Slecht, oneerlijke partij en die Xander is een ware hork. Die begrijpt het princiepe “klant” niet.

Ik maakte gratis gebruik van Tellow en kreeg een banner in beeld met de letterlijke tekst “upgrade nu naar Tellow plus en ontvang 50% korting met de code PLUS50” je klikt er op en doorloopt diverse schermen waar nergens staat dat de korting van beperkte duur is. Met andere woorden geldt deze zolang je dat pakket blijft afnemen. Eenmaal afgesloten zag ik een mail dat de korting maar voor een maand was. Bij navraag foutje op de site en als geste krijg je 3 maanden korting. Daar klopt gewoon helemaal niks van mannen, en die Xander, wat een hork. Pffff… die communiceert alsof hij het ligt uitgevonden heeft. En tegen mij doet ie alsof ik gek ben. Als je een dienst aanbiedt met 50% korting zonder beperkingen dan is het zoals het is. Dan OWN je de fout. Dan blijft afspraak afspraak en pas je de site aan zodat het voor anderen duidelijk is.

Slecht en support heeft geen zin om support te leveren

De software is mooi geschreven en oogt best fraai, maar van een mooi bord kun je niet eten... Als je 'kritiek' levert, wordt je net zo makkelijk genegeerd of krijg je standaard antwoorden uit het systeem gemailed, let wel.. standaard antwoorden die toepassing hebben op een ANDER PRODUCT! Neem je Tellow af, geeft de Tellow helpdesk je gewoon een standaard-antwoord terug wat betrekking heeft op BOL.COM en dus niet Tellow, de helpdesk werkt dus duidelijk aan andere zaken maar niet aan klantondersteuning. Zwaar onder de maat. Beschamend. Je hebt ze nodig want je hebt een bedrijf. Hier maken ze misbruik van door onbereikbaar te zijn en slecht gedrag. Wel erg mooi gecommuniceerd altijd. Iets met dubbele tong support...

Als het erop aan komt geven ze niet thuis

Support van lik me vessie. Er worden keer op keer beloftes gedaan, ze komen er op terug, de boekhouder terug belt, waar je vervolgens continue zelf achteraan moet en dan alsnog geen duidelijk antwoordt hebt. Het systeem werkt heel fijn, maar de support die je zou verwachten... nou die laten je dus gewoon wachten, het boeit ze niet, of ze vergeten je gewoon weg. Ik stap volgend jaar over, ook al moet ik alsnog een half jaar door betalen voor deze slechte service!

Super eenvoudig en altijd hulp als he het nodig hebt

Tellow is een eenvoudig boekhoud pakket waar je de juiste overzichten vooraan hebt staan. Overal en altijd inzicht in je boekhouding. Bonnetjes via de app eenvoudig uploaden als je bij de pomp of de Makro staat. Deze worden dan voor je verwerkt. Echt top!

Een overzichtelijke en toegankelijke oplossing met zeer klantgerichte ondersteuning.

Als beginnend ZZP'er was ik op zoek naar een boekhoudprogramma waar je snel en gemakkelijk een overzicht mee kan krijgen van je eigen onderneming. Tellow werkt makkelijk, is goed toegankelijk en de ondersteuning vanuit Tellow is zeer klantgericht. Ook de app versie werkt makkelijk. Puntje van aandacht: de verwerking van facturen mag sneller. Dat duurt nu af en toe enkele dagen en zou m.i. binnen een paar uur moeten kunnen.

Ik werk al jaren met Tellow en dit heeft mij geholpen mijn bedrijf van eenmanszaak tot BV

Eerder deed ik, net als vele zelfstandige, "Excel Boekhouden". Leuk voor iemand die niet beter weet. Adine (oud-Tellow medewerkster) wist mij te melden dat alles veel overzichtelijker was met Tellow. Het bewijs is geleverd. Van een eenmanszaak zonder persoon naar een BV met persoon door efficient gebruik van Tellow. Een sluitende administratie, geen bonnetjes meer zoeken voor de btw en alle betalingen overzichtelijk in het dashboard.

Overzichtelijk en goeie service!

Overzichtelijk en goeie service!

Beperkt en functioneert niet

Ik heb erg veel problemen gehad met het instellen van het factuurnummer. Daarnaast wordt er niet eerlijk omgegaan met het upgraden van je maandelijkse pakket, waarbij de schuif ineens op 'jaarlijks' staat. Wat ik vooral vervelend vind, is dat je niet kunt inloggen met je e-mail en wachtwoord. Je moet een link ontvangen om binnen te komen, maar dat werkt dus niet altijd goed (of duurt lang). Ik raad Tellow daarom af.

Erg tevreden met het product, de support en het gemak

Het boekhoudpakket is goedkoop, gemakkelijk en de support is snel en correct. Erg tevreden met dit pakket als starter van 2 bedrijven.

Absolute aanrader voor iedere chaotische, drukke freelancer!

Ik kan Tellow van harte aanraden. Als altijd drukke, chaotische freelancer is het laatste waar je tijd voor vrij wilt maken wel administratie. Met Tellow wordt je zzp leven echt een stuk makkelijker. Ook een extra shout out naar het support team wat je altijd bij vragen een berichtje kunt sturen en die altijd super snel en goed reageren.

Eindelijk een tool die alles uit handen neemt

Toen ik startte als zzp'er begon ik met een chaotische administratie. Tellow heeft mij geholpen om er structuur in te krijgen zonder er veel tijd in te investeren. Met het Tellow Compleet pakket ben ik ook veel voordeliger uit dan met een boekhouder. Ik raad iedereen Tellow aan!

Tellow fast in answering and good in explaining

I have started to use Tellow as I am just starting my Freelancing activity, and all tax world is new to me. They have a chat with people behind, they are very friendly, competent and willing to help and answer questions and doubts on how to use the platform but also advice and information on the general accounting process. They even have a call with you if you need to have further explanations. Very happy of my choice.

Ik wordt altijd netjes geholpen echt top.

Enorm sterke klantenservice!

Klantenservice is echt top. Ik word altijd goed geholpen door Maron. Handig dat de inkoopfacturen automatisch gescand worden. Verder ziet het er strak uit en kun je gemakkelijk je bank koppelen. Tip die ik nog kan geven: ook de verkoopfacturen automatisch invoeren. Factuur moet ik uploaden (ik heb een eigen CRM) en vervolgens overtypen. Al met al gewoon erg tevreden voor een eerlijke prijs!

Ik ben zooo blij met de support van Tellow, ik ben nog een beginneling, maar ik kan zo vaak iets vragen als ik wil , via de chat, snelle reactie ook ook de digitale rondleiding was heel fijn, erg vriendelijk en heel geduldig, ik voelde me echt op m’n gemak, en eigenlijk zijn heel veel vragen al beantwoord op hun site Maar de vriendelijkheid van jullie is top

Super goede service, snel en persoonlijk

Ik houd van een persoonlijke service en dat krijg ik bij Tellow. Ik heb vaak contact met dezelfde contactpersoon en kan gemakkelijk mijn vragen voorleggen. Ik krijg snel antwoord en daar houd ik van! Mijn contactpersoon weet heel veel en als ze iets niet weet, wordt het nagevraagd. Ik ben echt heel tevreden! Daarnaast is Tellow een overzichtelijk programma en kan ik als a-technisch persoon daar zelfs mee overweg. Waar ik ook gevoelig voor ben ik design, het oog wil ook wat. Mooi en rustig kleurgebruik om alles nóg overzichtelijker te maken. Top!

heel mooi en geweldig

alles is goed en het werk van de accountants is geweldig

Belastingzaken worden een stuk minder onaangenaam door Tellow

Al twee jaar lang hikte ik tegen de kwartaalcijfers aan. Ik deed mijn boekhouding in een excelbestandje. Dit werkte prima! Echter, liet ik vaak de invulling daarvan wachten tot het laatste moment. het voordeel van Tellow is dat, mede door de bankkoppeling, je min of meer op een positieve manier gedwongen word om de zaken op orde te hebben. Bij elke nieuwe banktransactie wordt gevraagd om deze te verantwoorden. Het geeft een hoop rust, overzicht en zekerheid. Zeker een aanrader!

Werkt super! Enorm goede klantenservice

Als nieuwkomer in boekhoudland - weliswaar prima ICT skills - werkt dit programma heel fijn. En als je iets niet weet, zijn de hulpartikelen daar en staat de klantenservice binnen enkele minuten voor je klaar. Tevreden!

Gemakkelijk in gebruik en fijne support die je goed helpt!

Ik heb Tellow nu al twee jaar. Het is een super fijn pakket, blijft goed werken en luisteren naar feedback van de klanten. Mocht je er niet uitkomen helpt de supportafdeling je heel goed! Of het nou een technische vraag is of het te maken heeft met je boekhouding. Zeker een aanrader!

Goede service en mensen die verstand van zaken hebben

Ben zeer tevreden over Tellow. Fijn boekgoudprogramma om mee te werken. Ook duidelijke uitleg in support. Medewerkers werken zeer oplossing gericht en hebben verstand van zaken. Ook al vele vragen in de chat gezet en je krijgt snel en adequaat antwoord.

Gebruiksgemak en goede service

Er wordt zoveel werk uit handen genomen en de medewerkers van Tellow zijn ontzettend vriendelijk en bereid om te helpen en adviseren.

Uniek stukje support op een easy app

Ik gebruik al jaren Tellow, als ZZP. Kom je ergens niet uit dan heeft Tellow een inbouwde support mogelijkheid, overal beschikbaar waar je Tellow ook hebt. Uniek aan de support vind ik dat als je een vraag hebt over een boeking dat je deze direct kan linken in de chat. Daarnaast gaat support vaak nog een stapje verder. Onlangs heb ik wat rekeningen gewisseld van Rabobank (te duur) naar KNAB. Ook hier weer geholpen tot het was opgelost!! Oh ja, mijn BTW aangifte? Appeltje eitje met Tellow. Give it a try!

Duidelijk programma, fijne uitleg

De app en desktop webpagina zijn erg duidelijk en overzichtelijk, als beginnend ondernemer vind ik het fijn om te gebruiken. Het korte belletje ter introductie in het programma werkt ook erg goed. Verder een vriendelijke service en ze zijn goed bereikbaar voor vragen.

Tellow bespaart mij heel veel tijd en geeft mij weer plezier in het ondernemen

Voorheen gebruikte ik altijd Moneybird wat ik meestal ervaar als een hoop gedoe. Tellow is gemakkelijker en geeft mij veel meer overzicht in het boekhouden en ondernemen.