Ik heb mijn samenwerking met Anne als zeer prettig ervaren. Mijn vragen direct beantwoord. Vakkennis aanwezig.

Ik had nog nooit een advocaat nodig, maar zo blij dat ik letsel schade advocaat terecht ben gekomen!

Er werd serieus naar mij geluisterd! En is op een goede in het voordeel van mij afgesloten.

Beste Anne en Tanja, Jullie hebben mij geweldig bijgestaan met raad en daad. Ik raad Weijs letselschade iedereen aan. De kantoor medewerkers zeer vriendelijke en behulpzaam. Nogmaals harstikke bedankt voor alle hulp.

Goed ervaren

Mijn proces heeft Anne Meijerman-Zweers vanaf het begin serieus genomen en er is gelijk actie gevoerd. Er is altijd met mij gecommuniceerd omtrent mijn zaak en voelde me gehoord.

Super hulp gehad, zeer gedreven, vriendelijk, professioneel.

Diandra zeer kundig. Goede communicatie, nam alle zorgen weg. Goed geholpen van begin tot einde. Zal iedereen wijsletselschade.nl aanbevelen.

Fijne samenwerking goed geholpen

Na een ongeval op de fiets is wijsletselschade ingeschakeld. Ik ben zeer tevreden van het begin tot het eind ben ik zeer goed geholpen. Nogmaals Bedankt voor alle goede hulp.

Betrokken, kundig, meelevend, goede communicatie,super geholpen

Na ongeval zoon in contact gekomen met WijsLetselschade. Wij zijn jaren goed bijgestaan. Van te voren zijn ons alle procedures helder uitgelegd, bij vragen konden wij altijd terecht. Zeer prettige communicatie en uiteindelijk is alles goed afgewikkeld. Zeer zeker aanrader , alles werd ons uit handen genomen. Zowel thuis aan de keukentafel, mail en telefonisch contact.

Persoonlijke en professionele bijstand

In september 2021 heb ik buiten mijn schuld om een auto ongeluk gehad waar meerdere auto's bij betrokken zijn geweest. Ik heb na het lezen van de goede reviews op internet snel gekozen om WijLetselschade in te schakelen. Op een deskundige wijze hebben zij alle papierwerk overgenomen en hoefde ik me daar niet druk over te maken. Daarnaast was er regelmatig het contact met een professional die me heel goed bijgestaan heeft in het herstel waardoor je je geen nummertje voelt. Alles is op een professionele manier afgehandeld.

Deskundig advies en uitstekende begeleiding

Ik ben goed geholpen door Wijsletselschade.nl door advies te geven en de professionele aanpak van mijn zaak .ik ben zeer tevreden . Een top aanrader.

Goede ervaring gehad, totdat er een verlof tussen kwam.

Fijn kennismakingsgesprek gehad, waarin alles helder werd uitgelegd. Met elke vraag, uitleg over Latijnse woorden en andere zaken stond Romy altijd voor mij klaar. Jammer dat haar collega's niets positiefs hebben toegevoegd, terwijl zij met verlof ging. Ik kan haar aan iedereen aanbevelen!

Erg prettig om in een moeilijke tijd ontzorgt te worden

Onze contactpersoon Charlotte was zowel menselijk als zakelijk. Blinkt uit in verstand van zaken. Zo kon ze onze belangen perfect behartigen waar we zelf geen kennis hebben van alles wat er komt kijken na een ongeluk met deze letselschade. We zijn erg tevreden.

Super contact en zeer vriendelijk

Geholpen door Diandra Veel overleg met mij en zij deed t met betreffende verzekering Heel mee meelevende vriendelijke dame, Veel begrip en wist waar zij over praat. Goed geholpen van begin tot t einde Een echte aanrader

Uitstekend!

Je wordt goed voorbereid en geïnformeerd. Ze staan je heel fijn bij op elk moment! Ik heb een top ervaring en zal het zeker aanraden!

Een zeer professionele ervaring

Een professionele ervaring. Wordt goed naar je geluisterd, en zeer goed bijgestaan. Snel antwoord op de gestelde vragen. Zou het een ieder aa bevelen.

afwikkeling letselschade

Zeer vakkundig, netjes en goede correspondentie ook persoonlijk de bezoeken waren zeer vertrouwelijk overgekomen. Ben hier erg blij mee.

Heel goed

Ik ben heel goed bijgestaan in mijn zaak. Het prima afgehandeld, beter nog dan ik had verwacht. Ik nen er heel blij mee.

Bijna twee jaar prima geholpen door WijsLetselschade.

Na een vervelend fietsongeluk met een fysieke nasleep van bijna twee jaar, ben ik zowel persoonlijk thuis, als via de mail en telefonisch, uitstekend bijgestaan door WijsLetselschade adviseur Charlotte. Onlangs is alles tot genoegen afgerond. Mijn dank is groot.

Volledige inzet.

Ondanks het lange wachten, door niet mee werken tegenpartij, geeft Romy alles gegeven wat in haar macht stond. Prima communicatie en zeer begripvol Dankjewel

Super fijn geholpen na auto ongeluk

Na een vervelend auto ongeluk. Heel goed bijgestaan door Wijs Letselschade. Alles werd per mail en telefonisch opgepakt en uit handen genomen. En dat geheel kosteloos voor mij als slachtoffer. We zijn met de andere partij tot een regeling gekomen.

Geweldig en zeer profesioneel geholpen

Na een ongelukje op mijn werk, waar mijn werk schuldig aan was, werd ik, omdat ik mijn werk als verzorgende nachtdienst, niet meer kon doen, na het ongeval, zette mijn werkgever, mij op een andere locatie, met een andere functie, met een veel lager salaris. Wijs letselschade heeft het voor elkaar gekregen dat mijn salaris vermindering voor een aantal jaren door mijn werkgevers verz, gecompenseerd gaat worden, zodat ik ondanks mijn letsel, wat blijvend is, mijn salarisverlies, heel erg weinig is nu. Super blij mee, vakkundig geholpen echt een aanrader.

stond pal achter mij en ging voor de goede zaak!

Heb goede ervaring met Wijs letselschade. Begrepen als geen ander waar de schoen wrong en hebben hard voor de zaak gevochten..

Van af het begin tot het eind goed geholpen.

Na mijn aanrijding heeft wijsletselschade alles opgepakt met verzekeringen en het dekken van de schade. Ik heb goed contact gehad en alles is netjes opgelost.

Professionele hulp op top niveau

Vanaf mijn aanrijding is er veel veranderd. Ik ben bang geworden op de fiets en heb al lange tijd last van de rug. Via internet kwam ik bij Wijs letselschade uit. Vanaf moment 1 werd ik zeer professioneel begeleid in het hele proces van administratieve afhandeling. Ik ben door Wijs ontzettend goed geholpen en ben ze zeer dankbaar. Ik raad iedereen aan om je te laten helpen door Wijs!

Mijn zaken zijn altijd goed afgehandeld, communicatie was ook goed. Ik zou vrienden en familieleden naar wijs letselschade toe wijzen, reden waarom omdat ze betrouwbaar en goed werk leveren.