Super fijn geholpen door Nina! Top Service!

Van te voren wist ik niet wat voor trouwjurk ik precies wilde. Ik had wel wat ideeën, maar verder zou het een grote zoektocht gaan worden. Nina heeft mij super goed geholpen! Na een aantal jurken aangehad te hebben heb ik mijn trouwjurk gekozen. Bedankt voor de goede service en hulp.

Mooie ruime collectie en uitstekend geholpen!

Weddings heeft een mooie winkel met een ruime collectie. Ik ben erg goed geholpen door de verkoopster die zeer professioneel te werk ging en goede adviezen gaf. Ik kan iedere aanstaande bruid een bezoekje aan weddings aanbevelen.

Persoonlijk en professioneel

Wat een ontzettend leuke ervaring was dit en wat een professionele medewerkers en stylisten. De jurk die het uiteindelijk geworden is had de styliste meteen gepakt toen ze me zag. Ik zou deze winkel iedereen aanbevelen die op zoek is naar een prachtige trouwjurk en een onvergetelijke ervaring.

Wat een prachtige zaak ! En wat een service eigelijk na me 1ste jurk passen was het al raak , ze luisteren echt naar wat je wilt en gaan hiernaar op zoek , fijn is ook dat ze je totaal iets anders laten passen om zo toch ook een ander silhouet te zien en uit te kunnen sluiten , binnen 2 uur me droomjurk gevonden.

Vandaag voor het eerst jurken gaan passen voor mijn bruiloft. De zaak zag er prachtig uit! Ik ben door Nina geholpen, echt een topper! Ze heeft me super professioneel en vriendelijk geholpen. Het was ook nog eens erg gezellig! Ik heb mijn droom jurk gevonden super ! Liefs Loy

Super leuke dag gehad!

Het was een hele fijne ervaring om bij jullie in de winkel te zijn. We werden erg gastvrij ontvangen en het brede assortiment met allemaal prachtige trouwjurken was fantastisch. Ik werd super goed geholpen en heb dan ook een hele mooie jurk gekocht. Kan niet wachten om deze weer te mogen komen passen!

Hele toffe meiden ben ook goed geholpen

In 1 woord: TOP!

Mijn verkoopster, Cindy, een fantastische madame! Niets was haar te veel...al de jurken die ik zelf reeds gekozen had mocht ik passen en uiteindelijk de jurk gekocht die zij aanbevolen had. Geen makkelijke jurk om te passen en wel 3 keer terug aan en uit zonder dat ze ongeduldig werd. De verkoopsters hier in België kunnen een voorbeeld aan haar nemen! Bedankt Cindy voor de leuke ervaring. Groetjes, Cindy uit België

Ik had totaal geen idee wat me te wachten stond en had verschillende jurken uitgezocht. Er werd echt de tijd voor me genomen om een passende jurk te vinden en de styliste had duidelijk genoeg ervaring! Met een hele andere jurk geslaagd dan ik in eerste instantie had gedacht! En dat in ongeveer een uur! Echt een top ervaring gehad, ik raad het zeker aan!

Ik ben heel goed geholpen , heel vriendelijk een aanrader !! Top gewoon

Super leuke aardige dames die echt naar je wensen luisteren, meedenken en je eerlijk advies geven. Nemen ook echt die extra stap op voor jou DE jurk te vinden. Helemaal blij en geslaagd dankzij de goede hulp van Nina! :)

Fantastisch!

Onwijs hartelijk, kundig en behulpzaam geholpen. Wat een geweldige ervaring!

Fantastisch!

Lieve Nina ontzettend bedankt voor je ondersteuning en begeleiding gedurende de zoektocht naar mijn droomjurk! Mede dankzij jouw expertise en fijne advies heb ik de jurk gevonden! Ik raad Weddings zeker aan! Tot snel!

Geholpen door Nina en dat was echt super. Leuke adviseuse die in no-time doorheeft wat je wilt! Echt heel blij mee geweest!

Top ervaring!!!

Ik had enorm veel moeite en stress over het vinden mijn droom jurk. Bij meerdere zaken langs geweest maar bij elke zaak had ik het gevoel dat de stylistes mij niet begrepen. Ik had de hoop bijna opgegeven totdat ik bij Weddings langsging. Enorm enthousiast, vakkundig en meedenkend personeel! De stylist luisterde goed naar m’n wensen en de eerste jurk die ik bij Weddings heb gepast was de perfecte jurk!!! Ik raad Weddings aan bij elke bruid!!

Super goed geholpen, er werd zo goed meegedacht en het wad heel gezellig

Warm, behulpzaam, geduldig en enthousiast

We waren heel goed ontvangen. Er was veel persoonlijke aandacht. Het was allemaal goed geregeld. We hebben eerlijk advies gekregen. Ze waren heel behulpzaam, begripvol en geduldig. Ook gewoon enthousiast en gezellig. Hele fijne ervaring en zou het iedereen aanbevelen.

Geweldig!!!

Het was een hele mooie middag. Goed geholpen en ze zijn zo behulpzaam om jou droomjurk te vinden. Ik ben geslaagd voor mijn droomjurk in 1 woord geweldig. Vriendelijk personeel, mooie winkel en super behulpzaam

Kostbare dag met mooi resultaat!

Vandaag ben ik mijn zoektocht naar mijn droomjurk gestart bij Weddings. Bij binnenkomst werden wij welkom geheten door professional en expert Nina. Allereerst werd ik door Nina op mijn gemak gesteld en vervolgens begon het avontuur. Met heel veel geduld, begrip en een dosis humor ben ik geslaagd voor mijn droomjurk. Ik wil Nina bedanken voor de adviezen en het geduld. Ik kom graag terug om de jurk door te passen. Tot dan!

Perfect geholpen en mijn droomjurk gevonden!

Iedereen was super vriendelijk en heeft met mij meegedacht! Voelde me helemaal op mijn gemak en ik ben Cindy heel dankbaar dat ze mijn droomjurk heeft gevonden! Bedankt voor deze bijzondere ervaring!

Geweldig!!

Opzoek gaan naar je bruidsjurk is een bijzonder moment, alleen al bij binnenkomst werden we warm onthaald en werd alles duidelijk uitgelegd. En binnen no-time had ik mijn droomjurk gevonden en werd dit gevierd met Champagne! Dat gevoel is onbeschrijfelijk! Daarom zou ik iedere 'Bride to be' adviseren om naar Weddings te gaan om haar droomjurk te vinden. Dit kwam vooral door de goede service en hulp van Nina!

Echt een geweldige zaak

Ik ben super goed geholpen met het uitzoeken van mijn trouwjurk. De meiden van Weddings zorgen ervoor dat dit moment al een feestje opzich is. Het was bijna jammer dat ik met de uitstekende hulp van Nina mijn jurk al zo snel had gevonden.. we hadden namelijk graag nog wat langer willen blijven! Heel erg bedankt!!

Fantastische ervaring

Afgelopen weekend heb ik mijn droomjurk gevonden bij Weddings. Het was een super leuke en fijne ervaring. De dames van Weddings zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De styliste zorgde ervoor dat de afspraak ontspannen en soepel verliep. Daarnaast was er ook een hoop gezelligheid! Ze had veel ervaring en gaf ook haar eerlijke mening. Ze dacht goed mee met de opties ivm mijn zwangerschap. Er is onwijs veel keuze in verschillende trouwjurken. Echt een dikke aanrader voor alle toekomstige bruiden!!

Ontzettend aardig en goed geholpen. Ze denken echt met je mee en niks is te veel gevraagd!

Top service en ervaring

Ik heb er een eindje voor moeten reizen, maar het was het zeker waard! Het is een prachtige winkel met prachtige jurken en super behulpzame en vriendelijke medewerkers. Super goed geholpen en heb dan ook mijn droomjurk gevonden!

Goudsesingel 440 444

3011KN Rotterdam

Over Weddings

Bij Weddings begrijpen we dat iedere bruid de grootste keuze trouwjurken wil hebben. Maar ook weten we dat de hele ervaring van de zoektocht naar DE droomjurk ook een unieke en exclusieve ervaring moet zijn. Onze bruidswinkel van 950 vierkante meter hangt vol met trouwjurken van alle toonaangevende merken in verschillende prijsklassen en maten. We hebben ruime privé pasruimten waar je in alle rust kunt passen met de hulp van een ervaren bruidsstyliste. Met het One Stop Shopping concept koop jij je trouwjurk, maar ook je bruidsschoenen, tiara, sluier en bruidssieraden allemaal tegelijk. Om de geslaagde shopsessie af te sluiten drinken we champagne om te vieren dat jij je droomjurk hebt gevond