons geen zorgen te maken.

Prima polischeck levert geld op.. Hoge reactiesnelheid.

Beter is niet mogelijk

Een actieve check op de polissen, en het aandragen van verbeterpunten die ik zelf niet had bedacht. Daarbij een hele korte reactietermijn. Wat wil een mens nog meer...