Kordaat, Uitstekend!!

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over hoe ik bijgestaan ben! Mark Bouwmeister was mijn advocaat, en ik had me geen betere kunnen wensen. Alles voelde heel vertrouwd,en gemakkelijk. Ik hoefde nooit lang te wachten op antwoord als ik vragen had, hetzij via email, telefoon of whatsapp! Ook over de uitkomst ben ik ook zeer tevreden! Ik zou Wijs Letselschade ( Mark Bouwmeister) dan ook ten zeerste aanraden bij ieder die dat nodig heeft. Cath.

Ontzettend goed geholpen!

Al voor de 2e keer hun nodig gehad en weer opnieuw uitstekend geholpen!

Super fijn en vakkundig geholpen

Super fijn en vakkundig geholpen in deze letselschade zaak. Ze denken echt met je mee. Prettig contact

Vriendelijke, kundige en betrokken behandeling

Niets dan positieve geluiden over Wijs Letselschade, in het bijzonder Sofie. Ik ben ontzettend fijn geholpen en het resultaat is beter dan ik had durven hopen. Aanrader!

Mijn zus en ik kwamen in contact met Wijs Letselschade n.a.v. een verkeersongeval met letselschade dat mijn zus is overkomen. Zeer professioneel geholpen, buitengewoon aangenaam contact en uiteindelijk een zeer goede uitkering voor mijn zus door hen bereikt. Hoewel ik uiteraard niemand een verkeersongeval toewens, kan ik Wijs Letselschade in het geval van een dergelijke gebeurtenis van harte aanbevelen!

Goede afhandeling

De contactmomenten waren erg fijn en de zaken werden duidelijk met mij doorgenomen. Hierdoor wist ik goed waar ik aan toe was en wist ik goed wat de mogelijkheden waren binnen mijn zaak.

Goede en persoonlijke hulp gehad van Brenda Oonk

Brenda is een zeer kundige letselschade specialist. Ze is prettig en laagdrempelig in de omgang. Mede dankzij haar is de in het begin zeer starre verzekeraar opgeschoven naar een voor mij acceptabel resultaat. Zonder een heel langdurig traject met expertises. Ik kan Brenda Oonk zeker aanbevelen!

Actie, reactie en gehoord worden, Wijs geeft Rust.

2 ongelukken in 2 maanden tijd, wie kan zoiets verzinnen. Nou ik in ieder geval niet. Je belt je eigen verzekering en daar botste ik tegen zo’n grote chinese muur op. In plaats van meedenken werd ik tegengewerkt en toen ik ook nog hoorde dat ik zelf contact op moest nemen met degene die mij aanreed, degene die tegen de ambulance uitviel, ik trok dat even niet. Ik ging achter mijn pc zitten en zocht naar letselschade advocaat. Ik stuurde een bericht en kreeg meteen een heel fijn gevoel bij de intake. Ik werd gehoord. Ik mocht het even loslaten en binnen een paar dagen was er al een afspraak gemaakt voor een intake gesprek. Romy kwam langs en het voelde niet alleen vertrouwd, ze luisterde aandachtig en ondernam meteen actie. In de eerste instantie voor het eerste ongeluk, en toen later het 2e gebeurde, pikte ze dat zelf op en weer werd ik ontzorgt. Je raakt in zo’n emotionele achtbaan, maar Romy was er. Er kwamen experts, en binnen anderhalf jaar was alles geregeld. Mijn werk kan ik niet meer doen, maar er is een nieuwe start, waardoor je weer naar de toekomst kan kijken en dat was echt met de steun van deze fijne mensen van Wijs letselschade. Dankjewel hiervoor.

Fijne samenwerking en erg vriendelijk

Heb een fijne samenwerking ervaren, zeker ook met oog op het menselijk aspect, chapeau

Super geholpen

Ik word snel geantwoord als ik een vraag heb . En ze zijn zeer betrokken en denken mee wat het beste voor hun cliënt is.

Zeer empatisch en behulpzaam

Dat sinds ik contact maakte met Wijs Letselschade , het heel vertrouwd aan voelde. Ik kreeg Mevrouw MRS A. Meyerman-Zweers als mijn belangenbehartiger toegewezen . Ik ben zeer tevreden met haar afhandeling van mijn zaak. Ook was zij heel erg begripvol naar mij , en wat mij is overkomen . Ik zou zeker Wijs Letselschade in Laren NH adviseren bij letselschade.

De beste hulp die je kan krijgen!

Nou vanaf dag 1 tot aan de laatste dag ben ik aan een stuk goed begeleidt door Romy. Romy heeft mij vanaf de eerste dag bijgestaan bij alles, maar dan ook alles. De begeleiding in dit traject heb ik zo fijn mogen ervaren, dat ik iedereen haar wil aanraden. Ze helpt je niet alleen, maar je ontvangt ook de emotionele steun op allerlei gebieden. Ik kan niemand beters aanraden dan Romy!! Ga vooral zo door met hoe jij te werk gaat.

Prima ondersteuning als je er zelf niet mee bezig wil zijn

Dit was mijn tweede ervaring met Wijs Letselschade. eerste keer was imk zeer tevereden vandaar nu weer hier. Dit keer duurde het wel erg lang allemaal maar weet niet of dat aan Wijs Letselschade lag of aan de tegenpartij. Uiteindelijk correct en naar teveredenheid afgehandeld

Fijn en goed geholpen

Het was heel prettig ik werd goed begrepen en beleid.

Na 19 maanden is de schade goed af gehandeld .

Warm, ze zijn er echt voor je! Je wordt gehoord en ze gaan voor je door het vuur.

Top! Ze staan naast je, professioneel, veel kennis en inzicht. Ze denken voor je, waar je zelf op dat moment niet aan denkt dat benoemen ze. Ze staan op hun strepen en vechten voor datgene waar je recht op hebt. Aardig, meelevend, begripvol, secuur te werk al met al een hele fijne ervaring.

Dankzij doorzettingsvermogen van Sophie

Ik ben uiterst goed en kundig geholpen door Sophie de Wolf. Ze heeft echt doorgezet bij een partij die slecht te bereiken was. Ze is echt opgekomen voor mijn belangen. Ik ben blij dat ik dankzij Sophie een vervelend hoofdstuk kan afsluiten.

Gesteund

Er wordt alle moeite genomen om gedupeerde te ondersteunen en in zijn / haar rechten bij te staan. Onze zoon wordt bijgestaan door Anne en secretaresse. We worden van goede raad voorzien. Er wordt begrip, geduld en erkenning getoond en tijd gemaakt om eea te bespreken. Daarnaast worden we van elke stap op de hoogte gebracht en ook als het even (af)wachten is wordt er tussentijds geïnformeerd naar hoe het gaat. Ze zijn er nog, de mensen achter de gedupeerde mens. Alom enorm veel respect, dankbaarheid en waardering hiervoor. Petje af!

Fijn

Ze hebben mij goed geholpen met de letselschade.

Correct opstelling en verstand van zaken

Bied goede ondersteuning en koppeld goed de stand van zaken terug. In onderhandelingen staan zij echt voor de klant zijn rechten.

Goed geholpen alleen wel lang geduurd

Netjes afgehandeld

Alles werd geregeld en afspraken kwamen na

Ik hoefde geen zorgen te maken alles werd geregeld voor de eerste keer een ongeluk gehad als zzp Marijn bedank nog

Altijd klant vriendelijk en altijd tijd voor klanten

Menselijk, professioneel, adequaat

Ik heb na mijn ongeluk contact gezocht met wijsletselschade. Vanaf het eerste contact is de benadering empathisch en zeer professioneel. Ze weten waar ze over praten, ik vind mijn vertegenwoordigster nauwkeurig en ze helpt me feilloos door dit proces. Ze is deskundig en ze weet exact waarover ze spreekt. Ik ben heel blij met de begeleiding en ondersteuning in deze moeilijke fase van mijn leven.

Ik ben zeer tevreden en geholpen doir mevrouw Diandra

Ik ben zeer tevreden in de hulp van mevrouw Diandra.Zeer secuur in haar werk, goeie communicatie en snelle reacties. Je word goed op de hoogte gehouden en er word echt naar je geluisterd. Tevreden met de uitslag en met Jurilex. Ik hoop het nooit meer nodig te hebben maar is het zeker een aanrader.