Na miscommunicatie, goed opgepakt en tot een goed eindresultaat gebracht door begripvolle medewerker

In het begin ging het wat rommelig en was het contact stroef. Vragen via de mail werden langzaam of niet beantwoord. Ook kreeg ik pas erg laat te horen dat mijn zaak was overgenomen door een ander contactpersoon. Dit vond ik in het begin best lastig, aangezien je dan weer het hele verhaal moet gaan vertellen. Ook vond ik het een beetje teleurstellend dat er gezegd werd dat mijn zaak veel eerder gesloten had kunnen worden, als mijn eerste contactpersoon wat meer actie had ondernomen op sommige momenten. Gelukkig is dit allemaal netjes opgelost en is hier excuus over gemaakt omdat dit niet de bedoeling was. Daarna was de contactpersoon altijd goed bereikbaar en als er iets was kon ik altijd mailen. Tijdens het huisbezoek werden mijn vragen duidelijk beantwoord en werd er de tijd genomen. De zaak is nu netjes afgehandeld en uiteindelijk ben ik best tevreden over hoe het gegaan is.

Ik nooit een ongeluk gehad maar Sofie van der Wel hadden en andere dame ! , het was heel relaxed en bedankt want was en is heel moeilijk alles voor mijn ! Nu

Fantastisch geholpen door Anne Meijerman, zeer kundig en vriendelijk. Ik werd regelmatig op de hoogte gehouden en alles werd duidelijk gecommuniceerd naar mij. Je kan er terecht met al je vragen. Mijn schade is naar volle tevredenheid afgehandeld. Super bedankt!

duidelijke, doelgerichte menselijke aanpak

Een duidelijke aanpak met aandacht voor de betrokken personen. Goed advies en begeleiding.

In het kort: Heel tevreden

Opeens lag ik daar. Tege de grond geklapt. Aangereden door een busje op het zebrapad. Nog half verdwaasd met een hersenschudding en de nodige verwondingen en beschadigingen. Toch samen met de tegenpartij een ongevalsformulier ingevuld. En dan . . . . . . . . . . nog nooit eerder zoziets meegemaakt. Op advies van mijn verzekeringsagent contact opgenomen met Wijs letselschade. Geen minuut spijt van gehad. Uiteindelijk krijg je een vaste contactpersoon. In mijn geval was dat Mr. Romy van der Blom - Dassen. Niets dan lof, altijd bereikbaar. Ik werd volledig geïnformeerd en kon met al mijn vragen altijd bij haar terecht. Uiteindelijk alles naar tevredenheid afgehandeld. Ik hoop dat me dit nooit meer overkomt, maar als . . . . dan weet ik wel wie ik ga mailen of bellen. En ik zal ook iedereen graag naar hun doorverwijzen.

vriendelijke en toegankelijk

Ik heb een fijne ervaring met Wijs letselschade, ze zijn professioneel, empathisch toegankelijk en zeer vriendelijk. Ik kon altijd terecht met mijn vragen en of opmerkingen. kortom een goede ervaring.

Na mijn bedrijfsongeval ben ik bijgestaan door mr. C. van der Ven. Ze heeft mij geweldig goed geholpen, stond altijd voor mij klaar! Het was een lange weg maar is uiteindelijk zeer goed opgelost. Ik ben haar en haar team dan ook uiterst dankbaar.

Goed geholpen, prettig contact!

Ik ben keurig geholpen en geadviseerd door mijn juriste. Ik werd goed op de hoogte gehouden en als het soms wat langer duurde hoefde je maar een gil te geven of we hadden meteen een telefonische afspraak. Ik heb het met een fijn gevoel afgerond!

Goede ervaring

Goede ervaring

Gewoonweg, goede begeleidung van'begin' tot 'eind. Altijd vriendelijk

Een aanrader! Altijd keurig behandeld en bij vragen over wat dan ook, gelijk geholpen. Vriendelijje mensen, met gevoel voor de 'klant' Bij het versturen van Mail of belletje, vrijwel de dag erop antwoord. Nogmaals, een aanrader voor diegene met een 'probleem' cq letselschade. Mvg Grimmius

Ik ben erg goed geholpen

Ik ben erg goed geholpen door wijs letselschade er was altijd snelle en duidelijke communicatie, en als ik dan toch nog vragen had kon ik hier altijd voor bellen of mailen. Er is altijd gehandeld met het doel om het beste resultaat in de zaak te behalen voor mij en geen snelle halve afhandeling.

In één zin, Top juristen en backoffice bij Wijs Letselschade.

Ik heb het als heel fijn ervaren om mr. mevrouw C. van der Ven aan mijn zijde te hebben gehad. Een luisterend oor en begripvol voor wat mij is aangedaan heeft zij mij in alle rust begeleid. Haar advies om niet snel toe te happen in eerder geboden schadevergoedingen van de verzekering tegenpartij heb ik ter harte genomen. Nogmaals heel veel dank!

geweldig

goede begeleiding en adviezen, zeer meelevend

Wanda heeft mijn heel erg fijn geholpen na mijn fiets ongeluk

Daar zit je dan met een hersenschudding vol blauwe plekken nadat je van de fiets bent afgereden door een wielrenner . Je hebt al genoeg aan jezelf en dan is het super fijn dat iemand je helpt met het regelen van de schade. Wanda bedankt voor je tijd, hulp en begrip.

Prima geholpen !!!

Ben zeer tevreden met de hulp die ik van jullie kreeg! Ik werd serieus genomen. Goede gesprekken gehad. Ik voelde mij meteen op mijn gemak tijdens het eerste gesprek. Ik voelde dat ik als mens gezien werd , en niet alleen als “ case”. Als “ zaak “ zeg maar. Als je zoiets meegemaakt hebt als ik, dan heb je het juist zo nodig om “ gezien en begrepen “ te worden! Dus nogmaals heel heel hartelijk dank voor de goede hulp !!!!

Zeer fijne ervaring met brenda

Had eerst een andere letsel advocaat daarna wijsletselschade gebeld het traject heeft lang geduurd maar ze hebben hebben het super gedaan

Uitstekende ervaring!

Na een bedrijfsongeval werd ik door mijn werkgever van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk kwam ik op eigen initiatief bij Wijs Letselschade terecht en zij hebben mij fantastisch geholpen. Van een 'luisterend oor' bij de start van het traject, de prettige communicatie tijdens de gehele periode tot de uiteindelijke afronding (met een fijn resultaat). Charlotte en collega's van Wijs Letselschade: superbedankt!

Goed contact, juiste hulp! Alles liep zoals gewenst

De advocaten van Wijs letselschade hebben hun uiterste best gedaan om mij te helpen.

Geruststellend en vertrouwd

mijn ervaring met wijs letselschade is zeer goed bevallen. de gesprekken die in de afgelopen tijd zijn geweest heb ik ervaren als zeer vertrouwd en duidelijk (familie gevoel). In alles is er duidelijk uitleg gegeven over het verloop en wat er is ondernomen en wat de mogelijkheden zijn. Ik ben dan ook zeer tevreden over de afhandeling.

Fantastisch geholpen

Vanaf het ongeval in 2022 optimaal op de hoogte gehouden over de gang van zaken t/m 2024 door Anne en assistente Paula van Wijs Letselschade Speciaal ook de persoonlijke aandacht van mevrouw Anne Meyerman-Zweers tijdens het verloop na mijn ongeval. Thans loopt nog de definitieve afwikkeling.

Vakkundig Top team

Ze hebben mij goed geholpen Niets was teveel

Vanaf het eerste contact heeft de juridisch medewerker zich ingeleefd in de letselschade. De medewerker beschikte over een gedegen kennis hoe te zaak aan te pakken. Als klant werd ik voortdurend op de hoogte gehouden van de voortgang van het proces. Het eindresultaat was voor mij zeer acceptabel.

Uitstekende zorg voor je zaak door een bedrijf met oog voor de gedupeerden.

Er zijn geen woorden om te omschrijven hoe blij ik ben met mevrouw Stoop van Wijs Lestselschade. Vanaf het moment dat we contact hadden voelde het gelijk alsof ik alles uit handen kon geven. Dat ik de tijd kreeg om te herstellen zonder dat ik alle zorg had van de schade die er was geleden. Ze gaf de juiste mate van informatie en verwerkte de overige informatie zelf waardoor ik niet ondergesneeuwd werd met alle onnodige stress en informatie over de zaak. Ik zou Wijs letselschade zeker aanbevelen voor anderen, echt een topper!

Mark heeft mij geweldig geholpen.

Torenlaan 15

1251 HE Laren