Top bedrijf

Fijn bedrijf, veel kennis en ervaring, geweldige kwaliteit en aardige mensen

Dank je wel voor dit bericht! Fijn te lezen.

Honden drollen en plas in de showroom

Onlangs was ik in Veldhoven bij de Klerk en zag in de luxe showroom plotseling honden drollen liggen! Ik keek beter om me heen en er lagen ook plas sporen. Heel bizar en onhygienisch. Nog nooit in een bloemenzaak gezien. Ik lees op de website dat Tessa Jansen schrijft: "In ons kantoor is er veel aandacht voor het binnenhalen van de natuur (biophilia) Mensen hebben verbinding met de natuur nodig om zich prettig te voelen en gezond te blijven." Nou dat nemen ze daar bij de Klerk wel erg letterlijk!

Fijne werkomgeving met planten en bloemen

In ons kantoor is er veel aandacht voor het binnenhalen van de natuur (biophilia). Mensen hebben verbinding met de natuur nodig om zich prettig te voelen en gezond te blijven. Samen met de Klerk hebben we een prachtige moswand gecreert en worden planten als natuurlijke scheidingswanden tussen de werkplekken gebruikt. Nu ook een zijde boeket op de receptiebalie laten maken; wat een eyecatcher. Een kunstwerk.

Klantvriendelijk & professioneel

Jos heeft ons vanaf start traject in alles goed ondersteunt en meegedacht. Het resultaat is prachtig geworden waarbij we ook goed ontzorgt zijn tijdens de verhuizing met betrekking tot de bestaande beplanting.

Nadat in eerste instantie de verkeerde plant geplaatst was vanwege te weinig licht, is het vervolgens mega goed opgelost door Gulseren en zijn wij nu elke dag nog hartstikke blij met onze nieuwe kunstplant!

uitstekend

uitstekend

Goede en snelle service en top kwaliteit!

subliem

subliem

Conform verwachting leveren is altijd fijn

Wij kennen De Klerk al jaren en in ons nieuwe pand hebben zij de kunstbeplanting gerealiseerd. We hadden nog geen ervaring met kunstbeplanting, in donkere ruimtes is het de oplossing om de beplanting mooi te houden. De samenwerking gaat makkelijk en de beplanting stond er zo. Het ziet er goed uit! Altijd fijn wanneer het conform verwachting wordt geleverd.

Prachtige jungle gecreëerd!

In onze gezamenlijke ruimte / koffie area in het oude industriële pand in Eindhoven, heeft Marleen een ware jungle gecreëerd waar we ontzettend blij mee zijn! In combinatie met een grote moswand, wanen we ons nauwelijks in een zakelijke sfeer maar voelen we ons thuis en welkom waardoor we graag op kantoor zijn! Het was een open en creatief proces om onze industriële verdieping van groen te voorzien door een jungle van hangplanten, meerdere moswanden en veel grote planten in prachtige vazen van hout.

Een fijne deskundige begeleiding bij de inkoop van.onze potten en planten

Het was een hele prettige behandeling. Een wi kel met hele mooie en duurzame producten waar je de hele dag wel rond kan.lopen. Het afleveren was volgens afspraak en telefonisch contact is altijd prettig en adequaat

Een fijne communicatie en levering volgens planning.

Het plan van aanpak is door ons zelf een paar keer gewijzigd maar Jos kwam steeds met nieuwe ideeën, ook naar onze eigen inbreng werd goed geluisterd. Alles is binnen het afgesproken termijn geleverd en wij zijn blij met het resultaat.

Super team!

Erg creatief meegedacht met groen in huis, afspraken netjes nagekomen , fijn team mensen

De Klerk heeft me prima geholpen met het uitzoeken van de juiste planten voor in mijn woonkamer. Ik ben heel tevreden met het resultaat.

Wow.... zo mooi!

Een fijn gesprek met een goed advies en overleg om het kantoor aan te kleden met planten. En daarna een prachtig "groen" resultaat. Vakwerk en mensen met passie voor groen en oog voor detail.

Meedenken, goed advies en snelle en nette levering, dat is De Klerk!

Een moeilijke plek om planten te houden maar door het goede advies heb ik er alle vertrouwen in dat het met deze prachtige plant gaat lukken. De communicatie is fijn en de opvolging en levering is snel. De werkplek wordt schoon achtergelaten. Helemaal tevreden met de service van De Klerk.

Betrouwbaar en naar wens

De kerstversiering is weer goed en netjes verzorgd.

Professioneel, meedenken, vriendelijk; top!

Mijn eerste ervaring met De Klerk, maar wat een top bedrijf! We zijn verhuisd naar een nieuw pand, de wens van de medewerkers was veel groen. Een hele mooie moswand in de grote ruimte, een logowand bij de receptie en een prachtige creatie van planten in een hoge open ruimte. Henk is ons gebouw komen kijken, wij zijn bij de Klerk geweest waar we super duidelijke uitleg kregen over alle mogelijkheden. Alles wordt keurig verzorgd en wat een prachtig kunstwerk heeft Marleen van onze open ruimte gemaakt. Mensen hebben een passie voor hun vak, dat merk je in alles, komen afspraken na, zeer correct. Kortom een dikke aanrader! Dank jullie wel voor het mooie resultaat, het maakt ons nieuwe gebouw af én compleet.

Vakkundig en punctueel.

De Klerk bloemsierkunst heeft een aantal planten voor ons verzorgd in onze nieuwe woning. Dik tevreden over de producten maar vooral over de samenwerking. De Klerk neemt je bij de hand om de juiste beslissingen te maken, ook al heeft deze hand geen groene vingers. Bedankt Jos en team!

Mooie producten en heel goed advies. Levering was snel, vakkundig en persoonlijk!

authentieke passie voor groen

Laagdrempelig, klantvriendelijk bedrijf met echte passie voor en diepgaande kennis van groen. Huiskamer planten architectuur.

Zeer klantvriendelijk, fijne contacten!

De Klerk heeft ons goed geadviseerd voor groen op onze nieuwe werkplek! We zijn bijzonder tevreden: hele mooie planten, dito plantenbakken en moswand. Heel flexibel, komen afspraken na en iedereen die wij gesproken hebben is heel servicegericht. Aanrader!!

Mooie producten fijne en professionele begeleiding!

Mooie producten fijne en professionele begeleiding!

Ontzettend stijlvol en vriendelijk personeel

Mijn ervaring met De Klerk is ontzettend positief. Ze komen de afspraken na, helpen mee nadenken en advies geven. En natuurlijk boven alles zijn de bloemen en interieur beplanting prachtig. Echt super!

Prettig, bijzonder vriendelijk en mooie planten.

Fijne samenwerking, goede informatie, mooi ontwerp en goede aflevering.