Filters

10

Geweldige app

Ik zou Tellow iedereen aanbevelen. Ik ben net begonnen als zzper, geweldige service snel antwoord op je vragen, alles is overzichtelijk en duidelijk. 10+

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slechte support

Ik heb vaker contact proberen op te nemen met tellow, maar ik kom er gewoon niet uit. Ik heb het duurste pakket genomen voor een jaar, omdat ik dacht dat het handig zou zijn. Nou nee, ik was totaal niet tevreden over de werkwijze + de support. Niet tevreden, maar ik moet wel elke maand blijven betalen?! Account geblokkeerd, dus dingen inzien of aanpassen kan niet. Slecht bedrijf, komt ook niet tot een oplossing (ze willen alleen geld zien) En ik ga zeker niet voor een jaar betalen, ik heb 2 facturen gemaakt (heb niet eens gebruik gemaakt van het duurste pakket met hun “ support “) Blijf weg van tellow!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Shaquille, Bedankt voor het delen van je mening. We hebben dit ook samen besproken aan de telefoon. Zoals aangegeven hebben we meerdere keren gebeld in het begin en heb ik persoonlijk meer dan 10 emails gestuurd om je te helpen met de boekhouding. Helaas kwam hier vanuit jouw kant geen reactie op. Ik vind dat erg jammer, want ik had je graag verder geholpen. Ook hebben we aangegeven dat je direct kan bellen op het speciale Tellow Compleet nummer tussen 09:00-21:00. Hierop zijn we elke werkdag bereikbaar om jou te ondersteunen met de boekhouding. We vinden het vervelend dat je met deze ervaring bij Tellow weggaat omdat een positieve en waardevolle klantenervaring bij hoog in het vaandel staat. Weet dat de deur altijd openstaat en we voor je blijven klaarstaan. Groet, Maron

4

Fijn pakket, alleen slechte support.

Ik gebruik tellow al vanaf het begin, ben er altijd erg positief over geweest. Bij problemen kon je contact opnemen en werd je snel geholpen. Het pakket werkt prettig en werd steeds met nieuwe functies geupdate. Helaas sinds het gebruik van de chat als support erg slecht bereikbaar, steeds meer functionaliteiten maar ook meer problemen. Problemen worden niet snel opgelost maar blijven lang openstaan. Na het updaten naar een duurder pakket met telefonische support dacht ik dat ik dan wel sneller kon worden geholpen wanneer ik tegen een probleem aanliep, maar ook daar kwam ik van een koude kermis thuis. Ik heb zelfs netjes een bericht gestuurd als trouwe gebruiker met mijn bevindingen en verbeterpunten, helaas geen reactie gehad. Op het moment wil ik graag de btw aangifte doen maar de berekening daarvan klopt van geen kanten, dus weer de support een bericht gestuurd en nu maar wachten...wachten... Jammer tellow. Steek wat meer energie in de support naar je klanten, want anders raak je ze kwijt.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Steven, bedankt voor je feedback. We waarderen het heel erg dat je laat weten hoe jouw ervaring was de afgelopen tijd, dat vinden wij namelijk erg belangrijk. De wachttijd van onze chats was in de maand April een stuk langer dan normaal. Dit kwam door verschillende redenen: het was de periode van de Inkomstenbelasting, de btw-aangifte en helaas hadden we ook een zieke in het team. Hierdoor hadden we boven de verwachte mega-drukte (en al helemaal in de laatste week) ook minder mankracht. We hebben met de rest van het team onze uiterste best gedaan om zo snel mogelijk bij je te komen via de chat. Met het Plus abonnement is het mogelijk om bel-afspraken in te plannen. Ik zag dat dat was gelukt en dat die daarna weer was geannuleerd omdat het probleem al opgelost was. Ik ben blij om dat te zien! Je kan deze komende maanden weer van ons een betere reactie tijd verwachten, gemiddeld 10 minuten. Mocht ik verder nog wat voor je kunnen betekenen, hoor ik het heel graag van je! Groet, Maron

5

Was altijd super, maar steeds meer functies naar duurder abonnement, ook de support

Precies zoals hierboven omschreven, was eerst fan, maar dit wordt wel minder naarmate er functies naar een duurder pakket verhuizen en de support eigenlijk onbereikbaar is geworden. 1). Zo kon men eerder klanten toevoegen vanuit KvK database, hier mag je nu extra voor betalen. 2). De chatfunctie direct vanuit een probleem is nu een algemene chat waar een paar uur reactietijd op staat, maar meestal helemaal geen reactie (ik heb nog een chat open staan van 17 uur geleden en eentje van een weekje of 16). 3). Bij uitgaven kun je niet meer zien welke inkoopfacturen binnenkort verlopen (betalingstermijn) maar heb je wel 2x hetzelfde overzicht onder de knoppen 'Alle' en 'Uitgaven'. 4). Alle meldingen dat men ook zou moeten bankieren via Tellow ben ik ook wel beu nu. 5.) Naast het feit dat inkoopbonnen minder goed automatisch worden ingelezen (steeds meer fouten) maakt dat ik Tellow steeds minder waardeer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Erik, Heel erg leuk je gesproken te hebben! Ik ben blij, dat we er samen als long-time Tellow'ers bovenstaande punten hebben kunnen doornemen. Sommige punten zijn we grotendeels uitgekomen met extra uitleg (extra betalen, wachttijd chats & de drukke periode, wat kan je nu zien bij 'Uitgaven' en het stopzetten van de meldingen bankieren) en het andere punt voor de vervaldatum van de bon is als feedback doorgezet naar het team. Uiteindelijk, vind ik de conclusie van ons gesprek het allermooiste: "Tellow kan je zelfs, als je dat wilt, gebruiken op de wc." Haha! Misschien wel een goede nieuwe slogan? In ieder geval bedankt, en zoals ik al aangaf in het gesprek: mocht ik verder nog wat voor je kunnen betekenen, hoor ik het echt graag van je. Fijne dag! Groet, Maron

9

Simpel, makkelijk snel

Overzichtelijk makkelijk en snel

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en goede service!

Altijd goed geholpen bij Tellow

  • Aanbevelen? Ja
9

Persoonlijk en behulpzaam

Prettig hoor

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede en snelle service!

De medewerkers van Tellow reageren snel op mails of apps en bieden snelle en goede service en hulp bij problemen of vragen. Ik ben heel blij met Tellow!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en vriendelijke service

Ik begin net met het programma te werken. Dan maak je nog wel eens een foutje of kan je niet vinden hoe je het moet doen. Ik ben snel en vriendelijk geholpen door Maron en ben hier heel tevreden over. Nu kan ik met een fijn gevoel aan de slag. Ik vind het een heel gebruiksvriendelijk en makkelijk programma om mee te werken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!!!

Maron top medewerker heeft mij goed geholpen en aan haar woord gehouden super Topper!

  • Aanbevelen? Ja
10

hele fijne support

ben heel snel en fijn geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Erg tevreden

Als stratende zzp'er heb ik veel vragen en begrijp ik heel veel dingen niet. Ik word altijd goed geholpen met alle vragen die ik heb. Soms zijn dat er meerdere tegelijk en alle vragen worden beantwoord en daarna volgt ook een duidelijke uitleg. Maron heeft veel geduld en is erg vriendelijk. Na elke gesprek met haar snap ik het elke keer weer een beetje beter. En als startende ondernemer is dat een fijn gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Superfijne hulp!

Zelf ben ik niet echt een rekenwonder of handig met administratie. Maar dankzij Tellow en in het bijzonder Maron wordt het echt een stuk gemakkelijker en zelfs leuk! Ik word goed geholpen altijd en als ik er even niet uit kom word ik meteen gebeld en geholpen. Oprecht een aanrader voor alle ondernemers!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

‘S avonds een vraag gesteld aan het support team en de volgende ochtend had ik al een reactie met de juiste antwoorden. Snel en goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed geholpen !

Was even een probleem met inloggen op mijn account. Goede en duidelijke uitleg waarna het probleem opgelost is ! erg blij mee.. !

  • Aanbevelen? Ja
10

Verassend snelle, pro-actieve en goede service

Ik heb een vraag gesteld op vrijdag einde dag, waarbij al direct werd aangegeven dat het antwoord enkele uren kan duren. Ik ging er dus vanuit dat het maandag zou komen. Maar tot mijn verbazing werd het direct (dus super snel!) en goed opgelost. Maron dacht met me mee voor de beste oplossing en ik kan met een blij gevoel het weekend in. Dank!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Sinds ik als ondernemer ben begonnen april 2018 ben ik al gebruiker bij Tellow en raadt het iedere ondernemer aan. Sinds vorig jaar heb ik via Tellow ook een boekhouder die ik alles kan vragen over het ondernemen (de financiele kant ervan). Tellow medewerkers reageren en snel en zijn heel behulpzaam! Maron spreek ik veel en reageert snel. Top app voor je zakelijke boekhouding

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed en geduldig uitgelegd

heel behulpzaam en professionele

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn geholpen!

Maron stond me vriendelijk en snel te woord!

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnelle en goede service van Manon

Ik had een Tellow account met mijn eenmanszaak. Deze was recent omgezet naar een B.V. Manon heeft mij geholpen om dit om te zetten, zodat ik ook met mijn B.V. gebruik kan maken van Tellow.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service en handige tool

Tellow is al vanaf het begin voor mij onmisbaar. Makkelijk om zelf te begrijpen en als je iets niet weet staat hun uitstekende en snelle service altijd voor me klaar. Kortom echt helemaal top!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super vriendelijk contact en altijd een snelle oplossing

Ik krijg snel hulp en ik word vriendelijk en adequaat geholpen. Zeer tevreden met de hulp en geboden oplossingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en voortvarend geholpen!

Zeer servicegericht en snelle afhandeling!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle, en behulpzame support!

Ik had een probleem met mijn bankkoppeling wat moeilijk op te lossen was. Maron van de support van Tellow heeft er tijdig en snel op gereageerd tot dat het verholpen was. Ik ben elke keer super tevreden met de support van Tellow!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en adequaat geholpen

Mijn vraag werd via de chat supersnel en doeltreffend beantwoord. Klasse!

  • Aanbevelen? Ja

Over Tellow

Eindelijk een boekhoudtool die écht gebruiksvriendelijk is. Regel je aangiftes, facturen, en boekhouding in minuten. Zo hou je meer tijd over voor ondernemen. Een account is altijd gratis.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd