Goede service , makkelijk in gebruik.

Het systeem is makkelijk in gebruik en als ik vragen heb, zijn ze via de chat of email gemakkelijk te stellen. Er wordt ook snel op vragen gereageerd. Kortom ik ben erg tevreden over Tellow.

Hele handige app voor startende ondernemers.

• Support

Bijna perfect! Het enige wat nog niet geautomatiseerd gaat is de koppeling met mijn zakelijke spaarrekening. Verder top pakketje. Gebruiksvriendelijk en snel antwoord op vragen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Alhoewel ik eerst heel erg tevreden was, blijf ik problemen houden met het uploaden van bonnen. Eerder kreeg ik ook sneller een reactie bij het melden van een probleem. Nu duurt dit (te) lang. Als ondernemer ben je veel onderweg dus dan wil je graag snel een oplossing en een reactie. En heb je niet altijd tijd om achter de computer te gaan zitten wachten.

• Support

sinds begin dit jaar maak ik gebruik van Tellow. Vind het top! alles in 1 oogopslag bij te houden. voorheen ging alles naar de accountant, en besteedde zelf veel tijd om alles toch inzichtelijk te houden voor mezelf. nu doet tellow dit voor me..en alle begin is moeilijk dus soms even de tellow help center raadplegen en ja er zijn nog wat dingen die nog niet helemaal automatisch werken, zoals creditnota's, maar hé..even duidelijk naar de support reageren en zij koppelen het voor je aan de juiste af/bijschrijving. tja echt een feestje dus!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

E. van der Mast: In eerste instantie was ik erg te spreken over Tellow. Maar nu aan het einde van het jaar begin ik me toch te ergeren aan zaken die niet goed lopen. De dagelijkse dingen gaan dan nog wel, maar zaken die je zo af en toe maar eens hoeft te doen werken ook niet goed. BTW-prive gebruik - ik heb 3 weken gewacht op een oplossing voor dit probleem. Tijdens de kerstperiode, waarin ik tijd heb de administratie bij te werken is Tellow slecht of niet bereikbaar. Beloftes die worden gedaan (ik corrigeer het vandaag voor u mevrouw) worden niet goed nagekomen. Nu lukt het weer niet om het jaar af te sluiten. Niet alle BTW-aangiftes zijn verwerkt.... jawel hoor, maar het eerste kwartaal van 2018 bestond mijn bedrijf nog niet...... Er komt overal een oplossing voor, maar het is zeer irritant, dat als je 's avonds nog even iets af wil werken, je voor de zoveelste keer op rij ergens op vastloopt. En dan nog een laatste minpuntje: ik maak zelf mijn fakuren die ik vervolgens upload. Het systeem noemt dit "inkoopfakturen". Hierover heb ik in het begin (mei 2018) al een vraag gesteld. Was een bekend probleem waaraan wordt gewerkt.......... maar is nog niet opgelost. Ik schrijf normaal nooit klachten via dit soort sites, maar omdat ik ook geen adres kan vinden waar ik een officiele klacht kwijt kan, moet het maar een keer zo. Wat mij betreft is deze tekst niet voor iedereen zichtbaar, zie het als een klacht aan Tellow. Ik wil gewoon even mijn ongenoegen uiten. In principe is Tellow natuurlijk een mooi instrument. Maar er zijn wel nog wat schoonheidsfoutjes waarmee wat gedaan moet worden.

• Support

Eenvoudig te gebruiken, met een uitstekende ondersteuning als je er zelf niet uitkomt

• Support

Het is even wennen bij het uploaden van bonnetjes. Je verwacht dat de bonnetjes meteen aan de transactie zijn verwerkt. Ik gad het idee dat de upload vastliep. De verwerking duurt echter een werkdag. Nu ik dit weet werkt Tellow voor mij erg plezierig.

• Support

Tellow heeft mijn verwachtingen overtroffen.

• Support

Goed boekhoudprogramma, kan niks anders zeggen. Ideaal voor de kleinere ondernemers. Haalt veel werk uit handen.

• Support

Top app zeker aantebevelen!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

erg ontevreden over tellow, na een update vraagt tellow om een cent over te maken om toestemming te geven voor automatische incasso. Dit moet je accepteren anders werkt de software PER DIRECT niet meer. Je eigen keuze vinden ze blijkbaar niet waardevol. Daarbij is support niet erg professioneel in hun antwoord als je ze belt.

• Support

Heel duidelijk, als je zelf alles goed bijhoudt kost het heel weinig tijd. Via de app vragen stellen met altijd een snel en uitgebreid persoonlijk antwoord. Echt super!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Redelijk makkelijk en overzichtelijk, wel soms lastig als je foto van bonnetje/ document maakt wordt deze niet altijd opgepakt

• Support

Makkelijk programma in gebruik, heb meteen overzicht in de financiën. Vriendelijke hulp op afstand die vragen beantwoord en problemen oplost.

Handig, makkelijk en tijdbesparend

• Support

Tellow zorgt ervoor dat je vrijwel niet meer aan je boekhouding hoeft te denken. Met een klein beetje basiskennis kan je vrijwel alles zelf. En wanneer iets niet lukt dan kan je ze heel eenvoudig bereiken via de chat of zelfs Whatsapp. Ze helpen vrijwel altijd binnen 24 uur en lossen altijd het probleem op.

• Support

Fijne service en lekker mobiel.

• Support

Tellow helpt mij om gemakkelijk zelfstandig de boekhouding te doen. De communicatie verloopt zeer prettig door het enthousiasme en de deskundigheid van de medewerkers. Bereikbaarheid van helpdesk is bijzonder goed.

Goed geholpen

• Support

Hier een hele goede ervaring met Tellow. Alles bij de hand op mijn mobiele telefoon. Na een afschrijving van mijn rekening krijg ik een melding van Tellow. Ik kan hierna direct een foto van het bonnetje/ factuur toevoegen. Bij vragen krijg ik vrijwel direct antwoord en wordt goed geholpen als iets niet lukt.

• Support

Een zeer prettig vriendelijk programma om bij te blijven met de administratie. Erg vriendelijke behulpzame en meedenkende medewerkers.

• Support

Tellow werkt super. In het begin is het even wennen en kost het nog meer tijd (mede door mijn schaduwboekhouding er nog bij te doen). Maar daarom is het heel fijn dat de support zo goed bereikbaar is en erg goed helpt. Ze denken ook echt met je mee. Na ruim 2 kwartalen draaien werkt bij ons nu alles via tellow en nu levert het tijd op. Ook de kosten haal ik eruit, doordat tellow alles constateert (dubbel betaalde rekening bijvoorbeeld) waar ik zelf nooit achter gekomen zou zijn.

Over Tellow

Filter op Taal