Hi, bedankt voor je feedback! Graag los ik dit samen met je op en hoop ik misschien wat meer duidelijkheid in de werkwijze te brengen. Als eerste wil ik je op het hart drukken dat het absoluut mogelijk is om het Tellow account op te zeggen. Er zijn in onze eerdere emails twee onderdelen naar boven gekomen: 1. Het Tellow account. Deze kan ik voor je verwijderen. 2. De bankrekening. Omdat de bankrekening voldoet aan strenge wet-en regelgevingen kan deze alleen door de rekeninghouder worden opgeheven via de stappen gestuurd in de mail. Daarnaast verwacht ik dat mijn (nieuwe) collega zijn best heeft gedaan om zo goed mogelijk te antwoorden op de vragen over het account, maar mochten hier nog vervolgvragen of onduidelijkheden in zijn, dan help ik je graag verder. Groet, Maron ^Tellow
Originele beoordeling
Hi Kevin, bedankt voor de feedback! Graag kijk ik met je mee: op 3 oktober is het eerste bericht gestuurd voor de missende transacties. Het technisch team heeft dit opgelost op 31 oktober. Omdat we jouw geduld en begrip in de situatie waardeerden, hebben we toen voor de volgende maand 25% korting toegevoegd. Helaas haal ik nu uit de feedback dat er nog wel transacties missen! Dit lossen we graag met je op. Ik heb een bericht naar jou en het technisch team gestuurd, ik houd je op de hoogte! Groet, Maron ^ Tellow
Hi Jac, bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je het pakket als fijn en intuïtief ervaart. Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen om samen de feedback te bespreken. Ik hoor graag wanneer je beschikbaar bent. Fijne feestdagen! Groet, Maron ^ Tellow
Hi Marjolie, bedankt voor de mooie woorden. Heel erg leuk om te lezen! Dat is ook precies de reden waarom we met Tellow zijn begonnen: dat jij je mag focussen op jouw onderneming. Fijn om te lezen dat je het ook zo ervaart. Op nog een prettige samenwerking! Groetjes, Maron ^ Tellow
Hi Christiaan, bedankt voor je mooie reactie! We zijn blij om te horen dat we je duidelijk en gemakkelijk kunnen begeleiden in de boekhouding. Op een verdere prettige samenwerking! Cheers! ^ Tellow
Hi Nick, bedankt voor het compliment! Fijn om te lezen dat de functionaliteiten je dagelijkse boekhouden makkelijker maakt. Cheers! ^ Tellow
Hi Lars, bedankt voor je mooie woorden! We zijn blij met onze samenwerking. Cheers! ^Tellow
Hi Sonny, ik ben blij om te horen dat we je goed kunnen helpen! Yes! Leuk om te lezen dat ook de AI bot met makkelijke vragen je op weg helpt en dat het je is opgevallen dat ik heel af en toe stiekem mijn laptop open in het weekend. ;-) Haha. Op nog vele jaren samenwerking! Cheers! Groet, Maron ^ Tellow
Hi Daniel, leuk om te horen dat je goed bent geholpen! We ondersteunen je graag. Cheers! ^Tellow
Hi Sem, bedankt voor je leuke feedback! We zijn erg blij om te horen dat je blij bent met Tellow. Cheers! ^ Tellow
Hi Shaquille, Bedankt voor het delen van je mening. We hebben dit ook samen besproken aan de telefoon. Zoals aangegeven hebben we meerdere keren gebeld in het begin en heb ik persoonlijk meer dan 10 emails gestuurd om je te helpen met de boekhouding. Helaas kwam hier vanuit jouw kant geen reactie op. Ik vind dat erg jammer, want ik had je graag verder geholpen. Ook hebben we aangegeven dat je direct kan bellen op het speciale Tellow Compleet nummer tussen 09:00-21:00. Hierop zijn we elke werkdag bereikbaar om jou te ondersteunen met de boekhouding. We vinden het vervelend dat je met deze ervaring bij Tellow weggaat omdat een positieve en waardevolle klantenervaring bij hoog in het vaandel staat. Weet dat de deur altijd openstaat en we voor je blijven klaarstaan. Groet, Maron
Hi Steven, bedankt voor je feedback. We waarderen het heel erg dat je laat weten hoe jouw ervaring was de afgelopen tijd, dat vinden wij namelijk erg belangrijk. De wachttijd van onze chats was in de maand April een stuk langer dan normaal. Dit kwam door verschillende redenen: het was de periode van de Inkomstenbelasting, de btw-aangifte en helaas hadden we ook een zieke in het team. Hierdoor hadden we boven de verwachte mega-drukte (en al helemaal in de laatste week) ook minder mankracht. We hebben met de rest van het team onze uiterste best gedaan om zo snel mogelijk bij je te komen via de chat. Met het Plus abonnement is het mogelijk om bel-afspraken in te plannen. Ik zag dat dat was gelukt en dat die daarna weer was geannuleerd omdat het probleem al opgelost was. Ik ben blij om dat te zien! Je kan deze komende maanden weer van ons een betere reactie tijd verwachten, gemiddeld 10 minuten. Mocht ik verder nog wat voor je kunnen betekenen, hoor ik het heel graag van je! Groet, Maron
Hi Erik, Heel erg leuk je gesproken te hebben! Ik ben blij, dat we er samen als long-time Tellow'ers bovenstaande punten hebben kunnen doornemen. Sommige punten zijn we grotendeels uitgekomen met extra uitleg (extra betalen, wachttijd chats & de drukke periode, wat kan je nu zien bij 'Uitgaven' en het stopzetten van de meldingen bankieren) en het andere punt voor de vervaldatum van de bon is als feedback doorgezet naar het team. Uiteindelijk, vind ik de conclusie van ons gesprek het allermooiste: "Tellow kan je zelfs, als je dat wilt, gebruiken op de wc." Haha! Misschien wel een goede nieuwe slogan? In ieder geval bedankt, en zoals ik al aangaf in het gesprek: mocht ik verder nog wat voor je kunnen betekenen, hoor ik het echt graag van je. Fijne dag! Groet, Maron
Eindelijk een boekhoudtool die écht gebruiksvriendelijk is. Regel je aangiftes, facturen, en boekhouding in minuten. Zo hou je meer tijd over voor ondernemen. Een account is altijd gratis.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.