Een zeer professionele ervaring

Een professionele ervaring. Wordt goed naar je geluisterd, en zeer goed bijgestaan. Snel antwoord op de gestelde vragen. Zou het een ieder aa bevelen.

afwikkeling letselschade

Zeer vakkundig, netjes en goede correspondentie ook persoonlijk de bezoeken waren zeer vertrouwelijk overgekomen. Ben hier erg blij mee.

Heel goed

Ik ben heel goed bijgestaan in mijn zaak. Het prima afgehandeld, beter nog dan ik had verwacht. Ik nen er heel blij mee.

Vind het eigenlijk veel te weinig maar ik moet het ermaar mee doen. Wil van dit gezeik af.

De verzekeraar doet zijn best, alleen de tegenpartij is bezig om me gewoon af te troggelen met een bedrag van 12,500 euro heb ma due handtekening gezet naar ben er niet blij mee. Heb alleen getekend om dat ik ervan af wil... zit er waarschijnlijk wel me hele leven mee, mijn arm functioneert steeds minder goed, maja vooruitkijken hé!!.

Bijna twee jaar prima geholpen door WijsLetselschade.

Na een vervelend fietsongeluk met een fysieke nasleep van bijna twee jaar, ben ik zowel persoonlijk thuis, als via de mail en telefonisch, uitstekend bijgestaan door WijsLetselschade adviseur Charlotte. Onlangs is alles tot genoegen afgerond. Mijn dank is groot.

Volledige inzet.

Ondanks het lange wachten, door niet mee werken tegenpartij, geeft Romy alles gegeven wat in haar macht stond. Prima communicatie en zeer begripvol Dankjewel

Super fijn geholpen na auto ongeluk

Na een vervelend auto ongeluk. Heel goed bijgestaan door Wijs Letselschade. Alles werd per mail en telefonisch opgepakt en uit handen genomen. En dat geheel kosteloos voor mij als slachtoffer. We zijn met de andere partij tot een regeling gekomen.

Geweldig en zeer profesioneel geholpen

Na een ongelukje op mijn werk, waar mijn werk schuldig aan was, werd ik, omdat ik mijn werk als verzorgende nachtdienst, niet meer kon doen, na het ongeval, zette mijn werkgever, mij op een andere locatie, met een andere functie, met een veel lager salaris. Wijs letselschade heeft het voor elkaar gekregen dat mijn salaris vermindering voor een aantal jaren door mijn werkgevers verz, gecompenseerd gaat worden, zodat ik ondanks mijn letsel, wat blijvend is, mijn salarisverlies, heel erg weinig is nu. Super blij mee, vakkundig geholpen echt een aanrader.

stond pal achter mij en ging voor de goede zaak!

Heb goede ervaring met Wijs letselschade. Begrepen als geen ander waar de schoen wrong en hebben hard voor de zaak gevochten..

Van af het begin tot het eind goed geholpen.

Na mijn aanrijding heeft wijsletselschade alles opgepakt met verzekeringen en het dekken van de schade. Ik heb goed contact gehad en alles is netjes opgelost.

Professionele hulp op top niveau

Vanaf mijn aanrijding is er veel veranderd. Ik ben bang geworden op de fiets en heb al lange tijd last van de rug. Via internet kwam ik bij Wijs letselschade uit. Vanaf moment 1 werd ik zeer professioneel begeleid in het hele proces van administratieve afhandeling. Ik ben door Wijs ontzettend goed geholpen en ben ze zeer dankbaar. Ik raad iedereen aan om je te laten helpen door Wijs!

Mijn zaken zijn altijd goed afgehandeld, communicatie was ook goed. Ik zou vrienden en familieleden naar wijs letselschade toe wijzen, reden waarom omdat ze betrouwbaar en goed werk leveren.

Snelle en goede hulp.

Niet alleen ben ik heel snel en goed geholpen. De medewerker die mij hielp was ook nog eens heel vriendelijk.

Daadkrachtig, volhoudend én met aandacht!

Nadat mijn minderjarige zoon was aangereden door een auto terwijl hij als scooterrijder op een voorrangsweg reed, zijn we in contact gekomen met mevrouw Knoester. Ten eerste had zij een luisterend oor voor mijn zoon, die toch erg geschrokken was. Ten tweede ging zij voortvarend aan de slag en bleef aandacht houden voor de zaak en voor mijn zoon. Ten derde werd ik als moeder goed op de hoogte gehouden. De communicatie werd als zeer prettig ervaren. De afhandeling van de zaak is wat ons betreft uitstekend behandeld, waarvoor dank.

Een top bedrijf

Ze hebben heel veel geduld.en halen het uiterste uit de zaak Tanja Knoester is een topper ik was gezegend met haar en hoop voor velen anderen nogmaals heel erg bedankt ook het hele team

Zeer positief

Tijdens de ontwikkeling wordt je goed op de hoogte gehouden over de gang van zaken

Professioneel

Mevr de Wolf heeft meer dan haar best gedaan om te zorgen dat ik als slachtoffer mij volledig kon focussen op mijn herstel.

Fantastisch

Nadat ik een ongeluk had gehad met mijn scooter, waarbij de tegenpartij schuldig was, deed de tegenpartij een bod van €2600 als smartengeld. Toen ik hier van hoorde, heb ik aan Inkie Stoop gevraagd om hier in te gaan bemiddelen, daar ik dit erg karig vond. Zij is hier op een fantastische manier ingedoken en heeft het op een heel goed bod af weten te sluiten. Wij zijn haar hier erg dankbaar voor.

Zeer goed geholpen

Gedurende mijn herstel periode ben ik goed geholpen en gesteund. Hierbij is het zo van belang dat er iemand voor je klaar staat. Grote klasse.

Zeer professioneel, betrokken, goede adviezen, maar ook een luisterend oor. Je wordt serieus genomen.

met Wijs letselschade zit je goed .

wij willen Wijs letselschade bedanken voor de goede inzet ,vriendelijke samenwerking en in een toch moeilijke tijd van corona voor de goede afhandeling van ons auto ongeluk topi . een aanrader voor iedereen .

menselijk en vakkundig

Nog nooit ervaring gehad met letselschade. en op een dag is het dan wel zo. Wat nu? Wijs letselschade heeft contact met ons opgenomen en is persoonlijk langsgekomen. Heel fijn om je verhaal kwijt te kunnen. Zij hebben alles overgenomen wat er geregeld moest worden en hielden regelmatig contact. Alles is naar wens geregeld en afgehandeld. Heel fijn. Raad zeker dit bedrijf aan.

Goed ervaren en snel

Ben zeer tevreden over de service.

je wordt behandeld als een mens en niet als een nummer

je wordt goed op de hoogte gehouden .. dit soort kwesties duurt nu eenmaal lang .. je krijgt kopieën met details van ontvangen berichten van de tegenpartij .. ik ben terecht gekomen bij Wijs Letselschade en mijn zaak is behandeld door mw.mr. Sophie de Wild .. ik ben zeer tevreden hoe alles is verlopen .. in één woord geweldig !!!!!

Heel fijn geholpen

Voordat ik bij Wijs Letselschade terecht kwam had ik een andere letselschade jurist. Ik had daar geen prettig gevoel bij en ben toen bij Tanja Knoester-Lagerwaard terecht gekomen. Ik merkte bij de eerste kennismaking al dat het goed voelde. Tanja is een heel fijn mens, ze is begripvol en bied een luisterend oor. Ze is goed voor mijn belangen opgekomen en heeft mij geadviseerd waar nodig. Ik gun het niemand om in een situatie te komen waarin ze een letselschade jurist nodig hebben, maar ik zou Wijs zeker aanraden.