scannen oke, koppelen aan grootboek moeizaam

Ik moet vaker bonnen aan een ander grootboekrekening koppelen. Dit gaat moeizaam en moet dit bon voor bon doen. Eigenlijk zou je een lijst met de bonnen moeten krijgen met de hieraan gekoppelde grootboekrekeningen zodat je ze makkelijker kunt omhangen. Waarna je ze vervolgens definitief maakt.

Top programma

Snelle en adequate support

Tellow geeft boekhoudstress een leuke persoonlijkheid en de oplossing

Als ongelooflijke digibeet en doener met mijn handen- is boekhouden en overzicht houden niet mijn ding. Ik heb hiervoor een duur boekhoudkantoor op mijn administratie gezet om mij uit de brand te helpen....maar zij waren onbereikbaar, afstandelijk en hebben werkelijk niets gedaan (behalve alles nog erger maken). Tellow daarentegen helpt gewoon echt! Het is nog steeds leren- maar met hulp. Het is een fris team, ze komen beloftes na, en maken iets wat voor mij een ramp is toch stiekem een beetje interessant omdat er een persoonlijk tintje aan zit. Super bereikbaar, en super werk.

A life saver tool for entrepreneurs

The team is always available to help out, the tool is easy to use and road a great development roadmap.

Top service- geld waard- fijne mensen

Alles altijd chill gefixt. Zelfs als iets niet in 1x lukt fixen ze het voor je. Mooi!

De onzichtbare personal assistant!

Als kleine onderneming kies ik er bewust voor om zo "lean en mean" mogelijk te blijven. Tellow is een geautomatiseerde boekhouder en accountant in één. Altijd online overzicht en grip op de financiën en geldstromen. En dat voor een prikkie vergeleken met wat ik kwijt was aan mijn boekhouder en accountant voor mijn administratie. Ik werk nu een aantal maanden met Tellow en het systeem wordt steeds beter. Absolute aanrader!

beste boekhoudprogramma tot nu toe

nu al fan, wat een top app en vooral service. Ik heb vele apps gebruikt, maar deze werkt echt fijn en als je ergens zelf niet uitkomt is het in een paar minuten geregeld. Top team!

Klantvriendelijk en super overzichtelijk

Boekhouden is nog nooit zo makkelijk geweest! Fijne klantenservice, ze staan meteen voor je klaar. Net begonnen met mijn eigen bedrijf, door Tellow kan ik mij focussen op de ontwikkeling van mijn bedrijf en niet onnodig veel tijd kwijt zijn met de boekhouding. In een woord TOP!

Super eenvoudig!

Het is heel overzichtelijk en werkt erg eenvoudig. Door Tellow bespaar ik enorm veel tijd. Erg fijn!

Helemaal waar ik naar op zoek was. Na jaren zelf de boekhouding, nu eindelijk geen stress meer!

Super gebruiksvriendelijk en bijzonder klantgericht

Ik zag altijd tegen mijn boekhouding op, avoid hey daarom vooruit met alle onnodige kosten van dien. Telling heeft dat verandering in gebracht. Super gebruiksvriendelijk en een prettige, kundige klantenservice. Ik had nooit gedacht dat mijn boekhouding zo eenvoudig kon zijn.

Simpel en helder.

Werkt goed! Het is overzichtelijk en simpel om je administratie te doen.

Zeer klantvriendelijk en een heel gemakkelijk systeem om alles bij te houden!

Tellow is zeer gemakkelijk en je bent maar weinig tijd kwijt om alles netjes bij te houden! Bij vragen wordt je snel en vriendelijk geholpen. Ik raad Tellow zeker aan iedereen aan!!

Super software

Systeem is eenvoudig te gebruiken en ben nauwelijks tijd meer kwijt aan boekhouden. Bonnetjes scannen en direct aangifte doen is wel echt fijn.

Toen ik startte met mijn bedrijf, had ik weinig kaas gegeten van boekhouden. In eerste instantie uitbesteed, maar die kosten liepen steeds verder op. Uiteindelijk de (spannende) stap gemaakt om het zelf te gaan doen. Wat is het dan een verademing als je een programma ontdekt zoals Tellow. Kom ik er zelf niet uit, dan is één belletje over het algemeen voldoende om er met behulp van de Customer Service afdeling er wel uit te komen. Ik ben tot nu toe altijd goed, adequaat, geduldig en zeer vriendelijk geholpen. Echt top!

Amazing!

Top programma! Boekhouden voelde vroeger echt aan als een rotklus en is nu opeens super makkelijk en overzichtelijk geworden! De klantenservice legt je alles geduldig stap voor stap uit en is zeer vriendelijk. Al met al super tevreden dus!

Hele fijne app. Enorme plus dat er bij het opstarten echt met je meegedacht wordt!

ik ben heel tevreden met het onboarding systeem die Tellow biedt

Door het geduld en de goeie behulpzaamheid van Juul snap ik nu precies hoe Tellow werkt. Met Tellow wordt boekhouden zelfs leuk! Super fijne service, dankjulliewel!

Amazing app even for non Dutch speakers

I was pleasantly surprised on how easy it was to manage my bookkeeping as it was always so difficult for me to stay on top of my finances in the past. Switching to Tellow was the best decision I have ever made! The app was clear and easy to use. Customer service were friendly, helpful, patient and answered all my questions. I highly recommend Tellow for all your accounting needs.

• Would you recommend us? Yes

Meer dan handig!

Ik ben recent pas in zee gegaan met Tellow, maar wat een verademing! Ik had erg weinig kennis over boekhouding, maar de overzichtelijke app in combinatie met de fijne klantenservice heeft mij echt ver vooruit geholpen :)

Klantvriendelijk systeem

Een boekhoudprogramma waar ik eindelijk goed mee overweg kan. Het programma os duidelijk voor gebruikers met weinig ervaring met boekhouden. Verder is de layout mooi en de klantenservice goed bereikbaar.

Verademing!

Na veel programma's te hebben geprobeerd eindelijk 1 gevonden waar de menselijke maat centraal staat!

Precies wat ik nodig had

Voorheen hield ik altijd alles bij in excel, maar nadat mijn bestand was gecrasht (hoe dan?!) toch maar overgestapt naar een écht programma. Heel tevreden tot zo ver! Voelt stabiel. Fijn geholpen met starten via de telefoon ook.

Wat een service!

Voor het eerst belde ik, in eerste instantie met tegenzin, de helpdesk met een vraag waar ik zeker van wist dat zij het antwoord ook niet op hadden. Ik was hopeloos. Namen ze daar toch even de tijd voor me! Super goed te woord gestaan en uiteindelijk probleem opgelost.

Fantastisch

Perfect programma, ziet er goed uit en is makkelijk te gebruiken!