Super leuk!

Het was een aangename en toffe ervaring! Ik werd meteen goed ontvangen en er werd aandachtig geluisterd naar mijn voorkeuren. Ik ben zeer tevreden over mijn trouwjurk die ik meteen daar heb gevonden dankzij de hulp van de styliste.

Geslaagd maar de ervaring viel een beetje tegen

Ik had in januari 2020 na het zien van een jurkenshow in de prachtige winkel een afspraak gemaakt voor april 2020, deze werd verschoven naar juli 2020 ivm corona. In de tussentijd wel een virtuele afspraak gehad (vond ik erg leuk bedacht!). Na bijna 7 maanden wachten was het eindelijk zover. De week ervoor werd ik gebeld om de afspraak te dubbelchecken. De verkeerde datum was genoteerd. Dat was een dikke tegenvaller maar ik kon nog terecht om 16.00 uur. Dat voelde voor mij als “we kunnen je nog wel aan het einde van de dag kwijt” dus ik vroeg: Heb ik dan wel genoeg tijd, niet dat het gehaast moet? Nee ik zou genoeg tijd hebben. Toen het moment eindelijk zover was werden we vriendelijk ontvangen en de verkoopster zei na het intakegesprekje: “Nou dan gaan we maar meteen aan de slag want we hebben niet zoveel tijd.” Dat vond ik zó jammer! Ik ben prima geholpen en heb mijn jurk gevonden begrijp me niet verkeerd, maar dit heeft de ervaring toch een beetje afbreuk gedaan.

een feestje!

hele fijn ochtend gehad vandaag. lief geholpen met veel geduld en ervaring, kijken naar hoe ik me voelde in de jurk en daarop inspelen! super fijn en zeker in deze tijd. Dankjewel voor je geduld en je fijne hulp.

Ik ben goed geholpen door Wilma in het vinden van mijn droom trouwjurk! Het was “say say to the dress”! Het was een fijne ervaring!

Overweldigend

Het was heel prettig dat Sandra aanvoelde wat voor mij de juiste jurk zou zijn en ook afging op mijn gevoel en mimiek. Bedankt!

Uistekend ,,vriendelijk en zeer professioneel geholpen!

Een zeer prettige en leuke ervaring. Vakkundig geholpen en op een hele fijne manier geadviseerd. Daarom ben ik in één keer geslaagd.

Geweldig! Goed geholpen.

Ik liet de styliste zien wat mijn smaak was en ze heeft hier goed op ingespeeld. De tweede jurk is het geworden. We zijn erg fijn geholpen.

Bij Weddings komen dromen uit!

Bij Weddings werken zeer vriendelijke en vakkundige dames. Ze racen heel de winkel door om DE perfecte jurk te vinden. Daarnaast zijn de pasruimtes privé en geven zij de ruimte om even alleen met familie/vriendinnen te overleggen. Wij hebben een fantastische ochtend gehad, nogmaals dank!!

Supergoed geholpen!

Zeer vriendelijke ontvangst bij binnenkomst. Supermooi opgezette winkel met al die nissen waar je met je eigen groepje kunt zitten, passen en showen. En ook goed geholpen door het personeel. Enige kleine minpuntje vond ik dat de jurken zo ontzettend dicht op elkaar in de rekken hangen dat je niet goed kunt zien of er ook nog iets anders moois tussen hangt.

Leuke dag waarin ik goed en ontspannen werd geholpen mijn trouwjurk te vinden

Goede hulp, ontspannen sfeer. Veel keuze. Top!

Geweldig!

Heel goed geholpen door Wilma. Ze was eerlijk en dacht goed mee. Goed geregeld qua Corona maatregelen en ik heb ja gezegd tegen mijn jurk!

Mooi, en goede serves.

Ik werd goed ontvangen in de aankomsthal. Ook al waren we iets te vroeg. De ruimte was al leeg, dus we konden gaan zitten en we kregen gelijk wat te drinken. Ik vond het erg leuk om zelf door de winkel heen te lopen en zelf uit te zoeken. Ik wist niet waar ik moest begonnen dus de dresser heeft mij goed op weg geholpen. Ik wist wel wat ik wel en niet wilde. Uiteindelijk was het passen erg leuk, goed geholpen en een goede serves. Ik heb uiteindelijk de jurk gekocht bij weddings.

ZO LEUK!

Door Rita ben ik geholpen. Wat een leuk mens! Lekker gezellig en een mooie bruidsjurk gescoord. Laat de grote dag maar komen!!

Geweldig!

Ik ben echt fantastisch geholpen door Weddings. Van het moment dat ik binnen kwam voelde het direct goed. Er werd goed geluisterd naar mijn voorkeuren/wensen. Er hing een gezellige ontspannen sfeer. Duidelijk informatie over vervolg afspraken. Het was gewoon echt super!

Kostbaar!

Fijne ervaring, goed geholpen, perfecte jurk gevonden door goed advies

Geweldig en super tevreden met alles!

De eerste keer was ik geholpen door Wilma, ze luistert erg goed naar je, super vriendelijk en service gericht. Helaas had ik me jurk toen nog niet kunnen vinden. De 2e keer had ik Wilma weer, ze wist precies wat ik zocht en doordat ze goed naar me luisterde, heb ik deze keer me jurk gevonden! De afspraak was niet alleen gericht op de jurk, maar ook het vertrouwen en plezier bij het passen. Weddings is een professionele bruidswinkel met een prachtig assortiment aan jurken voor iedereen! Ik raad 100% Weddings aan.

Geweldig!

Super service, iemand die wist waar ze het over had en je fijn hielp!

Super fijn geholpen!

Zelf ben ik erg tevreden over weddings! Super goede service en klantvriendelijkheid!

Wat een super fijne service van Sandra. Gelijk mijn jurk vandaag kunnen kopen. Bedankt voor alles!

In 1 woord geweldig!

Al bij binnenkomst merk je de ongelofelijke gastvrijheid en gezelligheid. De dames nemen alle tijd voor je en je wordt echt verwend. In 1 woord geweldig!! Deze zaak raad ik iedereen aan.

Fantastisch!

Super geholpen door een vrolijke dame! Door een goed service THE dress gevonden! Kan niet wachten om te shinen in mijn prachtige jurk! Weddings is zeker aan te raden voor toekomstige bruiden!!!!

Onzettend goed geholpen!

Echt een top winkel met veel keus!

Geweldig.

Super fijn geholpen door de lieve behulpzame eerlijke verkoopster Anne. Voelde me gelijk op mijn gemak. Ze luisterde goed wat ik voor jurk zocht en ben daarom snel en goed geslaagd.

Ik ben zeer prettig geholpen!

Ik ben zeer prettig geholpen!

Heel fijne ervaring

De adviseuse Anne, luisterde goed naar mijn wensen, heeft me enorm goed geholpen! Ze heeft alle jurken gepakt die ik op mijn lijstje had naar uiteindelijk is het de jurk geworden die zij uit eigen initiatief en door het luisteren naar mijn wensen uit het rek pakte.

Over Weddings

Bij Weddings begrijpen we dat iedere bruid de grootste keuze trouwjurken wil hebben. Maar ook weten we dat de hele ervaring van de zoektocht naar DE droomjurk ook een unieke en exclusieve ervaring moet zijn. Onze bruidswinkel van 950 vierkante meter hangt vol met trouwjurken van alle toonaangevende merken in verschillende prijsklassen en maten. We hebben ruime privé pasruimten waar je in alle rust kunt passen met de hulp van een ervaren bruidsstyliste. Met het One Stop Shopping concept koop jij je trouwjurk, maar ook je bruidsschoenen, tiara, sluier en bruidssieraden allemaal tegelijk. Om de geslaagde shopsessie af te sluiten drinken we champagne om te vieren dat jij je droomjurk hebt gevond