Prima support, maar app is waardeloos

Nog steeds geen feestje. Al meer dan jaar klant, maar het lijkt met de dag slechter te worden. De verwerking van de inkoopfacturen duurt steeds langer (niet 1 dag, denk eerder aan een week, of in sommige gevallen nog veel langer) en blijkt dan ook nog eens niet te kloppen. BTW bedragen die niet kloppen, creditcardafschrijvingen die op in behandeling blijven staan omdat de bestanden niet verwerkt worden. App zit vol met bugs, zeker wanneer je wisselt tussen de app en online. De melding ‘Sessie is verlopen’ is meer de regel dan de uitzondering, waarna je alles weer opnieuw in moet stellen. Dit was nooit zo, maar zeker de laatste maanden elke keer wanneer je online ingelogd hebt en daarna de app weer gebruikt. Het nieuwe inloggen (waar jullie zo trots op zijn dat het bij de app zelfs apart vernoemt wordt (Shout out naar de Jon Snow van Tellow, de magic link is hier) is zo irritant dat het inloggen al geen feestje is, waarom perse die mail met daarin een link? Qua gebruikerservaring niet echt lekker. Daarnaast lijkt het wel alsof er bij elke update weer nieuwe bugs ontstaan en de oude misschien een cover up krijgen, maar gewoon blijven bestaan. Misschien dat jullie in plaats van ‘grappige teksten’ in de App Store gewoon kunnen zorgen dat het werkt en de bugs daadwerkelijk verholpen worden,

Goede service, slecht systeem!

Er is 1 persoon, René, die handelt alles snel en goed af. Ben 2 weken bezig geweest om 1 bon verwerkt te krijgen.. Slecht systeem. Het klopt vaak niet..

Verwerkingssnelheid bestanden loopt te veel op

De verwerkingssnelheid van geuploade bestanden, betalingen en vragen loopt nu gigantisch op. Niet fijn als je nog maar dagen hebt om de BTW aangifte af te ronden. Straks zit ik met een niet complete aangifte. Het functioneren van Tellow is in de afgelopen maanden drastisch en chaotisch geworden. Balen. Wellicht wordt het tijd om naar een duurdere maar profesionelere club over te stappen.

Echt een aanrader als ZZPer

Het is zeer makkelijk, goede service en echt heel vriendelijk.

Supet

Ik moest als boekhoud leek maar even de boekhouding van het taxibedrijf van mijn vriend gaan doen... Na een poosje zoeken bij Tellow uitgekomen en nog geen moment spijt gehad! Alles is overzichtelijk en als ik ergens tegen aan loop is er altijd de helpdesk die op een persoonlijke wijze mijn vragen beantwoord. Zeker een aanrader!

Goede service , makkelijk in gebruik.

Het systeem is makkelijk in gebruik en als ik vragen heb, zijn ze via de chat of email gemakkelijk te stellen. Er wordt ook snel op vragen gereageerd. Kortom ik ben erg tevreden over Tellow.

Hele handige app voor startende ondernemers.
  • Support

Bijna perfect! Het enige wat nog niet geautomatiseerd gaat is de koppeling met mijn zakelijke spaarrekening. Verder top pakketje. Gebruiksvriendelijk en snel antwoord op vragen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Alhoewel ik eerst heel erg tevreden was, blijf ik problemen houden met het uploaden van bonnen. Eerder kreeg ik ook sneller een reactie bij het melden van een probleem. Nu duurt dit (te) lang. Als ondernemer ben je veel onderweg dus dan wil je graag snel een oplossing en een reactie. En heb je niet altijd tijd om achter de computer te gaan zitten wachten.

• Support

sinds begin dit jaar maak ik gebruik van Tellow. Vind het top! alles in 1 oogopslag bij te houden. voorheen ging alles naar de accountant, en besteedde zelf veel tijd om alles toch inzichtelijk te houden voor mezelf. nu doet tellow dit voor me..en alle begin is moeilijk dus soms even de tellow help center raadplegen en ja er zijn nog wat dingen die nog niet helemaal automatisch werken, zoals creditnota's, maar hé..even duidelijk naar de support reageren en zij koppelen het voor je aan de juiste af/bijschrijving. tja echt een feestje dus!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

E. van der Mast: In eerste instantie was ik erg te spreken over Tellow. Maar nu aan het einde van het jaar begin ik me toch te ergeren aan zaken die niet goed lopen. De dagelijkse dingen gaan dan nog wel, maar zaken die je zo af en toe maar eens hoeft te doen werken ook niet goed. BTW-prive gebruik - ik heb 3 weken gewacht op een oplossing voor dit probleem. Tijdens de kerstperiode, waarin ik tijd heb de administratie bij te werken is Tellow slecht of niet bereikbaar. Beloftes die worden gedaan (ik corrigeer het vandaag voor u mevrouw) worden niet goed nagekomen. Nu lukt het weer niet om het jaar af te sluiten. Niet alle BTW-aangiftes zijn verwerkt.... jawel hoor, maar het eerste kwartaal van 2018 bestond mijn bedrijf nog niet...... Er komt overal een oplossing voor, maar het is zeer irritant, dat als je 's avonds nog even iets af wil werken, je voor de zoveelste keer op rij ergens op vastloopt. En dan nog een laatste minpuntje: ik maak zelf mijn fakuren die ik vervolgens upload. Het systeem noemt dit "inkoopfakturen". Hierover heb ik in het begin (mei 2018) al een vraag gesteld. Was een bekend probleem waaraan wordt gewerkt.......... maar is nog niet opgelost. Ik schrijf normaal nooit klachten via dit soort sites, maar omdat ik ook geen adres kan vinden waar ik een officiele klacht kwijt kan, moet het maar een keer zo. Wat mij betreft is deze tekst niet voor iedereen zichtbaar, zie het als een klacht aan Tellow. Ik wil gewoon even mijn ongenoegen uiten. In principe is Tellow natuurlijk een mooi instrument. Maar er zijn wel nog wat schoonheidsfoutjes waarmee wat gedaan moet worden.
  • Support

Eenvoudig te gebruiken, met een uitstekende ondersteuning als je er zelf niet uitkomt
  • Support

Het is even wennen bij het uploaden van bonnetjes. Je verwacht dat de bonnetjes meteen aan de transactie zijn verwerkt. Ik gad het idee dat de upload vastliep. De verwerking duurt echter een werkdag. Nu ik dit weet werkt Tellow voor mij erg plezierig.
  • Support

Tellow heeft mijn verwachtingen overtroffen.

• Support

Goed boekhoudprogramma, kan niks anders zeggen. Ideaal voor de kleinere ondernemers. Haalt veel werk uit handen.
  • Support

Top app zeker aantebevelen!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

erg ontevreden over tellow, na een update vraagt tellow om een cent over te maken om toestemming te geven voor automatische incasso. Dit moet je accepteren anders werkt de software PER DIRECT niet meer. Je eigen keuze vinden ze blijkbaar niet waardevol. Daarbij is support niet erg professioneel in hun antwoord als je ze belt.
  • Support

Beste Dick, Onze excuses voor de onhandige telefonische reactie. We nemen nog contact op om een bloemetje te sturen :) Automatisch incasso is een veelgehoorde wens van onze gebruikers. Juist om tijd te besparen. Voor nieuwe gebruikers is het overmaken van een cent de meest eenvoudige wijze om dit te automatiseren. Als je nog vragen hebt, dan helpen we je graag. Groet, Rik van Support

Heel duidelijk, als je zelf alles goed bijhoudt kost het heel weinig tijd. Via de app vragen stellen met altijd een snel en uitgebreid persoonlijk antwoord. Echt super!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Redelijk makkelijk en overzichtelijk, wel soms lastig als je foto van bonnetje/ document maakt wordt deze niet altijd opgepakt
  • Support

Makkelijk programma in gebruik, heb meteen overzicht in de financiën. Vriendelijke hulp op afstand die vragen beantwoord en problemen oplost.

Handig, makkelijk en tijdbesparend
  • Support

Tellow zorgt ervoor dat je vrijwel niet meer aan je boekhouding hoeft te denken. Met een klein beetje basiskennis kan je vrijwel alles zelf. En wanneer iets niet lukt dan kan je ze heel eenvoudig bereiken via de chat of zelfs Whatsapp. Ze helpen vrijwel altijd binnen 24 uur en lossen altijd het probleem op.
  • Support

Fijne service en lekker mobiel.