Groen en gezellig!

Sinds jaar en dag komt Frank 1x per maand onze planten verzorgen die er dan altijd goed bijstaan. Is er een wat minder dan wordt die in overleg vervangen!

Goede service en accuraat werken

De medewerker is vriendelijk, geeft op juiste wijze advies en werkt accuraat.

Netjes geregeld

Voor twee klanten een plant met pot besteld. Keurig afgewerkt en geleverd precies volgens afspraak.

Fijne samenwerking, goede kwaliteit

De samenwerking met de Klerk was positief. Tijdlijnen gehaald, prima kwaliteit. Vriendelijk personeel.

Contact en producten is prima/goed

Fijn contact met Inge en producten staan netjes klaar en zijn prachtig

Topspul; topmensen

Wij hebben een plantenbak/roomdivider besteld voor op kantoor. Goed meedenken, mooie spullen en fijn contact.

Prettige samenwerking, goede service!

Goede service, meedenkend en professioneel

Jaren geleden zijn wij gestart met de interieurbeplanting met onderhoudscontract. Blijft dagelijks een plezier overal goed verzorgde planten te zien staan! Grappig detail, bij de jaarlijkse schoonmaak tijdens de bedrijfssluiting met de kerst, worden alle planten in onze boardroom geplaatst zodat alle vloeren gereinigd kunnen worden. Op 2 januari, wanneer de meeste weer naar kantoor komen, is er altijd een druk geruzie van welke plant van wie was.... Helaas vallen de Post-it memo's nog wel eens van de plantenbak :-)

Fijne samenwerking

Het heeft lang geduurd

De planten zijn mooi en worden goed verzorgd, helaas duurt het erg lang voordat een plant wordt vervangen als dat nodig is. Er zijn zeker 5 maanden overheen gegaan na de constatering dat de plant dood was en het plaatsen van een nieuwe plant.

De service van firma de Klerk is prima !

Ieder jaar levert deze leverancier aan de klant van CBRE - Deloitte prachtige kerstbomen in de maand December!

Ontzettend fijn!

Hele snelle, persoonlijke service. Goed contact, fijne dienstverlening en de boom staat prachtig!

Een dikke 10!

Vanaf het eerste contact al enorm tevreden. Communicatie is erg fijn, zelfs als er last minute dingetjes wijzigen. Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. De boom staat mooi te shinen op kantoor! Ik raad iedereen De Klerk B.V. aan.

Top service en prachtige planten!

Wij zijn super tevreden met de mooie beplanting in ons kantoor. De moswand is een echte eyecatcher en we hebben hier al veel complimenten over gehad.

Fijne samenwerking

Wij ontvangen de mail van jullie met alleen een referentie nummer en offerte, graag in het vervolg ook de locatie vermelden.

Goed advies en fijne samenwerking!

Op 2 locaties hebben we interieurbeplanting aangeschaft bij de Klerk. Op 1 locatie hiervan een mix van echte en kunstplanten. We zijn juist geadviseerd en de prijs-/kwaliteitverhouding is goed.

Door de samenwerking en adviezen van Rianne, kom ik graag bij de Klerk.

Door de samenwerking en adviezen met Rianne kom ik graag bij de Klerk. Zij is deskundig en doet er alles aan om binnen haar mogelijkheden, de klant tevreden te stellen. Ik kan óók heel goed slagen bij De Klerk voor Artificial Plants.

Uitstekende ervaring

Kwaliteit van de planten is erg goed. Medewerkers zijn klantvriendelijk en deskundig. Groot assortiment van planten en bloembakken, potten. Erg stijlvol

Professionals ten top!

Hele fijne en gemoedelijke samenwerking met het mooiste Interieurbeplantingsbedrijf van Nederland!

Goed advies en mooie potten en planten.

Het bezoek aan de showroom was prima met goed en nuttig advies. Jammer was dat de levertijd van 2 weken uit liep tot 2 maanden en er geen contact met ons werd opgenomen om dit te melden. De levering was goed verzorgd door vriendelijk personeel. Met het resultaat zijn wij (2 weken na levering) erg tevreden.

Top bedrijf met super service en kwaliteit

Ik heb een Yucca plant gekocht met een prachtige handgemaakte pot. De Klerk heeft zeer gekwalificeerd personeel in dienst. Zeer behulpzaam en super vriendelijk. Geweldige service en voor vragen kun je altijd terecht. Ik kan iedereen aanraden om bij De Klerk zijn planten te kopen! Top bedrijf!

Fijne samenwerking en bij uitvoering wisten de medewerkers precies wat ze moesten doen.

Personeel van De Klerk reageert snel en adequaat met opvolging binnen een zeer acceptabel termijn. Enige minpuntje, vandaar niet de 10, was dat ik na het tekenen van de offerte na enige tijd zelf moest navragen wanneer de werkzaamheden uitgevoerd werden. Bij uitvoering wist het personeel exact wat er gedaan moest worden, waardoor wij er geen omkijken meer naar hadden.

De beplanting maakt het kantoor gezelliger.

Door de vele beplanting ziet het er veel gezelliger uit op kantoor.

Zorgeloos en meedenken

Fijne organisatie, schakelen snel en denken goed met je mee over de beste oplossing voor jouw organisatie.

Vakkundig advies voor de vergroening van onze nieuwe bedrijfspand

De Klerk heeft ervoor gezorgd dat ons nieuwe bedrijfspand aangekleed is met de mooiste planten. Na een telefoontje, dezelfde week al persoonlijk advies gekregen op locatie. De potten en houtenrotan bakken passen perfect bij ons in het kantoor en ontvangstruimte. Hier krijgen we veel complimenten over. Twee grotere bakken moesten met de trap op naar boven. Dit was voor het vriendelijke leveringsteam geen enkel probleem. We hebben hierna zelfs nog een nalevering laten uitvoeren. Na de levering alles keurig achter gelaten! Spitheid, correct en netjes werken deze mannen! Heel blij ermee! Zeker een aanrader!