Bedrijf dat zijn afspraken nakomt

Een half jaar geleden, hebben we een tekening en offerte laten maken bij Van Rijn Tuinoplossingen. Na een gesprek bij Sisco en Chris thuis, besloten wij om de tuin door hun aan te laten leggen. De tijd voordat ze de tuin kwamen aanleggen , zijn we met Chris spullen uit gaan zoeken voor de tuin. En kregen we daarin advies wat wel en niet kon.In november was het zover, de tuin werd aangelegd. Sisco en zijn team hebben in een week onze tuin tot een heel andere tuin omgetoverd. Ze werken snel en netjes, na een dag in de tuin gewerkt , ruimen ze alles op om de volgende dag weer met goede zin terug te komen. Er waren wat leveringsproblemen, maar is daarna netjes opgelost. Misschien het enige minpuntje of eigenlijk misschien wat wij in gedachten hadden, was de grote van de planten. Door wat je bij de tuin programma’s ziet, dat je gelijk een meer volwassen tuin hebt met grote planten valt dat tegen . Nu heb je toch heel veel, hele kleine plantjes. Misschien dat het ook aan het seizoen ligt, waarin je de tuin laat aanleggen. Dus nu even wachten tot de zomer als de planten gegroeid zijn. Wij raden Van Rijn Tuinoplossingen zeker aan. Net bedrijf die zijn afspraken nakomt en netjes en vakkundig werkt. Ze zijn zeker niet de goedkoopste maar leveren kwaliteit dus daar betaal je dan voor.

• Type woning: Tussenwoning

Zeer kundig en perfect resultaat. Wij raden jullie ten zeerste aan

Bij ons moest er een aanbouw aan een bestaande berging worden gezet. Volgens een aantal bedrijven was dit onmogelijk er kon alleen een compleet nieuwe berging worden geplaatst. Toen vonden we Van Rijn Tuinoplossingen op internet. Er is een stuk aangebouwd en de bestaande berging is daarmee vergroot. Een goede constructie en kwaliteit mag best iets kosten dus de verhouding prijs kwaliteit vinden wij prima!

• Persoonlijk contact
  • Ervaring met Maatwerk overkapping, tuinhuis, tuinkamer, veranda, schuur of carport

Vakwerk!

De keuze voor Van Rijn voor onze tuinrenovatie is de juiste gebleken. Vooraf werd uitgebreid de tijd genomen om onze wensen op papier te zetten en daarbij is goed meegedacht door Chris. Ook bij de keuze van de materialen werden we met veel geduld en expertise door hem geholpen. Sisco en zijn team hebben het ontwerp vervolgens enthousiast en vakkundig omgezet naar een prachtig eindresultaat. Er werd hard, secuur en netjes gewerkt en we werden gedurende de werkzaamheden goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. Kortom: vakmensen!

• Type woning: Tussenwoning

Een heel mooi resultaat geworden, waar we erg van kunnen genieten !

Wij hebben vorig jaar besloten om onze voor- en achtertuin eens goed aan te laten pakken, zodat we hier nog lang van kunnen genieten. En zeker ook in de herfst en winter d.w.z. er is rekening gehouden dat er qua beplanting altijd wel iets moois in bloei staat gedurende het hele jaar. En niet alleen dat, er staat nu een prachtige overkapping, geïsoleerd en met een schuifpui en geschikte heaters met daarnaast ook nog een toilet in de overkapping, zodat we in elk jaargetijde buiten kunnen zitten om van onze tuin te genieten (of gewoon lekker buiten televisie te kunnen kijken en van voetbal, formule 1 en netflix te genieten); het is eigenlijk gewoon een verlengstuk van onze woonkamer geworden. Voorafgaande aan het project hebben we onze wensen kenbaar gemaakt, welke werden meegenomen in het ontwerp. Er werd goed meegedacht van wat de mogelijkheden zijn en dat leidde tot een prachtig (3D) ontwerp. Er wordt onderling relaxed, maar toch ook heel vlot gewerkt. De werkzaamheden zijn uitgevoerd binnen de vooraf verwachte tijd. Het contact was altijd goed. Ze zijn altijd bereikbaar voor vragen en zijn bereid je uitgebreid te woord te staan. De mensen bij Van Rijn Tuinoplossingen (Ellen, Sisco, Chris en Jan) denken goed in oplossingen en zijn erg creatief. Niets is onmogelijk. Ook tijdens de aanleg zijn oplossingen aangedragen welke toch praktisch beter waren. We hebben altijd prima kunnen overleggen over e.e.a. De regie werd goed in handen gehouden, wanneer er ook externe partijen bij betrokken waren (zoals beton storten en zetten overkapping zelf). Dus zelf geen gedoe met de werkplanning; de werkzaamheden volgden elkaar goed op, zonder dat er teveel tijd tussen zat. Kortom: Een heel mooi resultaat geworden, waar we erg van kunnen genieten !

Tuinrenovatie zonder kopzorgen

We waren er vroeg bij. Na een lange aanloop van bijna een jaar is onze 18 jaar oude tuin nu daadwerkelijk gerenoveerd. Wij hadden wensen en ideeën en Chris en Sisco reageerden daarop met voorstellen van hun kant. Dit resulteerde in een ontwerp waarin wij ons prima konden vinden. In een tijdsbestek van ruim twee weken is de oude tuin afgebroken en afgegraven en omgevormd in een tot in de puntjes verzorgde tuin waarvan wij verwachten nog lang te kunnen genieten. In dit omvormingsproces van onze tuin waren diverse vakmensen actief. Dankzij Sisco als regisseur is dit proces prettig en vlekkeloos verlopen. Wij zijn blij en tevreden met het eindresultaat. Een tuinrenovatie zonder kopzorgen dus.

• Type woning: 2 onder 1 kap

Werk conform afspraken goed en tijdig gemaakt.

Onze tuin laten renoveren door Van Rijn Tuinoplossingen. Ze werken met heldere eerste prijsindicatie om teleurstellingen achteraf te voorkomen. Vervolgens wordt prijs definitief vastgesteld op basis van wensen. Denken daarbij goed mee wat de diverse mogelijkheden zijn, gelet op het beschikbare budget. Werk werd conform afspraak goed en tijdig gemaakt. In overleg vooraf geen 3D tekening gemaakt.

• Type woning: Vrijstaand

Mooi eindresultaat en daardoor tevreden klant

Er zijn genoeg bedrijven die een mooi tuinplan kunnen maken en vast ook goed uit kunnen voeren. Van Rijn voldoet ook aan deze voorwaarden alleen is onze ervaring dat er veel afstemming is geweest tijdens de uitvoer van het project wat prettig was. De expertise van Van Rijn heeft geholpen bij materiaalkeuzes en er was flexibiliteit en ruimte voor improvisatie tijdens het project en aangepaste wensen vanuit onze kant. Het was ontzettend fijn dat Van Rijn hierin mee kon bewegen. Geen enkel project loopt vlekkeloos en klantwensen kunnen veranderen tijdens een project. Van Rijn heeft alle zaken die anders zijn gelopen dan voorzien heel professioneel opgepakt en opgelost en daarbij meteen de communicatie gezocht met ons. Van Rijn heeft ons het hele project uit handen genomen qua coördinatie en uitvoering wat heel fijn is geweest. Kortom, professioneel bedrijf met een hard werkend en betrokken team mensen. Mooi eindresultaat, kloppende facturen zoals vooraf afgestemd dus geen verrassingen, oplossingsgericht ook na de oplevering dus een tevreden klant.

• Type woning: Vrijstaand

Heel erg tevreden over de volledige offerte en het uiteindelijke resultaat.

De afspraak vooraf was erg duidelijk, het tussentijdse telefonische overleg adviserend en het eindresultaat volledig volgens verwachting. We hebben genoten van het vakmanschap van Cisco en Jan. Ontzettend harde werkers ondanks de tropische temperatuur waarbij vakmanschap op de eerste plaats komt. Ik kan iedereen de prettige samenwerking met van Rijn Tuinoplossingen aanraden.

• Ervaring met Straatwerk
  • Type woning: Vrijstaand

Kwaliteit, vakmanschap, kundigheid en snelheid!

Wij zijn enorm tevreden met de keuze voor Van Rijn Tuinoplossingen! Vanaf het allereerste contact was het "spot on". De communicatie met Chris was prettig en adequaat. De offerte wordt snel en goed uitgewerkt aangeleverd, ondanks de drukte. De volledige begeleiding aan de voorkant voelde fijn. Ook qua planning is er duidelijk gecommuniceerd wanneer de tuin aangelegd zou worden. Deze beloftes is men ook nagekomen. Daarnaast is Van Rijn prijstechnisch ook interessant, de prijzen zijn marktconform en absoluut niet hoger dan de concurrenten. Sterker nog, het tegendeel hebben ze bewezen! Wat betreft de daadwerkelijke tuinaanleg: perfect! Kundig personeel, schone werkwijze, kwalitatief goede spullen. Ze gaan op alle gebied voor het beste resultaat. Wat ons erg beviel was het ongevraagde advies om verbeteringen te bewerkstelligen, dit zonder ons het gevoel te geven dat we iets moesten. Kortom, een compleet perfecte belevenis!

Erg tevreden

Wij zijn erg tevreden over hoe de samenwerking is verlopen en het uiteindelijke resultaat. Chris heeft bij het maken van het ontwerp erg goed naar ons geluisterd en daarbij een ontwerp gemaakt dat volledig bij ons past. Vervolgens is dit ontwerp netjes en vakkundig gerealiseerd. Fijn contact met Sisco en Jan tijdens de uitvoering en in het werk zijn nog een paar aanpassingen gedaan die het ontwerp nog iets beter maakten. Daarbij geldt 'afspraak is afspraak' en zijn we gedurende de rit niet met (vervelende) verrassingen geconfronteerd. We genieten volop van onze tuin en kunnen Van Rijn zeker aanbevelen.

• Type woning: Tussenwoning

Volledig ontzorgd met een top resultaat

Van de eerste kennismaking en inventarisatie, tot het ontwerp, materiaalkeuze, planning, aanleg en oplevering uitstekend geholpen en geïnformeerd. Ook de nazorg is top. Heel fijn hoe Chris, Sisco, Ellen en Jan voor ons klaarstonden en staan. Wij raden Van Rijn Tuinoplossingen absoluut aan.

• Type woning: 2 onder 1 kap

Een zeer prettige samenwerking !

Van Rijn tuinoplossingen bied het totaalpakket en ontzorgt daardoor enorm. Er wordt actief mee gedacht, ook nog tijdens de werkzaamheden en waar nodig en mogelijk aanpassingen gedaan. Een zeer prettige omgang met alle mensen die aan onze tuin hebben gewerkt. Er wordt zeer netjes gewerkt met zeer hoge kwaliteit materialen. Ook een kloppende planning heb ik als zeer prettig ervaren ! Wij zijn zeer tevreden en zijn zeer tevreden net het eindresultaat.

• Type woning: Tussenwoning

Communicatie heel goed en afspraken worden nagekomen

Het was een hele fijne samenwerking en het eindresultaat is uitstekend!

• Ervaring met Straatwerk

Je wordt ontzorgd van A tot Z

Na het ontwerp van onze toekomstige tuin waren we al heel enthousiast. Maar na realisatie kwam de droom echt uit.

• Type woning: 2 onder 1 kap

Zeer volledige snelle reactie op aanvraag offerte!

Hoewel wij uiteindelijk niet tot zaken zijn gekomen, wil ik van Rijn Tuinoplossingen een dikke pluim geven voor de snelle, volledige en professionele reactie op onze offerte aanvraag. Top vergeleken met andere aanbieders. Wij hebben uiteindelijk besloten om de werkzaamheden zelf uit te voeren, maar dat geeft niet aan van Rijn gelegen.

• Afspraken nakomen
  • Kwaliteit en afwerkingsniveau N.v.t.
  • Ervaring met Maatwerk vlonder
  • Type woning: Tussenwoning

Sisco en zijn mensen hebben gezorgd voor een mooi aangelegde tuin waarin wij volop kunnen genieten

In goede samenwerking is er gewerkt aan het realiseren van onze droom tuin. Sisco en zijn mensen zijn deskundig en zeer ervaren. Er wordt goed meegedacht en ze staan ook open voor suggesties van de klant. Er wordt telkens gezocht naar de beste oplossing. Het werk is keurig opgeleverd en de service is prima! Afspraken worden altijd nagekomen en we hebben het gevoel een eerlijke prijs te hebben betaald voor onze tuin. Wij kunnen van Rijn tuinoplossingen van harte aanbevelen!

• Type woning: Vrijstaand

Fijne samenwerking, goed resultaat!

Er wordt goed geluisterd naar de wensen en aangevuld met ervaring vanuit Van Rijn. Afspraken verlopen volgens planning. Er wordt goed contact gehouden m.b.t vragen.

• Type woning: Tussenwoning

Geweldig bedrijf en het mooiste resultaat

In 2021 hebben wij onze tuin volledig opnieuw laten aanleggen door het team van van Rijn Tuinoplossingen. De tuin was door allerlei omstandigheden volledig verwaarloosd geraakt en toe aan een metamorfose. Het contact met Cisco, Chris en Ellen was vanaf de eerste dag al heel fijn en vertrouwd. Samen hebben wij gesproken over de wensen waarna Chris een heel mooi ontwerp heeft gemaakt dat precies aansloot bij onze wensen. Het team heeft de hele tuin gestript waarna er snel en vakkundig een compleet nieuwe tuin is aangelegd. Zelfs wijzigingen tussendoor waren geen enkel probleem en steeds was er terugkoppeling over voortgang en resultaat. Ik kan niet omschrijven hoe blij wij zijn met de nieuwe tuin. Ik wil Cisco, Chris, Ellen en het team ongelofelijk bedanken voor de mooie tuin. Het is precies geworden zoals wij hadden bedacht en zelfs mooier!! Ik kan iedereen van Rijn Tuinontwerp van harte aanbevelen. Alex Lindenburg

• Type woning: Tussenwoning

De droomtuin bij ons droomhuis

Wij zijn supertevreden over het hele proces, het ontwerp en het uiteindelijke resultaat. Onze wensen zijn vertaald naar een persoonlijk uniek ontwerp. Er was een heldere, laagdrempelige communicatie. We kregen snel reactie op onze vragen en opmerkingen (soms zelfs 's avonds of in het weekdend). Als er iets 'mis' ging, werd het naar volle tevredenheid opgelost. Kortom als je op zoek bent naar een betrouwbaar, creatief bedrijf dan is dit zeker een aanrader!

• Type woning: Tussenwoning

prima vakwerk geleverd in onze tuin.

Nieuwe schutting, overkapping, bestrating en tuinpoort laten plaatsen. Tevens oude schuur en oude schutting en poort op laten ruimen. Allemaal vlot en netjes afgehandeld, goed meegedacht met onze plannen. Enige minpuntje was soms de planning, pas laat bekent wanneer ze langskwamen wat soms lastig was met onze persoonlijke planning qua werk etc.

Vakmensen

Zeer goede ervaring met dit familiebedrijf. Wij hebben een kleine stadstuin en wilden daar iets moois realiseren. Chris heeft zeer goed naar onze wensen geluisterd en een prachtige 3 Dtekenening gemaakt. Je wordt goed begeleid met het uitzoeken van de tegels, planten, hout etc. Cisco en zijn tuinmannen hebben werkelijk de tuin zo aangelegd als op de tekening. En de bestrating ligt er strak en netjes in. Ook de schutting is zeer netjes gemaakt evenals de pergola. Duidelijke communicatie, geen verborgen agenda, helemaal top. Al met al een prachtige tuin geworden, we zijn meer dan tevreden. Bedankt Sico, Ellen en Chris ook jullie werknemers bedankt

Over Van Rijn Tuinoplossingen

Aangenaam, wij zijn Ellen, Sisco en Chris van Rijn. Wij dragen graag bij aan geluksmomenten rondom huis door tuinergernissen duurzaam en innovatief voor u op te lossen. Zo maken we bestratingen langdurig onkruidvrij, ontwerpen we bijzondere en levensechte 3D tuinontwerpen en leggen we droomtuinen aan. U kiest voor ruim 30 jaar ervaring, degelijk advies, prettige communicatie, heldere afspraken en verfijnde kwaliteit en afwerking. Wij zijn Van Rijn Tuinoplossingen, we zijn u graag van dienst!