Filters

10

Professional, quick and kind

My experience with Tellow Team has been always amazing. As many times in the past Maron helped me again. Her advice is always clear, quick, and the most important, the issue is solved. Moreover, she handles every question with respect, kindness and patience. I feel that she cares for me, a client. She is top professional.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer fijne boekhoudsoftware en uitstekende support!

Tellow is echt een heel fijne en gebruiksvriendelijke boekhoudsoftware. Ook is de support erg fijn en denkt goed met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ondersteuning en oplossing van Remco

Per ongeluk hadden we twee accounts geopend (met terugbladeren). Ook twee keer geïncasseerd. Gelukkig heeft Remco alles weer rechtgezet op een uiterst vriendelijke manier.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn programma & goede service

Boekhouden met Tellow werkt geweldig. Vooral het scannen van bonnen scheelt een hoop tijd. Verder ben ik vriendelijk te woord gestaan door Lois. Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn geholpen

Fijn, correct en snel geholpen met het wijzigen van de bankgegevens.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn dat Remco de missende bankposten snel kon inlezen

Aantal missende buitenlandse overschrijvingen via MT940 apart ingelezen zodat ik mijn facturen dezelfde dag kon boeken

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en effectief

Goede hulp en overzichtelijk programma.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top service!

Enorm goed geholpen met een vraag.

  • Aanbevelen? Ja
4

Bij gebrek aan beter alternatief

Ik zit nu een jaar of 3 bij Tellow. De kosten worden steeds hoger en de service steeds slechter. Sinds de update gebeuren er rare onverklaarbare dingen waar ik vragen over stel, maar wat niet structureel wordt opgelost (facturering met prijsverschillen, eigen boekings-initiatief van het systeem op onjuiste wijze). Heel erg jammer. Vooral omdat ik het als totaalpakket bij de Rabobank heb opgestart en de overstap naar een andere partij veel gedoe oplevert. Dat gezegd hebbende helpt het mij wel dat ik duidelijk kan zien wat ik nog moet verwerken. Goeie stok achter de deur. Uploaden van bonnen gaat ook makkelijk met de ap.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Heidi, Wat jammer om te horen dat je momenteel geen prettige ervaring hebt met Tellow. Ik wil dit graag met je doornemen om te kijken wat ik hierin voor je kan betekenen. Zou je een mail willen sturen naar support@tellow.nl en daarin aangeven ‘Bericht van Heidi via Klantenvertellen’. Dan zal ik zo snel mogelijk contact met je opnemen! Groet, Maron van Tellow

8

Goed vormgegeven boekhoudingspakket met vriendelijke medewerkers

Ik gebruik Tellow al vanaf het begin, en er zijn over de jaren heen veel veranderingen doorgevoerd. Tellow is ondertussen uitgegroeid tot een volwaardig boekhoud pakket met vele handige functies. Dit in combinatie met een prima prijs en vriendelijke medewerkers zorgt er voor dat ik Tellow zeker kan aanraden!

  • Aanbevelen? Ja
2

Ze blijven incasso's innen ook na het stopzetten van je abonnement

Abonnement stopgezet (kan alleen via support). Blijven echter incasso's innen. Support reageert traag en antwoord laat vaak dagen op zich wachten. Heb het nu maar geblokkeerd via de bank. Er is veel mis met Tellow, maar eigenlijk zegt de manier waarop de opzegging wordt afgehandeld (of eigenlijk niet wordt afgehandeld) genoeg. Ik zou twee keer nadenken voordat je deze dienst gebruikt.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Leon, bedankt voor je eerlijke reactie. We hebben je een aantal keer geprobeerd te bereiken om dit samen op te lossen, maar we krijgen je niet te pakken. Door een technische storing bij onze betaalprovider was de opzegging niet goed doorgekomen waardoor er 1 extra maand is afgeschreven. Deze heb je terecht gestorneerd en we hebben de factuur aan je gecrediteerd. Onze excuses voor het ongemak. We vinden het jammer dat deze storing een negatieve indruk heeft achtergelaten. Hopelijk geeft dit bericht meer duidelijkheid over de situatie. Groet, Xander van Tellow

4

Mooie vormgeving, maar erg buggy en vaak sloom

Prima programma voor facturatie (ik blijf klant), maar erg jammer dat ze het nog niet voor elkaar krijgen om de software minder buggy te krijgen. Veel pagina's of facturen laden niet of niet goed. Ook zitten er voor zo'n gelikt programma vrij veel kleine foutjes in. (zoals verkeerde links of knoppen die niet goed werken) Ik krijg het idee dat ze vaak functies uitrollen die niet goed getest zijn of niet volledig (de regel bij deze systemen is eigenlijk: doe het goed of doe het niet) Nu is het creëren van software niet simpel en heb ik er vertrouwen in dat er constant zaken verbetert gaan worden (Dat is heel zichtbaar en positief), maar naar mijn mening mag er meer aandacht naar snelheid dan naar mooie vormgeving op dit punt. Er is aan de andere kant ook niet echt een betere partij op de markt op dit moment (ik vind vormgeving en snelheid even belangrijk namelijk) Dus ik blijf op dit moment wel gebruik maken van het programma.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Ties, bedankt voor je uitgebreide en eerlijke reactie. Zo te horen is softwareontwikkeling jou niet helemaal onbekend 😉. Het ontwikkelingsteam continu bezig om de gebruikerservaring te optimaliseren, met kleine en grote updates. Voordat we nieuwe functies lanceren testen we deze intern en extern met de hulp van onze geweldige beta-gebruikers. Mocht je het leuk vinden, we hebben graag ondernemers zoals jij die met een scherpe blik naar het programma kijken. Ik ben wel benieuwd naar de bugs die je noemt en laat hier graag wat technische ogen naar kijken. Zou je een berichtje kunnen sturen naar support@tellow.nl? Dan help ik je graag verder. Groet, Xander van Tellow

7

Gebruiksvriendelijk, maar mis telefonische klantenservice

Ik heb al dagen problemen met het koppelen van mijn zakelijke bankrekening aan Tellow door een bug in het programma. Het liefst zou ik willen bellen met Tellow om dit op te lossen. Maar omdat ik geen Tellow plus abonnement heb, wordt ik enkel geholpen via de chat. Ondertussen kan ik dus geen facturen versturen. En hoewel ze pronken met 'een gemiddelde reactiettijd van 3 uur' via de chat, is het soms dagen wachten op antwoord. Update: Inmiddels ben ik goed geholpen door Tellow. Ze hadden een tijdje een capaciteit probleem op de klantenservice (de arbeidsmarkt is tegenwoordig ook krap natuurlijk), maar dat waren ze aan het oplossen. Uiteraard nog wel steeds jammer dat je je abonnement moet upgraden om (bijvoorbeeld) telefonisch geholpen te worden. Verder werkt Tellow nu weer als vanouds en is het een makkelijk te gebruiken programma.

  • Aanbevelen? Ja
4

update app

Sinds de nieuwe update gedoe! Er zitten bugs in het programma waardoor de facturering niet goed verloopt er ontbreken gegevens en de verzending vanuit je eigen mail lukt niet meer. Ook geen kopie ontvangen. De support werkt traag en men meld ja er zitten bugs in het vernieuwde programma. Maar wanneer ze opgelost zijn hoor je niet! Mijn administratie gaat gewoon door dat wacht niet beste Tellowers!. Ik stap over op E Boekhouden.nl staat nr. 1 als beste boekhoudprogramma.

  • Aanbevelen? Nee
1

Schandalig slecht

Schrijven kosten af zijn onbereikbaar!! Ga aub niet met ze in zee. ziet er goed uit maar zijn oplichters. Klantenservice is niet te bereiken willen je niet helpen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Jorn, wij hebben hier natuurlijk over gesproken aan de telefoon en dit is helemaal opgelost! Ik ben blij dat we samen tot een fijne oplossing zijn gekomen. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen, hoor ik het graag van je. - Maron^Tellow

10

This app has made me thousands of euros already!

I am SO thrilled with this company! I have been suffering with doing my quarterly taxes on my own, and since I signed up with Tellow 2 days ago, I have been smiling while filing all of the information! I have called them about 6 times in 2 days, and they are so quick and helpful to answer my questions, and after I filed my taxes through the app, I found out I would get 700 more euros than I thought. I'm happy to pay a smaller amount each month with tellow, rather than a big lump payment at the end of the year, which isn't always clear how much it'll be. So, I'm more than happy!

  • Aanbevelen? Ja
4

Steeds slechter

In het begin was het een erg prettig en gebruiksvriendelijk programma. Nu is het steeds moeilijker om alles te boeken. Ik denk dat ik op zoek ga naar een ander programma

  • Aanbevelen? Nee
8

Fantastisch

Het enige dat ik eigenlijk mis is een rittenregistratie. Vandaar 4 sterren en geen 5

  • Aanbevelen? Ja
6

het wordt er niet makkelijker of beter op

Ben sinds het begin al klant en toen was het echt makkelijk. nu worden er allemaal dingen toegevoegd en moet je bijna een boekhouder zijn om te weten waar je mee bezig bent. ook werken dingen vaak maar half

  • Aanbevelen? Ja
9

Super handige app en goede service

Ik wil graag zo min mogelijk bezig zijn met boekhouden en door de handige app kan ik het allemaal snel inboeken. Ook als ik wat vragen stelde in de chat werd ik goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super eenvoudig en altijd hulp als he het nodig hebt

Tellow is een eenvoudig boekhoud pakket waar je de juiste overzichten vooraan hebt staan. Overal en altijd inzicht in je boekhouding. Bonnetjes via de app eenvoudig uploaden als je bij de pomp of de Makro staat. Deze worden dan voor je verwerkt. Echt top!

  • Aanbevelen? Ja
9

Een overzichtelijke en toegankelijke oplossing met zeer klantgerichte ondersteuning.

Als beginnend ZZP'er was ik op zoek naar een boekhoudprogramma waar je snel en gemakkelijk een overzicht mee kan krijgen van je eigen onderneming. Tellow werkt makkelijk, is goed toegankelijk en de ondersteuning vanuit Tellow is zeer klantgericht. Ook de app versie werkt makkelijk. Puntje van aandacht: de verwerking van facturen mag sneller. Dat duurt nu af en toe enkele dagen en zou m.i. binnen een paar uur moeten kunnen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik werk al jaren met Tellow en dit heeft mij geholpen mijn bedrijf van eenmanszaak tot BV

Eerder deed ik, net als vele zelfstandige, "Excel Boekhouden". Leuk voor iemand die niet beter weet. Adine (oud-Tellow medewerkster) wist mij te melden dat alles veel overzichtelijker was met Tellow. Het bewijs is geleverd. Van een eenmanszaak zonder persoon naar een BV met persoon door efficient gebruik van Tellow. Een sluitende administratie, geen bonnetjes meer zoeken voor de btw en alle betalingen overzichtelijk in het dashboard.

  • Aanbevelen? Ja
9

Overzichtelijk en goeie service!

Overzichtelijk en goeie service!

  • Aanbevelen? Ja
1

Beperkt en functioneert niet

Ik heb erg veel problemen gehad met het instellen van het factuurnummer. Daarnaast wordt er niet eerlijk omgegaan met het upgraden van je maandelijkse pakket, waarbij de schuif ineens op 'jaarlijks' staat. Wat ik vooral vervelend vind, is dat je niet kunt inloggen met je e-mail en wachtwoord. Je moet een link ontvangen om binnen te komen, maar dat werkt dus niet altijd goed (of duurt lang). Ik raad Tellow daarom af.

  • Aanbevelen? Nee

Over Tellow

Eindelijk een boekhoudtool die écht gebruiksvriendelijk is. Regel je aangiftes, facturen, en boekhouding in minuten. Zo hou je meer tijd over voor ondernemen. Een account is altijd gratis.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd