Enorm goed geholpen

Fijn ontvangen en enorm goed geholpen. De verkoopster luisterde goed naar mijn wensen. Dit vond ik heel fijn. Nu nog de laatste pas en meetafspraak. Als die ook zo goed is dan krijgt Weddings een dikke 10 van mij :-)

Bij binnenkomst werden mijn moeder, me zus en ik al met een warm welkom ontvangen. Ze luisteren echt naar wat jij als bruidje mooi vindt en denken graag mee. Een hele leuke winkel met hele leuke gezellige dames!

Weddings, in één woord geweldig!

Een geweldige middag met super goed advies en een top sfeer! De styliste had enorm veel ervaring en zorgde daarnaast ook voor een hele fijne en gezellige sfeer! Een gouden combinatie voor het vinden van mijn droomjurk! Bedankt! ❤️

Toppie!

Silvia en collega (hepie en hepie ;-) zijn fantastisch! Met zorg en volle aandacht geholpen mijn trouwjurk uit te zoeken!

Ervaren verkoopster, gezellige sfeer.

We kwamen bij toeval uit bij Weddings. Zonder een afspraak. Er werd gekeken in de agenda en het was geen probleem. Direct een goed gevoel en er werd veel gelachen. Super verkoopster, Mirjam. Uiteindelijk met een prachtige jurk de deur uit. Nou ja als hij klaar is.

Professioneel en erg persoonlijk!

20 januari was het dan zover; mijn pasafspraak bij Weddings! Helemaal leuk, samen met mijn moeder opzoek naar mijn droomjurk! Bij aankomst kregen we een lekker kopje koffie en ging ik samen met mijn persoonlijke styliste (Sandra) opzoek tussen de honderden jurken naar mijn droomjurk. De keuze is reuze bij Weddings. De winkel is ruim en overzichtelijk opgezet met, jawel.. zelfs een catwalk! Wat ook erg fijn is dat je voor jou en de eventuele entourage een eigen plekje hebt, zodat je toch wat afgezonderd zit van de andere passende dames. Na een aantal jurken gepast te hebben heb ik mijn droomjurk gevonden! I said YES to the dress! (met een traantje erbij).

Heeel fijne ervaring & mijn droomjurk :)

Super goed geholpen door Cindy, en uiteindelijk mijn droomjurk gekocht!

Zo persoonlijk en ontspannen!

Ik werd geholpen door Nathalie en kan alleen maar vol lof spreken over haar manier van werken. De winkel ziet er super uit, personeel was heel vriendelijk en alles netjes schoon. Ze hebben een enorme collectie jurken en denken graag met je mee. Dit maakte het zo fijn en makkelijk, heb oprecht genoten!

Geduldig en erg behulpzaam

Mijn verkoopster nam de tijd en luisterde goed naar wat ik wel en niet mooi vond.

Geweldig! Wat een impressie!

Wat een ervaring en wat een geweldig lieve mensen. Zo goed geholpen en helemaal op mijn gemak. Wat een ervaring om zo iets mee te maken in zo een mooie zaak met je eigen zitje waar je kan passen en echt de jurk kan komen showen aan de mensen die mee zijn. De foto onder de boog en de champagne met het vuurwerkje bij het “say yes to the dress” moment ook heel speciaal! En natuurlijk de foto als laatste bij de fotomuur voor de winactie! Het was allemaal geweldig en je voelt je heel heel speciaal. Wat een top winkel en wat een fantastische mensen met liefde voor wat de doen!

We zijn heel fijn geholpen en ook gelijk geslaagd!

Op alle gebieden goed.

Dé jurk gevonden en supergoed geholpen!

Ik ben erg goed geholpen tijdens mijn afspraken met Nathalie. Ze is enthousiast, vriendelijk en luisterde goed naar mijn wensen. Ik heb mijn bruidsjurk gevonden en ben er heel blij mee! Het was een speciaal moment, een mooie herinnering en goede ervaring. Ontzettend bedankt!

Fantastische ervaring!

Mijn ervaring bij Weddings was boven mijn verwachting. De winkelindeling met de privé booths waren erg prettig & gaven je het gevoel alsof je de hele winkel voor jezelf had. Daarnaast was het team super aardig. Ze denken met je mee, hebben veel kennis, maar zijn tegelijkertijd ook eerlijk. En als je je jurk gevonden hebt dan wordt het goed gevierd!

Mega fijn!

Ik was wat huiverig voor het passen van trouwjurken. Pas ik de jurken wel? Is het niet te gemaakt enthousiast? Maar ik ben super fijn geholpen door de stylist en heb een hele prettige ervaring gehad! Er werd goed rekening gehouden met mijn wensen.

Prachtige winkel en erg vriendelijk personeel. Ik kwam binnen (zonder afspraak) met een bepaald budget. Er werd heel erg met me meegedacht en geluisterd naar mijn wensen. Nog geen 1,5 uur later heb ik mijn droomjurk gevonden! Afgesloten met een heerlijk glaasje bubbels en vuurwerk :)

Prachtige winkel, geweldig personeel en mijn droomjurk gevonden!

Vandaag heb ik mij helemaal laten omtoveren tot een echte bruid. Voor iedereen heeft dit een andere betekenis en dat weten zij bij Weddings maar al te goed. Samen met mijn moeder, schoonmoeder en beste vriendin werden wij warm ontvangen door Nina. Ontzettend fijne dame, vriendelijk en behulpzaam! In de eerste instantie dacht ik vandaag alleen even rond te kijken wat ik wel en niet wilde in een jurk. Goed voorbereid voor de afspraak, totaal niet gedacht dat ik die éne jurk, precies vandaag, zou vinden! Daar gaat dry-january, wij hebben namelijk met een glaasje bubbels getoast op het feit dat ik na één pasafspraak mijn droomjurk heb gevonden! Dankjulliewel team van Weddings, in het speciaal Nina! Ik kan niet wachten om de jurk weer te zien bij de volgende afspraak.

We zijn heel open en vriendelijk ontvangen. Ze nam de tijd en heeft verschillende jurken laten passen. Uiteindelijk hebben we een hele mooie jurk gevonden. Sil was een hele fijne verkoopster met een luisterend oor.

Mijn moeder is zo prachtig in die jurk

Mijn moeder is al aardig op leeftijd en gaat nu eindelijk trouwen. Ze heeft een fantastische jurk gevonden die zowel chique als hip staat.

Top service en een top jurk!

We kwamen zonder afspraak binnen lopen en er werd wat in de planning geschoven, waardoor ik mijn jurk heb gevonden. Fijne en professionele sfeer in de winkel. Ik ben geholpen door Samin, de beste service die ik ooit heb gehad. Zo geduldig en zo behulpzaam! Kan het niet anders omschrijven dan perfect, 10/10.

Fantastich

Ik ben geholpen door een hele leuke vrouw en voelde me goed geholpen.

Was zeer prettig

Het was prettig ben goed geholpen. Sandra was echt echt heel aardig, behulpzaam en lief. Ze luisterde goed naar me wens en heeft me geholpen om een perfecte geweldig jurk helpen te vinden.

Heel fijn, en vriendelijke ervaring

Mooi de tijd genomen en uiteindelijk een prachtige jurk gevonden! Voelde me heel erg op mijn gemak.

Ontzettend blij en gelukkig met hoe ik geholpen ben om mijn droomjurk te vinden!

Bij de eerste stap die ik binnen zette bij Weddings voelde ik mij gelijk om mijn gemak. Wat een ontspannen, open en fijn ontvangst! Ik ben ontzettend goed geholpen: er werd goed naar mij geluisterd, er werd met mij meegedacht, iedereen kon eerlijk zijn en ik heb mij geen minuut niet op mijn gemak gevoeld. De service die aan mij verleend werd was snel en zo gezellig! Echt ontzettend blij met de keuze om mijn trouwjurk te gaan uitzoeken bij Weddings in Rotterdam; ik zou het zo nog een keertje overdoen!

Het was geweldig dag

Nina is een top meid, zij heeft me met ale liefde mij trouw jurk help uit kiezen Het was een gezellige dag

Wat een geweldige winkel & personeel

Werd super leuk ontvangen. Super en vooral ook eerlijk geholpen. Luisterde goed naar mijn mening. Personeel was super gezellig, vlot, spontaan. Heb veel gelachen. Het liep allemaal vanzelf.

Over Weddings

Bij Weddings begrijpen we dat iedere bruid de grootste keuze trouwjurken wil hebben. Maar ook weten we dat de hele ervaring van de zoektocht naar DE droomjurk ook een unieke en exclusieve ervaring moet zijn. Onze bruidswinkel van 950 vierkante meter hangt vol met trouwjurken van alle toonaangevende merken in verschillende prijsklassen en maten. We hebben ruime privé pasruimten waar je in alle rust kunt passen met de hulp van een ervaren bruidsstyliste. Met het One Stop Shopping concept koop jij je trouwjurk, maar ook je bruidsschoenen, tiara, sluier en bruidssieraden allemaal tegelijk. Om de geslaagde shopsessie af te sluiten drinken we champagne om te vieren dat jij je droomjurk hebt gevond