Fantastisch!

Onwijs goede service ! Geen minpunten !

Een mooie ervaring

Het was ontzettend fijn hoe jullie mij op m'n gemak stelde.

Iedereen van jullie is enthousiast! Stelt de klant en aanhang hiervan gerust. Mirjam keek heel goed mee wat bij me past en niet. En hielp me hoed bij de uitiendelijke keuze van de laatste 2 overgevelven jurken. Ik was gister de hele dag nog op een roze wolk.. En dat komt zeker ook door jullie fantastische hulp! Nogmaals bedankt!

Vriendelijk en deskundig personeel.

Ik ben erg goed geholpen bij weddings. Het personeel was erg vriendelijk en geduldig. Ze luisterde goed en hielpen me met deskundig advies.Dit vind ik zeer belangrijk bij een bruidsjurken winkel omdat ik het een beetje spannend vond. Maar het personeel is zo goed . Dat dat gevoel snel weg ging.

Super ervaring!

Bij binnenkomst werden we wat minder aardig ontvangen door Franseska. Ongeduldig en niet heel vriendelijk. Ze nam ons drinken op maar dat kwam vervolgens ook niet. Gelukkig was daar Jolanda en die heeft mij fantastisch geholpen met het vinden van mijn jurk. Haar enthousiasme en goede hulp was heel prettig. Toen ik de jurk gekozen had ook leuk verrast met vuurwerk en champagne. Goede herinnering.

Ontspannen sfeer!

Ik had geen idee wat voor soort jurk ik wilde en dacht dat een tijdsbestek van twee uur veel te kort was. Met hulp van Mirjam in 1,5 uur DE jurk gevonden. Het ging ontzettend spontaan en ontspannen. Heerlijke goede service. Nu al zin in de volgende afspraak!

Fantastisch en super bijzonder

De service is super fijn en goed. De hulp is fijn en de dames die er werken zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Professioneel, prachtige winkel

Positieve ervaring, zeer mooie zaak. Leuk dat je zelf de winkel in mag om jurken re kiezen. Fijn om een ruime plek te hebben om te passen en te showen Niet gedacht in 1x te zullen slagen. Er wordt snel gewerkt, maar niet te gehaast. Verkoopster hoort/ziet snel waar ik naar op zoek was en wat bij mij past. Was oprecht blij voor mij toen ik dè jurk aan had. Voor mij paste de benadering vanuit weddings naar hun klant toe erg goed!! Voelde me goed op mijn gemak. Daarnaast ook nog gebruik kunnen maken van erg goede actie.

Goede ervaring en er werd goed geluisterd naar mijn wensen

Afgelopen zondag langs geweest voor een trouwjurk. Niet gedacht en verwacht dat ik gelijk zou slagen maar er werd goed naar mijn wensen geluisterd waardoor ik mijn droomjurk heb gevonden!?

Absoluut geweldig

Ik was zo zenuwachtig, zo bang dat ik niet kon slagen... Maar daar kwam Samantha aanlopen, ze wist na een paar minuten praten precies wat ik zocht. De jurk was eigenlijk al direct gekozen maar ik had nog iets in mijn hoofd. Samantha wist ik daarmee om te gaan en vertaalde mijn ideeën naar een aanpassing in de jurk. Ik kan niet wachten om weer terug te gaan en mijn jurk weer aan te trekken!! Echt geweldige service!!

Het is echt een beleving

Geslaagd voor een jurk! De achterkant wordt aangepast omdat ik die niet mooi vond... Kijk er naar uit!

Geweldige ervaring

Fijn geholpen, heel speciaal moment! Erg blij met mijn jurk.

Vriendelijk personeel en fijne prive ruimte

heel fijn en netjes geholpen. fijn ook dat je een eigen ruimte hebt met je vrienden/familie. Het aantal jurken met zeer fijn kant en zonder tule met glitter was wel wat beperkter vond ik. Gelukkig hadden ze de jurk die ik in mijn hoofd had toch nog ergens beneden hangen. Helemaal happy! Erg fijne en nette service! Ben geholpen door Mirjam, ze deed het erg leuk. Top!

Erg goede en persoonlijke service

De dames van Weddings nemen echt de tijd voor je en dringen je niet op als je er even over na moet denken en later terug komt. Kristel luisterde goed naar mijn wensen en budget en kwam met erg goede opties aan. Thanks!

Fantastisch!

De winkel is mooi en sfeervol. Je wordt goed geholpen en niets is teveel. De keus is groot. Een bijzonder moment is door Weddings fantastisch verzorgd en heeft een leuke dag opgeleverd met een geweldige jurk als resultaat!

Uniek net een sprookje!

Vanaf de eerste stap binnen was ik betoverd! Al die prachtige jurken, mooie inrichting en vriendelijke dames maakte het een bijzondere ervaring. De sfeer was uitermate relax. Ik had aangegeven niet direct met een jurk weg te willen gaan. Er werd totaal geen druk uitgevoerd om toch een jurk mee te nemen. Wat ik uiteindelijk wel deed!! Kortom een unieke ervaring met een prachtige uitkomst.

Fantastische ervaring!

Vorige week heb ik mijn jurk uitgezocht bij Weddings. Ondanks dat ik type nuchtere bruid ben ging ik stralend naar buiten en heb ik nog het hele weekend nagenoten. Het mailcontact vooraf was heel snel en prettig. Tijdens mijn bezoek was Mirjam zo lief en gezellig, ik voelde me direct op mijn gemak. Ondanks dat ik geen maat 36 heb waren er genoeg jurken om te passen waar ik me mooi in voelde. Na het vinden van dé jurk was er champagne en vuurwerk. Omdat ik vrij snel ga trouwen doen ze er alles aan om het met spoed geregeld te krijgen. Ik ben onwijs blij en kijk uit naar de doorpas sessies!

Super beleving

Goede ontvangst, hele vriendelijke medewerkster (Denice) en echt een feestje om een jurk hier uit te kiezen!

Fijne sfeer, goed en professioneel advies

Afgelopen woensdag heel fijn geholpen door Silvia, ze had snel door wat mijn smaak en wensen waren. Het passen ging super vlot, achteraf gezien had ik het wel fijn gevonden toch nog wat terug passen om iets beter te kunnen vergelijken. Zelfs nadat ik ja had gezegd tegen de jurk en de twijfel nadien even toesloeg waren ze erg bereid te helpen. Ik zou Weddings zeker aanraden!

Super ervaring

In een prachtige winkel op een hele goede en leuke manier geholpen aan mijn droomjurk. Kon niet beter!

Goede service, super personeel. Vooral Krystel -she's a star!

Goede service, super personeel. Vooral Krystel -she's a star!

Geweldig!

Supermooie zaak, hele mooie collectie en adviseurs met verstand van zaken die ook nog eens heel respectvol omgaan met je budget. Ik kan Weddings echt van harte aanbevelen aan iedereen die een prachtige jurk zoekt!

We zijn heel prettig geholpen door Kriste. Kon ons tegemoet komen in onze wensen. Hadden geen gevoel dat wij een nummer waren. Zeker een aanrader!

Ontzettend lieve en fijne service!

Wat een fijne ervaring! Ik twijfelde enorm toen ik thuis was na het maken van mijn keuze. Geen probleem, ik mocht gewoon weer even komen en de jurk weer aan. Ook die keer ontzettend lieve verkoopsters die meedenken en pas tevreden zijn wanneer ik een smile had van oor tot oor! Ze pinkte zelfs een traantje met mij mee weg.

De vrouw die mij hielp dacht goed mee en had respect voor mijn budget.

Ik heb het erg positief ervaren

Over Weddings

Filter op Taal